SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Ik zou gaan fietsen, baantjes trekken als er niet baantjes gezwommen wordt is echt de hel volgens mij. Daar kom je bijna niet doorheen. Zeker niet in vakantietijd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is trouwens een beter idee?
Het is geen baantjes zwemmen maar ik wil iets actiefs doen dus ik kan recreatief gaan zwemmen en dan gewoon stug baantjes trekken of ik kan een uurtje of zo gaan fietsen?
Dan doe ik lullig met je mee, maar ik heb niet het idee dat dit topic nou echt helpt qua gedachtengang want er komt heel veel info langs, allemaal verschillende mensen met verschillende theorieën en manieren van aanpak. Plus commentaar wat mss wel rechtstreeks tegen het advies van de therapeuten in gaat...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit moet zeggen maar misschien moet je het even bij die professionals laten en niet ook bij een forum?
Er is met jou meer aan de hand dan alleen even op dieet willen.
Sorry, dit klinkt vast lullig dan bedoeld
Oh dat gaat wel mee vallen, ze hebben een apart bad, achterin en binnen dat vrij koud is. gewoon een wedstrijd bad. Alle jeugd en zo speelt buiten bij de glijbanen en de ligweides.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou gaan fietsen, baantjes trekken als er niet baantjes gezwommen wordt is echt de hel volgens mij. Daar kom je bijna niet doorheen. Zeker niet in vakantietijd.
Klinkt als het zwembad in Tilburg-Zuid... dat water in het achterste, overdekte bad is echt gruwelijk koud... Maar goed, ik lag 1,5 week geleden in de zee bij Alkmaar ergens en dat was ook niet echt warm, maar wel lekker!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh dat gaat wel mee vallen, ze hebben een apart bad, achterin en binnen dat vrij koud is. gewoon een wedstrijd bad. Alle jeugd en zo speelt buiten bij de glijbanen en de ligweides.
Hoouit wat kinderen die van de startblokken afspringen
is het ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:20 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Klinkt als het zwembad in Tilburg-Zuid... dat water in het achterste, overdekte bad is echt gruwelijk koud... Maar goed, ik lag 1,5 week geleden in de zee bij Alkmaar ergens en dat was ook niet echt warm, maar wel lekker!![]()
Eet-wise ben ik overigens weer in m'n ritme. Heb flink hoofdpijn gehad van het afkicken van de suikers (die ik overigens bewust en verantwoord at), maar nu gaat het weer prima! Smoothietijd nu en vanavond bbq
ditquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:34 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik denk dat je je flink kan laten meeslepen/in de war laten brengen door wat mensen op fora zeggen. Denk ook maar eens aan fora met anorexiapatiënten bijvoorbeeld.
En zeker bij eetstoornissen is het volgens mij eerst van belang dat je een normaal eetpatroon krijgt. Mocht je dan nog niet afvallen na een tijdje, dan kijken ze pas weer verder.(of bij anorexiapatiënten dus teveel aan blijven komen).
Dat dusquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:34 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik denk dat je je flink kan laten meeslepen/in de war laten brengen door wat mensen op fora zeggen. Denk ook maar eens aan fora met anorexiapatiënten bijvoorbeeld.
En zeker bij eetstoornissen is het volgens mij eerst van belang dat je een normaal eetpatroon krijgt. Mocht je dan nog niet afvallen na een tijdje, dan kijken ze pas weer verder.(of bij anorexiapatiënten dus teveel aan blijven komen).
Gekookte eitje?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
Zijn er hier nog vegetariërs die magere, het liefst eiwitrijke, broodbelegjes weten?
Tahin? (getverquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
Zijn er hier nog vegetariërs die magere, het liefst eiwitrijke, broodbelegjes weten?
Ik hou niet van eierenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Gekookte eitje?Eet je wel vis? Want dan zelfgemaakt tonijnsalade, zelfgemaakte eiersalade is ook lekker!
Hummus eet ik al best vaak, maar dat word ook saaiquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tahin? (getver) roomkaas? houmous?
Wat doe je zoal in zo'n salade met vis?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Gekookte eitje?Eet je wel vis? Want dan zelfgemaakt tonijnsalade, zelfgemaakte eiersalade is ook lekker!
Wat eet je dan wel?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:05 schreef Californium het volgende:
Nom. Ik bedenk me dat ik eigenlijk bijna nooit meer brood eet eigenlijk.
Ik wil ook wat meer salades gaan maken. Die van tonijn klinkt wel lekker ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:19 schreef Californium het volgende:
Tonijn, augurk, tomaat, komkommerkan ook met kikkererwten en dan wat mayo
![]()
Wat ik dan eet: 2 keer warm of zo'n salade zonder brood, soep, Maaltijdsalade, kwark (dat zou ik de hele dag door kunnen eten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |