Dat hoeft ook niet zolang je het kan berijden is het goed. We kunnen het geld voor andere dingen gebruikenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jullie kunnen jullie wegen niet eens fatsoenlijk onderhouden.
Dat is ook wel weer zo inderdaad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet zolang je het kan berijden is het goed. We kunnen het geld voor andere dingen gebruiken
En het rijden is in Nederland een pak duurderquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jullie kunnen jullie wegen niet eens fatsoenlijk onderhouden.
Je hebt gelijk. Misschien zijn jullie toch niet zo dom.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En het rijden is in Nederland een pak duurder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom? Hebben ze je verkracht in de troonstraat van Oostende? of toch maar op de zeedijk?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
En voor de Limburgers onder ons.
wat betekend Belg?De meeste Vlamingen zouden dat soort domme taalfouten niet maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Het heet ook niet GAF, het zijn GAS-boetes (Gemeentelijke Administratieve Sanctie). Eigenlijk gewoon wat er in het politiereglement staat dus, regels tegen overlast e.d. maar die verschillen van gemeente tot gemeente en zijn vaak hopeloos verouderd en absurd. Bovendien word je dus maar verondersteld die regels te kennen als je toevallig ergens een gemeentegrens over gaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja precies, daarom ook direct de post meterachteraan.
Van die GAF wetten had ik nog nooit gehoordwat een humor
Dat zijn GAS boetes.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind ze zo tenenkrommend die grappen.
Enige wat ik wel echt hilarisch vind zijn die GAF(of zoiets)-wetten van België. Scheelt per gebied geloof ik en dan heb je van die dingen als verboden confetti op te rapen als het regent of dozen moeten door de knieën getild worden. Daar zitten echt hele leuke bij.
Ik kom ongeveer om de maand een dag of 10 in België bij vrienden. Ik heb ook al de meest idiote GAS-boetes gezien die je maar kan verzinnen:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:41 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Het heet ook niet GAF, het zijn GAS-boetes (Gemeentelijke Administratieve Sanctie). Eigenlijk gewoon wat er in het politiereglement staat dus, regels tegen overlast e.d. maar die verschillen van gemeente tot gemeente en zijn vaak hopeloos verouderd en absurd. Bovendien word je dus maar verondersteld die regels te kennen als je toevallig ergens een gemeentegrens over gaat.
Onlangs is men die politiereglementen strenger gaan handhaven en daar is na een paar absurde boetes echt gigantisch veel protest tegen gekomen (bv. een vrouw die een boete wegens sluikstorten kreeg na het deponeren van een bankrekeninguittreksel in een vuilnisbak).
Er was ook zo'n kunstenaar die bij wijze van protest van alle gemeenten uit het land het reglement heeft opgevraagd (dat zijn dus honderden reglementen van tientallen pagina's uiteraard)
De binnenstad is misschien mooier , maar ik als streekgenoot kan ik er 100den vuile plekjes tonenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:32 schreef Djeez het volgende:
Vorige week weekje België gedaan. Tof land, met lekker bier en mooie, stijlvolle vrouwen. En Brugge is veel mooier dan Amsterdam
Ben alleen in de ouwe binnenstad geweest. Andere wijken zullen wel net zo verrot zijn als de rest van de grote steden in Belgiëquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De binnenstad is misschien mooier , maar ik als streekgenoot kan ik er 100den vuile plekjes tonen
Zaventumquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:51 schreef Aiciu het volgende:
Ik ken België niet zo goed, ben alleen een keer op Brussel Airport geweest, wat een dood kut vliegveld is dat
Ik woon ook hier.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze zijn wel vrij dom huh?
Ik woon hier, ik weet dat dus.
Waar is hier? Ik woon in Oostende. Bevalt heel goed. Ik kom oorspronkelijk uit R'dam dus is het al snel beter.quote:
Deze vrouw weet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ze klinken wel geil als ze nederlands praten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |