Ik snap je punt, maar wat ze doen is shock and awe via social media. Ik denk dat hun fantasie kalifaatje snel zal ophouden te bestaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:57 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik ben niet onder de indruk van hun middelen, of hun ideologie, dus waar zou ik precies intrappen?
Zoals ik al eerder schrijf: ik zie ze zo'n beetje als het pure kwaad. Mocht het er van komen dat ISIS Israel aanvalt dan hoop ik dat we als de sodemieter onze luchtmacht die kant op doen om die gasten naar hun paradijs te bombarderen. Hoewel ik er volledig op verrouw dat het de Israeli's lukt zonder onze hulp.
IDF, hij heeft dienstplicht in Israël omdat hij waarschijnlijk 2 paspoorten heeft. Een Hollandse en Israëlische.quote:
Oh... nou lekker dan... zal hem maar geen succes wensenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:01 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
IDF, hij heeft dienstplicht in Israël omdat hij waarschijnlijk 2 paspoorten heeft. Een Hollandse en Israëlische.
Nope.quote:
Ik heb ze niet geteld, maar moslims deden aardig hun best tegen joden; http://nl.wikipedia.org/wiki/Pogromquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:55 schreef De_Ilias het volgende:
Joden waren vaak slachtoffer van religieus geweld, maar volgens mij ging het dan vaker om christenen? Klopt dat?
ISIS zijn softies vergeleken bij de nazi's. De systematische vernietiging zoals de nazi's dat deden om vervolgens flesjes zeep van mensen te maken is ongekend.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:33 schreef AgLarrr het volgende:
Het kwade manifesteert zich elke keer in nieuwe vormen, alleen haar aard blijft gelijk.
Dat van die zeep is een hoax.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
ISIS zijn softies vergeleken bij de nazi's. De systematische vernietiging zoals de nazi's dat deden om vervolgens flesjes zeep van mensen te maken is ongekend.
Voor een terroristische beweging vechten is heel wat anders dan vechten voor een internationaal erkend land dat ook nog eens een bondgenoot is.quote:
Nou niet door mij :pquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:06 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee in Nederland mag je voor Israël vechten en je zult als held op schiphol opgewacht worden.
Nogmaals, dat komt enkel door een gebrek aan middelen en organisatorisch vermogen. Dat ligt zeker niet aan de intentie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
ISIS zijn softies vergeleken bij de nazi's. De systematische vernietiging zoals de nazi's dat deden om vervolgens flesjes zeep van mensen te maken is ongekend.
Zijn ook landen die israel terroristische hebben benoemt dus..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:07 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Voor een terroristische beweging vechten is heel wat anders dan vechten voor een internationaal erkend land dat ook nog eens een bondgenoot is.
Zolang het westen dat niet doet heeft het geen zin.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn ook landen die israel terroristische hebben benoemt dus..
Maar Nederland niet, dus dat is irrelevant.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De Nazi's hadden een aanhang van miljoenen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:07 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Nogmaals, dat komt enkel door een gebrek aan middelen en organisatorisch vermogen. Dat ligt zeker niet aan de intentie.
Alleen Bolivia toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Noem die landen eens op?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet echt. Dat het westen het niet doet betekent niet dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maar Nederland niet, dus dat is irrelevant.
Laatste idd bolovia. Geloof dat het er vijf in totaal warenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:09 schreef Karrs het volgende:
[..]
Noem die landen eens op?
(Nu gaan we lachen)
Jah, und? Nogmaals: de intentie blijft hetzelfde. De manifestatie en dus resulaten zullen anders zijn maar het kwaad blijft het kwaad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De Nazi's hadden een aanhang van miljoenen.
Ja, noem ze maar op dan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Laatste idd bolovia. Geloof dat het er vijf in totaal waren
Bron?quote:
Ze komen wat organisatorisch vermogen betreft niet bij de Duitsers in de buurt. Wellicht moeten ze veel Duitsers bekeren. Maar alsnog denk ik dat de nazi's echt de overtreffende trap zijn hoor. ISIS maakt vooral mannen en jonge mannen af en dan met name sjieten, maar geen kleine kinderen, baby's of hele bejaarde oudjes.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:07 schreef AgLarrr het volgende:
Nogmaals, dat komt enkel door een gebrek aan middelen en organisatorisch vermogen. Dat ligt zeker niet aan de intentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |