Matige plaat van een geweldige band.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:15 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Vandaag de nieuwe cd van Pennywise gehaald, niks mis mee![]()
Komkommer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoopte op iets geweldigs en krijg een drumcomputer.
quote:
GG Allenquote:
Welke zaal/Dag?quote:Op zondag 3 augustus 2014 08:38 schreef nofxtbr het volgende:
Nu dit toch een beetje een punktopic is geworden, zijn er mensen die volgende week naar nofx gaan? ik ga in mn eentje
Zelfs MDC komt hier voorbijquote:
Helaas, ik zou graag gaan maar ik moet werken die dagen en na het concert zou ik nog 200km terug moeten rijden.quote:
Jaa zeker wel, twee jaar geleden stonden ze ook in de melkweg toen ging ik ook alleenquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
Helaas, ik zou graag gaan maar ik moet werken die dagen en na het concert zou ik nog 200km terug moeten rijden.
Eerder wel gezien, je gaat zeer zeker een leuke avond hebben
Met z'n onderbroek op z'n knieën op straat gevonden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
GG Allen
![]()
Meer schijt aan het establishment hebben dan GG Allen had is niet mogelijk. Veel te vroeg gestorven die kerel. (helaas op het einde wel compleet de weg kwijt..)
Ik zag ze in 1990 in de Willem 2 in Den Bosch. Slechtste concert dat ik ooit zag.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:01 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Jaa zeker wel, twee jaar geleden stonden ze ook in de melkweg toen ging ik ook alleen
Jaren '70/'80 niet meegemaakt gok ik.quote:
Ha ha ha. Hoe oud ben jequote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Hoe oud ben je
Wel "grappig" dat heel je FOK!-postgeschiedenis uit KLB bestaat.
http://forum.fok.nl/user/history/389577
lolquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:50 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Lol ik kende alleen de duitse versie van die Toten Hosen![]()
quote:
Heerlijke plaatquote:
Waren er eerder dan The Sex Pistols.quote:
Wiequote:Op maandag 4 augustus 2014 15:09 schreef beverton het volgende:
Jordy van Loon is zeker een aanrader trouwens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |