Dat muziek noemen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:29 schreef Gewas het volgende:
Punk is oud man.
Death/black metal is de muziek van de toekomst.
Dan heb jij een vader met smaak.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:55 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Vorig jaar nog concertje van meegepikt op aanraden van vader. Helden!
Wat zijn dat voor glamour fags?quote:
Haten op de New York Dollsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:35 schreef roodborst het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor glamour fags?
Tevens:
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:42 schreef Saysem het volgende:
Ik hou van punk in alle soorten en maten, maar de Heideroosjes heb ik echt nooit wat aan gevonden. Missen we niks aan dus.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Johnny Thunders & The Heartbreakers.
Die is ook tof jaquote:
Volgens mij valt dat meer onder hard rock te scharen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:56 schreef Gewas het volgende:
Valt dit eigenlijk ook onder punk?
Ik kan Motorhead heel erg waarderen.
Oeh die kende ik nog niet, klinkt goed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die is ook tof ja.
Net als deze trouwens
heheh nicotine is wel cool iddquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:00 schreef Spongeboss het volgende:
Deze mannen doen het nog gewoon hoor. De drummer is wel knap, wou dat ik zo knap was lol.
Oh en Nicotine wat een bazen.
Kijk, een man met smaak.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:35 schreef roodborst het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor glamour fags?
Tevens:
Nicotine zijn best bazenquote:
Ik ben daar wat te jong voor helaas.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:13 schreef hottentot het volgende:
Erg blij dat ik de punkjaren heb meegemaakt en dan vooral veel obscure kleine punk en hardcore bands in kraakpanden, goedkoop bier, lekkere wiet en de ideale sfeer.
Niet uit de tijd komen waar men de scene nog fuckte.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben daar wat te jong voor helaas.Maar de teknofeesten in kraakpanden bevallen ook wel.
Je bent jonger dan ik, Argo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Niet uit de tijd komen waar men de scene nog fuckte.
Ik ben 65quote:
Oh god, krijgen we dit weer.quote:
Zelfde ongedwongen sfeertje, alleen wat minder op elkaar inhakkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben daar wat te jong voor helaas.Maar de teknofeesten in kraakpanden bevallen ook wel.
Het is gewoon zo, dat jij dat niet kan handelen.quote:
Nice.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:20 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zelfde ongedwongen sfeertje, alleen wat minder op elkaar inhakken
Qua muziek ben ik een paar jaar geleden helemaal uit mijn dak gegaan bij het oude frans maas pand in Groningen.
Grindcore, hardcore, techno, punk, en alles tegelijk in meerdere hallen.
Ik zou maar even heen, maar werd de volgende dag helemaal brak wakker in de auto naast het gebouw.
Die zit nu met zijn knieën op een bankje in de mosko mocro te wezen en gaat daarna thee drinken met Samsom.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:21 schreef deadprez het volgende:
Waar is voederbietel, die post altijd goede muziek.
Nee dat was gister.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Die zit nu met zijn knieën op een bankje in de mosko mocro te wezen en gaat daarna thee drinken met Samsom.
Oh dan staat hij op de dam met een IS vlag.quote:
Ik voel jequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nice.![]()
Bier, speed en kraakfeesten. Mooi leven.
hehehequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:23 schreef hottentot het volgende:
Nou vooruit dan, hoewel een commerciële boyband deze mag niet ontbreken.
quote:
Sid Vicious is wel een baas.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:23 schreef hottentot het volgende:
Nou vooruit dan, hoewel een commerciële boyband deze mag niet ontbreken.
quote:
Hier ben ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:21 schreef deadprez het volgende:
Waar is Enchanter, die post altijd goede muziek.
Houd jij het maar gewoon bij hair metal. Of was jij dat niet?quote:
Relient Kquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker Relient K en Hawk Nelson luisteren zeker.
Alle drie bazenbands.quote:
O.a. mijn muzieksmaak is vrij breed (behalve R&Bquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Houd jij het maar gewoon bij hair metal. Of was jij dat niet?
hehe zo slecht hè, die bandquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
O.a. mijn muzieksmaak is vrij breed (behalve R&Ben de meeste hiphop)
Maar speciaal voor jou
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:23 schreef Nikmans het volgende:
Gast, je loopt een anderhalf jaar ofzo achter
Was idd een waardeloze band.quote:
quote:
quote:
De onwetenden.quote:
51 hier. Lach me kapot om Di-Rect en andere wannabees.quote:
Wannabe Spinvis.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:05 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Heideroosjes zanger Marco Roelofs doet het tegenwoordig wat rustiger aan. Gisteren is zijn nieuwe single uitgekomen![]()
Ik hoopte op iets geweldigs en krijg een drumcomputer.quote:
Dit is echt erg en triest. Mijn God.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:05 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Heideroosjes zanger Marco Roelofs doet het tegenwoordig wat rustiger aan. Gisteren is zijn nieuwe single uitgekomen![]()
Heb ze 2 keer live gezien.quote:
Matige plaat van een geweldige band.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:15 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Vandaag de nieuwe cd van Pennywise gehaald, niks mis mee![]()
Komkommer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoopte op iets geweldigs en krijg een drumcomputer.
quote:
GG Allenquote:
Welke zaal/Dag?quote:Op zondag 3 augustus 2014 08:38 schreef nofxtbr het volgende:
Nu dit toch een beetje een punktopic is geworden, zijn er mensen die volgende week naar nofx gaan? ik ga in mn eentje
Zelfs MDC komt hier voorbijquote:
Helaas, ik zou graag gaan maar ik moet werken die dagen en na het concert zou ik nog 200km terug moeten rijden.quote:
Jaa zeker wel, twee jaar geleden stonden ze ook in de melkweg toen ging ik ook alleenquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Helaas, ik zou graag gaan maar ik moet werken die dagen en na het concert zou ik nog 200km terug moeten rijden.
Eerder wel gezien, je gaat zeer zeker een leuke avond hebben
Met z'n onderbroek op z'n knieën op straat gevonden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
GG Allen
![]()
Meer schijt aan het establishment hebben dan GG Allen had is niet mogelijk. Veel te vroeg gestorven die kerel. (helaas op het einde wel compleet de weg kwijt..)
Ik zag ze in 1990 in de Willem 2 in Den Bosch. Slechtste concert dat ik ooit zag.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:01 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Jaa zeker wel, twee jaar geleden stonden ze ook in de melkweg toen ging ik ook alleen
Jaren '70/'80 niet meegemaakt gok ik.quote:
Ha ha ha. Hoe oud ben jequote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Hoe oud ben je
Wel "grappig" dat heel je FOK!-postgeschiedenis uit KLB bestaat.
http://forum.fok.nl/user/history/389577
lolquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:50 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Lol ik kende alleen de duitse versie van die Toten Hosen![]()
quote:
Heerlijke plaatquote:
Waren er eerder dan The Sex Pistols.quote:
Wiequote:Op maandag 4 augustus 2014 15:09 schreef beverton het volgende:
Jordy van Loon is zeker een aanrader trouwens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |