Laat ik voorop stellen dat ik niet van het messentrekken ben, maar las dat de 2 daders zich in het nauw gedreven voelden in een tram met 50 Turken en dat ze daarom gestoken hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja en jullie steken een Besiktas fan neer vanwege een verloren potje, wie is hier nou sneu?
reageer niet op zo'n clown die hier een beetje tof komt doen joh...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik niet van het messentrekken ben, maar las dat de 2 daders zich in het nauw gedreven voelden in een tram met 50 Turken en dat ze daarom gestoken hebben.
Toch wel alle 50 mag ik hopen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik niet van het messentrekken ben, maar las dat de 2 daders zich in het nauw gedreven voelden in een tram met 50 Turken en dat ze daarom gestoken hebben.
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in......quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:38 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
reageer niet op zo'n clown die hier een beetje tof komt doen joh...
oke man...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef F.M.D. het volgende:
Anti-moslim spreekkoor zie ik niet als een lostaand incident. Dit heeft te maken met de cultuur die heerst binnen het legioen van Feyenoord.
Bijvoorbeeld marokkaanse spelers van de tegenstander krijgen vaak schaapgeluiden naar hun hoofd bij ieder balcontact. Schijnen mensen op de tribunes ludiek te vinden, maar dit is allemaal een opstag naar heftigere incidenten.
Ik ga wel eens bij Sparta of Excelsior kijken. Daar gebeuren dit soort dingen niet. Bij Sparta spelen zelfs veel allochtone spelers. Op de tribune vind je daar ook allerlei nationaliteiten door elkaar. 0 incidenten. Geen enkel probleem.
Oké man.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef F.M.D. het volgende:
Anti-moslim spreekkoor zie ik niet als een lostaand incident. Dit heeft te maken met de cultuur die heerst binnen het legioen van Feyenoord.
Bijvoorbeeld marokkaanse spelers van de tegenstander krijgen vaak schaapgeluiden naar hun hoofd bij ieder balcontact. Schijnen mensen op de tribunes ludiek te vinden, maar dit is allemaal een opstag naar heftigere incidenten.
Ik ga wel eens bij Sparta of Excelsior kijken. Daar gebeuren dit soort dingen niet. Bij Sparta spelen zelfs veel allochtone spelers. Op de tribune vind je daar ook allerlei nationaliteiten door elkaar. 0 incidenten. Geen enkel probleem.
Bij Feyenoord zie je ook alleen maar ekte Ariers op de tribunes inderdaad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef F.M.D. het volgende:
Nog nooit zoveel onzin gelezenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef F.M.D. het volgende:
Opheffen dat Feyenoord. Weg met die club, uit dat licht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef F.M.D. het volgende:
Ik heb als Marokkaanse Nederlander een SCC voor Feijenoord gehad het afgelopen seizoen en ik heb echt 0 incidenten gehad. Zat zelfs tussen getinte, zwarte en blanke mensen in.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef F.M.D. het volgende:
pff echt domme opmerking dit in die 10 jaar SCC nauwelijks racisten tegen gekomenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef F.M.D. het volgende:
Toch zie ik sowieso erg weinig Marokkanen en/of Turken in de Nederlandse voetbalstadions, daar waar Surinamers, Molukkers etc. wel weer erg goed vertegenwoordigd zijn. Waar komt dat door?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:50 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb als Marokkaanse Nederlander een SCC voor Feijenoord gehad het afgelopen seizoen en ik heb echt 0 incidenten gehad. Zat zelfs tussen getinte, zwarte en blanke mensen in.
Niet zo dom lullen.
Goeien troll mangquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef F.M.D. het volgende:
Marokkanen zetten zich af tegen Nederlanders en willen niks met ons te maken hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch zie ik sowieso erg weinig Marokkanen en/of Turken in de Nederlandse voetbalstadions, daar waar Surinamers, Molukkers etc. wel weer erg goed vertegenwoordigd zijn. Waar komt dat door?
Nederlandse kolonisatie misschien?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch zie ik sowieso erg weinig Marokkanen en/of Turken in de Nederlandse voetbalstadions, daar waar Surinamers, Molukkers etc. wel weer erg goed vertegenwoordigd zijn. Waar komt dat door?
Van Schuurman, Nieuwkoop, Verdonk, Miazek en Slabbekoorn weet ik het zeker, rest ga ik ff opzoeken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:23 schreef Karelnoord het volgende:
Wie uit dit elftal hebben allemaal een contract?
Volgens mij Verdonk, Schuurman, Slabbekoorn en Idrissi?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:23 schreef Karelnoord het volgende:
Wie uit dit elftal hebben allemaal een contract?
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:22 schreef PIETR het volgende:
Teeering, die Proost, wat een dwerg. Serieus maar 1.50 ofzo ..
Poolse keeper, schijnt een talent te zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij Verdonk, Schuurman, Slabbekoorn en Idrissi?
EDIT, ja, nieuwkoop ook volgens mij, de naam Miazek zegt me niets![]()
Alleen om zijn naam moet die jongen het gewoon gaan redden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:22 schreef PIETR het volgende:
Teeering, die Proost, wat een dwerg. Serieus maar 1.50 ofzo ..
Die Miazek. Tikt toch wel de 1.90 aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wie zijn de grootste talenten die er bij <19 op het veld staan?
Goede keeper kunnen wij nog wel gebruiken..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Miazek. Tikt toch wel de 1.90 aan.
Speelt nog niet eens zo slecht, maar dit kan gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen om zijn naam moet die jongen het gewoon gaan redden.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Miazek. Tikt toch wel de 1.90 aan.
Dries.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Lekkere pass met buitenkant rechts was dat, wie gaf die? Ik ken geen namen.
Tering zeg. Die is nog kleiner dan Valbuena.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:03 schreef Lastpost het volgende:
Prachtig, hoop dat ie het eerste haalt.![]()
[ afbeelding ]
Vraag me echt af hoe groot hij is. Speel prima vandaag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:03 schreef Lastpost het volgende:
Prachtig, hoop dat ie het eerste haalt.![]()
[ afbeelding ]
Slabbekoorn is volgens mij 1.68 lang en hij oogt toch zeker een cm of 10-15 kleiner.quote:
Wtf man. Krijgt Feyenoord daar subsidie voor ofzo? Zoiets gaat toch nooit profvoetbal halenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Slabbekoorn is volgens mij 1.68 lang en hij oogt toch zeker een cm of 10-15 kleiner.![]()
Ik zet 'm geld op 1.56
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die kuitjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Slabbekoorn is volgens mij 1.68 lang en hij oogt toch zeker een cm of 10-15 kleiner.![]()
Ik zet 'm geld op 1.56
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wtf, is dit echt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik zet 'm geld op 1.56
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mensen moeten zich gewoon niet druk maken joh. Ik snap sowieso niet waarom een spreekkoor erger moet zijn als er "Allah" wordt gebruikt dan wanneer iemand de dood in wordt gewenst. Dan zouden we dus een onderscheid gaan maken alleen omdat Moslims sneller boos worden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bovendien liepen die turken met geslepen muntjes te gooien daar hoor je niks over.
De timing maakt het extra vervelend. Bovendien richt je hiermee je pijlen op een veel grotere groep dan de Besiktas supporters. Niet zo handig dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mensen moeten zich gewoon niet druk maken joh. Ik snap sowieso niet waarom een spreekkoor erger moet zijn als er "Allah" wordt gebruikt dan wanneer iemand de dood in wordt gewenst. Dan zouden we dus een onderscheid gaan maken alleen omdat Moslims sneller boos worden?
Ik vind het ook helemaal niet erg voor die Besiktas supporters, die hadden vast en zeker hetzelfde geschreeuwd. Is het niet dat zij net zo goed als de Feyenoorders weten dat Feyenoorders niet beledigd zijn als je Jezus zijn moeder een hoer noemt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:29 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
De timing maakt het extra vervelend. Bovendien richt je hiermee je pijlen op een veel grotere groep dan de Besiktas supporters. Niet zo handig dus.
Dan ga je er voor het gemak wel van uit dat ze allemaal wel vrolijk meedoen met dat anti-Joden gedoe. Er zal er heus wel eentje tussen zitten die dat niet doet. Misschien wel twee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet erg voor die Besiktas supporters, die hadden vast en zeker hetzelfde geschreeuwd. Is het niet dat zij net zo goed als de Feyenoorders weten dat Feyenoorders niet beledigd zijn als je Jezus zijn moeder een hoer noemt.
Het ergste vind ik het nog voor Feyenoord supporters die zich niet meer in de Kuip willen vertonen. Al heb ik daar weinig mee aangezien het wel erg hypocriet is als je gaat huilen om zulke spreekkoren als je wel elke week 'joden' gaat uitschelden, zowel in het stadion als gedurende betogingen.
Niks mis mee. Ben wel heel benieuwd wie er naast Dost en Guidetti nog meer op het spitsenlijstje staan. Dat ze dat niet kenbaar willen maken omdat je dan een eerste, tweede, derde etc keus krijgt is logisch.quote:
Zeker, alles heel duidelijk uitgelegd. Ook de keuze voor Schaken 'snap' ik nu wel, als Rutten denkt dat Schaken op basis van de training en voorbereiding de beste rechtsback op dat moment is, wie ben ik om daar aan te gaan twijfelen vanuit mijn woonkamer.quote:
Als je Ruben Schaken op zijn eigen positie laat voetballen dan bakt hij er al niks van, laat staan als je de man ergens op het veld posteert waar hij nog nooit gespeeld heb. Dus in dat kader vind ik het een vrij slechte beslissing. Maar dat gezegd hebbende denk ik niet dat we anders wel van die turken gewonnen hadden dus waar praten we over.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zeker, alles heel duidelijk uitgelegd. Ook de keuze voor Schaken 'snap' ik nu wel, als Rutten denkt dat Schaken op basis van de training en voorbereiding de beste rechtsback op dat moment is, wie ben ik om daar aan te gaan twijfelen vanuit mijn woonkamer.
Heb je wel gelijk in, armoe troef denk ik dan maar. Maar Van Beek op rechtsback is zonde, want centraal is hij beter, keuze tussen Karsdorp en Schaken. We missen gewoon kwaliteit, als we na Balil en Wilkshire nog een spits erbij hadden en dán tegen Besiktas hadden gespeeld hadden we denk ik nog wel een kans gehad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als je Ruben Schaken op zijn eigen positie laat voetballen dan bakt hij er al niks van, laat staan als je de man ergens op het veld posteert waar hij nog nooit gespeeld heb. Dus in dat kader vind ik het een vrij slechte beslissing. Maar dat gezegd hebbende denk ik niet dat we anders wel van die turken gewonnen hadden dus waar praten we over.
je kon Van Beek op RB posteren en dan met Nelom op links en Kongolo op RCV en je kon Bouhla op RB zetten (al was het dan maar voor 1 helft of 60 min) en dan desnoods nog doorschuiven met Van Beek naar RB.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, armoe troef denk ik dan maar. Maar Van Beek op rechtsback is zonde, want centraal is hij beter, keuze tussen Karsdorp en Schaken. We missen gewoon kwaliteit, als we na Balil en Wilkshire nog een spits erbij hadden en dán tegen Besiktas hadden gespeeld hadden we denk ik nog wel een kans gehad.
Twee linker centrale verdedigers in het centrum doet Rutten niet, zegt hij ook wel in het interview.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:40 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
je kon Van Beek op RB posteren en dan met Nelom op links en Kongolo op RCV en je kon Bouhla op RB zetten (al was het dan maar voor 1 helft of 60 min) en dan desnoods nog doorschuiven met Van Beek naar RB.
Dat zijn mijn twee alternatieven en ze lijken me beiden beter dan Schaken op RB neerzetten
Ik vond hem best redelijk vandaag. Dit is echt een potentiële Feyenoord held!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik zet 'm geld op 1.56
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zie toch liever twee linkspoten dan een uitgerangeerde buitenspeler die niemand voorbij komt. Nu had je verdedigend weinig aan hem (Van Beek moet constant inhouden) wat niet zijn fout is, maar aanvallend brengt ie ook totaal niets.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:06 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Twee linker centrale verdedigers in het centrum doet Rutten niet, zegt hij ook wel in het interview.
Mooie meid.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:58 schreef Muto het volgende:
Geruchten: Van Geel en huisjurist Van Benthem zijn gespot op een vlucht naar Napels.
[ afbeelding ]
Daar is Van Geel het mee eensquote:
Dries Mertens past ook wel in dit kaboutertopicquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:58 schreef Muto het volgende:
Geruchten: Van Geel en huisjurist Van Benthem zijn gespot op een vlucht naar Napels.
[ afbeelding ]
Die gaan even een lekkere pizza halen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:58 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Interessant. Clasie die vertrekt of moet onze nieuwe spits daar vandaan komen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:58 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Zou raar zijn als Van Geel daarheen gaat om Clasie te verkopen. Zou toch eerder andersom zijn. Zapata ken ik niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Interessant. Clasie die vertrekt of moet onze nieuwe spits daar vandaan komen?![]()
Er van uitgaande dat Dries, Higuain en Callejón het niet worden (joh), hou je Pandev (83), Insigne (91) en Zapata (91) over en lijkt me laatsgenoemde de meest haalbare.
Ok, dat verklaart. Ik moet dat interview nog terugkijken, maar vond dit gewoon niet de beste optie. Ik heb dan ook het idee dat Kongolo prima op RCV kan, maar als Rutten daar niet aan wilt dan tja, dan valt die optie weg..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:06 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Twee linker centrale verdedigers in het centrum doet Rutten niet, zegt hij ook wel in het interview.
Lijkt mij ook hoor. Maar de huisjurist is ook mee op de vlucht en die neem je ook niet enkel mee als je nog niet in een vergevorderd stadium bent lijkt me.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Zou toch eerder andersom zijn. Zapata ken ik niet.
|In dit geval zou het om huur moeten gaan, want vorig jaar legde ze er nog 7,5 miljoen voor neer. Andere spelers in de selectie zie ik ook niet echt naar Feyenoord komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lijkt mij ook hoor. Maar de huisjurist is ook mee op de vlucht en die neem je ook niet enkel mee als je nog niet in een vergevorderd stadium bent lijkt me.
En Zapata is een speler die in 2013 is gekomen van Estudiantes. Een 23 jarige fysiek sterke Colombiaan van 1.89 meter lang. Heeft verder niet heel veel gespeeld, maar dat is zo vreemd niet met Higuain voor je in de pikorde.
Die gaan daar natuurlijk de komst van die Argentijn afronden , de link Italië / Argentinië zie ik alleen in dit geval niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:58 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Precies hetgeen waar ik net naar aan het kijken was.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Interessante ontwikkeling. Van Geel en de huisjurist reizen inderdaad niet voor niets die kant op. Ik verwacht ook dat het om een eventuele aankoop gaat.
Overigens speelt Napoli vanavond een oefenwedstrijd tegen PAOK Saloniki. Misschien dat ze interesse hebben in iemand uit die ploeg. Ik hoop overigens niet dat dat dan Hedwiges Maduro is.
Je bedoelt Villalba? Die zie ik niet meer komen na het aantrekken van Basacikoglu hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die gaan daar natuurlijk de komst van die Argentijn afronden , de link Italië / Argentinië zie ik alleen in dit geval niet.
Dat is toch een spits die ook op de flanken terecht kan ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je bedoelt Villalba? Die zie ik niet meer komen na het aantrekken van Basacikoglu hoor.
Maar ook niet zo groot en ze zoeken naar een type Pelle.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat is toch een spits die ook op de flanken terecht kan ?
Volgens mij juist net andersom. Een vleugelaanvaller die ook in de spits kan. Geen ideale spits dus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Meer andersom. Maar dan op een manier waarop Lex eventueel ook in de spits kan. Het kán, maar ik zou het niet doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Fysiek sterk, maar qua scorend vermogen toch niet zo geweldig?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:06 schreef PIETR het volgende:
Ik gok dat Feyenoord Duvan Zapata een jaartje gaat huren, Colombiaanse 23 jarige spits van Napoli.
Dat zeiden ze ook over Pellequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Fysiek sterk, maar qua scorend vermogen toch niet zo geweldig?
Klopt, maar 3 'gokjes' achtereen (Guidetti, Pellè, .... evt nieuwe spits) die goed uitpakken lijkt me wat veel van het goede.quote:
Slechter dan Tevrede zal hij niet zijn mag ik toch hopenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, maar 3 'gokjes' achtereen (Guidetti, Pellè, .... evt nieuwe spits) die goed uitpakken lijkt me wat veel van het goede.
Niet iedere spits zal bij Feyenoord opeens in een doelpuntenmachine veranderen.
Uiteraard niet. Zapata is ook zeker geen slechte speler. Zou zeker een versterking zijn natuurlijk en acht ik ook in staat tot een doelpunt of 20 in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Slechter dan Tevrede zal hij niet zijn mag ik toch hopen
Bij zijn geboorte.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:31 schreef Henrys het volgende:
Eigelijk had Achahbar nu onze eerste spits moeten zijn, waar is het fout gegaan
Zitten prima doelpunten tussen!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe meer ik van hem zie, hoe meer ik denk dat het om Stefanos Klaus Athanasiadis gaat.
In alles echt een exacte kopie van Graziano Pellè, zowel uiterlijk, als z'n maniertjes, z'n stijl en z'n doelpunten lijken op die van Pellè.
Nee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Misschien gaat het wel om Stefanos Athanasiadis van PAOK Saloniki. Een spits van 25 met sterke fysieke gelijkenis met Pellè.
Athanasiadis' contract loopt nog slechts 1 jaar door. Dus lijkt me wel betaalbaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee.
Belangrijke speler voor PAOK, onhaalbaar met Van Geel's zielige financiële ideeën.
Dan nog lijkt het mij sterk dat deze jongen een stap zijwaarts gaat doen in plaats van vooruit na 3 goede seizoenen bij PAOK.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Athanasiadis' contract loopt nog slechts 1 jaar door. Dus lijkt me wel betaalbaar.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:27 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog Man of the Match
Proost [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:27 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog Man of the Match
Proost [ afbeelding ]
Niks mis meequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:27 schreef hafcfan het volgende:
Zapata kunnen jullie alleen maar huren. Kopen lukt nooit.
Bespeur ik hier enige rancune?quote:Van Hanegem: 'Je hebt toch een schaduwlijstje?'
Clubicoon kraakt beleid Feyenoord
De kansloze thuisnederlaag tegen Besiktas maakte pijnlijk duidelijk wat iedereen al vermoedde: Feyenoord heeft onherroepelijk aan kwaliteit verloren. De directie kreeg kritiek, ook uit de eigen selectie, over het ontbreken van vervangers. AD Sportwereld vroeg aan Willem van Hanegem hoe hij tegen de situatie aankijkt.
Dan kun je wel zeggen dat je je niet laat opjagen, maar dat vind ik nergens op slaan. Je hebt toch een schaduwlijstje? Lukt Bas Dost niet, ga je naar de volgende kijken.
'Drie internationals én de beste spits van de competitie zijn weg, dan is het logisch dat het voetbal tegen Besiktas soms pijn aan de ogen deed. Maar dat vertrek, vooral van Graziano Pellè, zag je al maanden aankomen. Dan kun je wel zeggen dat je je niet laat opjagen, maar dat vind ik nergens op slaan. Je hebt toch een schaduwlijstje? Lukt Bas Dost niet, ga je naar de volgende kijken. Al een lange periode weet je dat de meeste urgentie uitgaat naar het vinden van een acceptabele spits, want Mitchell te Vrede speelde bij clubs als Excelsior en bij AZ niet eens altijd', aldus De Kromme.
'Terence Kongolo en Sven van Beek komen er aan, die jongen van Heerenveen (Bilal Basaçikoglu, red.) is een hele aardige aankoop, maar spelers vermoeden dat er onvoldoende wordt gedaan om het elftal te versterken. Zij willen op het hoogste niveau spelen. Feyenoord moet beter worden en niet steeds minder. Vorig seizoen had de club met die selectie al kampioen moeten worden. Het zou toch geweldig zijn om nu eindelijk weer eens een keer het kampioenschap te winnen? Wanneer het Ajax straks voor de vijfde keer achter elkaar lukt, vind ik dat toch wel treurig.'
Uit dat Italiaanse bericht waarin Zapata genoemd wordt, wordt ook gemeld dat het mogelijk om Clasie zou kunnen gaan die naar Napels vertrekt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Lees op Fey netwerk het gerucht dat Clasie op de training zou ontbreken.
Mogelijk een transfer op komst?
Edit; niet perse dus. Er zijn sowieso maar 11 spelers aanwezig op de training vandaag.
Clasie verkopen zou een goede zet zijn.. zijn marktwaarde is nu op zijn hoogst, in een kwalitatief minder elftal zal hij alleen maar minder waard worden.. hij is toe aan een stap hogerop en Feyenoord kan met de opbrengst wat creativiteit aan het middenveld toevoegen. Een middenveld met Clasie, Vilhena en Immers is gewoon niet creatief genoeg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Uit dat Italiaanse bericht waarin Zapata genoemd wordt, wordt ook gemeld dat het mogelijk om Clasie zou kunnen gaan die naar Napels vertrekt.
Misschien een ruil in de maak?:P
En dat wordt beter als Clasie weg gaat, wil je zeggen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Clasie verkopen zou een goede zet zijn.. zijn marktwaarde is nu op zijn hoogst, in een kwalitatief minder elftal zal hij alleen maar minder waard worden.. hij is toe aan een stap hogerop en Feyenoord kan met de opbrengst wat creativiteit aan het middenveld toevoegen. Een middenveld met Clasie, Vilhena en Immers is gewoon niet creatief genoeg.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:03 schreef Sejt het volgende:
[..]
En dat wordt beter als Clasie weg gaat, wil je zeggen?
Wat zou zo'n Ziyech bijvoorbeeld moeten kosten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:00 schreef Pleun2011 het volgende:
en Feyenoord kan met de opbrengst wat creativiteit aan het middenveld toevoegen.
Wot?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Clasie verkopen zou een goede zet zijn.. zijn marktwaarde is nu op zijn hoogst, in een kwalitatief minder elftal zal hij alleen maar minder waard worden.. hij is toe aan een stap hogerop en Feyenoord kan met de opbrengst wat creativiteit aan het middenveld toevoegen. Een middenveld met Clasie, Vilhena en Immers is gewoon niet creatief genoeg.
Hij heeft nog 1 jaar contract dacht ik..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Wat zou zo'n Ziyech bijvoorbeeld moeten kosten?
2miljoen wat ik hoorde.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Wat zou zo'n Ziyech bijvoorbeeld moeten kosten?
Clasie is een goede speler maar niet onvervangbaar.. scorend vermogen 0,0 en veel assists heeft hij ook nooit. Vind het wel meevallen met zijn creativiteit.. is wel een goede passer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wot?
Clasie heeft juist veruit de meeste creativiteit op het middenveld, aangezien hij itt Vilhena en Immers wel alles met 1 keer raken kan oplossen, of vooruitdenkt. Daarbij is hij ook zo ongeveer de enige die ballen verovert. Dat ga je niet oplossen met een Ziyech of Toornstra.
27 pas inderdaad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:21 schreef TC03 het volgende:
Bruins houdt tegenwoordig zijn conditie op peil bij Kozakken Boys. Nu al einde carrière? Hij is nog maar 26 oid toch?
Kan het hem niet kwalijk nemen. Hij kort zijn vakantie in om met Feyenoord Champions League te spelen, en ziet vervolgens van die kneuzen als Verhoek om hem heen staan, en Te Vrede in de Spits. Ik snap dat de tranen je dan in je ogen springen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
27 pas inderdaad.
Rijnmond meldt trouwens, voor zover dat nog niet duidelijk was, dat de zaakwaarnemer van Clasie aan Rijnmond zou hebben laten weten dat Clasie zijn zinnen heeft gezet op een vertrek bij Feyenoord, het liefst nog deze transferperiode.
Dat was na zijn interview afgelopen woensdag al erg duidelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
27 pas inderdaad.
Rijnmond meldt trouwens, voor zover dat nog niet duidelijk was, dat de zaakwaarnemer van Clasie aan Rijnmond zou hebben laten weten dat Clasie zijn zinnen heeft gezet op een vertrek bij Feyenoord, het liefst nog deze transferperiode.
Martin Van Geel heeft gewoon voor het eerst in z'n Feyenoord-periode duidelijk gefaald. Hoop voor Feyenoord dat ie dat nog op tijd recht kan zetten, voordat de competitie begint.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:46 schreef PIETR het volgende:
het liefst nog deze transferperiode.
Kan het hem niet kwalijk nemen. Hij kort zijn vakantie in om met Feyenoord Champions League te spelen, en ziet vervolgens van de kneuzen als Verhoek om hem heen staan, en Te Vrede in de Spits. Ik snap dat de tranen je dan in je ogen springen.
Rutten vindt Toornstra een hele andere speler dan Clasie, zei hij in dat interview. Hij zag Toornstra dan ook niet als evt. vervanger van Clasie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kan het hem niet kwalijk nemen. Hij kort zijn vakantie in om met Feyenoord Champions League te spelen, en ziet vervolgens van die kneuzen als Verhoek om hem heen staan, en Te Vrede in de Spits. Ik snap dat de tranen je dan in je ogen springen.
Hoop op een mooie club voor hem. 8 miljoen zou prima zijn. Toornstra ophalen bij Utrecht. Niks aan de Hans.
Het is toch al langer bekend dat Van Geel met name goed kan verkopen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:49 schreef erik013 het volgende:
[..]
Martin Van Geel heeft gewoon voor het eerst in z'n Feyenoord-periode duidelijk gefaald. Hoop voor Feyenoord dat ie dat nog op tijd recht kan zetten, voordat de competitie begint.
Toornstra is eerder een vervanger van Immers.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Rutten vindt Toornstra een hele andere speler dan Clasie, zei hij in dat interview. Hij zag Toornstra dan ook niet als evt. vervanger van Clasie.
Verkopen is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is toch al langer bekend dat Van Geel met name goed kan verkopen?
Dat is wel weer pijnlijk duidelijk geworden ja. Hoewel die Heerenveen-gast een prima aankoop is natuurlijk. Zeker als je Dost nog kan huren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is toch al langer bekend dat Van Geel met name goed kan verkopen?
Vilhena spelen allebei als dynamische middenvelders bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toornstra is eerder een vervanger van Immers.
Als je Babel voor meer dan 2 chupa chups verkocht krijgt ben je een absolute held.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Verkopen is niet zo moeilijk.
Er komt iemand die een speler wil kopen, zeg 7 keer nee, en dan ja. Done.
Wat een onzin. Overigens is het bericht dat hij perse weg wil alweer ontkracht.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:53 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik walg echt van Clasie. Dan heeft hij de kans om Feyenoord terug te betalen, zoekt hij de makkelijke weg...
Hij heeft een transferverzoek ingediend...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat een onzin. Overigens is het bericht dat hij perse weg wil alweer ontkracht.
Als Feyenoord hem bij Feyenoord houdt gaat hij echt niet janken, of het moet de nepste Feyenoorder ooit zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij heeft een transferverzoek ingediend...
Bronquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij heeft een transferverzoek ingediend...
RTV Rijnmond meldt dat.quote:
Fiorentina wou hem vorig jaar al.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
RTV Rijnmond meldt dat.
Zijn zaakwaarnemer zegt overigens ook dat er interesse is van FC Porto en Fiorentina.
boden hem zelfs een blanco cheque aanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Fiorentina wou hem vorig jaar al.
Walgen nog wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:53 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik walg echt van Clasie. Dan heeft hij de kans om Feyenoord terug te betalen, zoekt hij de makkelijke weg...
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Weggaan als het slecht gaat, kaulo hond.
Da's niet echt een transferverzoek. Tevens ook al ontkracht door dezelfde zaakwaarnemer, begreep ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=220950
Slecht gaat met de club, complete leegloop.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:16 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]![]()
Zeggen dat het 'slecht' gaat nadat we één potje verloren hebben van Besiktas met een elftal dat nog niet goed genoeg is.
Hij mikt gewoon op een hoger niveau, niks mis mee.
Dat is financieel goed voor de club, sportief wat minder. Maar straks staat er gewoon een selectie die mee kan doen om de bovenste plaatsen in Nederland.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Slecht gaat met de club, complete leegloop.
Kom op na 4 jaar eredivisie wil je wel eens wat anders. Zeker als ze weer geen Europees halen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Slecht gaat met de club, complete leegloop.
Misschien moet hij eerst eens consistent worden in de eredivisie en beslissend zijn in topwedstrijden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kom op na 4 jaar eredivisie wil je wel eens wat anders. Zeker als ze weer geen Europees halen.
Dit. Als Pelle, Janmaat etc waren gebleven was die ook gebleven. Nu zij weg willen wilt hij ook weg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:25 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Misschien moet hij eerst eens consistent worden in de eredivisie en beslissend zijn in topwedstrijden.
Als hij dat deed speelde die al lang niet meer in Rotterdamquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:25 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Misschien moet hij eerst eens consistent worden in de eredivisie en beslissend zijn in topwedstrijden.
Jij bewijst dan ook keer op keer dat je nul komma nul verstand van voetbal hebt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:40 schreef RetRy32 het volgende:
Ayoub > Clasie in potentie though.
Ik heb sowieso niet het idee dat Clasie beter gaat worden.
Wedden dat Ayoub over 4 jaar beter is dan Clasie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Jij bewijst dan ook keer op keer dat je nul komma nul verstand van voetbal hebt.
Gaat nooit gebeuren. Clasie is typisch zo'n speler die zich optrekt aan een hoger niveau. Die gaat gewoon als een baas spelen in het buitenland.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wedden dat Ayoub over 4 jaar beter is dan Clasie?
Zei men ook over Maher, toen hij bij AZ een bekerfinale besliste en een goede interland tegen Italië speelde.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Clasie is typisch zo'n speler die zich optrekt aan een hoger niveau.
En omdat dat bij Maher niet zo bleek te zijn is dat bij niemand zo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zei men ook over Maher, toen hij bij AZ een bekerfinale besliste en een goede interland tegen Italië speelde.
Clasie bewijst het al iets langer dan Maher.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zei men ook over Maher, toen hij bij AZ een bekerfinale besliste en een goede interland tegen Italië speelde.
Zoals ik al zei, niet wanneer hij het moet laten zien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:01 schreef Merkie het volgende:
Clasie bewijst het al iets langer dan Maher.
Ja hoor, waar voor?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wedden dat Ayoub over 4 jaar beter is dan Clasie?
Sowieso niet voordat Clasie verkocht is, spits is op dit moment belangrijker.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:04 schreef Sunri5e het volgende:
Zapata.... Ik kan het niet geloven hoor. Die kan een club als Feyenoord (en ook de andere topclubs in Nederland) niet binnenhalen hoor.
Ik heb eerder het idee dat ze voor Maduro daar heen zijn.
Ik wil die verantwoordelijkheid wel nemen. Dat onthou ik wel namelijk. Enneh; ik wil mee doen. Ayoubquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof we er over 4 jaar op terugkomen
Dan moet je het ook niet voorstellen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof we er over 4 jaar op terugkomen
MIETJE JODEN LOPEN WEG DIT DAT ZUS ZO MIETJEquote:
Kijk jij uberhaupt weleens wedstrijden van Feyenoord?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, niet wanneer hij het moet laten zien.
In de topwedstrijden valt hij vaak door de mand en laat staan doorslaggevend zijn.
Ja, afgelopen 2 seizoenen is hij tegen de topploegen de meeste wedstrijden gewoon bagger geweest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kijk jij uberhaupt weleens wedstrijden van Feyenoord?
Sinds Been en Beenhakker er niet meer zitten lekt er niets meer uit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zou het transfergerucht nu inmiddels toch wel concreet willen zien. Meestal heeft de media als een transfer zo serieus is allang achterhaald om wie of wat het gaat.
Van Geel is niet voor niets onderweg samen met de 'huisjurist'. Dat moet wel gaan om een detailbespreking en/of afrondende fase van een transfer.
Clasie zakt juist nooit hard door het ijs, waar anderen (Immers, Vilhena, de Vrij, BMI bijv.) dit wel geregeld deden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, afgelopen 2 seizoenen is hij tegen de topploegen de meeste wedstrijden gewoon bagger geweest.
Indien je dit ontkent leef je gewoon in een clasiegeile fantasiewereld.
Dat lijkt zo omdat Clasie altijd het hardst werkt bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Clasie zakt juist nooit hard door het ijs, waar anderen (Immers, Vilhena, de Vrij, BMI bijv.) dit wel geregeld deden.
Ben ik niet helemaal mee eens. Clasie heeft ook een mindere periode gekend. Ook kwam Feyenoord door zijn (gebrek aan) handelingssnelheid weleens in de problemen (iedereen herinnert zich waarschijnlijk wel z'n eeuwige gedraai in de middencirkel waarbij hij een aantal malen bijna balverlies leed in een aantal wedstrijden).quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Clasie zakt juist nooit hard door het ijs, waar anderen (Immers, Vilhena, de Vrij, BMI bijv.) dit wel geregeld deden.
Uh, nee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat lijkt zo omdat Clasie altijd het hardst werkt bij Feyenoord.
oh ja, welke wedstrijd was dat nou dat hij op eigen helft balverlies leed door dat kutgedraai van hem en daardoor een tegengoal kregenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:54 schreef Tomatenboer het volgende:
(iedereen herinnert zich waarschijnlijk wel z'n eeuwige gedraai in de middencirkel waarbij hij een aantal malen bijna balverlies leed in een aantal wedstrijden).
Dat was volgens mij tegen PSV.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
oh ja, welke wedstrijd was dat nou dat hij op eigen helft balverlies leed door dat kutgedraai van hem en daardoor een tegengoal kregen?
Zelfs in die mindere periode faalde hij nooit opzichtig. Kan alleen een matige wedstrijd bij PSV uit herinneren en die fout waardoor Lens de bal afpakte in de Kuip.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal mee eens. Clasie heeft ook een mindere periode gekend. Ook kwam Feyenoord door zijn (gebrek aan) handelingssnelheid weleens in de problemen (iedereen herinnert zich waarschijnlijk wel z'n eeuwige gedraai in de middencirkel waarbij hij een aantal malen bijna balverlies leed in een aantal wedstrijden).
Maar al met al is Clasie een stabiele kracht, ook een redelijk 'onzichtbare kracht' waarmee ik wil zeggen dat men niet gauw ziet hoe belangrijk hij voor het team is.
Tegen Ajax elke keer verdedigend en aanvallend niets toevoegen is niet door het ijs zakken?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zelfs in die mindere periode faalde hij nooit opzichtig. Kan alleen een matige wedstrijd bij PSV uit herinneren en die fout waardoor Lens de bal afpakte in de Kuip.
Dat hij niets toevoegt maak jij er van. Dat is gewoon niet zo, hij is cruciaal voor ons middenveld. Zoals ik al eerder zei, je bewijst dat je niet zoveel van voetbal snapt door je bezopen uitspraken over Babel, Achahbar en *vul hier een willekeurige Marokkaan of neger in*.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Tegen Ajax elke keer verdedigend en aanvallend niets toevoegen is niet door het ijs zakken?
Oh je begrijpt mij verkeerd, hij is erg goed voor Feyenoord begrippen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat hij niets toevoegt maak jij er van. Dat is gewoon niet zo, hij is cruciaal voor ons middenveld. Zoals ik al eerder zei, je bewijst dat je niet zoveel van voetbal snapt door je bezopen uitspraken over Babel, Achahbar en *vul hier een willekeurige Marokkaan of neger in*.
Ik vind Clasie juist een stuk belangrijker dan bv. een De Vrij of een BMI. Clasie geregisseerd ons spel. Je zag wat er gebeurde toen Clasie er in kwam tegen Argentinië. De Vrij heeft ons waarschijnlijk zelfs punten gekost dit seizoen en BMI was amper belangrijk. Janmaat is in mijn ogen de enige echte aderlating aangezien die uniek was en er amper een vervanger te vinden is met dezelfde drive als hij. Ik ben verder van mening dat werkelijk elke jan lul er bij Feyenoord in de eredivisie 20 had gescoord en dat Pelle iet wat overrated is, maar daar zal ik wel de enige in zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Luister nou mensen.. Clasie kunnen we wel missen, we hebben dringend behoefte aan spelers met creativiteit die echt het verschil maken.. Bilal is hopelijk zo'n speler en op het middenveld hebben we ook zo'n speler nodig.
Ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Luister nou mensen.. Clasie kunnen we wel missen, we hebben dringend behoefte aan spelers met creativiteit die echt het verschil maken.. Bilal is hopelijk zo'n speler en op het middenveld hebben we ook zo'n speler nodig.
Waarom niet? Hij is bij Napoli 4e keus en mag worden uitgeleend. Al lijkt Torino de beste papieren te hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Nooit dat die Zapata komt, wat een bakbeest is dat zeg.
Zapata is veel te goed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is bij Napoli 4e keus en mag worden uitgeleend. Al lijkt Torino de beste papieren te hebben.
Ik moet toegeven dat ik van de filmpjes die ik tot nu toe van Zapata heb gezien ook niet echt onder de indruk ben inderdaad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laat hij in Italië niet zien anders.
Precies. Voor de eredivisie een goeie speler en waarom zou Napoli er niet aan mee werken? Bij hun krijgt hij toch zelden speeltijd. En bij Torino is het ook maar de vraag of hij in de basis komt terwijl hij die garantie bij jullie wel heeft.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik van de filmpjes die ik tot nu toe van Zapata heb gezien ook niet echt onder de indruk ben inderdaad.
Aan de andere kant kun je wel zien dat hij fysiek erg sterk is, en dat een type speler als hij in de Eredivisie wel vrij eenvoudig tot een doelpunt of 20 zal moeten kunnen komen.
Hij heeft concurrentie van Pandev en Higuainquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laat hij in Italië niet zien anders.
Wat een dom getrol. Als hij bij Feyenoord zeker is van een basisplaats dan is hij dat bij Torino zeker.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Precies. Voor de eredivisie een goeie speler en waarom zou Napoli er niet aan mee werken? Bij hun krijgt hij toch zelden speeltijd. En bij Torino is het ook maar de vraag of hij in de basis komt terwijl hij die garantie bij jullie wel heeft.
Cerci speelt hij er sowieso niet uit. En wat een onzin. Torino is wel beter dan Feyenoord.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat een dom getrol. Als hij bij Feyenoord zeker is van een basisplaats dan is hij dat bij Torino zeker.
Wat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat een dom getrol. Als hij bij Feyenoord zeker is van een basisplaats dan is hij dat bij Torino zeker.
Cerci zou ook rechtsbuiten of achter de spits kunnen hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Cerci speelt hij er sowieso niet uit. En wat een onzin. Torino is wel beter dan Feyenoord.
Torino gaat nog veel mensen verbazen in de ELquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat?
Torino is van pittig hoog niveau dit seizoen lieverd.
Maar zo spelen ze niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Cerci zou ook rechtsbuiten of achter de spits kunnen hoor.
Denk ik ook wel ja. Die is afgelopen winter van Napoli naar Valencia gegaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:00 schreef RetRy32 het volgende:
Iedereen roept Zapata... Maar Vargas lijkt mij waarschijnlijker.
Transfervrij het proberen waard. Kan niet veel aan verkeerd gaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:50 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bruins bij Nice gezien?
Drenthe bij Reading gezien?
Zouden geweldige kwaliteitsimpulsen zijn.
Jij denkt dat ze geen schaduwlijstje hebben?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben het niet vaak met Van Hanegem eens maar schaduwlijstjes moet je altijd hebben, is wel probleem bij veel clubs... Voetbal je een heel jaar voor Europees succes en dan geef je het het jaar erop weg omdat je te laat vervanging regelt
Rutten zei als ik me niet vergis dat er naast Guidetti en Dost nog 3 andere spitsen op hun lijst stonden. WVH begint een beetje een zeurzak te worden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze geen schaduwlijstje hebben?
Daarom.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Rutten zei als ik me niet vergis dat er naast Guidetti en Dost nog 3 andere spitsen op hun lijst stonden. WVH begint een beetje een zeurzak te worden.
Die gozer schiet er hier 40 in man.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is bij Napoli 4e keus en mag worden uitgeleend. Al lijkt Torino de beste papieren te hebben.
Nee, ik zie hem hier niet aan 30 doelpunten komen. Maar een stuk of 20 haalt Zapata wel op z'n sloffen. Simpelweg omdat het Eredivisieniveau tegenwoordig bedroevend is, niet omdat Zapata een wereldster in wording is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die gozer schiet er hier 40 in man.
Ik chargeerde wellicht wat. Maar dat soort spelers scoren hier bijzonder makkelijk man.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, ik zie hem hier niet aan 30 doelpunten komen. Maar een stuk of 20 haalt Zapata wel op z'n sloffen. Simpelweg omdat het Eredivisieniveau tegenwoordig bedroevend is, niet omdat Zapata een wereldster in wording is.
Dat klopt wel. Pelle lukte het zelfsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik chargeerde wellicht wat. Maar dat soort spelers scoren hier bijzonder makkelijk man.
Pelle is dan ook een keiharde baas.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Pelle lukte het zelfs
Dat moet hij nu laten zien in Engeland.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Pelle is dan ook een keiharde baas.
je kan wel een lijstje hebben maar je moet ook de centjes hebbenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben het niet vaak met Van Hanegem eens maar schaduwlijstjes moet je altijd hebben, is wel probleem bij veel clubs... Voetbal je een heel jaar voor Europees succes en dan geef je het het jaar erop weg omdat je te laat vervanging regelt
Doet ie rap vanaf z'n festivalletje...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:00 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF is gespot in Barcelona. #Messi #Iniesta
Ga NU je mond spoelen met groene zeep en 3 kaarsjes branden om deze vloek ongedaan te maken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:05 schreef Henrys het volgende:
Zal je zien dat het Björn Vleminckx wordt
Wat een drama. Wacht nou maar gewoon de transferperiode af. CL zouden we toch niet winnen, dan liever even geduld opbrengen, goede versterkingen halen en een serieuze gooi doen naar het kampioenschap.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
En we zijn weer terug bij af. Goed gedaan van Geel. Kanker nu maar lekker weer op.
Je hebt het leuk gedaan de afgelopen 3 jaartjes maar om het allemaal in 1x weg te gooien, kansen gehad en laten liggen. Altijd hetzelfde gezeik. Well done!
Sportief heeft hij het slecht gedaan maar Feyenoord blijft ook een bedrijf en vanuit een financieel oogpunt heeft hij het erg goed gedaan met die transfers.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
En we zijn weer terug bij af. Goed gedaan van Geel. Kanker nu maar lekker weer op.
Je hebt het leuk gedaan de afgelopen 3 jaartjes maar om het allemaal in 1x weg te gooien, kansen gehad en laten liggen. Altijd hetzelfde gezeik. Well done!
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
GOffetomme !!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik zou eerder gaan voor wat verder in de toekomst, een jaar of zelfs 2 maar goed ik weet niet of er uit de jeugd veel aankomtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat een drama. Wacht nou maar gewoon de transferperiode af. CL zouden we toch niet winnen, dan liever even geduld opbrengen, goede versterkingen halen en een serieuze gooi doen naar het kampioenschap.
Dat valt ook wel weer mee. Feyenoord is van de acute schulden af en ik ben ervan overtuigd dat er voor Eredivisiebegrippen straks gewoon een elftal staat dat mee kan doen om de bovenste plaatsen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:08 schreef TheGreatHooD het volgende:
Een vervanger voor Clasie zou ook wel fijn zijn. Ziyech en Toornstra zie ik helaas niet als opvolgers voor Clasie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Feyenoord is van de acute schulden af en ik ben ervan overtuigd dat er voor Eredivisiebegrippen straks gewoon een elftal staat dat mee kan doen om de bovenste plaatsen.
Spits erbij, en het liefst nog een linksback erbij, en dan zijn we er weliswaar verdedigend iets op achteruit gegaan, maar dan staat er gewoon weer een prima elftal hoor.
Inderdaad. Om hem nu af te schrijven na een bizar geplande vcl wedstrijd is gewoon dom.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou eerder gaan voor wat verder in de toekomst, een jaar of zelfs 2 maar goed ik weet niet of er uit de jeugd veel aankomt
Vormer is degelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Een vervanger voor Clasie zou ook wel fijn zijn. Ziyech en Toornstra zie ik helaas niet als opvolgers voor Clasie.
Zeker irritant.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:39 schreef elCholo het volgende:
De technisch directeur is vanochtend met de jurist vertrokken naar Napels, en de zogenaamde Feyenoord watchers hebben nog steeds niks te melden.. Goeie zaak. Maar wel zwaar irritant!
Jullie zijn gewoon tweede geworden hoor, ik bedoel menig Feyenoorder dat daar van te voren voor getekend. Feyenoord mag de handen dichtknijpen met een vCL plek.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:15 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb pas het seizoensoverzicht van ons op FOX gezien. Wij hebben echt een kloteseizoen achter de rug...
Het was slechter dan ik me kon herinneren...
Ik heb het over het spel en de volslagen debiele verliespartijen soms.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon tweede geworden hoor, ik bedoel menig Feyenoorder dat daar van te voren voor getekend. Feyenoord mag de handen dichtknijpen met een vCL plek.
Niet Feyenoord waardig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vormer is degelijk.
Vilhena - Vormer - Toornstra
Niks mis mee.
Mooi toch. Daarom ook die aversie van Derksen tegen van Geel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeker irritant.
Maar hoe zouden die 'Feyenoordwatchers' zich voelen? Die zijn ingehuurd om niets meer dan het op de voet volgen van Feyenoord, nieuwtjes te onderscheppen en het liefst als eerste met 'inside information' naar buiten te komen, om vervolgens nergens van op de hoogte te zijn en continu achter de feiten aan te lopen.
Lijkt me fysiek tekort komen, dat middenveld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vormer is degelijk.
Vilhena - Vormer - Toornstra
Niks mis mee.
Derksen is geen hoofdredacteur meer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mooi toch. Daarom ook die aversie van Derksen tegen van Geel.
En van Krabbendam ook. Kan hem de laatste jaren nooit meer betrappen op een enigzins positieve houding tov Feyenoord. Altijd die zure kop van 'm en negatieve invalshoek.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mooi toch. Daarom ook die aversie van Derksen tegen van Geel.
Maar hij heeft het wel drukquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Derksen is geen hoofdredacteur meer.
Heeft als dynamische middenvelder kapot veel goals gemaakt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met Toornstra is het maar de vraag of hij het niveau aankan.
Sowieso niet denk ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heeft als dynamische middenvelder kapot veel goals gemaakt.
En dat bij fucking Utrecht.
Beter dan Vilhena?
Vraag me af wat zo\'n jongen zou moeten kosten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe meer ik van hem zie, hoe meer ik denk dat het om Stefanos Klaus Athanasiadis gaat.
In alles echt een exacte kopie van Graziano Pellè, zowel uiterlijk, als z'n maniertjes, z'n stijl en z'n doelpunten lijken op die van Pellè.
Definieer 1 klassequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Toornstra is beter dan Immers, Vilhena stond er al, en Vormer is 1 klasse minder dan Clasie.
Ik schat in zo'n 3,5 tot 4,5 miljoen, gezien zijn contract dat in de zomer van 2015 afloopt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vraag me af wat zo\'n jongen zou moeten kosten.
Ik laat het je zien.quote:
Wtf is dit?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik laat het je zien.
VM aspecten (in 532 of 433) x/10:
Clasie vs Vormer
Tackles: 6.5
Tackles: 7
Snelheid: 6
Snelheid: 4.5
Kracht: 4
Kracht: 6.5
Mandekking: 4
Mandekking: 6.5
Passing: 8.5
Passing: 7
Afstandsschoten: 6
Afstandsschoten: 7
Agressie: 9
Agressie: 4
Drive: 9
Drive: 6.5
Koppen: 3
Koppen: 5.5
Balbeheersing: 7
Balbeheersing: 6
Voetbal beschouwd als een FIFA spelletje waarschijnlijk.quote:
Hoe moet ik dan een kwaliteitsverslag maken van de spelers?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voetbal beschouwd als een FIFA spelletje waarschijnlijk.
Laten we eerst zijn reisje naar Napoli afwachten, hij is er i.i.g. wel mee bezig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:16 schreef arjan1112 het volgende:
Komt Dost nog ?
Of wie ?
Gudettie ?
Kuyt ?
Ja van Geel... kom op man.. er moet minstens 1 spits bij... je kan het Te Vrede toch niet aandoen om in de basis te staan? 15 goals maken dit jaar red ie nooit... Laat hem lekker af en toe spelen en invallen enz enz
Kuyt is geen optie, die gaat zijn contract uitdienen en zal geen meerwaarde zijn uiteindelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:16 schreef arjan1112 het volgende:
Komt Dost nog ?
Of wie ?
Gudettie ?
Kuyt ?
Ja van Geel... kom op man.. er moet minstens 1 spits bij... je kan het Te Vrede toch niet aandoen om in de basis te staan? 15 goals maken dit jaar red ie nooit... Laat hem lekker af en toe spelen en invallen enz enz
Wel weer een doelpuntje gemaakt, op hoeveel goals staat hij nu per basisplaats? Is geen geweldenaar, maar gek genoeg scoort hij wel aardig sinds hij soms in de basis mag starten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:16 schreef arjan1112 het volgende:
Komt Dost nog ?
Of wie ?
Gudettie ?
Kuyt ?
Je kunt het zo beoordelen, maar spelers zijn meer dan een optelsom van wat cijfertjes. Het gaat ook om persoonlijkheid, klik met andere spelers, potentie, etc.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:16 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan een kwaliteitsverslag maken van de spelers?
En Vargas?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Zapata speelt vanavond overigens gewoon mee tegen PAOK Saloniki. Is het niet gebruikelijk dat als een speler op het punt staat om te vertrekken dat hij dan niet meer wordt opgesteld? (Ivm het risico op blessures etc).
Mwah, niet als er echt nog geen deal is. Maar dat zou niet logisch zijn als de huisjurist mee is naar Napels..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Zapata speelt vanavond overigens gewoon mee tegen PAOK Saloniki. Is het niet gebruikelijk dat als een speler op het punt staat om te vertrekken dat hij dan niet meer wordt opgesteld? (Ivm het risico op blessures etc).
oneens met tackles, kracht, balbeheersing en er missen nogal wat aspecten zoals bijvoorbeeld in de spelvoortzetting (korte en lange pass, hoe snel, hoe vaak naar voren) en invloed op andere spelers(coaching, gaten dichtlopen).quote:[img]http://i.fokzine[/img] Op zaterdag 2 augustus 2014 21:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik laat het je zien.
Clasie
vs
Vormer
Oke, bedankt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik laat het je zien.
Clasie
vs
Vormer
Ja precies, dat maakt het verwarrend. Maakt het speculeren wel leuker overigens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Mwah, niet als er echt nog geen deal is. Maar dat zou niet logisch zijn als de huisjurist mee is naar Napels..
Volgens mij heb ik dit gewoon goed beoordeelt hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:37 schreef ace_eleven het volgende:
oneens met tackles, kracht, balbeheersing
De passingaspecten heb ik allemaal in passing verwerkt en het weegt ook het meest mee voor een VM imo.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:37 schreef ace_eleven het volgende:
spelvoortzetting (korte en lange pass, hoe snel, hoe vaak naar voren) en invloed op andere spelers(coaching, gaten dichtlopen).
Ik geloof niet dat Martens of Maduro naar Feyenoord komen. Sowieso middenvelders genoeg als Clasie blijft. Mocht Clasie vertrekken dan zie ik ze geen dertigers aantrekken voor die positie, maar eerder een speler als Toornstra bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:08 schreef elCholo het volgende:
Die Zapata en Vargas spelen nu mee bij Napoli. Die Griekse spits en Maduro bij PAOK. Martens doet niet mee...
Kan dus een streep door Zapata.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij is wel de tweede helft gewisseld.quote:
Als Van Benthem meegaat, dan is dat waarschijnlijk om een contract door te nemen ofzo. Lijkt me uitgesloten dat de speler die dan wordt vastgelegd nog even bij zijn oude club meespeelt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij is wel de tweede helft gewisseld.
Overigens speelde Basacikoglu op een maandagavond nog een oefenwedstrijd met Heerenveen voordat hij donderdag geprestenteerd werd bij Feyenoord. Dus dat wilt niet alles zeggen wellicht.
Ongebruikelijk om als verkopende club af te reizen naar de kopende club volgens mij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als Van Benthem meegaat, dan is dat waarschijnlijk om een contract door te nemen ofzo. Lijkt me uitgesloten dat de speler die dan wordt vastgelegd nog even bij zijn oude club meespeelt.
Al zitten wij er waarschijnlijk helemaal naast. Misschien wordt er een speler verkocht. Misschien gingen Van Geel en Van Benthem helemaal niet naar Napoli ..
Zo veel mensen zoveel meningen, ik snap dat jij wel het idee hebt dat jij goed beoordeelt, betekent niet dat ik dat ook denk. Looppatronen zijn inderdaad ingestudeerd, maar de juiste tackle inzetten, het juiste moment kiezen om druk te zetten op je man etc zijn gewoon momentjes die Clasie heel veel beter inschat en die zijn niet in dit soort cijferlijstjes samen te vatten imoquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:45 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit gewoon goed beoordeelt hoor.
[..]
De passingaspecten heb ik allemaal in passing verwerkt en het weegt ook het meest mee voor een VM imo.
En Vormer loopt gaten net zo goed dicht als Clasie, overigens is dit iets wat ingestudeerd wordt en vrij weinig te maken heeft met de spelers, kijk maar naar Ajax en Barca prime, dat zijn schoolvoorbeelden van goed ingestudeerde zonder bal movements.
Tegen Besiktas zag je ook gelijk zonder bal de hand van Fred bij spelers in de aanval en middenveld.
Bij Koeman zag je teveel blind jagen, doe dit tegen Ajax en Besiktas en je wordt weggetikt.
Ik zag zelfs Immers regelmatig kiezen om bij een man te blijven in plaats van wild te jagen.
Dus ik heb wel vertrouwen hierin.
Als Clasie vertrekt komt er ongetwijfeld ook snel wat bij hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:49 schreef ace_eleven het volgende:
Ben wel benieuwd of er nu snel wat nieuws komt, laten we gewoon maar hopen dat het om een aankoop gaat en niet het vertrek van Clasie iig :D
op die filmpjes zag dat er inderdaad veelbelovend uit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als Clasie vertrekt komt er ongetwijfeld ook snel wat bij hoor.
Maar liever blijft Clasie inderdaad en gaat het om het aantrekken van een spits.
Stiekem hoop ik nog steeds op de Griekse Pellè.
Zou mij niks verbazen als ze een serie B speler op de korrel hebben. Liggen 3 serie B clubs in (de buurt van) Napels ..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ongebruikelijk om als verkopende club af te reizen naar de kopende club volgens mij.
Maar indien dat het geval is dan zal het wel om Clasie gaan.
Overigens liggen er volgens mij buiten Napoli niet veel profclubs in die regio. Dichtsbijzijnde stad is dan Rome, en zelfs dat is een behoorlijk eind rijden. Maar dan hadden ze beter het vliegtuig naar Rome kunnen nemen.
Eindstand: het was een willekeurige zakenman op de vage Twitter pic.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:04 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als ze een serie B speler op de korrel hebben. Liggen 3 serie B clubs in (de buurt van) Napels ..
Wel zeer toevallig dat dan ook de dubbelganger van onze vaste huisjurist aanwezig was.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Eindstand: het was een willekeurige zakenman op de vage Twitter pic.
Pretty sure dat het niet twee look-a-likes van Van Geel en Van Benthem waren, die toevallig naast elkaar zaten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Eindstand: het was een willekeurige zakenman op de vage Twitter pic.
Ik was ook niet serieus hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
Pretty sure dat het niet twee look-a-likes van Van Geel en Van Benthem waren, die toevallig naast elkaar zaten.
Niet echt eigenlijk. Al is 1 doelpuntje in de eerste helft en 1 doelpuntje in de tweede helft genoeg. Moet kunnen. Zo goed is Besiktas niet. Maarjah, wie moet ze maken dan?quote:
koeman.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Al is 1 doelpuntje in de eerste helft en 1 doelpuntje in de tweede helft genoeg. Moet kunnen. Zo goed is Besiktas niet. Maarjah, wie moet ze maken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |