abonnement Unibet Coolblue
pi_143640463
Originele Sat 22 binnen :D



de tank dus.
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_143640612
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:25 schreef Bowny het volgende:
Ook begonnen met dampen! Ik ben er bijna zeker van dat dit mij laat stoppen met roken. Laatste 5 uur geen a-cig meer aangeraakt en denk er ook totaal niet meer aan (waarschijnlijk ook veel te druk bezig met het nieuwe speeltje).

Hopen dat dit mijn eerdere mislukte stoppogingen gaat helpen ^O^
^O^ goed zo.
nou hopen dat dit hem wordt.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_143640644
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:40 schreef DrParanoid het volgende:
Originele Sat 22 binnen :D

[ afbeelding ]

de tank dus.
nice.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_143640855
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:44 schreef marc0871 het volgende:

[..]

nice.
echt heerlijk ding, sta ook op de lijst voor de tweede lichting, misschien zal ik die hier voor kostprijs neer zetten als het zo ver is (reken op 130+ euro)
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
  woensdag 20 augustus 2014 @ 19:53:21 #280
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_143640976
Apart ding. Genesis toch? How Groot is de tank?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_143641161
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:53 schreef Catch22- het volgende:
Apart ding. Genesis toch? How Groot is de tank?
3 mil :) zit liefst nog lager (rond de 1,5-2 mil ofzo - een dripper met grote juice well zeg maar :P) met stainless steel tank gaat hij naar de 3.4/3.5 ongeveer

/edit: en genny idd
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
  woensdag 20 augustus 2014 @ 19:59:48 #282
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_143641233
Okeuj :) ik Ben enerzijds wel benieuwd naar de genesissen, maar anderzijds lijkt het me veel geklooi. Ze lekken vaak wel wat toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_143641327
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:59 schreef Catch22- het volgende:
Okeuj :) ik Ben enerzijds wel benieuwd naar de genesissen, maar anderzijds lijkt het me veel geklooi. Ze lekken vaak wel wat toch?
deze en kraken niet, tenminste kraken ken ik langer deze heb ik net.

gewoon staalkabel + mesh eromheen, wel redelijk rechtop houden - horizontaal neerleggen kan ik niets over zeggen aangezien die van mij nooit liggen / horizontaal vervoerd worden.
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_143642753
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:25 schreef Bowny het volgende:
Ook begonnen met dampen! Ik ben er bijna zeker van dat dit mij laat stoppen met roken. Laatste 5 uur geen a-cig meer aangeraakt en denk er ook totaal niet meer aan (waarschijnlijk ook veel te druk bezig met het nieuwe speeltje).

Hopen dat dit mijn eerdere mislukte stoppogingen gaat helpen ^O^
Welkom *O* !
pi_143642876
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:39 schreef Anne het volgende:

[..]

Welkom *O* !
Dank u!

Enige waar ik van baal is dat ik er nu pas achter kom. Kende altijd alleen maar die stomme cigarette-look-a-likes crap :D
pi_143642939
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:42 schreef Bowny het volgende:

[..]

Dank u!

Enige waar ik van baal is dat ik er nu pas achter kom. Kende altijd alleen maar die stomme cigarette-look-a-likes crap :D
Volgens mij kennen een hele hoop mensen alleen maar dat soort meuk waardoor ze gauw weer terug stappen naar de analoge sigaret en nooit meer van hun leven aan een e-sigaret willen beginnen. Jammer is dat!
  woensdag 20 augustus 2014 @ 20:53:28 #287
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_143643392
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:25 schreef Bowny het volgende:
Ook begonnen met dampen! Ik ben er bijna zeker van dat dit mij laat stoppen met roken. Laatste 5 uur geen a-cig meer aangeraakt en denk er ook totaal niet meer aan (waarschijnlijk ook veel te druk bezig met het nieuwe speeltje).

Hopen dat dit mijn eerdere mislukte stoppogingen gaat helpen ^O^
gefeliciteerd met je nieuwe verslaving :P

Waar lurk je aan?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_143643706
quote:
14s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

gefeliciteerd met je nieuwe verslaving :P

Waar lurk je aan?
Oh ik ben met een bescheiden Ego CC 1000mAh setje beginnen te dampen met een fruitmixje van Zwoofs. Ik merk alleen wel dat ik nu te veel op de buy-knop druk bij verschillende liquidstores :( Je had m'n gezicht bij m'n eerste lurk eens moeten zien..."Fuck, wat een boel rook", lol.

Ik ga hier even mee verder om wat later misschien een Nautilus mini erop te schroeven. Maar mijzelf kennende zal het niet al te lang duren voordat ik met RBA's e.d. aan de slag ga :D

Als er nog aanbevelingen voor liquids zijn, dan hoor ik dat graag. Ik zit nu op 12mg/ml nicotine en m'n doel is wel om via 6mg uiteindelijk op de nicotinevrije liquids te eindigen (en blijven dampen natuurlijk!) :)
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:30:33 #289
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_143644963
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 20:59 schreef Bowny het volgende:

[..]

Oh ik ben met een bescheiden Ego CC 1000mAh setje beginnen te dampen met een fruitmixje van Zwoofs. Ik merk alleen wel dat ik nu te veel op de buy-knop druk bij verschillende liquidstores :( Je had m'n gezicht bij m'n eerste lurk eens moeten zien..."Fuck, wat een boel rook", lol.

Ik ga hier even mee verder om wat later misschien een Nautilus mini erop te schroeven. Maar mijzelf kennende zal het niet al te lang duren voordat ik met RBA's e.d. aan de slag ga :D

Als er nog aanbevelingen voor liquids zijn, dan hoor ik dat graag. Ik zit nu op 12mg/ml nicotine en m'n doel is wel om via 6mg uiteindelijk op de nicotinevrije liquids te eindigen (en blijven dampen natuurlijk!) :)
whehe, liquids zijn idd het begin. Eerst uitvogelen wat je lekker vindt, en daarna moet het meer en beter. De premiums zijn gewoon het lekkerst, maar die zijn ook wat duurder. Heel vaak kun je hem best een beetje na maken door wat china shit te mixen, maar dat chemische nasmaakje blijft, en als je dan weer eens het origineel proeft ga je die tóch weer kopen.
Eigenlijk is dat 'duur' best relatief, want je betaalt dan misschien wel 18 of 20¤ voor een flesje van 30ml, maar dan nóg ben je zwaar goedkoper uit als met a-smokes, waar je toch elke keer weer een redelijk ranzige smaak van in je smoel krijgt voor de hoofdprijs.:+

Ben je eenmaal aan de smaakjes gewend, vind je analoogjes gewoon smerig, duurde bij mij nog geen week.

Wat vind je lekker? Zoet? Fruit? Koffie?

Ik vind qua zoet Jamaican me crazy van Pink Spot helemaal geweldig. Kan ik echt de hele dag door dampen _O_
En sinds kort ook smaakjes van Suicide Bunny. Best prijzig, maar als je ze proeft ben je dat allang weer vergeten :9

Ik heb ook normaal spul; perzik vind ik lekker, toffee en aanverwanten, fruitsmaakjes, koffie (meng ik meestal met toffee) en zo kun je oneindig rommelen en klooien. ^O^

Een van mijn favo mixjes is perzik met toffee en dan 4 tot 6 druppjes tabak erbij.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:32:27 #290
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_143645042
Waarschuwing trouwens; als je eenmaal aan de dure shit begint wordt het lastig om de goedkopere te waarderen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:34:29 #291
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_143645138
Heb ik geen last van

Lurkend aan een rdna met erlkonigin

:T

Dat niet iedereen dure hardware gebruikt snap ik wel, maar mensen die alleen maar Hangsen etc dampen en niet de echte goede liquid proberen vind ik wel jammer. Goede liquid doet zoveel
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_143645294
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

whehe, liquids zijn idd het begin. Eerst uitvogelen wat je lekker vindt, en daarna moet het meer en beter. De premiums zijn gewoon het lekkerst, maar die zijn ook wat duurder. Heel vaak kun je hem best een beetje na maken door wat china shit te mixen, maar dat chemische nasmaakje blijft, en als je dan weer eens het origineel proeft ga je die tóch weer kopen.
Eigenlijk is dat 'duur' best relatief, want je betaalt dan misschien wel 18 of 20¤ voor een flesje van 30ml, maar dan nóg ben je zwaar goedkoper uit als met a-smokes, waar je toch elke keer weer een redelijk ranzige smaak van in je smoel krijgt voor de hoofdprijs.:+

Ben je eenmaal aan de smaakjes gewend, vind je analoogjes gewoon smerig, duurde bij mij nog geen week.

Wat vind je lekker? Zoet? Fruit? Koffie?

Ik vind qua zoet Jamaican me crazy van Pink Spot helemaal geweldig. Kan ik echt de hele dag door dampen _O_
En sinds kort ook smaakjes van Suicide Bunny. Best prijzig, maar als je ze proeft ben je dat allang weer vergeten :9

Ik heb ook normaal spul; perzik vind ik lekker, toffee en aanverwanten, fruitsmaakjes, koffie (meng ik meestal met toffee) en zo kun je oneindig rommelen en klooien. ^O^

Een van mijn favo mixjes is perzik met toffee en dan 4 tot 6 druppjes tabak erbij.
Ik krijg gewoon honger van je post _O_ _O-
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:39:51 #293
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_143645339
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:34 schreef Catch22- het volgende:
Heb ik geen last van

Lurkend aan een rdna met erlkonigin

:T

Dat niet iedereen dure hardware gebruikt snap ik wel, maar mensen die alleen maar Hangsen etc dampen en niet de echte goede liquid proberen vind ik wel jammer. Goede liquid doet zoveel
ik doelde ook op liquids.

Maar geldt idd voor het verschil tussen clearomizers en een RBA ook wel een beetje. Smaak is gewoon vet veel beter.


lurkend aan een mech en Kayfun met Jamaican
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:46:24 #294
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_143645608
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:38 schreef Bowny het volgende:

[..]

Ik krijg gewoon honger van je post _O_ _O-
En dan proef je nog niet eens wat ik nu proef :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:48:12 #295
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_143645684
quote:
3s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik doelde ook op liquids.

Maar geldt idd voor het verschil tussen clearomizers en een RBA ook wel een beetje. Smaak is gewoon vet veel beter.


lurkend aan een mech en Kayfun met Jamaican

nou, tegenwoordig zijn de nautilussen en aerotanks ook wel erg goed volgens mij. Heb trouwens ook drie flesjes pink spot onderweg lime drop, raspberry lemonade en blu spot. Met de code van EsmokeDeal van anne.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:55:10 #296
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_143645987
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 19:40 schreef DrParanoid het volgende:
Originele Sat 22 binnen :D

[ afbeelding ]

de tank dus.
Zo mooi!
  woensdag 20 augustus 2014 @ 21:57:14 #297
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_143646067
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 21:48 schreef Catch22- het volgende:

[..]

nou, tegenwoordig zijn de nautilussen en aerotanks ook wel erg goed volgens mij. Heb trouwens ook drie flesjes pink spot onderweg lime drop, raspberry lemonade en blu spot. Met de code van EsmokeDeal van anne.
dat kan ik beamen; ik heb er 2 (aerotanks) :Y maar de RBA's zijn toch écht nog een stapje lekkerder.

Ik heb de raspberry lemonade gereviewd volgens mij, is net op je frambozenlimonadesiroop in je dampert hebt; erg lekker. En de Blu Spot heb ik net op, zit nog een restje in de zwarte Russian op de Evic Supreme, die vond ik erg goed te doen, en ook lekker met een beetje sweet passion erbij.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 20 augustus 2014 @ 22:02:39 #298
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_143646339
4 posts nog.. Nog effe snel om het topic af te sluiten.

Vaping on the job, mét pleur.



:7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 20 augustus 2014 @ 22:02:59 #299
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_143646354
Moet je wel goede tags maken
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 20 augustus 2014 @ 22:03:34 #300
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_143646384
Oja
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')