quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Doe normaal.
[..]Wel sint-sebastiaansbrug dan he. Ik ga niet helemaal naar utrecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WIE WIE WIE.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die spelletjesman met zijn gezwam doet me aan iemand denken...
3 uur en 39 minuten fietsen. Nee sorryquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wel sint-sebastiaansbrug dan he. Ik ga niet helemaal naar utrecht.
Je moet ook met de trein gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
3 uur en 39 minuten fietsen. Nee sorry![]()
Zoek ze wel dichterbij op Tinder
Ik ben autist. Trein is eng. Overal mensen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:23 schreef Kutmanager het volgende:
Oh wacht dat kan natuurlijk niet aangezien hoog catharijne verzopen is.
In dat geval lijkt het erop dat we in een patstelling zitten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben autist. Trein is eng. Overal mensen.
Sowieso reis ik nooit voor een eerste date
Rock, paper, scissorsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
In dat geval lijkt het erop dat we in een patstelling zitten.
Ik doe rock want jij gaat denk ik sowieso voor scissors.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Rock, paper, scissors![]()
En anders ga ik wel weer debielen op Tinder zoeken
Oké. Ik quote SV nog even.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:34 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik doe rock want jij gaat denk ik sowieso voor scissors.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geen dagtour in Unicorn's slipje voor jou
Best 2 out of 3?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oké. Ik quote SV nog even.
[..]
Vrij ziek gezien mijn normale vraag aan jou.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Normaal post ik hier niet en laat ik iedereen in zijn waarde, maar deze post verdient best wel de 'Sickest Burn Of The Year'-award.
Whehehe iddquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Normaal post ik hier niet en laat ik iedereen in zijn waarde, maar deze post verdient best wel de 'Sickest Burn Of The Year'-award.
Oke even in alle eerlijkheid. Wat heb ik gezegd dat ik op jou geil. Zal wel aan mij liggen aangezien ik juist aangaf op slank te vallen toen iemand zei dat je te dik was maar vertel maarquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb je bij deze gemeld bij de mods omdat dit niet het topic ervoor is. Sowieso is fok niet hiervoor.
Om even je droom te verpesten ik ben ook een alleenstaande ouder. Kijk mij eens keihard falen maar schijnbaar weerhoudt je dat er niet van om op mij te geilen. Just so you know.
Kinderen neem je niet kinderen krijg je.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon geen kinderen nemen![]()
Maar OUD is ergens anders
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:48 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Oke even in alle eerlijkheid. Wat heb ik gezegd dat ik op jou geil.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:15 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Ik zou jou wel serieus nemen anders![]()
Mits geen vriendin natuurlijk. Dus dat zou ik nooooit doen want ik ben trouw enzo.
Lol, maar ben ik wel hoor, deels
Mijn kritiek op jou staat los van die ene avond. Ik vind je gewoon een enorme eikel, meer niet.Oh ja, en ik verdenk je van een persoonlijkheidsstoornis. Hier op fok mag je me bij mijn nick noemen hoor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:46 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Daarom. Ik een plaat voor mijn hoofd. Jij de ideale situatie zonder oorzaak of gevolg. En je bent gewoon een eikel. Hier op fok zal je best wel bijstand krijgen dat geloof ik zo. Maar je weet zelf ook wel dat hoe je reageert gewoon uit de hoogte is en geheel ongepast vaak en de kritiek op mij vanwege 1 avond geheel onterecht uiteindelijk. En ja ik geef je nu voer om maar weer op door te hameren. Maar je hebt gewoon een kind ter wereld gebracht zonder moeder en praat alsof je zoveel weet van relaties waar genoeg juist mij afkraken vanwege gewoon wat simpel advies op fok. Het is te leip voor woorden
Mannen kunnen geen kinderen krijgen lieve schatquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kinderen neem je niet kinderen krijg je.
#eckteliefde #mammie4life #OUDsupporter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |