Halloquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Gezien de oplossingstijd geen aanrijding met een persoon (gelukkig), maar waarmee dan wel?
Klopt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:24 schreef b2py het volgende:
Dode dieren worden over het algemeen door de aannemer verwijderd, voor de dierenambulance is het dan namelijk vaak al te laat..
Aha, weer wat geleerd, thanks !quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:24 schreef b2py het volgende:
Dode dieren worden over het algemeen door de aannemer verwijderd, voor de dierenambulance is het dan namelijk vaak al te laat..
Maar ja, mag een spooraannemer de dood van een dier vaststellen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:24 schreef b2py het volgende:
Dode dieren worden over het algemeen door de aannemer verwijderd, voor de dierenambulance is het dan namelijk vaak al te laat..
hier in DH doet de dierenambulance de afvoer van kadavers (b.v. allerlei gevogelte dat door botsing met OV dood is) voor de gemeente, dus opzich is het geen hele gekke gedachte imho..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:24 schreef b2py het volgende:
Dode dieren worden over het algemeen door de aannemer verwijderd, voor de dierenambulance is het dan namelijk vaak al te laat..
Vaak is het melding van machinist 'dood dier in spoor' en die wordt door aannemer verwijderd. Of ze wel of niet mogen vaststellen of wat er met de rest wordt gedaan weet ik niet..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja, mag een spooraannemer de dood van een dier vaststellen?
Den Hout?quote:
Ik ga uit van Den Haagquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Den Hout?
Den Hoorn?
Den Helder?
Dinther-Heeswijk?
Jij denkt zeker ook dat je van CS naar HS kunt lopen in een kwartiertjequote:
Hmm als je erop googeld krijg je alleen een dode pdfquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:18 schreef GlennQuagmire het volgende:
275 meter
Hier is een excel met de perronlengtes https://www.prorail.nl/vervoerders/infrastructuur
Kan kloppen, want dat document is dus verplaatst naar de plek waar GlennQuagmire naar linkte. En het is nu een Excelsheet, wat makkelijk te filteren isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:20 schreef icloud het volgende:
[..]
Hmm als je erop googeld krijg je alleen een dode pdf
Kan te maken hebben met de plaatsing van seinen en wissels.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:24 schreef Ireyon het volgende:
Heh, grappig dat dezelfde perrons in AB en BA richting verschillende lengtes hebben
Een deel van de informatie is inderdaad achter gesloten deuren gezet, waaronder tijdwegdiagrammen en spoorbezettingsinformatie. Dit is waarschijnlijk om te voorkomen dat er allerlei mensen met die info aan de haal gaan, zoals bewonersorganisaties die gaan roepen "ZIE JE WEL, er kan daar en daar wel eens een trein komen te staan" als men een goederenpad inplant ofzo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:25 schreef b2py het volgende:
ProRail is bezig om zoveel mogelijk documenten achter een vervoerdersportal te plaatsen, het zal niet lang meer duren voor de perronlengtes daar ook naar toe zijn. Want.. [vul zelf wat leuks in].
Het is en blijft Nederland, waar we rekening houden met iedereen die zich mogelijk benadeeld voelt...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:29 schreef b2py het volgende:
Want Network Rail heeft veel last van klagende bewoners omdat die het er wel opzetten? Ik vind het erg raar in ieder geval..
Hef de reiziger dan maar op, daar houdt toch niemand rekening mee in spoorlandquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is en blijft Nederland, waar we rekening houden met iedereen die zich mogelijk benadeeld voelt...
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:34 schreef b2py het volgende:
[..]
Hef de reiziger dan maar op, daar houdt toch niemand rekening mee in spoorland
Valt ProRail niet onder WOB?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een deel van de informatie is inderdaad achter gesloten deuren gezet, waaronder tijdwegdiagrammen en spoorbezettingsinformatie. Dit is waarschijnlijk om te voorkomen dat er allerlei mensen met die info aan de haal gaan, zoals bewonersorganisaties die gaan roepen "ZIE JE WEL, er kan daar en daar wel eens een trein komen te staan" als men een goederenpad inplant ofzo.
De basisinformatie over de infrastructuur (perronlengtes, afstanden, enz.) moet echter openbaar blijven. Er is één of andere EU-richtlijn die dat voorschrijft.
waarvoor dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:30 schreef icloud het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat er volgend jaar waarschijnlijk een prive thalys naar zuid limburg komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |