Laat ik voorop stellen dat ik niet van het messentrekken ben, maar las dat de 2 daders zich in het nauw gedreven voelden in een tram met 50 Turken en dat ze daarom gestoken hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja en jullie steken een Besiktas fan neer vanwege een verloren potje, wie is hier nou sneu?
reageer niet op zo'n clown die hier een beetje tof komt doen joh...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik niet van het messentrekken ben, maar las dat de 2 daders zich in het nauw gedreven voelden in een tram met 50 Turken en dat ze daarom gestoken hebben.
Toch wel alle 50 mag ik hopen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik niet van het messentrekken ben, maar las dat de 2 daders zich in het nauw gedreven voelden in een tram met 50 Turken en dat ze daarom gestoken hebben.
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in......quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:38 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
reageer niet op zo'n clown die hier een beetje tof komt doen joh...
oke man...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef F.M.D. het volgende:
Anti-moslim spreekkoor zie ik niet als een lostaand incident. Dit heeft te maken met de cultuur die heerst binnen het legioen van Feyenoord.
Bijvoorbeeld marokkaanse spelers van de tegenstander krijgen vaak schaapgeluiden naar hun hoofd bij ieder balcontact. Schijnen mensen op de tribunes ludiek te vinden, maar dit is allemaal een opstag naar heftigere incidenten.
Ik ga wel eens bij Sparta of Excelsior kijken. Daar gebeuren dit soort dingen niet. Bij Sparta spelen zelfs veel allochtone spelers. Op de tribune vind je daar ook allerlei nationaliteiten door elkaar. 0 incidenten. Geen enkel probleem.
Oké man.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef F.M.D. het volgende:
Anti-moslim spreekkoor zie ik niet als een lostaand incident. Dit heeft te maken met de cultuur die heerst binnen het legioen van Feyenoord.
Bijvoorbeeld marokkaanse spelers van de tegenstander krijgen vaak schaapgeluiden naar hun hoofd bij ieder balcontact. Schijnen mensen op de tribunes ludiek te vinden, maar dit is allemaal een opstag naar heftigere incidenten.
Ik ga wel eens bij Sparta of Excelsior kijken. Daar gebeuren dit soort dingen niet. Bij Sparta spelen zelfs veel allochtone spelers. Op de tribune vind je daar ook allerlei nationaliteiten door elkaar. 0 incidenten. Geen enkel probleem.
Bij Feyenoord zie je ook alleen maar ekte Ariers op de tribunes inderdaad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef F.M.D. het volgende:
Nog nooit zoveel onzin gelezenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef F.M.D. het volgende:
Opheffen dat Feyenoord. Weg met die club, uit dat licht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef F.M.D. het volgende:
Ik heb als Marokkaanse Nederlander een SCC voor Feijenoord gehad het afgelopen seizoen en ik heb echt 0 incidenten gehad. Zat zelfs tussen getinte, zwarte en blanke mensen in.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef F.M.D. het volgende:
pff echt domme opmerking dit in die 10 jaar SCC nauwelijks racisten tegen gekomenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef F.M.D. het volgende:
Toch zie ik sowieso erg weinig Marokkanen en/of Turken in de Nederlandse voetbalstadions, daar waar Surinamers, Molukkers etc. wel weer erg goed vertegenwoordigd zijn. Waar komt dat door?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:50 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb als Marokkaanse Nederlander een SCC voor Feijenoord gehad het afgelopen seizoen en ik heb echt 0 incidenten gehad. Zat zelfs tussen getinte, zwarte en blanke mensen in.
Niet zo dom lullen.
Goeien troll mangquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef F.M.D. het volgende:
Marokkanen zetten zich af tegen Nederlanders en willen niks met ons te maken hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch zie ik sowieso erg weinig Marokkanen en/of Turken in de Nederlandse voetbalstadions, daar waar Surinamers, Molukkers etc. wel weer erg goed vertegenwoordigd zijn. Waar komt dat door?
Nederlandse kolonisatie misschien?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch zie ik sowieso erg weinig Marokkanen en/of Turken in de Nederlandse voetbalstadions, daar waar Surinamers, Molukkers etc. wel weer erg goed vertegenwoordigd zijn. Waar komt dat door?
Van Schuurman, Nieuwkoop, Verdonk, Miazek en Slabbekoorn weet ik het zeker, rest ga ik ff opzoeken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:23 schreef Karelnoord het volgende:
Wie uit dit elftal hebben allemaal een contract?
Volgens mij Verdonk, Schuurman, Slabbekoorn en Idrissi?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:23 schreef Karelnoord het volgende:
Wie uit dit elftal hebben allemaal een contract?
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:22 schreef PIETR het volgende:
Teeering, die Proost, wat een dwerg. Serieus maar 1.50 ofzo ..
Poolse keeper, schijnt een talent te zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij Verdonk, Schuurman, Slabbekoorn en Idrissi?
EDIT, ja, nieuwkoop ook volgens mij, de naam Miazek zegt me niets![]()
Alleen om zijn naam moet die jongen het gewoon gaan redden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:22 schreef PIETR het volgende:
Teeering, die Proost, wat een dwerg. Serieus maar 1.50 ofzo ..
Die Miazek. Tikt toch wel de 1.90 aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wie zijn de grootste talenten die er bij <19 op het veld staan?
Goede keeper kunnen wij nog wel gebruiken..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Miazek. Tikt toch wel de 1.90 aan.
Speelt nog niet eens zo slecht, maar dit kan gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen om zijn naam moet die jongen het gewoon gaan redden.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Miazek. Tikt toch wel de 1.90 aan.
Dries.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Lekkere pass met buitenkant rechts was dat, wie gaf die? Ik ken geen namen.
Tering zeg. Die is nog kleiner dan Valbuena.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:03 schreef Lastpost het volgende:
Prachtig, hoop dat ie het eerste haalt.![]()
[ afbeelding ]
Vraag me echt af hoe groot hij is. Speel prima vandaag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:03 schreef Lastpost het volgende:
Prachtig, hoop dat ie het eerste haalt.![]()
[ afbeelding ]
Slabbekoorn is volgens mij 1.68 lang en hij oogt toch zeker een cm of 10-15 kleiner.quote:
Wtf man. Krijgt Feyenoord daar subsidie voor ofzo? Zoiets gaat toch nooit profvoetbal halenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Slabbekoorn is volgens mij 1.68 lang en hij oogt toch zeker een cm of 10-15 kleiner.![]()
Ik zet 'm geld op 1.56
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die kuitjesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Slabbekoorn is volgens mij 1.68 lang en hij oogt toch zeker een cm of 10-15 kleiner.![]()
Ik zet 'm geld op 1.56
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wtf, is dit echt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik zet 'm geld op 1.56
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mensen moeten zich gewoon niet druk maken joh. Ik snap sowieso niet waarom een spreekkoor erger moet zijn als er "Allah" wordt gebruikt dan wanneer iemand de dood in wordt gewenst. Dan zouden we dus een onderscheid gaan maken alleen omdat Moslims sneller boos worden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bovendien liepen die turken met geslepen muntjes te gooien daar hoor je niks over.
De timing maakt het extra vervelend. Bovendien richt je hiermee je pijlen op een veel grotere groep dan de Besiktas supporters. Niet zo handig dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Mensen moeten zich gewoon niet druk maken joh. Ik snap sowieso niet waarom een spreekkoor erger moet zijn als er "Allah" wordt gebruikt dan wanneer iemand de dood in wordt gewenst. Dan zouden we dus een onderscheid gaan maken alleen omdat Moslims sneller boos worden?
Ik vind het ook helemaal niet erg voor die Besiktas supporters, die hadden vast en zeker hetzelfde geschreeuwd. Is het niet dat zij net zo goed als de Feyenoorders weten dat Feyenoorders niet beledigd zijn als je Jezus zijn moeder een hoer noemt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:29 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
De timing maakt het extra vervelend. Bovendien richt je hiermee je pijlen op een veel grotere groep dan de Besiktas supporters. Niet zo handig dus.
Dan ga je er voor het gemak wel van uit dat ze allemaal wel vrolijk meedoen met dat anti-Joden gedoe. Er zal er heus wel eentje tussen zitten die dat niet doet. Misschien wel twee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet erg voor die Besiktas supporters, die hadden vast en zeker hetzelfde geschreeuwd. Is het niet dat zij net zo goed als de Feyenoorders weten dat Feyenoorders niet beledigd zijn als je Jezus zijn moeder een hoer noemt.
Het ergste vind ik het nog voor Feyenoord supporters die zich niet meer in de Kuip willen vertonen. Al heb ik daar weinig mee aangezien het wel erg hypocriet is als je gaat huilen om zulke spreekkoren als je wel elke week 'joden' gaat uitschelden, zowel in het stadion als gedurende betogingen.
Niks mis mee. Ben wel heel benieuwd wie er naast Dost en Guidetti nog meer op het spitsenlijstje staan. Dat ze dat niet kenbaar willen maken omdat je dan een eerste, tweede, derde etc keus krijgt is logisch.quote:
Zeker, alles heel duidelijk uitgelegd. Ook de keuze voor Schaken 'snap' ik nu wel, als Rutten denkt dat Schaken op basis van de training en voorbereiding de beste rechtsback op dat moment is, wie ben ik om daar aan te gaan twijfelen vanuit mijn woonkamer.quote:
Als je Ruben Schaken op zijn eigen positie laat voetballen dan bakt hij er al niks van, laat staan als je de man ergens op het veld posteert waar hij nog nooit gespeeld heb. Dus in dat kader vind ik het een vrij slechte beslissing. Maar dat gezegd hebbende denk ik niet dat we anders wel van die turken gewonnen hadden dus waar praten we over.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zeker, alles heel duidelijk uitgelegd. Ook de keuze voor Schaken 'snap' ik nu wel, als Rutten denkt dat Schaken op basis van de training en voorbereiding de beste rechtsback op dat moment is, wie ben ik om daar aan te gaan twijfelen vanuit mijn woonkamer.
Heb je wel gelijk in, armoe troef denk ik dan maar. Maar Van Beek op rechtsback is zonde, want centraal is hij beter, keuze tussen Karsdorp en Schaken. We missen gewoon kwaliteit, als we na Balil en Wilkshire nog een spits erbij hadden en dán tegen Besiktas hadden gespeeld hadden we denk ik nog wel een kans gehad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als je Ruben Schaken op zijn eigen positie laat voetballen dan bakt hij er al niks van, laat staan als je de man ergens op het veld posteert waar hij nog nooit gespeeld heb. Dus in dat kader vind ik het een vrij slechte beslissing. Maar dat gezegd hebbende denk ik niet dat we anders wel van die turken gewonnen hadden dus waar praten we over.
je kon Van Beek op RB posteren en dan met Nelom op links en Kongolo op RCV en je kon Bouhla op RB zetten (al was het dan maar voor 1 helft of 60 min) en dan desnoods nog doorschuiven met Van Beek naar RB.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, armoe troef denk ik dan maar. Maar Van Beek op rechtsback is zonde, want centraal is hij beter, keuze tussen Karsdorp en Schaken. We missen gewoon kwaliteit, als we na Balil en Wilkshire nog een spits erbij hadden en dán tegen Besiktas hadden gespeeld hadden we denk ik nog wel een kans gehad.
Twee linker centrale verdedigers in het centrum doet Rutten niet, zegt hij ook wel in het interview.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:40 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
je kon Van Beek op RB posteren en dan met Nelom op links en Kongolo op RCV en je kon Bouhla op RB zetten (al was het dan maar voor 1 helft of 60 min) en dan desnoods nog doorschuiven met Van Beek naar RB.
Dat zijn mijn twee alternatieven en ze lijken me beiden beter dan Schaken op RB neerzetten
Ik vond hem best redelijk vandaag. Dit is echt een potentiële Feyenoord held!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:09 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik zet 'm geld op 1.56
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zie toch liever twee linkspoten dan een uitgerangeerde buitenspeler die niemand voorbij komt. Nu had je verdedigend weinig aan hem (Van Beek moet constant inhouden) wat niet zijn fout is, maar aanvallend brengt ie ook totaal niets.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:06 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Twee linker centrale verdedigers in het centrum doet Rutten niet, zegt hij ook wel in het interview.
Mooie meid.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:58 schreef Muto het volgende:
Geruchten: Van Geel en huisjurist Van Benthem zijn gespot op een vlucht naar Napels.
[ afbeelding ]
Daar is Van Geel het mee eensquote:
Dries Mertens past ook wel in dit kaboutertopicquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:58 schreef Muto het volgende:
Geruchten: Van Geel en huisjurist Van Benthem zijn gespot op een vlucht naar Napels.
[ afbeelding ]
Die gaan even een lekkere pizza halen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:58 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Interessant. Clasie die vertrekt of moet onze nieuwe spits daar vandaan komen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:58 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Zou raar zijn als Van Geel daarheen gaat om Clasie te verkopen. Zou toch eerder andersom zijn. Zapata ken ik niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Interessant. Clasie die vertrekt of moet onze nieuwe spits daar vandaan komen?![]()
Er van uitgaande dat Dries, Higuain en Callejón het niet worden (joh), hou je Pandev (83), Insigne (91) en Zapata (91) over en lijkt me laatsgenoemde de meest haalbare.
Ok, dat verklaart. Ik moet dat interview nog terugkijken, maar vond dit gewoon niet de beste optie. Ik heb dan ook het idee dat Kongolo prima op RCV kan, maar als Rutten daar niet aan wilt dan tja, dan valt die optie weg..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 02:06 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Twee linker centrale verdedigers in het centrum doet Rutten niet, zegt hij ook wel in het interview.
Lijkt mij ook hoor. Maar de huisjurist is ook mee op de vlucht en die neem je ook niet enkel mee als je nog niet in een vergevorderd stadium bent lijkt me.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Zou toch eerder andersom zijn. Zapata ken ik niet.
|In dit geval zou het om huur moeten gaan, want vorig jaar legde ze er nog 7,5 miljoen voor neer. Andere spelers in de selectie zie ik ook niet echt naar Feyenoord komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lijkt mij ook hoor. Maar de huisjurist is ook mee op de vlucht en die neem je ook niet enkel mee als je nog niet in een vergevorderd stadium bent lijkt me.
En Zapata is een speler die in 2013 is gekomen van Estudiantes. Een 23 jarige fysiek sterke Colombiaan van 1.89 meter lang. Heeft verder niet heel veel gespeeld, maar dat is zo vreemd niet met Higuain voor je in de pikorde.
Die gaan daar natuurlijk de komst van die Argentijn afronden , de link Italië / Argentinië zie ik alleen in dit geval niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:58 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Precies hetgeen waar ik net naar aan het kijken was.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Interessante ontwikkeling. Van Geel en de huisjurist reizen inderdaad niet voor niets die kant op. Ik verwacht ook dat het om een eventuele aankoop gaat.
Overigens speelt Napoli vanavond een oefenwedstrijd tegen PAOK Saloniki. Misschien dat ze interesse hebben in iemand uit die ploeg. Ik hoop overigens niet dat dat dan Hedwiges Maduro is.
Je bedoelt Villalba? Die zie ik niet meer komen na het aantrekken van Basacikoglu hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die gaan daar natuurlijk de komst van die Argentijn afronden , de link Italië / Argentinië zie ik alleen in dit geval niet.
Dat is toch een spits die ook op de flanken terecht kan ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je bedoelt Villalba? Die zie ik niet meer komen na het aantrekken van Basacikoglu hoor.
Maar ook niet zo groot en ze zoeken naar een type Pelle.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat is toch een spits die ook op de flanken terecht kan ?
Volgens mij juist net andersom. Een vleugelaanvaller die ook in de spits kan. Geen ideale spits dus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Meer andersom. Maar dan op een manier waarop Lex eventueel ook in de spits kan. Het kán, maar ik zou het niet doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Fysiek sterk, maar qua scorend vermogen toch niet zo geweldig?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:06 schreef PIETR het volgende:
Ik gok dat Feyenoord Duvan Zapata een jaartje gaat huren, Colombiaanse 23 jarige spits van Napoli.
Dat zeiden ze ook over Pellequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Fysiek sterk, maar qua scorend vermogen toch niet zo geweldig?
Klopt, maar 3 'gokjes' achtereen (Guidetti, Pellè, .... evt nieuwe spits) die goed uitpakken lijkt me wat veel van het goede.quote:
Slechter dan Tevrede zal hij niet zijn mag ik toch hopenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, maar 3 'gokjes' achtereen (Guidetti, Pellè, .... evt nieuwe spits) die goed uitpakken lijkt me wat veel van het goede.
Niet iedere spits zal bij Feyenoord opeens in een doelpuntenmachine veranderen.
Uiteraard niet. Zapata is ook zeker geen slechte speler. Zou zeker een versterking zijn natuurlijk en acht ik ook in staat tot een doelpunt of 20 in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Slechter dan Tevrede zal hij niet zijn mag ik toch hopen
Bij zijn geboorte.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:31 schreef Henrys het volgende:
Eigelijk had Achahbar nu onze eerste spits moeten zijn, waar is het fout gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |