Is waar. Ik ga even bij die telenet-hoeren langs.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een zin niet met een hoofdletter beginnen en niet afsluiten met een punt getuigt ook niet van bijster veel intelligentie, TS.
Op vrijdag 1 augustus 2014 13:29 schreef thats_meh het volgende:
"In uwen hol, maat"quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:33 schreef EenKriek het volgende:
Wat zegt een Belg tegen een Hollander die net een kuttopic heeft geopend?
Amai, wilde gij sebiet poepen op de lavabo?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:33 schreef EenKriek het volgende:
Wat zegt een Belg tegen een Hollander die net een kuttopic heeft geopend?
Hoe noemt een Belg een ruitenwisser?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat doet een Belg als het onweert?
Voor het raam staan want dan denkt hij dat er foto's genomen worden!!!11!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!11!!!
Ik vind ze zo tenenkrommend die grappen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoe noemt een Belg een ruitenwisser?
een watervoormijnraamweghaalheenenweerga-stokje
Dit.quote:
Ja precies, daarom ook direct de post metquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind ze zo tenenkrommend die grappen.
Enige wat ik wel echt hilarisch vind zijn die GAF(of zoiets)-wetten van België. Scheelt per gebied geloof ik en dan heb je van die dingen als verboden confetti op te rapen als het regent of dozen moeten door de knieën getild worden. Daar zitten echt hele leuke bij.
Neen, Het is Nederland dat alles in de puntjes wil regelen en daardoor lijkt het alsof Belgie een kutland is dat niets kan regelenquote:
Jullie kunnen jullie wegen niet eens fatsoenlijk onderhouden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Neen, Het is Nederland dat alles in de puntjes wil regelen en daardoor lijkt het alsof Belgie een kutland is dat niets kan regelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |