Ik zat net te googelen wat de afkortingen op m'n zwangerschapskaart eigenlijk betekenen en daaruit maak ik op dat het hoofdje idd volledig is ingedaaldquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:18 schreef marel88 het volgende:
Is jouw mini al ingedaald? Ik las dat Rebel ook nog een hoogliggend kindje heeft? Ik heb er geen last van maar m'n vorige bevalling heeft daardoor lang geduurd, dus ben benieuwd of deze beeb wel al voor de bevalling de daling inzet...
Gelukkig maar!quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:05 schreef Heliotrope het volgende:
Dankjullie!blaasontsteking met hele hoge koorts en er goed ziek van zijn, in combinatie met het zwanger zijn.. Moet in ieder geval 24 uur aan het infuus. Ben wel blij hier te zijn, scheelt een hoop zorgen. Niets engs dus, vooral even flink geschrokken..
Thanx! Als Draak op bed ligt zal ii me er eens in verdiepen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Die keus heb je idd![]()
Ik moet nu ff weg, hier staat informatie van de vakgroep gyns, dan kun je je voorbereiden op een keuzekom er anders later nog wel op terug.
overigens dat "zen" gevoel herken ik wel. Kleine dingen maak ik me totaal niet druk over en ik ben lang niet zo geirriteerd of emotioneel als ik had verwacht... ik zal het na de bevalling ook maar in de gaten houden dan!quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:04 schreef Zoë23 het volgende:
Hilmograppig dat jij dat ook hebt.
Positieve hormonen
NTS
Ja dat 'plotselinge' omslaan na de bevalling voelt echt vervelend.
Zal t over 1,5wk wel benoemen. Kan altijd in t dossier lijkt me
Aww dat is n vervelende situatie. Goed van je dat je je familie helpt
Crumpette
Hormonen zijn idd heftig..komt misschien later deze week wel dat je zin hebt om iets te ondernemen.
mooi dekentje
ja best goed! Moet morgen weer werken hequote:Op zondag 3 augustus 2014 20:40 schreef Crumpette het volgende:
ja heik denk dat die heel leuk zal staan in het ledikantje. en uberhaupt, oma-gebreide dingen zijn speciaal
![]()
SQ hoe ist met jouw verkoudheid en aids-pols?
Das fijn, dat ze ingedaald is. En ook wel prettig dat ze nog beweeglijk is, weet je dat het nog goed gaat daarbinnenquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:10 schreef Amsel het volgende:
Ik zat net te googelen wat de afkortingen op m'n zwangerschapskaart eigenlijk betekenen en daaruit maak ik op dat het hoofdje idd volledig is ingedaaldWel gek dat je overal leest dat je je kindje dan minder zou voelen omdat het dan veel meer klem ligt; deze trappelt gewoon wild door.
aaahhquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja best goed! Moet morgen weer werken hedus figures...
zes. Maar goed, ik ga maar een andere creatieve manier bedenken om mijn vakantiedagen te besteden, misschien gewoon elke week tot aan verlof een dagje vrij pakken ofzoquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef Crumpette het volgende:
[..]
aaahhzul je altijd zien.. hoelang nog tot je verlof? 4 weken? 5?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |