Overigens reis ik altijd naar Rijswijk met de tram vanuit Den Haag HS, tot nu toe is dat altijd sneller geweestquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:12 schreef dcm360 het volgende:
Dat klopt, vandaar netjes in- en uitchecken op HS. En de route die ik nam zou zonder vertraging overigens sneller zijn geweest dan overtappen in Delft.
Oftewel: ik betaal iets meer om sneller op de bestemming te zijn, en dat is verprutst.
Alleen is een "vervangende OV-chipkaart" bedoeld voor wanneer je kaart defect, verloren of gestolen is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:54 schreef _serial_ het volgende:
Op de NS site staat het volgende :
Deelname aan de actie staat open voor iedereen die een nieuwe persoonlijke OV-chipkaart aanschaft. Deelname is niet mogelijk als u een vervangende OV-chipkaart wilt aanschaffen. Het is namelijk niet mogelijk om uw bestaande reisproducten over te zetten op deze OV-chipkaart.
Gewoon papier invullen inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:57 schreef dcm360 het volgende:
Uiteraard, want ik reis het laatste stukje terug naar mijn vertrekstation. Als ik de NS-site overigens nu zo lees mag ik gewoon lekker ouderwets een papieren formulier opsturen.
De bovenzijde van het vliegtuig zal doorvliegen naar Amsterdam, terwijl voor de onderzijde Brussel de eindbestemming wordtquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 07:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vanwege het uitvallen van enige motoren zal deze vlucht gesplitst worden....
Is echt jammer. Amersfoort zit al vol en andere locaties zijn er momenteel niet. Op zich zou Lelydorp Opstel wel een redelijke locatie zijn om aan museummeuk te werken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:22 schreef greavy het volgende:
[..]
Op de Dijksgracht mag men niet sleutelen, en ze hebben nog geen andere locatie ook.
Dat kan. Met de actie van NS bestel je inderdaad gewoon een persoonlijke OV-chipkaart. Het enige verschil met de kaarten die je via OV-chipkaart.nl bestelt, afgezien van de prijs, is het plaatje op de voorkant.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:26 schreef Ireyon het volgende:
Weet hier toevallig iemand of het mogelijk is een OV-studenten abo op een persoonlijke kaart van NS te zetten? Aangezien die laatste maar 2 euro kost en die kneuzen van OV-Chipkaart 7 euro 50 vragen.
Halloquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Gezien de oplossingstijd geen aanrijding met een persoon (gelukkig), maar waarmee dan wel?
Klopt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:24 schreef b2py het volgende:
Dode dieren worden over het algemeen door de aannemer verwijderd, voor de dierenambulance is het dan namelijk vaak al te laat..
Aha, weer wat geleerd, thanks !quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:24 schreef b2py het volgende:
Dode dieren worden over het algemeen door de aannemer verwijderd, voor de dierenambulance is het dan namelijk vaak al te laat..
Maar ja, mag een spooraannemer de dood van een dier vaststellen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:24 schreef b2py het volgende:
Dode dieren worden over het algemeen door de aannemer verwijderd, voor de dierenambulance is het dan namelijk vaak al te laat..
hier in DH doet de dierenambulance de afvoer van kadavers (b.v. allerlei gevogelte dat door botsing met OV dood is) voor de gemeente, dus opzich is het geen hele gekke gedachte imho..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:24 schreef b2py het volgende:
Dode dieren worden over het algemeen door de aannemer verwijderd, voor de dierenambulance is het dan namelijk vaak al te laat..
Vaak is het melding van machinist 'dood dier in spoor' en die wordt door aannemer verwijderd. Of ze wel of niet mogen vaststellen of wat er met de rest wordt gedaan weet ik niet..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja, mag een spooraannemer de dood van een dier vaststellen?
Den Hout?quote:
Ik ga uit van Den Haagquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Den Hout?
Den Hoorn?
Den Helder?
Dinther-Heeswijk?
Jij denkt zeker ook dat je van CS naar HS kunt lopen in een kwartiertjequote:
Hmm als je erop googeld krijg je alleen een dode pdfquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:18 schreef GlennQuagmire het volgende:
275 meter
Hier is een excel met de perronlengtes https://www.prorail.nl/vervoerders/infrastructuur
Kan kloppen, want dat document is dus verplaatst naar de plek waar GlennQuagmire naar linkte. En het is nu een Excelsheet, wat makkelijk te filteren isquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:20 schreef icloud het volgende:
[..]
Hmm als je erop googeld krijg je alleen een dode pdf
Kan te maken hebben met de plaatsing van seinen en wissels.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:24 schreef Ireyon het volgende:
Heh, grappig dat dezelfde perrons in AB en BA richting verschillende lengtes hebben
Een deel van de informatie is inderdaad achter gesloten deuren gezet, waaronder tijdwegdiagrammen en spoorbezettingsinformatie. Dit is waarschijnlijk om te voorkomen dat er allerlei mensen met die info aan de haal gaan, zoals bewonersorganisaties die gaan roepen "ZIE JE WEL, er kan daar en daar wel eens een trein komen te staan" als men een goederenpad inplant ofzo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:25 schreef b2py het volgende:
ProRail is bezig om zoveel mogelijk documenten achter een vervoerdersportal te plaatsen, het zal niet lang meer duren voor de perronlengtes daar ook naar toe zijn. Want.. [vul zelf wat leuks in].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |