Op het filmpje pakt ie ook een keer de staart vast, dat vinden gewone katten al vaak niet leuk en dat zijn dan nog gedomesticeerde dieren (naja. ze laten zich door mensen voerenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:09 schreef mig72 het volgende:
Tijger 1
Persoon 0
Stupide Amerikaan vraag ik me af of hij enkel ging kijken of tijgertje gepest zou hebben.
film is niet meer op liveleaks voor zover ik kon zien alleen foto'squote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
op liveleak staat meer. foto's film ed. is inderdaad het jongetje, op die twee foto;s .
Zal wel wraak zijn, ouders waren gescheidenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:31 schreef Lothiriel het volgende:
Achterlijk kindNog veel achterlijke vader
Wat een kneus zeg.
Ik kijk idd wel uit om mijn eigen kat model theemuts zo te provoceren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Op het filmpje pakt ie ook een keer de staart vast, dat vinden gewone katten al vaak niet leuk en dat zijn dan nog gedomesticeerde dieren (naja. ze laten zich door mensen voeren)
Dat voeren is redelijk gelukt als ik de foto's zo bekijk.quote:Toen het kind het dier trachtte te aaien en te voeren, haalde de tijger genadeloos uit.
Wederom eens met remlof.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wel meer dan z'n hand, maar inderdaad, eigen schuld.
En die tijger valt niets te verwijten, zou het heel erg vinden als die hiervoor wordt afgemaakt, dat dier volgde inderdaad alleen z'n instinct.
Ga nu niet het braafste jongetje uithangen. Het is wetenschappelijk bewezen dat het hersengedeelte die over de inschatting van oorzaak>> gevolg gaat. Nog niet helemaal ontwikkeld is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan er geen medelijden mee hebben, elk weldenkend mens (én dus kind) weet dat je geen tijgers moet aaien. Wat verwachtten ze? Een beetje spinnen en kopjes geven?
[..]
Flikker toch op man, toen ik 11 was wist ik al prima dat ik geen tijger moest aaien hoor, kom nou. Of was jij compleet achterlijk toen jij je CITO-toets maakte?
Oh jawel, zeker. Maar een tijger aaien zou ik (waarschijnlijk instinctief) nóóit hebben gedaan hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:37 schreef Reeleezee het volgende:
[..]
Ga nu niet het braafste jongetje uithangen. Het is wetenschappelijk bewezen dat het hersengedeelte die over de inschatting van oorzaak>> gevolg gaat. Nog niet helemaal ontwikkeld is.
Of heb jij in de puberjaren niks stoms gedaan? Dingen die je als volwassene nooit had gedaan.
Jij hebt op school moeten leren dat je geen tijgers moet aaienquote:Daarnaast weet jij niet hoe de voorlichting is in een land waar haast geen geld naar het onderwijs gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Ze maken ook alles na die Chinezenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:57 schreef Snowballed het volgende:
Ja die waren natuurlijk eerst naar een chinese dierentuin geweest...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je de foto's in de spoiler hebt gezien: inderdaad, huid is er vanaf de oksel tot aan de onderarm afgestript, weet niet of dat door chirurgen, de tijger of het hek gebeurd is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Verbazingwekkend dat ze het jongetje gewoon z'n gang laten gaan inderdaad.
Zo te zien is de jongen wel meer kwijt dan alleen z'n hand. Z'n hele arm is geamputeerd namelijk.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:49 schreef hugecooll het volgende:
Thx, pa!maak die NSFW maar bold. Jezus.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het vlees is gewoon van zijn botten gestript.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
't is redelijk een biefstuk wat er nog te zien valt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 08:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
maak die NSFW maar bold. Jezus.Het vlees is gewoon van zijn botten gestript.
Hij is over het hek geklommen. Met (schijnbaar) toestemming van zijn pa.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:34 schreef mig72 het volgende:
Wat voor idiote 11 jarige gaat aan een tijger zijn staart trekken? En ik heb het filmpjesegment niet kunnen zien waar er daadwerkelijk gebeten wordt, hoe kreeg die tijger zijn kaken door de tralies heen? Of stak dat kindje juust zijn arm binnendoor?
hij stak zijn arm door de kooi, er is een hekje dat voor de kooi staat, daar is hij overheen geklommen hij is niet de kooi in geklommen. heeft hij wel geprobeert maar de tijger sprong toen alquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij is over het hek geklommen. Met (schijnbaar) toestemming van zijn pa.
Oh ok. Aangezien ik telkens heb gelezen dat hij over de afscheiding is heen geklommen, ging ik er vanuit dat er dus geen afscheiding meer zat tussen tijger en jongen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
hij stak zijn arm door de kooi, er is een hekje dat voor de kooi staat, daar is hij overheen geklommen hij is niet de kooi in geweest
Ik had het over het moment van bijten. De tijger zat in een kooi niet achter een hek, waar ze makkelijk overheen kunnen klimmen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij is over het hek geklommen. Met (schijnbaar) toestemming van zijn pa.
Dan had hij het zeker niet meer kunnen navertellenquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh ok. Aangezien ik telkens heb gelezen dat hij over de afscheiding is heen geklommen, ging ik er vanuit dat er dus geen afscheiding meer zat tussen tijger en jongen.
Had die kooi geen traliedak dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 13:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
hij stak zijn arm door de kooi, er is een hekje dat voor de kooi staat, daar is hij overheen geklommen hij is niet de kooi in geklommen. heeft hij wel geprobeert maar de tijger sprong toen al
hier het filmpje voor als je thuis bentquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:31 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik.kan die filmpjes niet met mijn verbinding en op mijn mobiel zien maar bedankt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:17 schreef delano.888 het volgende:
Meer info, foto's etc, (GRAPHIC):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is gewoon een vleeswond. Niks aan de HAND.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |