abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143083125
quote:
99s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:40 schreef darkmond het volgende:
Ze willen nu zelfs al-kaba verwoesten etc.
Hoax.

quote:
99s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:56 schreef darkmond het volgende:
Ik gedraag me wel degelijk als een moslim en zo zullen de meeste moslims mij betitelen :?
Je bent nog een 15-jarige kleuter die zich behoorlijk misdraagt. Zo heb je in het verleden de eerste en tweede kalief (metgezellen van profeet Mohammed die een bijzondere positie hebben in de islam) uitgescholden en zeg je dat ze in de hel branden.

quote:
99s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:29 schreef darkmond het volgende:
Die hele bloedlijn wordt gehaat, einstein :') Als Imam Ali in die tijd zo geliefd werd door hoerenkinderen als omar en abu bakr, dan zou imam Hussein niet zomaar gestorven zijn.
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 23:38 schreef darkmond het volgende:
Hoerenkinderen zijn de kinderen van hoeren, wat zij in feite ook waren. Moge ze voor altijd in de hel branden.
Het is algemeen bekend in de islam: mocht je een moslim onterecht een ongelovige noemen, dan word je zelf een ongelovige.

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:39 schreef darkmond het volgende:
Nog een leuk iets over ISIS erbij? Ze willen de qur'an herschrijven omdat er iets zat over ahl'al-bayt. Zij zijn haters van ahl'al-bayt en zeggen nu dat de qur'an een vervalsing is. Met andere woorden, ze willen beginnen met het geloof zodanig te veranderen dat het hun pleziert. Komop dude, DAN BEN JE GEWOON GEEN MOSLIM MEER.
Wat een onzin. Het zijn juist sommige sjiieten die beweren dat de huidige Koran niet compleet is, zo te zien jij ook.
-
pi_143088879
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:39 schreef darkmond het volgende:

[..]

Nee, wacht. Het is niet zo dat de islam bestaat zonder de qur'an en zonder de profeet he. Een "moslim" die niet daarin gelooft is geen moslim maar iets anders. Nog een leuk iets over ISIS erbij? Ze willen de qur'an herschrijven omdat er iets zat over ahl'al-bayt. Zij zijn haters van ahl'al-bayt en zeggen nu dat de qur'an een vervalsing is. Met andere woorden, ze willen beginnen met het geloof zodanig te veranderen dat het hun pleziert. Komop dude, DAN BEN JE GEWOON GEEN MOSLIM MEER. De islam is een duidelijk geloof, al zijn er verschillende stromingen. En er zijn grenzen. Deze mensen weten heus wel van zichzelf dat ze helemaal geen goed geloof aanhangen. Want als mijn geloof me zou zeggen dit allemaal te doen, dan had ik wel erg getwijfeld over het echt zijn hiervan.
Nogmaals, er is geen centrale autoriteit die bepaald wie de moslim is. Zelfs de geestelijke autoriteiten die er zijn binnen de islam denken er verschillend over.
quote:
IEDERE moslim is voor mij als een broeder of zuster.
Hier ga ik al helemaal over mijn nek van he. Polarisatie ten top!
quote:
Maar deze mensen missen het menselijk zijn in hun hart. En wie geen menselijkheid heeft krijgt het moeilijk met de regels volgen van de islam. Wel logisch dat ze dan de kaba willen neerhalen. Al meerdere moskees hebben gesloopt, en zelfs de qur'an willen herschrijven.

Als jij wil weten wie de goeie en echte moslim is moet je de quran lezen en de hadith etc. Hierdoor kun zien dat wat deze mensen doen niets met islam te doen heeft.
En zodra ik daar een conclusie uit trek dan is er wel een andere moslim geestelijke die zegt dat het toch anders zit. Nogmaals, zowel IS als jij noemt jezelf moslim, ik weet niet wie de juiste moslim is. En eigenlijk jijzelf ook niet, al heb je voor jezelf uitgemaakt dat je dat wel bent.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_143088918
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou het ook iets te maken kunnen hebben met de terugkeer van het racisme in het algemeen en het zionisme in het bijzonder?
Uiteraard weer even de intolerantie, haat en agressie uit islamitische hoek proberen te bagataliseren, hoe onverwacht.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 18:00:45 #64
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143094679
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:05 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Hoax.

[..]

Je bent nog een 15-jarige kleuter die zich behoorlijk misdraagt. Zo heb je in het verleden de eerste en tweede kalief (metgezellen van profeet Mohammed die een bijzondere positie hebben in de islam) uitgescholden en zeg je dat ze in de hel branden.

[..]

[..]

Het is algemeen bekend in de islam: mocht je een moslim onterecht een ongelovige noemen, dan word je zelf een ongelovige.

[..]

Wat een onzin. Het zijn juist sommige sjiieten die beweren dat de huidige Koran niet compleet is, zo te zien jij ook.
Flikker op, kneusje.
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_143106512
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:00 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Uiteraard weer even de intolerantie, haat en agressie uit islamitische hoek proberen te bagataliseren, hoe onverwacht.
Volgens mij bagatelliseert hij niks. Hij geeft alleen een mogelijke reden/oorzaak aan. Die niet eens zo onwaarschijnlijk is: zelfs het Centrum Indoctrinatie en DesInformatie constateert bij monde van Esther Voet dat agressie van Israel gevolgd wordt door toenemen van anti-joodse en anti-Israelische retoriek.
Iets wat hier op FOK! ook eenvoudig waar te nemen is: zowel voor- als tegenstanders worden wakker en veren op.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143107500
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 22:54 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Volgens mij bagatelliseert hij niks. Hij geeft alleen een mogelijke reden/oorzaak aan. Die niet eens zo onwaarschijnlijk is: zelfs het Centrum Indoctrinatie en DesInformatie constateert bij monde van Esther Voet dat agressie van Israel gevolgd wordt door toenemen van anti-joodse en anti-Israelische retoriek.
Iets wat hier op FOK! ook eenvoudig waar te nemen is: zowel voor- als tegenstanders worden wakker en veren op.
Dat heeft Esther juist gezien en dat wijst er inderdaad op dat het in feite niets te maken heeft met antisemitisme (dat zou constant moeten zijn), maar met met een kritische houding jegens Israël.

Jammer genoeg beheersen de meesten uit laatstgenoemde groep niet over de vocabulaire dan wel de retorische vaardigheden om hun kritiek op juiste wijze te uiten. In plaats daarvan dalen ze af tot primitieve uitingen van misplaatste emotie.
pi_143107889
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:15 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat heeft Esther juist gezien en dat wijst er inderdaad op dat het in feite niets te maken heeft met antisemitisme (dat zou constant moeten zijn), maar met met een kritische houding jegens Israël.

Jammer genoeg beheersen de meesten uit laatstgenoemde groep niet over de vocabulaire dan wel de retorische vaardigheden om hun kritiek op juiste wijze te uiten. In plaats daarvan dalen ze af tot primitieve uitingen van misplaatste emotie.
Dat laatste moge waar zijn, maar om dat dan automatisch te bestempelen als antisemitisme versterkt de kwalijke verschuiving.
Overigens is ook de bijna automatische verdediging van Israel door joden een bron voor antisemitisme.
Hoe dan ook heeft de rentree van de islam in Europa (wat je daar dan ook onder zou kunnen verstaan) weinig te maken met een eventuele rentree van antisemitisme.
Meer met het gedrag van de joodse staat Israel.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_143112601
Ja er is onder ( jonge) Europese Muslims aardig antisemitisme. Ik ken veel Muslims die het liefst alle joden dood willen. Vaak lachen ze erom maar ze handelen al wel.

Maar het gaat hen allang niet meer om Israel. Ik denk dat we weer een tijdperk krijgen waar joden in Europa moeilijk krijgen. Dit keer niet door zozeer door de Europeanen maar Muslims.

Je kan als jood beter vertrekken naar Israel. En ik denk dat velen dit ook zullen doen als dit doorzet.

Maar joden kunnen ook naar Arabische landen bijvoorbeeld Marokko of Tunesien gaan. Ook in Iran is het goed voor Joden. Ook Centraal Azie of Turkije. Muslims daar hebben daar nog respect jegens elkaar. Dat respect begint in Europa te vervagen.

Niet alleen respect voor joden hoor ook respect voor andere minderheden en zelfs respect voor je buurman is ver te zoeken. Of wat te denken van hulpdiensten (ambulance, brandweer) ect. Ze worden in elkaar getimmerd. De inwoners van Europa beginnen asosciaal te worden. We geven geen ruk meer om elkaar. Trieste ontwikkeling als je het mij vraagt.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 07:59:37 #69
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143114334
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 09:01 schreef darkmond het volgende:

[..]

Ik ben mezelf... En niet 't stel achterlijke debielen die zichzelf moslim noemen en massaal Jodenhaat uiten in Nederland hoor. Wat die "moslims" doen wordt nergens goed gevonden in de Islam.
Helemaal nergens?
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_143114417
2000 jaar jodenhaat met elke keer een nieuw bedachte reden om joden te haten. Wat wordt het na Palestina? De hele reden dat Israël zo hard terugslaat in dit conflict is vanwege die eeuwenlange vervolging, niet omgekeerd.
pi_143116991
quote:
5s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 07:59 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Helemaal nergens?
Nee, nergens. De qur'an zegt weleens wat over ''dood hen dan''... Maar dit is niet geldig bij wat nu gebeurd.
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_143118049
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:58 schreef Shokirbek85 het volgende:
Ja er is onder ( jonge) Europese Muslims aardig antisemitisme. Ik ken veel Muslims die het liefst alle joden dood willen. Vaak lachen ze erom maar ze handelen al wel.

Maar het gaat hen allang niet meer om Israel. Ik denk dat we weer een tijdperk krijgen waar joden in Europa moeilijk krijgen. Dit keer niet door zozeer door de Europeanen maar Muslims.

Je kan als jood beter vertrekken naar Israel. En ik denk dat velen dit ook zullen doen als dit doorzet.
Een succes voor de zionisten.

quote:
Maar joden kunnen ook naar Arabische landen bijvoorbeeld Marokko of Tunesien gaan. Ook in Iran is het goed voor Joden. Ook Centraal Azie of Turkije. Muslims daar hebben daar nog respect jegens elkaar. Dat respect begint in Europa te vervagen.
In Israel ontbreekt het daar ook al enige tijd aan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_143130283
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 08:08 schreef truthortruth het volgende:
2000 jaar jodenhaat met elke keer een nieuw bedachte reden om joden te haten. Wat wordt het na Palestina? De hele reden dat Israël zo hard terugslaat in dit conflict is vanwege die eeuwenlange vervolging, niet omgekeerd.
2000 jaar Jodenhaat? Je bedoelt sinds de kruisiging van Jezus?
pi_143130375
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 01:58 schreef Shokirbek85 het volgende:
In welke context spreek je deze vele Muslims? Hoe komt het onderwerp bij joden terecht en welke reactie geef jij dan?
pi_143130921
quote:
5s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:43 schreef Ceberut het volgende:
2000 jaar Jodenhaat? Je bedoelt sinds de kruisiging van Jezus?
Toen is het eerste zaadje van de haat geplant ja.
pi_143130990
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:03 schreef truthortruth het volgende:

[..]

En dat heeft uiteindelijk geleid tot de Holocaust bedoel je? Ik weet niet of er een aantoonbaar causaal verband is tussen de twee zaken.
pi_143132917
quote:
5s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:06 schreef Ceberut het volgende:

[..]

En dat heeft uiteindelijk geleid tot de Holocaust bedoel je? Ik weet niet of er een aantoonbaar causaal verband is tussen de twee zaken.
Er zat nog wel wat tussen, en dit is alleen nog wat we de pogroms noemen. Let vooral op die van 1834, die is van voor de joodse immigratie in het gebied Palestina.
pi_143150094
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 08:08 schreef truthortruth het volgende:
Pardon? De islam bestaat nog helemaal geen 2000 jaar!
En Israel reageert dus 2000 jaar frustratie even af op mensen die daar part noch deel aanhadden, want ze zijn pas maximaal 70 jaar oud?
pi_143150142
quote:
99s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:37 schreef darkmond het volgende:

[..]

Nee, nergens. De qur'an zegt weleens wat over ''dood hen dan''... Maar dit is niet geldig bij wat nu gebeurd.
Maar zegt ook: "Stop als zij stoppen." En: "Wees niet te ijverig, want Allah kan heel goed Zelf Zijn oordeel vellen."
Of woorden van gelijke strekking.
pi_143150184
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:03 schreef truthortruth het volgende:

[..]

En wat heeft dat met de islam te maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')