Kewl.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:01 schreef marc0871 het volgende:
ik wil me er morgen wel een uurtje aan wagen om dat plaatje te vertalen.
lijkt me toch wat makkelijker lezen
vertalen, editen, plaatje erbij. lijkt mij wel een leuk zondagsmiddagprojectje.

heb je een punt. Alleen kan je dan wel zien wat iedereen gebruikt en als je je wat wil weten weet je wie je kan vragen. Laten we in elk geval reviews uit t topic opsommen, dan houden die wat meer waarde.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bah, dat vind ik altijd meteen zo'n kliekjesgevoel geven. Ben ik geen voorstander van.

gewoon clean en to the point houden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb je een punt. Alleen kan je dan wel zien wat iedereen gebruikt en als je je wat wil weten weet je wie je kan vragen. Laten we in elk geval reviews uit t topic opsommen, dan houden die wat meer waarde.

Ik heb een Tugboat en een Zenith komen. Moet nog een TOBH omdat ik een custom top cap ga ontvangen daarvoor. Beetje omgekeerde wereld maar toch ;')quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:50 schreef BenX_95 het volgende:
Zo, Tobh en Plume Veil clones gekocht. Mijn dripper collectie begint aardig te groeien.

Zoiets als een magma of origen is dan mss best of both words. Ik weet alleen niet zo goed of ik wel met drippers wil dampen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:47 schreef Sounddragon het volgende:
Mooie dingen die drippers, maar niks voor mij; ik ben lui
Ik bestelde een tijdje geleden een Cats clone bij Fasttech omdat ze hem als RTA op de site hadden staan en ik hem mooi vond. Bleek toch een drippert te zijn, dus die ligt ongebruikt in de kast te niksen.

Rip vind em te warm worden. Hij word idd best warm maar ik vind dat niet zo erg. Je moet em verticaal opbouwen en dat is ff wennen maar ik vind de smaak geweldig. Hij is overigens bedoeld voor coils tussen de 1 en 0.4 ohm. Lager dan dat is de airflow niet genoeg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:04 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind een dripper alleen chill als ik op de bank hang, anders gebruik ik hem niet. Die origen is trouwens niet te best volgens de reviews en een kennis van me.

.
. 

Geen idee maar ik zou iig ecigity leegkopenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:21 schreef picodealion het volgende:
Kanger AeroTank met wat dual coils erbij besteld. Deze hobby begint al aardig wat te kosten.
Ik vlieg trouwens zondag naar de VS. Wat is handig mbt e-cigs en vliegtuigen?

?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Geen idee maar ik zou iig ecigity leegkopen

De Vamo 20 en 30 watt wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:47 schreef gooddaddy het volgende:
Vamo werkt niet met coils onder de 1.2 ohm.

Goedkope webshop die niet verscheept naar Nederlandquote:

Ah. Ik zit er twee weken, dus daar heb ik vast nog wel tijd voor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Goedkope webshop die niet verscheept naar Nederland

oeh, dan kunnen we vast een lijstje maken voor picoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Goedkope webshop die niet verscheept naar Nederland

Opschiete, ik vlieg zondagquote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
oeh, dan kunnen we vast een lijstje maken voor pico

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |