Ik geloof je, aangezien je ondanks herhaalde uitnodigingen nog steeds niet in mijn bed bent geweest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gvd.Ter compensatie van m'n frigide staat irl.
Check de PI dan.quote:
Hey, blijf je hier even hangen?quote:
Nog veel muggen op de kamer gehad?quote:
Ga je haar zeker ook hosselen, vuigaard.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, blijf je hier even hangen?
Je jaagt iedereen wegquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
Samzz is ook meteen vertrokken na m'n opmerking, he.
quote:
Ok, I won'tquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]. I'll change. Don't give up on me!
I won't throw up on youquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]. I'll change. Don't give up on me!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
Kaneel
Ben je weer bezig ja?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
Ja, als je zwijnen schattig vind...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
Vinden jullie me schattig online?
Ik was wijn aan het drinkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
Schattig is denk ik niet het juiste woordquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
Kijk, zo grof ben ik nooit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, als je zwijnen schattig vind...
Ik vind jou altijd schattig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
Maakte ik een yats-je? Maar ik ben niet grof. Zwijntjes zijn cutequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk, zo grof ben ik nooit.
vindt overigens
Misschien omdat ik in kpd zei: Poesjes.quote:
Niks mis met poesjes toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien omdat ik in kpd zei: Poesjes.hahahaha xD
Ik weet het niet.
Een beetjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, als je zwijnen schattig vind...
quote:
Daaaaaaaahhhhwquote:
Jouw poes krabt ook?quote:
Yup. Lekker ook, op je bordquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daaaaaaaahhhhw. Tot ze volwassen zijn, dan zijn ze gevaarlijk as fuck.
Als ie maar niet ruikt naar dooie katquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jouw poes krabt ook?
Het is weer zover hoor
[..]
Yup. Lekker ook, op je bord
Die sproeit alleen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jouw poes krabt ook?
Het is weer zover hoor
[..]
Yup. Lekker ook, op je bord
Get the tissues!quote:
quote:
Ik ken TinyChat nietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:54 schreef LovelyLady het volgende:
Het is wel een stormlooptopic
Of zitten we allemaal weer op tinychat enzuks
Strand. Enkel goed voor wandelen. Voor de rest: nee.quote:
In de avond wel in ieder geval, waren coverbandjes in Katwijk op het strand. Was wel gezellig. Lekker in het zand zitten, drankjes drinken en muziekjes luisteren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk! Was het druk vandaag?
Oh leuk!!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
In de avond wel in ieder geval, waren coverbandjes in Katwijk op het strand. Was wel gezellig. Lekker in het zand zitten, drankjes drinken en muziekjes luisteren.
OVERALquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:59 schreef Myraela het volgende:
En thuis komen en overal zand vinden natuurlijk.
Klinkt gezellig!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:59 schreef Fascination het volgende:
Nou, ik heb binnen zitten typen. Ook hartstikke leuk, hoor!
Ik was wijntjes aan het drinkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:54 schreef LovelyLady het volgende:
Het is wel een stormlooptopic
Of zitten we allemaal weer op tinychat enzuks
Zuipschuitquote:
Hij heeft wel wat mooie nummers.quote:
Haha.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat mooie nummers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Heel niet. Vier glaasjes, mag geen naam hebben.quote:
Ligt aan de grootte van de glazen natuurlijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel niet. Vier glaasjes, mag geen naam hebben.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel niet. Vier glaasjes, mag geen naam hebben.
Kijk, dat zijn pas echte glazen.quote:
Ik zat me er gisteren ook aan dood te ergeren. Leuk dat ze het aanbieden, maar als je al niet eens de NS app normaal kunt gebruiken...quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:31 schreef Samzz het volgende:
Zo, treininternet is niet zo best... Dan maar zo.
Nou idd. Beter geen internet dan deze crap danquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zat me er gisteren ook aan dood te ergeren. Leuk dat ze het aanbieden, maar als je al niet eens de NS app normaal kunt gebruiken...
Dan heb je niet veel op neequote:Op zondag 3 augustus 2014 12:31 schreef Samzz het volgende:
Zo, treininternet is niet zo best... Dan maar zo.
@Roy, gewone witte wijnglazen.
Het hoeft niet altijd tanken te zijn, natuurlijk.quote:
Ik was ook nog eens mijn gratis kaartje vergeten waarmee ik ipv 2de klas in de 1ste klas kon zitten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou idd. Beter geen internet dan deze crap dan.
Niet?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd tanken te zijn, natuurlijk.
Sufferdquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik was ook nog eens mijn gratis kaartje vergeten waarmee ik ipv 2de klas in de 1ste klas kon zitten.
Via Rotterdam naar Roosendaal? Mag je dus ook nog eerst overstappen in Dordrechtquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sufferd.
Hmmm, de conducteur vindt dat ik via Rotterdam naar Roosendaal moet reizen. Ik was eigenlijk van plan gewoon in Deventer over te stappen op de trein naar Roosendaal. Maar nu twijfel ik of die nog wel rijdt.
leuk he met het OV reizenquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:03 schreef Samzz het volgende:
Oh.
Wat een schijtstation is Utrecht centraal. Damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |