Dat gevoel heb ik ook. De weeënstorm was niet fijn maar ik denk vooral in combi met moe zijn, nog moeilijker op te vangen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 08:18 schreef marel88 het volgende:
Mornings!
En over pijn bij de bevalling, ik vond niet de intensiteit van de pijn, maar vooral de duur van de bevalling zwaar en uitputtend. Maar ik heb door een ruggeprik de meest intense weeën niet gevoeld, dus ik ben geen goed voorbeeld. Ik zie tegen de komende bevalling iig niet op, vertrouw op m'n ademhalingstechnieken en yoga-instelling en heb itt vorige keer minder weerstand tegen ziekenhuis of pijnbestrijding als escapes, dat voelt ook wel veilig.
Wat fijn!quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:55 schreef geppie het volgende:
Morning! Vandaag 38 weken
Dochtertje sliep bij mijn moeder dus heerlijk uitgeslapen. Kan een mens van opknappen zeg!
Eerst maar eens de balans zoeken met twee van die ukkiesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:40 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Hier ook nog eens gefeliciteerd!
Wat een mooi menneke!
(Ik vind hem ontzettend op jou lijken)
Ben je nu al nummer 3 aan het plannen?
Ik zie nu de foto pas maar hijs vet!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:36 schreef Mangostine het volgende:
[..]
is natuurlijk opgedragen aan twinkle.
Zielig is dat hè, wij nemen ons meisje alleen mee in de maxicosi als we weggaan met de auto. De rest doen we ook met de benenwagenquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:53 schreef AwayTL het volgende:
Verse babies van GM en Twinkle.
Zijn vanochtend naar een speelboerderij geweest. Mini vond het helemaal mooi. Trampoline bounchen met buikbaby gaat ook nog goed :p. Viel me op hoeveel jonge kinderen in maxi cosi's vervoerd werden en daar dan de hele ochtend in zaten![]()
.
Die keus heb je iddquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:28 schreef NotTheSame het volgende:
Geppie, lekker dat je hebt kunnen uitslapen!
Wisseldagen!
Crumpette hopelijk vliegen de dagen snel voorbij.
Ik blijf het raar vinden dat stuitekindjes niet erfelijk bepaald zijn. Zowel oma, mam als ik zijn bevallen van een (of meerdere) stuitekind(jes) terwijl er geen medische oorzaak voor gevonden is.
Ook bij Piranha heb ik weer het idee dat het een stuitekind word, vraag me niet waarom.
Ik zie overigens wel heel erg op tegen een natuurlijke bevalling. Draak is met een ks gekomen en misschien is het wel de angst voor het onbekende, shoot me, maar laat Piranha wat mij betreft maar gewoon weer met een ks komen. Als het goed is heb ik zelf een keuze maar er zal nog veel water naar de zee gedragen moeten worden voor ik voor een natuurlijke bevalling zal kiezen.
Toevallig! Nu kan het nog... Ik vond het wel warm onder zo'n handdoek, kapmantel en plastic ivm highlights. Zat steeds te wapperen en schuiven met die mantel voor wat frisse lucht.quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:52 schreef Amsel het volgende:
[..]
Whaha, dat heb ik vrijdag ook gedaan!
Daar heb je adapters voor, maar ik zou als ik jou was wel even kijken of je mc erop past. Ik had een mc overgenomen van mijn collega die net als ons een Mutsy wagen had. Wij hebben nieuwe adapters moeten halen, omdat die van haar weer niet op ons onderstel pasten!quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:15 schreef krijgerrtje het volgende:
Wij zagen op vakantie in Frankrijk ook een stel met hun dochter, in 't restaurant. Kind in de maxicosi op de grond, de hele avond, vond ik ook zo sneu!
Het lijkt me wel handig om een maxicosi te hebben die ook op het onderstel van de kinderwagen past, maar dan inderdaad voor even korte stukjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |