Oef, beste slag om het middenveld wordt dat. Ik denk wel een goede tactiek.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:11 schreef DeHovenier het volgende:
Goede tactiek?
[ afbeelding ]
Of had ik beter Arias op CM kunnen zetten en Andrade en Philipp als AMR/L?
Ik counter trouwens, en speel lange ballen naar voren. Alle ballen op Romulo en in het strafschopgebied!
2-3 verlorenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, beste slag om het middenveld wordt dat. Ik denk wel een goede tactiek.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:39 schreef Cara het volgende:
Op een bepaald moment is de AI het zat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CL:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.competitie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:54 schreef 44rdbei het volgende:
Ajax Seizoen 1:
De beker![]()
![]()
![]()
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CL:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.competitie
En?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewonnen?
Ik heb verloren van Grunn
De rol van Moha en The Saint zijn daarom dit seizoen nog niet uitgespeeld!
Nu in de CL tegen BATE Borisov.Children of the night. What music they make.![]()
Toevallig net gewonnen van cambuur 0 - 3quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En?
Gewonnen?
Ik heb verloren van Grunn
De rol van Moha en The Saint zijn daarom dit seizoen nog niet uitgespeeld!
Nu in de CL tegen BATE Borisov.
De tactiek cambuur was ook niet echt handig, overlopen op de vleugels :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:16 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Toevallig net gewonnen van cambuur 0 - 3
De tactiek cambuur was ook niet echt handig, overlopen op de vleugels :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tacktiek vna jou krijg ik tegenwoordig steeds vaker tegen idd. Maar die tactiek van Cambuur, is dat nou een smalle ruit of een brede? Ik speel namelijk zelf ook 4-4-2 ruit, maar dan met 2 buitenste middenvelders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel ruimte op de vleugels idd, en dan nog de fullbacks op aanvallend zetten
Children of the night. What music they make.![]()
Dat is een smalle ruit, fullbacks kunnen makkelijk op aanvallend komen toch niemand tegen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die tacktiek vna jou krijg ik tegenwoordig steeds vaker tegen idd. Maar die tactiek van Cambuur, is dat nou een smalle ruit of een brede? Ik speel namelijk zelf ook 4-4-2 ruit, maar dan met 2 buitenste middenvelders.
Tegen een brede ruit was waarschijnlijk iets lastiger geweest. maar mijn team zit in een flow en denk dat ik sowieso wel had gewonnen.![]()
nu nog 1 wedstrijd tegen Feyenoord, maar helaas moet ik morgen vroeg op dus zal deze match tot morgen moeten wachten.![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:38 schreef 44rdbei het volgende:
nu nog 1 wedstrijd tegen Feyenoord, maar helaas moet ik morgen vroeg op dus zal deze match tot morgen moeten wachten.
Ik heb net gewonnen tegen BATE Borisov, uit, met 0-2. Op zich te weinig, tegen zo'n tegenstander moeten er zoveel mogelijk doelpunten worden gemaakt, want dat telt nog in de groepsfase CL.Children of the night. What music they make.![]()
Godsamme, iedereen speelt dicht op mekaar in het midden en hij vraagt of het een smalle of een brede ruit is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die tacktiek vna jou krijg ik tegenwoordig steeds vaker tegen idd. Maar die tactiek van Cambuur, is dat nou een smalle ruit of een brede? Ik speel namelijk zelf ook 4-4-2 ruit, maar dan met 2 buitenste middenvelders.
Alleen Hovv kan zoiets doen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Lol. Zat ik bij Ter Leede 10+ jaar lang op mijn trainersstoeltje dag in dag uit met af en toe een aanbieding van een andere club, nu ik bij Ajax kampioen ben geworden na 1 seizoen vliegen de aanbiedingen me om de oren:
Napoli
Real Madrid
Manchester United
Borussia Dortmund
Bayern Munchen
En dat allemaal in 1 seizoen![]()
![]()
Zo pak je die etterbakjes aan:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik ben zo slecht hierin...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Bij mij eindigt dit altijd in een fikse ruzie waardoor ze allemaal ongelukkig zijn en op de transferlijst willen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Om dan na een paar maanden terwijl er niks is veranderd opeens daar vanaf te willen
Oh.![]()
Oh dat ken ik maar al te goedquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 04:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij eindigt dit altijd in een fikse ruzie waardoor ze allemaal ongelukkig zijn en op de transferlijst willen.
Om dan na een paar maanden terwijl er niks is veranderd opeens daar vanaf te willenOngelukkig, wil weg, uit eigen beweging op de transferlijst blablabla, en als er na X maanden niet geboden is komen ze op hun knieën smekend vragen of ze mogen blijven.
Ik moet zeggen: zo ben ik er wel achter gekomen dat ik 3 briljante spelers in huis hebGaf ze wat speeltijd en ze haalden alle drie over 10 duels gemiddeld een 7.2. Eentje begon er zelfs op los te scoren
Hmm, met nog 6 clubs in de eerste knock-out ronde Europees gezien, deed Nederland het goed.
Maar de eerste wedstrijd in de deze ronde verliep dramatisch voor alle 6 de Nederlandse ploegen. Na volgende wedstrijd liggen ze er alle 6 uit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
En wat RetRy32 zegt...Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Wow, wat een resultatenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:39 schreef Cara het volgende:
Op een bepaald moment is de AI het zat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: