| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | +--------------------------------+-----------------------+----------------------+----------------------+ | | InterRail Jugendliche | InterRail Erwachsene | InterRail Senioren | +--------------------------------+-----------------------+----------------------+----------------------+ | 5 Tage innerhalb von 10 Tagen | 156 Euro (2. Klasse) | 239 Euro (2. Klasse) | 215 Euro (2. Klasse) | | | - | 375 Euro (1. Klasse) | 337 Euro (1. Klasse) | +--------------------------------+-----------------------+----------------------+----------------------+ | 10 Tage innerhalb von 22 Tagen | 229 Euro (2. Klasse) | 339 Euro (2. Klasse) | 306 Euro (2. Klasse) | | | | 534 Euro (1. Klasse) | 480 Euro (1. Klasse) | +--------------------------------+-----------------------+----------------------+----------------------+ | 15 Tage | 265 Euro (2. Klasse) | 376 Euro (2. Klasse) | 338 Euro (2. Klasse) | | | | 590 Euro (1. Klasse) | 532 Euro (1. Klasse) | +--------------------------------+-----------------------+----------------------+----------------------+ | 22 Tage | 293 Euro (2. Klasse) | 439 Euro (2. Klasse) | 396 Euro (2. Klasse) | | | | 690 Euro (1. Klasse) | 622 Euro (1. Klasse) | +--------------------------------+-----------------------+----------------------+----------------------+ | 1 Monat | 376 Euro (2. Klasse) | 568 Euro (2. Klasse) | 512 Euro (2. Klasse) | | | | 893 Euro (1. Klasse) | 804 Euro (1. Klasse) | +--------------------------------+-----------------------+----------------------+----------------------+ |
Deze korting geldt niet alleen bij DB, maar die nazomerse korting krijg je bij alle verkooppunten, dus ook gewoon de Treinreiswinkel oid als het goed is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:06 schreef James1988 het volgende:
Als je uiterlijk 30 september bij DB een InterRail Global Pass boekt krijg je 15% korting op de aanschafprijs. Hierbij maakt het verder niet uit welke Pass je koopt.
Voorwaarden:
- Aanschaf: 15% korting vanaf nu t/m 30 september.
- Reizen: eerste geldigheidsdag tussen 15-09-2014 en 29-12-2014
Je ziet weer veel treinen met tekst. Teken dat er een materieeltekort is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:05 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gevaarte rolt nu Amsterdam in als sprinter naar Hoofddorp...
Nog ff gekeken: Volgens interrail is het via alle verkooppunten, zoals ook bij de voorjaarsaanbieding was. Zie http://nl.interrail.eu/sd(...)nterrail-global-passquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:06 schreef James1988 het volgende:
Als je uiterlijk 30 september bij DB een InterRail Global Pass boekt krijg je 15% korting op de aanschafprijs. Hierbij maakt het verder niet uit welke Pass je koopt.
Voorwaarden:
- Aanschaf: 15% korting vanaf nu t/m 30 september.
- Reizen: eerste geldigheidsdag tussen 15-09-2014 en 29-12-2014
Prijzen van de verschillende passen:
[ code verwijderd ]
Of een schoonmaakpersoneeltekort. Materieeltekort is er namelijk niet in de ZOMERVAKANTIE natuurlijk. Ik weet niet hoeveel man onze snijbloemenmagnaat er inmiddels uitgeflikkerd heeft, maar het gaat duidelijk de verkeerde kant op. Zie ook de behandeling van GtbV's. Aan alles kun je het gewoon zien.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je ziet weer veel treinen met tekst. Teken dat er een materieeltekort is.
Ahja. Ik zag het bij DB voorbijkomen, vandaarquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef greavy het volgende:
[..]
Nog ff gekeken: Volgens interrail is het via alle verkooppunten, zoals ook bij de voorjaarsaanbieding was. Zie http://nl.interrail.eu/sd(...)nterrail-global-pass
quote:To travel with a discounted pass, you must select a start date on or after 15 September, 2014. Je kunt de ingangsdatum invullen tijdens de betaalprocedure. If you would like to start your trip on or before 14 September, you can order a standard pass.
Geklungel van de bovenste plankquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef greavy het volgende:
Ja, want de pagina is in het Engels, maar men ziet dat je uit Nederland komt.
Een volledig Nederlandse vertaling heeft men weer niet
Ja zo is de theorie. NS Hispeedinternational doet er natuurlijk niet aan mee in de praktijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:13 schreef greavy het volgende:
[..]
Deze korting geldt niet alleen bij DB, maar die nazomerse korting krijg je bij alle verkooppunten, dus ook gewoon de Treinreiswinkel oid als het goed is.
Het is serieus gefaal, want het nieuwsbericht is vanaf het (sub)domein nl.interrail.eu aangeroepen, maar het nieuwsbericht is vervolgens alleen beschikbaar met de Engelse taal, waarbij door de Nederlandse landkeuze juist weer een deel wordt vertaald. Bagger ingericht zegmaar.quote:Wilt u onze website in het Nederlands bekijken?
Als ze het goede knopje weten te vindenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:57 schreef greavy het volgende:
Ohja, dat zie ik nu ook. Dinsdag staat het dus overal op het publieke web van Interrail, zullen we maar hopen?
Heeft te maken met dit denk ik:quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:34 schreef Dr_Flash het volgende:
"In verband met op last van de politie" (sic) rijdt de sprinter naar Apeldoorn niet. Er is blijkbaar achter Deventer wat gebeurd, want als Intercity naar het westen kwam, veel te vroeg ook, een virm zesje. En ondanks dat er volgens omroep tot Amersfoort geen HC aan boord is, rijdt er tenminste wat![]()
Al ben ik waarschijnlijk de enige aan boord die weet wat een HC is, maar dat terzijde
quote:PRIO 1 AANRIJDING LETSEL SPOOR: GRINTKOLKENWEG : ZENDEREN 1331 3171 DYNAOVD
Het is inderdaad weer een teringbende. Er rijdt zelfs een solo (!!!) ICM4 naar Lelydorp, en werd te Roosendaal niet uitgewisseld .... Ook vandaag veel losse VIRM'en, weinig echt verlengd (6 van de 11 treinen).quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:51 schreef _serial_ het volgende:
Ik hoor inmiddels wat klachten dat er toch wel erg krappe treintjes rijden vanaf Rotterdam (bij de werkzaamheden) even gespiekt, en er reed in elk geval een 4tje VIRM vanaf Rotterdam naar Amsterdam om 8.22, en een 4tje VIRM naar vlissingen om 8.12
Klopt, ik heb dit weekend 2x gependeld tussen Dordrecht en Rotterdam, 1x was het een 6je en 1x een 4tje, op dat tijdstip ging het welliswaar, maar het hield niet echt over.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:11 schreef greavy het volgende:
Ook het weekend was het een oude vertrouwde bende qua materieelinzet: 2 van de 11 treinen, en dan nog presteren de treinen korter dan gepland te laten rijden. Men reed zelfs met losse VIRM4 en VIRM6'en, maar ook VIRM8 en VIRM10 kwam er voorbij, terwijl alles integraal VIRM12 gepland was.
Eens ! En dan is het nu nog maandag, met iets minder reizigers, ik hou mijn hart vast voor de avondspits, en dinsdag....quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:15 schreef greavy het volgende:
De HELFT? Veel minder dan de helft. De PLANNING was VIRM12 (en een enkel vroeg/laat treintje VIRM10), maar zeer weinig treinen hebben zich hieraan gehouden. En de bijsturing? Die hebben niks bijgestuurd.
De bijsturing krijgt geen directe melding als de lengte van trein x niet overeenkomt met de geplande lengte van trein x hoor.. Dat gaat allemaal via HC's of andere mensen..quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:15 schreef greavy het volgende:
De HELFT? Veel minder dan de helft. De PLANNING was VIRM12 (en een enkel vroeg/laat treintje VIRM10), maar zeer weinig treinen hebben zich hieraan gehouden. En de bijsturing? Die hebben niks bijgestuurd.
De 1900 (Den Haag - Venlo) rijdt ook niet tussen Dordrecht en Den Haag.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:13 schreef greavy het volgende:
Ja, klopt. 2 ipv 4 sprinters. Dat zijn al 2 van de 5 opgeheven treinen. ICd rijdt niet, en de Benelux niet.
Nicequote:Op zondag 3 augustus 2014 16:05 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gevaarte rolt nu Amsterdam in als sprinter naar Hoofddorp...
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel zeeland is geen klote te beleven. Ik moet nog steeds dat stoomlijntje daar een keer doen maar het is gewoon zo ellendig ver weg...
Vanaf station Vlissingen zit je op de boulevard en het strand. Middelburg is een leuke stad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:07 schreef zeefje het volgende:
Zeeland leuk per treim?
Volgens mij rijdt er in Zeeland alleen de ic van Lelystad-Vlissingen of Nog meer?
Er liggen op de HSL net voor de flyover overloopwissels volgens sporenplan. Richting Antwerpen via de flyover en overloopwissels zal dan wel niet kunnen omdat er te lang links gereden moet worden?quote:Op maandag 4 augustus 2014 12:01 schreef greavy het volgende:
Terug lijkt hij wél over de HSL te gaan, want daar kan men gewoon via de fly-over op spoor 1/2 bij Blaak komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |