abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:33:29 #101
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_142964520
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Teveel credits voor ISIS imho. De Nazi's waren zeer gestructureerd en hadden een zeer machtig leger.
Het kwade manifesteert zich elke keer in nieuwe vormen, alleen haar aard blijft gelijk.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_142964636
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:31 schreef De_Ilias het volgende:
ISIS is binnen een paar jaar verleden tijd, ze hebben echt niet zoveel macht als men denkt. Zo sterk zijn ze ook weer niet,
Wat niet is kan nog komen. Bij meer conflict zullen mensen zich meer aansluiten bij de partij die voor hen het voordeligste is. Is het niet met het zwaard, dan wel met het woord.

quote:
het is gewoon typisch de media die angst wilt zaaien en gewoon goed geld verdient met dit soort topics. Amerika kan ISIS in een aantal uurtjes uitschakelen.
De media spelen een kwalijke rol, ben ik met je eens, maar dat als het hele verhaal neerzetten lijkt me toch ook een beetje teveel...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142964660
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:26 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Dan zou jij juist ISIS moeten steunen en hopen dat ze gewoon 1 grote onrust in de zandbak maken. Grappig :D.
De zandbak is al een en al onrust.
pi_142964698
Kan iemand mij vertellen waarom Israël mocht ontstaan vlak na de tweede wereld oorlog?
pi_142964714
piersmorgan twitterde op donderdag 31-07-2014 om 20:05:37 Israel's making a massive mistake with this monstrous child-slaughtering military strategy. Someone needs to rein @netanyahu in... fast. reageer retweet
-
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:43:04 #106
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_142964769
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:40 schreef MakkieR het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Israël mocht ontstaan vlak na de tweede wereld oorlog?
hebben daar toch 2000 jaar gewoond, JEZUS is dar geboren in Nazareth
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_142964770
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bovendien verborgen zij hun wandaden juist heel sterk, waar ISIS trots prijkt met afgehakte hoofden.
De Nazi's hadden een gigantische wapenindustrie. ISIS kan nog geen kindersurprise speeltje in elkaar zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2014 18:43:57 ]
pi_142964780
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:40 schreef Charismatisch het volgende:
piersmorgan twitterde op donderdag 31-07-2014 om 20:05:37 Israel's making a massive mistake with this monstrous child-slaughtering military strategy. Someone needs to rein @netanyahu in... fast. reageer retweet
Het is een weloverwogen strategie. Langzaam maar zeker naar een grote zionistische staat zonder goyims. Of het nu binnen tien jaar gebeurt of tweehonderd, dat is voor hen ook geen issue.
pi_142964803
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:40 schreef Charismatisch het volgende:
ja, nu ie ontslagen is, durft ie ineens wel zijn stem te laten horen. :')

"journalisten"... :N
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_142964806
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:40 schreef MakkieR het volgende:
God had het hen beloofd.
pi_142964842
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De Nazi's hadden een gigantische wapenindustrie. ISIS kan nog geen kindersurprise speeltje in elkaar zetten.
De nazi's bouwden hun imperium nooit zonder de steun van een groot aantal industrielen.

Ik neem aan dat ISIS niet gesponsord wordt door de Arabische Coca Cola en Nike?

pi_142964884
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:44 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

God had het hen beloofd.
Dat bedoel ik niet, je mag toch niet zomaar ergens een land stichten dat niet van jouw is, of bestond Israël ook al voor de tweede wereld oorlog? En hoe keek de rest van de wereld hier tegen aan? werd dit gewoon getolereerd?
pi_142964896
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De nazi's bouwden hun imperium nooit zonder de steun van een groot aantal industrielen.

Ik neem aan dat ISIS niet gesponsord wordt door de Arabische Coca Cola en Nike?
Naast dat heeft ISIS ook niet de nodige kennis en de nodige ingenieurs om überhaupt iets te kunnen beginnen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:47:04 #114
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_142964897
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het enige verschil zit dus in de middelen en in de organisatie. De kern van de zaak 'em in wat ISIS zou doen als ze die middelen wel hadden. Met wat ze tot dusver hebben laten zien, zullen de daden van de Nazi's mogelijk verbleken..

pi_142964908
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:46 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet, je mag toch niet zomaar ergens een land stichten dat niet van jouw is, of bestond Israël ook al voor de tweede wereld oorlog? En hoe keek de rest van de wereld hier tegen aan? werd dit gewoon getolereerd?
Het staat in hun boek. Zo moeilijk is het toch niet?
pi_142964917
quote:

[..]

Ik zou voor dat soort vragen beter Wikipedia of een andere encyclopedie raadplegen...

De huidige situatie is veel belangrijker, niet welke fouten er in 1948 (en ervoor) zijn gemaakt...

pi_142964956
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:47 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Het enige verschil zit dus in de middelen en in de organisatie. De kern van de zaak 'em in wat ISIS zou doen als ze die middelen wel hadden. Met wat ze tot dusver hebben laten zien, zullen de daden van de Nazi's mogelijk verbleken..
Ik zou ze meer zien als een soort Lord Resistance Army van de allergrootste klootzak op Aarde Joseph Kony, bij wie Abu Hakbar al-ISIS verbleekt als een verlegen schooljongen...

vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:49:28 #118
323876 michaelmoore
pi_142964968
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:44 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

God had het hen beloofd.
Ik vind het ook wel terecht na de vernietigingskampen van Hitler
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_142964976
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:10 schreef Kirov het volgende:

[..]

Dat hebben ze inmiddels wel, ze kunnen er alleen niet mee omgaan.
Dat kunnen ze wel dergelijk, ze hebben mensen uit het pre-2003 Iraakse leger die dat kunnen.
pi_142964984
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zou voor dat soort vragen beter Wikipedia of een andere encyclopedie raadplegen...

De huidige situatie is veel belangrijker, niet welke fouten er in 1948 (en ervoor) zijn gemaakt...
De oorlog tussen Palestina en Israël is volgens mij daar ontstaan en dus relevant voor wat er nu gebeurd. Het is immers daar al 60 jaar raak en dat zal nooit veranderen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:50:40 #121
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_142965008
quote:

[..]

Palestina was destijds een protectoraat van de Engelsen. Daarnaast hebben de Joden destijds een hoop grond particulier gekocht. Niet dat de ontstaansgeschiedenis zo vlekkeloos is, maar het is niet dat ze daar naartoe zijn gegaan en hebben gezegd: "Zo, nu is dit van ons."
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:50:48 #122
323876 michaelmoore
pi_142965010
quote:

[..]

Heb je de bijbel wel eens gelezen ??

Over Nazareth , Jeruzalem, de Apostelen
pi_142965017
Nja isis kan toch niet zomaar de gaza strook inkomen ?
pi_142965019
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Hadden ze niet beter een stukje van Amerika aan de Joden kunnen geven? De Arabieren waren niet blij de massa immigratie van de Joden, wat nu in Palestina gebeurt is waarom.
pi_142965050
quote:

[..]

Met die morele verantwoording voor de staat Israel in het achterhoofd, zijn de nazipraktijken van de zionisten alleen maar nog schandaliger.

joden die Lebensraum zoeken op de Westbank, Palestijnen als tweederangsburgers behandelen en kampen en muren bouwen.

Rabin draait zich om in zijn graf.

pi_142965053
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:47 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Trap niet in hun mediaoffensief.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:52:15 #127
323876 michaelmoore
pi_142965057
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:51 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Hadden ze niet beter een stukje van Amerika aan de Joden kunnen geven? De Arabieren waren niet blij de massa immigratie van de Joden, wat nu in Palestina gebeurt is waarom.
Nee dat kan niet he

Dan kun je ook Mekka wel in de Flevopolder verplaatsen , en bidden ze voortaan naar Almere
pi_142965059
quote:

[..]

Maar waarom dan niet Israël stichten in Duitsland, de Palestijnen waren toch niet verantwoordelijk voor WO2
pi_142965065
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Niet bekend met het gebied, moet je door Jordanie toch "makkelijk" op de Westbank kunnen komen?

vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:52:44 #130
323876 michaelmoore
pi_142965067
quote:
8s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Met die morele verantwoording voor de staat Israel in het achterhoofd, zijn de nazipraktijken van de zionisten alleen maar nog schandaliger.

De HAMAS is dit begonnen he
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:53:09 #131
323876 michaelmoore
pi_142965076
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:52 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Maar waarom dan niet Israël stichten in Duitsland, de Palestijnen waren toch niet verantwoordelijk voor WO2
En Mekka in Belgie
pi_142965078
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:51 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Ehhh, Jeruzalem vergeet je even?

Madagaskar was een optie, daar dachten de nazi's al over na.

pi_142965083
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet bekend met het gebied, moet je door Jordanie toch "makkelijk" op de Westbank kunnen komen?
ISIS bevindt zich nu o.a. in de Sinai.
pi_142965084
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:52 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Nee dat kan niet he

Dan kun je ook Mekka wel in de Flevopolder verplaatsen , en bidden ze voortaan naar Almere
Idd zo staat het geschreven in de Torah en de gojims hebben het maar te accepteren.
pi_142965103
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:43 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

hebben daar toch 2000 jaar gewoond, JEZUS is dar geboren in Nazareth
Jezus? Wat hebben de joden daar mee te maken? :') _O-
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:53:52 #136
323876 michaelmoore
pi_142965104
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat kan nu niet meer , of ze moeten de klaagmuur meenemen
pi_142965105
quote:
Nazi's en gas.
-
pi_142965108
quote:

[..]

Dan mag Rome ook Palestina claimen?
pi_142965118
Goed, ik laat de idiote vechtersbazen voor wat ze zijn, ik ga olie zoeken.

Peace.

pi_142965122
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:51 schreef Yasmin23 het volgende:
De grenzen in het Midden Oosten zijn op dit moment niet echt potdicht. Er is een vrij groot no-mans land. Via de Sinai kom je gemakkelijk Gaza in, via Libanon de West bank.
pi_142965124
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Arg. Hopelijk zijn ze idd niet zo sterk
pi_142965126
Shell medewerker? :D
pi_142965131
quote:
8s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:52 schreef El_Matador het volgende:

joden die Lebensraum zoeken op de Westbank, Palestijnen als tweederangsburgers behandelen en kampen en muren bouwen.

Rabin draait zich om in zijn graf.
Ik denk eerder dat de stevige akties van Israel het gevolg zijn van 2000 jaar vervolging.

Vind het altijd erg simpel om naar wo2 te wijzen terwijl joden veel vaker het doelwit van geweld zijn geweest. Ook in het gebied palestina voordat er sprake was van immigratie.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_142965138
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:54 schreef De_Ilias het volgende:
Shell medewerker? :D
Nope.

pi_142965162
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:54 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat de stevige akties van Israel het gevolg zijn van 2000 jaar vervolging.

Vind het altijd erg simpel om naar wo2 te wijzen terwijl joden veel vaker het doelwit van geweld zijn geweest. Ook in het gebied palestina voordat er sprake was van immigratie.
Joden waren vaak slachtoffer van religieus geweld, maar volgens mij ging het dan vaker om christenen? Klopt dat?
pi_142965184
7:37 P.M. The U.S. Senate unanimously passed legislation on Friday to provide $225 million in emergency funding for Israel's "Iron Dome" missile defense system.

An earlier version of the funding plan had failed on Thursday when Senate Republicans blocked a broader spending bill that was largely intended to provide money to handle the current immigration crisis at the U.S.-Mexico border.

But lawmakers reached an agreement overnight to pass the missile funding measure.

To become law, the funding plan must still pass the House of Representatives and be signed by President Barack Obama. Given U.S. lawmakers traditionally strong support for Israel, it is not expected to encounter significant resistance in the House. (Reuters)

ha'aretz
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:57:04 #147
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_142965205
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Trap niet in hun mediaoffensief.
Ik ben niet onder de indruk van hun middelen, of hun ideologie, dus waar zou ik precies intrappen?

Zoals ik al eerder schrijf: ik zie ze zo'n beetje als het pure kwaad. Mocht het er van komen dat ISIS Israel aanvalt dan hoop ik dat we als de sodemieter onze luchtmacht die kant op doen om die gasten naar hun paradijs te bombarderen. Hoewel ik er volledig op verrouw dat het de Israeli's lukt zonder onze hulp.

pi_142965240
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:56 schreef jamesdeen het volgende:
7:37 P.M. The U.S. Senate unanimously passed legislation on Friday to provide $225 million in emergency funding for Israel's "Iron Dome" missile defense system.

An earlier version of the funding plan had failed on Thursday when Senate Republicans blocked a broader spending bill that was largely intended to provide money to handle the current immigration crisis at the U.S.-Mexico border.

But lawmakers reached an agreement overnight to pass the missile funding measure.

To become law, the funding plan must still pass the House of Representatives and be signed by President Barack Obama. Given U.S. lawmakers traditionally strong support for Israel, it is not expected to encounter significant resistance in the House. (Reuters)

ha'aretz
Wanneer ga jij het front bezoeken? Internet held.
pi_142965258
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:58 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Wanneer ga jij het front bezoeken? Internet held.
Binnenkort, zoals ik al aangaf in dat andere topic.
pi_142965281
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:58 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Binnenkort, zoals ik al aangaf in dat andere topic.
Waar ga je heen dan ?
pi_142965295
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:57 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ik ben niet onder de indruk van hun middelen, of hun ideologie, dus waar zou ik precies intrappen?

Zoals ik al eerder schrijf: ik zie ze zo'n beetje als het pure kwaad. Mocht het er van komen dat ISIS Israel aanvalt dan hoop ik dat we als de sodemieter onze luchtmacht die kant op doen om die gasten naar hun paradijs te bombarderen. Hoewel ik er volledig op verrouw dat het de Israeli's lukt zonder onze hulp.
Ik snap je punt, maar wat ze doen is shock and awe via social media. Ik denk dat hun fantasie kalifaatje snel zal ophouden te bestaan.
pi_142965337
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waar ga je heen dan ?
IDF, hij heeft dienstplicht in Israël omdat hij waarschijnlijk 2 paspoorten heeft. Een Hollandse en Israëlische.
pi_142965361
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:01 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

IDF, hij heeft dienstplicht in Israël omdat hij waarschijnlijk 2 paspoorten heeft. Een Hollandse en Israëlische.
Oh... nou lekker dan... zal hem maar geen succes wensen
pi_142965380
Word zn nederlandse dan afgepakt ?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:03:33 #155
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_142965396
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Nope.

pi_142965420
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:03 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Nope.
Oh...
pi_142965426
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:55 schreef De_Ilias het volgende:
Joden waren vaak slachtoffer van religieus geweld, maar volgens mij ging het dan vaker om christenen? Klopt dat?
Ik heb ze niet geteld, maar moslims deden aardig hun best tegen joden; http://nl.wikipedia.org/wiki/Pogrom
pi_142965435
Nja hij is degene die nog met zichzelf moet leven...
pi_142965454
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:33 schreef AgLarrr het volgende:
Het kwade manifesteert zich elke keer in nieuwe vormen, alleen haar aard blijft gelijk.
ISIS zijn softies vergeleken bij de nazi's. De systematische vernietiging zoals de nazi's dat deden om vervolgens flesjes zeep van mensen te maken is ongekend.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_142965482
quote:
Nee in Nederland mag je voor Israël vechten en je zult als held op schiphol opgewacht worden.
pi_142965506
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:05 schreef Aloulou het volgende:

[..]

ISIS zijn softies vergeleken bij de nazi's. De systematische vernietiging zoals de nazi's dat deden om vervolgens flesjes zeep van mensen te maken is ongekend.
Dat van die zeep is een hoax.
pi_142965514
quote:
Voor een terroristische beweging vechten is heel wat anders dan vechten voor een internationaal erkend land dat ook nog eens een bondgenoot is.
pi_142965515
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:06 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Nee in Nederland mag je voor Israël vechten en je zult als held op schiphol opgewacht worden.
Nou niet door mij :p
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:07:38 #164
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_142965517
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:05 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Nogmaals, dat komt enkel door een gebrek aan middelen en organisatorisch vermogen. Dat ligt zeker niet aan de intentie.

pi_142965533
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:07 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Voor een terroristische beweging vechten is heel wat anders dan vechten voor een internationaal erkend land dat ook nog eens een bondgenoot is.
Zijn ook landen die israel terroristische hebben benoemt dus..
pi_142965545
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zolang het westen dat niet doet heeft het geen zin.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:09:06 #167
361691 DeJori
pi_142965547
quote:

[..]

Maar Nederland niet, dus dat is irrelevant.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_142965549
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:07 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Nogmaals, dat komt enkel door een gebrek aan middelen en organisatorisch vermogen. Dat ligt zeker niet aan de intentie.
De Nazi's hadden een aanhang van miljoenen.
pi_142965567
quote:

[..]

Alleen Bolivia toch?

Maar dat is niet relevant want we wonen hier in Nederland.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:09:46 #170
176916 Karrs
2007-2017
pi_142965570
quote:

[..]

Noem die landen eens op?

(Nu gaan we lachen)
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_142965573
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:09 schreef DeJori het volgende:

[..]

Maar Nederland niet, dus dat is irrelevant.
Niet echt. Dat het westen het niet doet betekent niet dat het niet zo is.
pi_142965589
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:09 schreef Karrs het volgende:

[..]

Noem die landen eens op?

(Nu gaan we lachen)
Laatste idd bolovia. Geloof dat het er vijf in totaal waren
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:10:56 #173
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_142965601
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jah, und? Nogmaals: de intentie blijft hetzelfde. De manifestatie en dus resulaten zullen anders zijn maar het kwaad blijft het kwaad.

vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:10:57 #174
176916 Karrs
2007-2017
pi_142965602
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja, noem ze maar op dan.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_142965616
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat van die zeep is een hoax.
Bron?

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:07 schreef AgLarrr het volgende:
Ze komen wat organisatorisch vermogen betreft niet bij de Duitsers in de buurt. Wellicht moeten ze veel Duitsers bekeren. Maar alsnog denk ik dat de nazi's echt de overtreffende trap zijn hoor. ISIS maakt vooral mannen en jonge mannen af en dan met name sjieten, maar geen kleine kinderen, baby's of hele bejaarde oudjes.

Bij de nazi's was het allemaal (jong, oud, man, vrouw, baby, bejaard noem maar op) naar de gaskamer. Geen enkel onderscheid, behalve als je nog paar maanden voor ze kon werken zodat je executie werd uitgesteld.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_142965640
quote:

[..]

Laatste idd bolovia.
Dat zegt dus niks.
Bolivia heeft een anti-VS buitenland politiek en is dus vriendjes met Rusland, Iran, China, Syrië enz.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:12:15 #177
361691 DeJori
pi_142965643
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Niet echt. Dat het westen het niet doet betekent niet dat het niet zo is.
Ik bedoel voor het wel of niet afpakken van een paspoort.
pi_142965645
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:10 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ja, noem ze maar op dan.
zoek het anders dan ff op. Zit nu op mijn mobiel. Geef alleen aan dat het een mening is en niet een vaststaand feit dat een land of organisatie wel of niet terroristische is
pi_142965654
Times of Israel publiceert artikel dat pleit voor genocide, verwijdert het snel, maar:

tekaldas twitterde op vrijdag 01-08-2014 om 18:21:43 .@TimesofIsrael posted, then deleted article entitled "When Genocide is Permissible." Internet doesn't have delete http://t.co/vUc6yt36t9 reageer retweet
https://archive.today/RPf3M
-
pi_142965663
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:12 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ik bedoel voor het wel of niet afpakken van een paspoort.
Ja dat snap ik.
pi_142965703
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Louis van Gaal ook.
pi_142965711
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:10 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Jah, und? Nogmaals: de intentie blijft hetzelfde. De manifestatie en dus resulaten zullen anders zijn maar het kwaad blijft het kwaad.
Ze zullen het niet ver schoppen tenzij er een wereldwijde oorlog tegen de islam zal ontstaan.

En het kwaad... Tja, ze druisen inderdaad in tegen alles waar we hier in het westen voor staan.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:15:04 #183
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_142965727
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:11 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Bron?

[..]

Ze komen wat organisatorisch vermogen niet bij de Duitsers in de buurt. Wellicht moeten ze veel Duitsers bekeren. Maar alsnog denk ik dat de nazi's echt de overtreffende trap zijn hoor. ISIS maakt vooral mannen en jonge mannen af en dan met name sjieten, maar geen kleine kinderen, baby's of hele bejaarde oudjes.

Bij de nazi's was het allemaal (jong, oud, man, vrouw, baby, bejaard noem maar op) naar de gaskamer. Geen enkel onderscheid, behalve als je nog paar maanden voor ze kon werken zodat je executie werd uitgesteld.
Beste vriend, ik snap echt wel dat de vergelijking niet één op één op gaat. Dat ISIS geen Duitsers zijn, niet uit de walden komen, en geen germaanse roots hebben. Voor de laatste keer: daar gáát het niet om. Het gaat om de ideologie, en de manier waarop men bereid is die ideologie te verspreiden. Dat ze zich nu nog enigzins beperkt weten in middelen mag alleen maar een voordeel heten. Die gasten gaan zich echt niet inhouden - ook niet tegen vrouwen en kinderen - als ze de middelen hebben.

pi_142965812
Journalist Al Jazeera wordt gebruikt als menselijk schild voor een raketlancering:

Finse journalist geeft verslag van het feit dat raketten worden gelanceerd vanaf het parkeerterrein van een Palestijns ziekenhuis:
pi_142965860
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:12 schreef Charismatisch het volgende:
Times of Israel publiceert artikel dat pleit voor genocide, verwijdert het snel, maar:

tekaldas twitterde op vrijdag 01-08-2014 om 18:21:43 .@TimesofIsrael posted, then deleted article entitled "When Genocide is Permissible." Internet doesn't have delete http://t.co/vUc6yt36t9 reageer retweet
Bah bah bah :r

Maar over dit soort idioten hoor je niks in de Nederlandse media. Daar is enkel aandacht voor de gevallen van antisemitisme.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:21:29 #187
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142965930
quote:

zoveelste voorstander van genocide daar :r
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:23:09 #188
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142965964
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja hij is degene die nog met zichzelf moet leven...
Wie ben jij om daarover te oordelen ?
Ben jij bekend met de diensplicht ?
Dat zouden ze hier ook in moeten voeren.
Ik ben nieuw hier! play it fair!
pi_142965972
quote:
Daar staat overigens dat ze het niet op grote schaal produceerden. Maar er is meer te vinden over dat het een totale hoax is.
pi_142966000
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:11 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Bron?
Verhalen begonnen als geruchten in kampen en werden toen zo serieus genomen dat tijdens de 'nuremberg trails' het aan bod kwam, verschillende nazi's hebben toen toegegeven dat er zulke praktijken plaats hebben gevonden. Later is het nog onderzocht door iemand (geen idee wie), maar die kon geen bewijs vinden voor de claims.

Het is maar net wat je wil geloven dus.

wss betere info:

quote:
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:24:42 #191
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142966010
quote:

[..]

:') je hebt geen idee, verdiep je eens in het conflict.
Ik ben nieuw hier! play it fair!
pi_142966042
quote:

Je kan gewoon NEE antwoorden op de vraag als ieder normaal mens zou moeten doen. Hamas stelt het in hun handvest niet als vraag maar als doel.
pi_142966096
Als palestijn in Gaza heb je 2 keuzes.

Dood gaan als een mietje en niks doen.

Dood gaan als een martelaar met eer en trots.

Ik zou voor de 2e gaan als ik een Gazaan was, zonder twijfel.
pi_142966207
quote:

Nee, een vaste blogger publiceert een artikel en nadat de mensen van TOI het hebben nagekeken is er voor gekozen het te verwijderen.
pi_142966220
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:27 schreef De_Ilias het volgende:

Tjsa, stel je voor dat je je geweldloos inzet voor vrede, het zou niet moeten mogen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:32:54 #196
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_142966242
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:17 schreef oksel12 het volgende:
Journalist Al Jazeera wordt gebruikt als menselijk schild voor een raketlancering:

Finse journalist geeft verslag van het feit dat raketten worden gelanceerd vanaf het parkeerterrein van een Palestijns ziekenhuis:
Erg eigenlijk dat je zelf moet gaan zoeken hiernaar want bij ons wordt hier natuurlijk niet over verteld.
Hier lezen we alleen maar:

'Israël bombardeert school vol Palestijnse burgers'

Er wordt niet of nauwelijks gemeld dat dit de strategie van Hamas is, het schuilen tussen burgers om zo een media offensief te beginnen. En het erge is nog dat ze dit winnen, iedereens beeldvorming wordt beïnvloed puur en alleen omdat men er van uit gaat dat Israël extra bommen op scholen en ziekenhuizen gooit.

Het Iraakse leger paste dit ook toe in Fallujah in 2004. Ze wisten dat ze niet van de Amerikanen konden winnen dus verstopten ze zich tussen de burgerbevolking. De Amerikanen moesten die stad veroveren, natuurlijk ging dit gepaard met ongelofelijk veel burgerdoden dankzij de Irakese Republikeinse Garde. En ook hier kreeg Amerika van heel de wereld op zijn donder omdat ze 'moedwillig' op burgers zouden hebben geschoten.

als ik een ding heb geleerd op mijn opleiding dan is het dit wel:
Framing...
:r :r :r
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_142966252
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:27 schreef De_Ilias het volgende:

Vechten terwijl je weet dat je eigen volk daardoor nog erger lijdt lijkt me een beetje dom. Maar goed... wie ben ik?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:34:25 #198
361691 DeJori
pi_142966282
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:32 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Erg eigenlijk dat je zelf moet gaan zoeken hiernaar want bij ons wordt hier natuurlijk niet over verteld.
Hier lezen we alleen maar:

'Israël bombardeert school vol Palestijnse burgers'

Er wordt niet of nauwelijks gemeld dat dit de strategie van Hamas is, het schuilen tussen burgers om zo een media offensief te beginnen. En het erge is nog dat ze dit winnen, iedereens beeldvorming wordt beïnvloed puur en alleen omdat men er van uit gaat dat Israël extra bommen op scholen en ziekenhuizen gooit.

Het Iraakse leger paste dit ook toe in Fallujah in 2004. Ze wisten dat ze niet van de Amerikanen konden winnen dus verstopten ze zich tussen de burgerbevolking. De Amerikanen moesten die stad veroveren, natuurlijk ging dit gepaard met ongelofelijk veel burgerdoden dankzij de Irakese Republikeinse Garde. En ook hier kreeg Amerika van heel de wereld op zijn donder omdat ze 'moedwillig' op burgers zouden hebben geschoten.

als ik een ding heb geleerd op mijn opleiding dan is het dit wel:
Framing...
:r :r :r
Was er net voor de beschieting van die school niet ook dit bericht?

http://www.theguardian.co(...)a-school-palestinian
pi_142966284
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:24 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Verhalen begonnen als geruchten in kampen en werden toen zo serieus genomen dat tijdens de 'nuremberg trails' het aan bod kwam, verschillende nazi's hebben toen toegegeven dat er zulke praktijken plaats hebben gevonden. Later is het nog onderzocht door iemand (geen idee wie), maar die kon geen bewijs vinden voor de claims.

Het is maar net wat je wil geloven dus.

wss betere info:

[..]

In zijn bron staat dit:
The Yad Vashem Memorial has stated that the Nazis did not produce soap from Jewish corpses on an industrial scale....The production of soap from human bodies by Nazis on small scale was confirmed in 2006.

Kleine schaal, grote schaal..dit is toch wel de grootste waanzin die je tegenkomt. Denk niet dat er een overtreffende trap uberhaupt van bestaat. Alsmede de haren die ze gebruikten, etc etc. Blijf erbij dat ISIS liever vandaag dan morgen kapot wordt gebombardeerd maar niet aan de nazi's kunnen tippen in deze ,ondanks vele overeenkomsten die ik zeker niet ontken in bereidheid en mate van extreem geweld voor hun politieke doeleinden. Baas boven baas zo gezegd. Nazi's > ISIS :7
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 19:35:12 #200
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_142966308
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:34 schreef DeJori het volgende:

[..]

Was er net voor de beschieting van die school niet ook dit bericht?

http://www.theguardian.co(...)a-school-palestinian
Ja maar dat was dan ook het enige bericht.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')