Jawel hoor, net zoals ik ook de foto,s van Assad en zijn dieet programma heb gezien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:07 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Jij hebt de foto's in de spoilertags niet gezien
Zijn allemaal geverfde honden...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wtf?
Lijkt wel of die serieus gekruist zijn.
Chinezen en dieren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zijn allemaal geverfde honden...
Doen Chinezen wel meer... ook met huiskatten bijv..
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:49 schreef hugecooll het volgende:
Thx, pa!Een paar pleisters erop en gaan.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen schuld van dat kind van 11? Onzin. Dat joch kan dat gevaar nog niet zelfstandig inschatten. Daar zijn ouders voor, en de verantwoordelijke ouder is degene die heeft gefaald.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wel meer dan z'n hand, maar inderdaad, eigen schuld.
En die tijger valt niets te verwijten, zou het heel erg vinden als die hiervoor wordt afgemaakt, dat dier volgde inderdaad alleen z'n instinct.
Flikker toch op man, toen ik 11 was wist ik al prima dat ik geen tijger moest aaien hoor, kom nou. Of was jij compleet achterlijk toen jij je CITO-toets maakte?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Eigen schuld van dat kind van 11? Onzin. Dat joch kan dat gevaar nog niet zelfstandig inschatten. Daar zijn ouders voor, en de verantwoordelijke ouder is degene die heeft gefaald.
Volgens mij is dat de verkeerde arm.quote:
Een kind van 11 dat niet snapt dat zo'n beest gevaarlijk is, is gewoon achterlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Eigen schuld van dat kind van 11? Onzin. Dat joch kan dat gevaar nog niet zelfstandig inschatten. Daar zijn ouders voor, en de verantwoordelijke ouder is degene die heeft gefaald.
Het gaat niet om achterlijk, het gaat om je mee laten slepen in emotie en je daarin moeilijk kunnen beheersen. En om het volgen van een rolmodel, zoals een vader. Natuurlijk had dat joch verstandiger kunnen zijn, maar op die leeftijd ben je nog wat vatbaarder voor wat anderen van je denken. Het is dus primair de vaders verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kan er geen medelijden mee hebben, elk weldenkend mens (én dus kind) weet dat je geen tijgers moet aaien. Wat verwachtten ze? Een beetje spinnen en kopjes geven?
[..]
Flikker toch op man, toen ik 11 was wist ik al prima dat ik geen tijger moest aaien hoor, kom nou. Of was jij compleet achterlijk toen jij je CITO-toets maakte?
De vader is volwassen en zou het het beste moeten weten, em is dus achterlijker. Als kind ben je voor een groot deel afhankelijk van je ouders en hun ideeën van juist en leuk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een kind van 11 dat niet snapt dat zo'n beest gevaarlijk is, is gewoon achterlijk.
Als dat Spaans is dan heb ik de verkeerde cursus gevolgdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:56 schreef Nemephis het volgende:
Hier de originele bron in het Spaans, met video. Dat joch heeft z'n les duur betaald en die pa spoort niet, lekker blijven filmen![]()
Vooral in de opvoeding dan, een kind van 11 hoort ondertussen wel te weten dat je niet in de buurt van roofdieren moet komen in de dierentuin.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. In die fase van het leven is opvoeding nog van grote betekenis.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Vooral in de opvoeding dan, een kind van 11 hoort ondertussen wel te weten dat je niet in de buurt van roofdieren moet komen in de dierentuin.
Dat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
De vader helaas niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:52 schreef SiGNe het volgende:
De tijger zal nu ook al afgemaakt worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |