http://www.miniinthebox.c(...)0-32gb_p1363438.htmlquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:44 schreef roflcat het volgende:
Gejat uit het T.net topic; aData 32GB class 10 micro SD-kaartje. Lijkt een prijsfoutje te zijn, was eerst rond de 20 USD. Maarja, niet geschoten is altijd mis! Met supersaver verzending heb je er eentje voor iets meer dan 3 USD in huis!
http://www.lightinthebox.com/nl/adata-premier-microsdhc-sdxc-kaart-uhs-i-class10-32gb_p1363438.html
Dat hoort dus de prijs te zijn, maar bij lightinthebox nu een stuk goedkoper! Mijn link werkte eerst niet, is nu gefixt!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.miniinthebox.c(...)0-32gb_p1363438.html
Blijkt straks corrupt te zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:44 schreef roflcat het volgende:
Gejat uit het T.net topic; aData 32GB class 10 micro SD-kaartje. Lijkt een prijsfoutje te zijn, was eerst rond de 20 USD. Maarja, niet geschoten is altijd mis! Met supersaver verzending heb je er eentje voor iets meer dan 3 USD in huis!
Klik
32MBquote:
goeie tip. Bijna te mooi om waar te zijn ja. Kwam met verzendkosten uit op 2.5¤.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:44 schreef roflcat het volgende:
Klik
Er zit ergens een fout in de formules bedenk ik me nu..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:06 schreef l0lownkill het volgende:
[ afbeelding ]
Dat probleem krijg ik dus bij dat excel bestand, ben niet zo'n excel kenner dus weet iemand misschien hoe ik dit fix?
@Hieronder Bovenaan de pagina heeft iemand hem gepost. Volgens mij ben je een beetje bijziend ;P
Oké, bedankt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:03 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Er zit ergens een fout in de formules bedenk ik me nu..
K zal mijn aangepaste versie zo uploaden
Nee, was volgens mij wel met cijfers in de URL. Maar geen 17track. Had er nog nooit van gehoord.quote:
Ik ken verder alleen http://www.sao.cnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:01 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nee, was volgens mij wel met cijfers in de URL. Maar geen 17track. Had er nog nooit van gehoord.
Er zijn maar 16 verkocht ooit op banggoodquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:23 schreef ridsel het volgende:
Iemand ervaring met deze?
http://www.banggood.com/P(...)Device-p-911760.html
Lijkt me weer zo'n crappy Bose lookalike ding.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:23 schreef ridsel het volgende:
Iemand ervaring met deze?
http://www.banggood.com/P(...)Device-p-911760.html
Ik wil ook wetenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:01 schreef MrNiles het volgende:
Iemand al een keer een lightbulb besteld die met wifi te bedienen is?
Gelijk 5 gekocht, kan ik wel gebruiken voor dit geldquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:44 schreef roflcat het volgende:
Klik
Ik ééntje, al heb ik hem niet direct nodig. Als ie binnen is testen en als ie echt is, vind ik wel een doel en als ie fake is open ik een paypal claim voor die 3 dollar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 14:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gelijk 5 gekocht, kan ik wel gebruiken voor dit geld
ben benieuwdquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:44 schreef roflcat het volgende:
Klik
Ik doe bescheiden, ik heb er maar 1tje besteld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ben benieuwd
heb voor 10 eur besteldvoor dat geld wil ik het nog wel proberen.
Zijn ze corrupt of iets dan gaan ze gewoon terug
Mja, ik heb er sowieso 3 nodig, en die 4e komt ook vast wel te pas ergens.. hoop ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik doe bescheiden, ik heb er maar 1tje besteld.
Denk het niet, hele slechte sony ripoff zo te zienquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:09 schreef supayoshii het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)High/1388380124.html
is dit wat?
voor die prijs kan het toch ook niks wezen..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:09 schreef supayoshii het volgende:
is dit wat?
Waarschijnlijk filmt je mobiel nog mooier dan dit aftreksel haha..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:09 schreef supayoshii het volgende:
is dit wat?
Ook dank voor de heads up! Ik heb er meteen maar drie besteld, die dingen heb je nooit genoegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:44 schreef roflcat het volgende:
Klik
Banggood met NL Direct verzendingquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:49 schreef Landgeld het volgende:
Welke (betrouwbare) Chinese webshop heeft de snelste levertijd?
Mits het door de brievenbus kan. Had laatst iets in 6 dagen in huis! :'Dquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Banggood met NL Direct verzending
http://www.filedropper.com/chinaspulv2quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:06 schreef l0lownkill het volgende:
[ afbeelding ]
Dat probleem krijg ik dus bij dat excel bestand, ben niet zo'n excel kenner dus weet iemand misschien hoe ik dit fix?
@Hieronder Bovenaan de pagina heeft iemand hem gepost. Volgens mij ben je een beetje bijziend ;P
Mijn Cheerson X-10 is alweer geleverd, 8 dagen geleden bij Banggood besteld. Klassequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sneller dan 3 weken is me nooit gelukt.
Bedankt man, kudos voor jouquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:57 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
http://www.filedropper.com/chinaspulv2
aub, een werkende versie.
Xiaomi is volledig opgeladen, gaat vandaag meteen mee op vakantie. Wil nog even de 5200MaH bestellen zodat die binnen is als ik weer thuis ben. Gewoon bij Banggood of Chinabuye bestellen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:01 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nee, was volgens mij wel met cijfers in de URL. Maar geen 17track. Had er nog nooit van gehoord.
Vanmorgen is mijn Xiaomi powerbank binnen gekomen. Kraslaag kapot gemaakt, dus mis drie cijfers voor de check. Uiterlijke kenmerken lijken goed te zijn en tijdens laden van de powerbank kan ik mijn telefoon gewoon opladen. Lijkt mij dus dat het een originele is.
een opzet stuk heb ik nooit gezien. Ik heb wel een groter bereik met de (jailbreak) app WiFiFoFum.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:40 schreef larry_flynt het volgende:
Bestaat er voor de iPhone 4 een soort opzet stuk om het wifi bereik te verruimen zodat ik op meer plaatsen wifi heb?
Die vraagtekens kan je weglatenquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:22 schreef wootahH het volgende:
Piston nepperts ??? Namelijk maar 6 dollar met coupon deal8101
http://www.ever buying.com/product567052.html
DX.com aka Dealextreme staat er algemeen om bekend langzaam te zijn.. al jarenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:04 schreef Blocko het volgende:
Duurt wel lang voordat mijn Rimei krabber plus mesjes aankomen van DX.com
Zijn die gewoon standaard langzaam de laatste tijd ofzo? Banggood weet mijn spulletjes in 1 week tijd al bij mij thuis te krijgen.
1 week is wel uitzonderlijk snelquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:04 schreef Blocko het volgende:
Duurt wel lang voordat mijn Rimei krabber plus mesjes aankomen van DX.com
Zijn die gewoon standaard langzaam de laatste tijd ofzo? Banggood weet mijn spulletjes in 1 week tijd al bij mij thuis te krijgen.
vorige Zaterdag besteld, werd zondag verzonden zonder tracking, ook niet gekozen voor NL Direct. Kwam gisteren opeens de pakketbezorger met een pakketje langs van Banggood.quote:
Goed het te wetenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:06 schreef l0lownkill het volgende:
Ben er vandaag achtergekomen dat de Awei es800m een wasmachine aankunnenZe werken nog prima en ruiken ook nog eens lekker fris
Ik zie een kaart met 'welcome to our store'.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef Goddelijker het volgende:
En twee pakketjes die lagen te wachten bij terugkomst:
iPhone 4S - Tempered Glass Screen Protector en ELM327 Bluetooth OBD2 Scanner v2.1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ODB ding heb ik ook, wel gekocht nooit zinnig gebruiktquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef Goddelijker het volgende:
En twee pakketjes die lagen te wachten bij terugkomst:
iPhone 4S - Tempered Glass Screen Protector en ELM327 Bluetooth OBD2 Scanner v2.1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een AliExpress-shop.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik zie een kaart met 'welcome to our store'.
Welke webshop was dat?
Ik heb er ook nog nooit één gehad, dus het is een probeersel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat ODB ding heb ik ook, wel gekocht nooit zinnig gebruikt![]()
Tempred glass protectors heb ik ook nog onderweg, ben zelf voor deze protectors gegaan. Ben benieuwd wat de kwaliteit is voor die prijs. (Bestel meestal iets duurdere protectors). Betaalde voor 3 stuks $5 met best offer.
Zijn overigens niet voor mij zelf maar voor andere mensen. Die moesten ook maar eens een glazen protector proberen (aangezien ik die dingen zo de hemel in prijs).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:56 schreef shiznuts het volgende:
Laatst heeft denk ik iedereen wel zo'n eenwieler gehaald. En dan was er natuurlijk die holografische projectie wereldbol. Ook die sexdolls die voorbijkwamen vonden gretig aftrek. Eigenlijk wel benieuwd of iemand die al ontvangen had. Waren echt goed afgeprijsd. Trouwens nog altijd met die coupon. Verder niet zoveel loos nee.
hmm.. heb je nog links?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:56 schreef shiznuts het volgende:
Laatst heeft denk ik iedereen wel zo'n eenwieler gehaald. En dan was er natuurlijk die holografische projectie wereldbol. Ook die sexdolls die voorbijkwamen vonden gretig aftrek. Eigenlijk wel benieuwd of iemand die al ontvangen had. Waren echt goed afgeprijsd. Trouwens nog altijd met die coupon. Verder niet zoveel loos nee.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:56 schreef shiznuts het volgende:
Laatst heeft denk ik iedereen wel zo'n eenwieler links? gehaald. En dan was er natuurlijk die holografische projectie wereldbol links?. Ook die sexdolls links? die voorbijkwamen vonden gretig aftrek. Eigenlijk wel benieuwd of iemand die al ontvangen had. Waren echt goed afgeprijsd. Trouwens nog altijd met die coupon. Verder niet zoveel loos nee.
Nee, geen links. Wel wat rechts.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 21:09 schreef monkeybrain het volgende:
Haha, ik lig echt in een deuk op dhgate. Wat een sexpoppen verkopen ze daar.
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.dhgate.com/pro(...)69179283.html#s2-5-1|4064391733
bump shizz jij?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:01 schreef MrNiles het volgende:
Iemand al een keer een lightbulb besteld die met wifi te bedienen is?
Tuurlijk. Elke USB-oplader moet werken, verschilt alleen soms in oplaadsnelheid.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:52 schreef ajaxboy het volgende:
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om de Earson ES-151A op te laden via netstroom? Wat voor soort adapter zou je dan moeten hebben? Zou je die van bijvoorbeeld Apple kunnen gebruiken?
Ik doe gewoon die van mijn mobiele telefoon. werkt primaquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:52 schreef ajaxboy het volgende:
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om de Earson ES-151A op te laden via netstroom? Wat voor soort adapter zou je dan moeten hebben? Zou je die van bijvoorbeeld Apple kunnen gebruiken?
Gewaagde move man, je loopt op deze manier natuurlijk 100 punten mis om Kwaliteits Fok!ker van het jaar te wordenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, geen links. Wel wat rechts.
Deeltje #305 ergens, was't niet?
dat foutje moet je bij DX herstellen..quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:30 schreef MrNiles het volgende:
hoe lang duurt het ongeveer totdat ik een trackingcode ontvang van DX of Banggood?
vorige week bestelling gedaan, maar nog geen code bij DX...of ben ik nu gewoon ongeduldig..er zit een foutje in mijn adres, het huisnummer is eraf gevallen, hopelijk kan ik dat bij PostNL herstellen, maar daar heb ik denk ik wel een trackingcode voor nodig
Bij Banggood kreeg ik de trackcode na 4 dagen de vorige keer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:30 schreef MrNiles het volgende:
hoe lang duurt het ongeveer totdat ik een trackingcode ontvang van DX of Banggood?
vorige week bestelling gedaan, maar nog geen code bij DX...of ben ik nu gewoon ongeduldig..er zit een foutje in mijn adres, het huisnummer is eraf gevallen, hopelijk kan ik dat bij PostNL herstellen, maar daar heb ik denk ik wel een trackingcode voor nodig
Balen, seller eens contacten en kijken wat die zegtquote:Op maandag 11 augustus 2014 09:27 schreef N22 het volgende:
Mijn WEIDE-horloge uit februari met "3 year battery life" heeft er net de brui aan gegevenAls ik thuis ben even kijken of het daadwerkelijk aan de batterij ligt of dat hij gewoon stuk is.
Zeker mooi spul, maar ook prijzig!quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:21 schreef shiznuts het volgende:
Ga dan meteen over op C-Laser. Epson of Samsung. Heb sinds kort een Samsung CL-C460FW ter vervanging van m'n Epson Aculaser C1600.Mooi spul die kleurenlasers.
@ Tokko1: nice review weer.![]()
En gewoon eens een keer een creditcard halen, jongúh, kom op nou.
Over CC en MisterTao gesproken... nieuwe Takstar-gear:
[ afbeelding ]
Als het aan de batterij ligt gewoon een zooitje uit China halen. Horloges gaan altijd leeg.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:27 schreef N22 het volgende:
Mijn WEIDE-horloge uit februari met "3 year battery life" heeft er net de brui aan gegevenAls ik thuis ben even kijken of het daadwerkelijk aan de batterij ligt of dat hij gewoon stuk is.
Ligt er natuurlijk wel aan hoe en wat je print.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:21 schreef shiznuts het volgende:
Ga dan meteen over op C-Laser. Epson of Samsung. Heb sinds kort een Samsung CL-C460FW ter vervanging van m'n Epson Aculaser C1600.Mooi spul die kleurenlasers.
Dan kan het juist lonenquote:
Je had toch al zo'n mic?quote:
Ik print genoeg hoor, maar inktjet is gewoon prima voor mij.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als het aan de batterij ligt gewoon een zooitje uit China halen. Horloges gaan altijd leeg.
In m'n la liggen ook een vrachtje horloges waar geen een meer van loopt.
Maar even een slinger aan m'n Self-Winding Mechanical horloge en die loopt weer.
[..]
Ligt er natuurlijk wel aan hoe en wat je print.![]()
(Gisteravond een bakbeest van een inkjet gekocht)
[..]
Dan kan het juist lonen![]()
Iets met inkt dat opdroogt en schoonmaken met printkoppen e.d...
[..]
Je had toch al zo'n mic?
Oh wacht, je bent Shiz-ik-moet-alles-uitproberen-nutz![]()
![]()
En als je zo'n Excel-bestand bijhoudt met wat je besteld, moet je natuurlijk wel goed neerzetten wat het is.
Ik moest gisteravond goed nadenken wat ik nou wél binnenhad en wat nog moest binnenkomen. Lekker handig...
Beide zijn shotgun richtmicrofoons. Maar die je nu hebt is dus te groot ofzo?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:33 schreef shiznuts het volgende:
Is ja heul niet hetzelfde.Die ene is een echte shotgun richtmicrofoon...
[ afbeelding ]
Is eigenlijk ook niet bedoeld voor op een GH4 ofzo, ook geen shockmount. De Takstar is een echte videomic met shockmount en een beetje gain voor hot input. Run'n'gun.
Maar klinkt het ook zo goed?quote:Chinees en goedkoper dan RØDE spul.
Nice. Dat worden professionele producties die je voor dit topic gaat makenquote:
Juist bij heel weinig of heel veel printen is laser geschikt. Maar het is wel een grijs gebied en per persoon verschillend wat de juiste keus is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:36 schreef Goddelijker het volgende:
Ik print genoeg hoor, maar inktjet is gewoon prima voor mij.
Laser is natuurlijk wel minder geschikt voor foto's. Maar voor heel veel (tekst) is het inderdaad de manier.quote:En heb de mogelijkheid om evt. kleurenlaser te gebruiken als ik écht een keer veel of goed moet printen.
Jaa hij werkt verder heerlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Tuurlijk. Elke USB-oplader moet werken, verschilt alleen soms in oplaadsnelheid.
Werkt ie verder goed?
Ik heb er ook een besteld
2 euro de 100 bij BG. Zonder die was mijn vrouw der horloge hobby allang gesneuveld.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als het aan de batterij ligt gewoon een zooitje uit China halen. Horloges gaan altijd leeg.
In m'n la liggen ook een vrachtje horloges waar geen een meer van loopt.
ja, kabel bepaalt een hoop:quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:09 schreef Scarface150993 het volgende:
Guys vraagje over de SJ4000. Ik heb een kleinere oplader nodig, dus het USB kabeltje die bij de sj4000 is bijgeleverd gebruik ik wel gewoon, de stekker plug heb ik vervangen met een dunnere van mijn note 2.
De output en input zijn het zelfde, zou het toch zo kunnen zijn dat de oplaadtijd gaat veranderen?
Kabel gebruik ik gewoon de meegeleverde, het kopje die in het contact gaat daar gebruik ik nu alleen een dunnere voor (van mijn note 1 bedoelde ik).quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:12 schreef funky_fart het volgende:
[..]
ja, kabel bepaalt een hoop:
http://lifehacker.com/cab(...)peed-of-y-1532784722
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:12 schreef funky_fart het volgende:
[..]
ja, kabel bepaalt een hoop:
http://lifehacker.com/cab(...)peed-of-y-1532784722
slecht gelezen van me, sorry.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:14 schreef Scarface150993 het volgende:
[..]
Kabel gebruik ik gewoon de meegeleverde, het kopje die in het contact gaat daar gebruik ik nu alleen een dunnere voor (van mijn note 1 bedoelde ik).
Wat kost dat nou inc. verzending? Kan je dat nog meten, zodat je weet welke kabels goed zijn?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]. Daarom ook maar een aantal kabels onderweg waarvan ik zeker weet dat ze met 2A kunnen laden:
http://item.taobao.com/item.htm?id=25641500684
Nog geen idee wat ik voor het verzenden ga betalen. Gok een dollar of 4 a 5 aan fee/shipping.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:47 schreef remcosw het volgende:
[..]
Wat kost dat nou inc. verzending? Kan je dat nog meten, zodat je weet welke kabels goed zijn?
Ook nog een tip voor een usb-stroomstekker? Heb hier hooguit 5v 1a liggen..
Iemand anders dan die wel ervaring heeft met dit soort dingen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:09 schreef Scarface150993 het volgende:
Guys vraagje over de SJ4000. Ik heb een kleinere oplader nodig, dus het USB kabeltje die bij de sj4000 is bijgeleverd gebruik ik wel gewoon, de stekker plug heb ik vervangen met een dunnere van mijn note 2.
De output en input zijn het zelfde, zou het toch zo kunnen zijn dat de oplaadtijd gaat veranderen?
't Is wel Takstar, hè.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:38 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Beide zijn shotgun richtmicrofoons. Maar die je nu hebt is dus te groot ofzo?
Maar shockmount is wel handig/vereist inderdaad.
[..]
Maar klinkt het ook zo goed?
Heb er daar twee van, tweede was veel minder van kwaliteit dan de eerste toen destijdsquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:46 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon een lav-micje gebruiken: http://www.buyincoins.com/item/52.html .
Visitekaartjes moet je laten printen, kost geen drol.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:24 schreef shiznuts het volgende:
It takes as long as it takes...
[..]
't Is wel Takstar, hè.Maar goed.
Professionals zullen wel lekker een NTG3 gaan halen ofzo. Maar verhoudingsgewijs krijg je natuurlijk voor tig keer zoveel uitgeven niet een tig keer beter geluid eruit. Gaat maar net om de gap tussen crap
en holy crap
![]()
te overbruggen. Gewoon iets 'decent enough'.
En wat betreft printers. Had ik speciaal papier gehaald voor inktjet printers om visitekaartjes mee te printen... vlekt het alsnog als de tering. Dan heb je inderdaad uitdrogende cardridges en dat alles (en print zelf idd ook niet heel veel). Nee, voortaan alleen nog maar kleurenlaser hier.
Ja, tot je af gaat rekenen @ vistaprint.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Visitekaartjes moet je laten printen, kost geen drol.
Gave reviewquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:07 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is alweer een tijdje geleden maar toen was de lokale china shopping rage chinese gaming gear........
Jep, dat hoort de echte te zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:52 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)Silver-p-923637.html
Is dit nou de echte?
is al een actieprijs, dus coupon zal wel niet werken..quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Jep, dat hoort de echte te zijn.
In mei hadden ze wel een slechte batch.
Als je daar bestelt, DM dan ff voor een coupon.
Banggood gaf mij een coupon voor dat ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |