Het kwade manifesteert zich elke keer in nieuwe vormen, alleen haar aard blijft gelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Teveel credits voor ISIS imho. De Nazi's waren zeer gestructureerd en hadden een zeer machtig leger.
Wat niet is kan nog komen. Bij meer conflict zullen mensen zich meer aansluiten bij de partij die voor hen het voordeligste is. Is het niet met het zwaard, dan wel met het woord.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:31 schreef De_Ilias het volgende:
ISIS is binnen een paar jaar verleden tijd, ze hebben echt niet zoveel macht als men denkt. Zo sterk zijn ze ook weer niet,
De media spelen een kwalijke rol, ben ik met je eens, maar dat als het hele verhaal neerzetten lijkt me toch ook een beetje teveel...quote:het is gewoon typisch de media die angst wilt zaaien en gewoon goed geld verdient met dit soort topics. Amerika kan ISIS in een aantal uurtjes uitschakelen.
De zandbak is al een en al onrust.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:26 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dan zou jij juist ISIS moeten steunen en hopen dat ze gewoon 1 grote onrust in de zandbak maken. Grappig.
twitter:piersmorgan twitterde op donderdag 31-07-2014 om 20:05:37Israel's making a massive mistake with this monstrous child-slaughtering military strategy. Someone needs to rein @netanyahu in... fast. reageer retweet
hebben daar toch 2000 jaar gewoond, JEZUS is dar geboren in Nazarethquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:40 schreef MakkieR het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Israël mocht ontstaan vlak na de tweede wereld oorlog?
De Nazi's hadden een gigantische wapenindustrie. ISIS kan nog geen kindersurprise speeltje in elkaar zetten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bovendien verborgen zij hun wandaden juist heel sterk, waar ISIS trots prijkt met afgehakte hoofden.
Het is een weloverwogen strategie. Langzaam maar zeker naar een grote zionistische staat zonder goyims. Of het nu binnen tien jaar gebeurt of tweehonderd, dat is voor hen ook geen issue.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:40 schreef Charismatisch het volgende:
twitter:piersmorgan twitterde op donderdag 31-07-2014 om 20:05:37Israel's making a massive mistake with this monstrous child-slaughtering military strategy. Someone needs to rein @netanyahu in... fast. reageer retweet
ja, nu ie ontslagen is, durft ie ineens wel zijn stem te laten horen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:40 schreef Charismatisch het volgende:
God had het hen beloofd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:40 schreef MakkieR het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Israël mocht ontstaan vlak na de tweede wereld oorlog?
De nazi's bouwden hun imperium nooit zonder de steun van een groot aantal industrielen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De Nazi's hadden een gigantische wapenindustrie. ISIS kan nog geen kindersurprise speeltje in elkaar zetten.
Dat bedoel ik niet, je mag toch niet zomaar ergens een land stichten dat niet van jouw is, of bestond Israël ook al voor de tweede wereld oorlog? En hoe keek de rest van de wereld hier tegen aan? werd dit gewoon getolereerd?quote:
Naast dat heeft ISIS ook niet de nodige kennis en de nodige ingenieurs om überhaupt iets te kunnen beginnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De nazi's bouwden hun imperium nooit zonder de steun van een groot aantal industrielen.
Ik neem aan dat ISIS niet gesponsord wordt door de Arabische Coca Cola en Nike?
Het enige verschil zit dus in de middelen en in de organisatie. De kern van de zaak 'em in wat ISIS zou doen als ze die middelen wel hadden. Met wat ze tot dusver hebben laten zien, zullen de daden van de Nazi's mogelijk verbleken..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De Nazi's hadden een gigantische wapenindustrie. ISIS kan nog geen kindersurprise speeltje in elkaar zetten.
Het staat in hun boek. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:46 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, je mag toch niet zomaar ergens een land stichten dat niet van jouw is, of bestond Israël ook al voor de tweede wereld oorlog? En hoe keek de rest van de wereld hier tegen aan? werd dit gewoon getolereerd?
Ik zou voor dat soort vragen beter Wikipedia of een andere encyclopedie raadplegen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:46 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, je mag toch niet zomaar ergens een land stichten dat niet van jouw is, of bestond Israël ook al voor de tweede wereld oorlog? En hoe keek de rest van de wereld hier tegen aan? werd dit gewoon getolereerd?
Ik zou ze meer zien als een soort Lord Resistance Army van de allergrootste klootzak op Aarde Joseph Kony, bij wie Abu Hakbar al-ISIS verbleekt als een verlegen schooljongen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:47 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het enige verschil zit dus in de middelen en in de organisatie. De kern van de zaak 'em in wat ISIS zou doen als ze die middelen wel hadden. Met wat ze tot dusver hebben laten zien, zullen de daden van de Nazi's mogelijk verbleken..
Ik vind het ook wel terecht na de vernietigingskampen van Hitlerquote:
Dat kunnen ze wel dergelijk, ze hebben mensen uit het pre-2003 Iraakse leger die dat kunnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:10 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat hebben ze inmiddels wel, ze kunnen er alleen niet mee omgaan.
De oorlog tussen Palestina en Israël is volgens mij daar ontstaan en dus relevant voor wat er nu gebeurd. Het is immers daar al 60 jaar raak en dat zal nooit veranderen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou voor dat soort vragen beter Wikipedia of een andere encyclopedie raadplegen...
De huidige situatie is veel belangrijker, niet welke fouten er in 1948 (en ervoor) zijn gemaakt...
Palestina was destijds een protectoraat van de Engelsen. Daarnaast hebben de Joden destijds een hoop grond particulier gekocht. Niet dat de ontstaansgeschiedenis zo vlekkeloos is, maar het is niet dat ze daar naartoe zijn gegaan en hebben gezegd: "Zo, nu is dit van ons."quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:46 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Heb je de bijbel wel eens gelezen ??quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:46 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hadden ze niet beter een stukje van Amerika aan de Joden kunnen geven? De Arabieren waren niet blij de massa immigratie van de Joden, wat nu in Palestina gebeurt is waarom.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel terecht na de vernietigingskampen van Hitler
Met die morele verantwoording voor de staat Israel in het achterhoofd, zijn de nazipraktijken van de zionisten alleen maar nog schandaliger.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel terecht na de vernietigingskampen van Hitler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |