Het is toch niet meer dan logisch dat het op het MH17-topic over MH17 gaat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:47 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oja hier mag alleen maar strikt over 17 gepost worden zodra je iets anders post wat in jullie beleving daar niets mee te maken heeft (waar ik het niet mee eens ben) dan moet het naar ebola of een nieuw topicje open. Verplaats mijn opmerking maar of flikker um weg whatever makes you happy.
tijden van de tweets kloppen niet echt, het is daar maar 1 uur later. en om 10.27 tweette hij al dat het om mas17 betrof.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:27 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
http://willyloman.wordpre(...)-feed/#comment-87324
Ik heb de vraag toch al beantwoord zie ergens bovenstaand. Maar ik weet het inmiddels het mag hier alleen maar strikt vast en strak over de 17 gaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
Typisch weer. Vragen negeren die niet beantwoord kunnen worden binnen het straatje.
Als iemand het niet begrijpt, mag hij/zij toch om uitleg vragen. Schiet niet gelijk in de verdediging joh, je maakt er weer een tweekampen strijd van wat nergens voor nodig is en het leidt alleen maar af van het originele topic.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb de vraag toch al beantwoord zie ergens bovenstaand. Maar ik weet het inmiddels het mag hier alleen maar strikt vast en strak over de 17 gaan.
Ik begin te denken dat dat precies de bedoeling is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:57 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Als iemand het niet begrijpt, mag hij/zij toch om uitleg vragen. Schiet niet gelijk in de verdediging joh, je maakt er weer een tweekampen strijd van wat nergens voor nodig is en het leidt alleen maar af van het originele topic.
Dit linkt zij aan MH17 onder de noemer 'toeval bestaat niet'. Er is dus een - van te voren doordachtte - verklaring/masterplan dat beide op hetzelfde moment gebeuren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
Zie nergens een antwoord op mijn vraag?
Niet door mij hoor. Die tweedeling, haat zaaien en onbegrip creeëren onder de bevolking is al langer bezig en is nu op zijn top.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat dat precies de bedoeling is.
Wel, lees je eigen eerste reactie terug op je postquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Niet door mij hoor. Die tweedeling, haat zaaien en onbegrip creeëren onder de bevolking is al langer bezig en is nu op zijn top.
ik doel op het acteursgedeelte.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:00 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Dit linkt zij aan MH17 onder de noemer 'toeval bestaat niet'. Er is dus een - van te voren doordachtte - verklaring/masterplan dat beide op hetzelfde moment gebeuren.
Ah geen ideequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik doel op het acteursgedeelte.
Het gaat me niet om de tijd van de tweets maar om wat in de comments geschreven word over Carlosquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:52 schreef gijsman het volgende:
[..]
tijden van de tweets kloppen niet echt, het is daar maar 1 uur later. en om 10.27 tweette hij al dat het om mas17 betrof.
Carlos the Hat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:04 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de tijd van de tweets maar om wat in de comments geschreven word over Carlos
Ik kan weinig over hem vinden verder helaas.
Het is een OVSE waarnemer, die mensen zijn geen experts wat betreft kogelgaten. Die lopen daar rond om over de mensenrechtensituatie te rapporteren, of om toe te zien op een staakt-het-vuren, dat soort zaken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:32 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Oké, (minimaal) één expert denkt te kunnen concluderen dat er met kogels geschoten is. De vraag is dan of er bewijs is dat dit in de lucht gebeurd is, want dat er rond de rampplek geschoten wordt is bekend. Ook is het voor de separatisten gunstig als er kogelgaten gevonden worden, maakt het onderzoek moeilijker dus zij hebben hier baat bij en waarom zouden zij niet kunnen sjoemelen met het bewijsmateriaal. Het volgende punt is wat de overige experts zeggen, hebben zij ook al (tegenstrijdige(?)) conclusies getrokken?
Voorlopig doet dit mij denken aan BNW / Post hier BNW-strips en plaatjes blz8 post3
Die schoot mij ook meteen te binnenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Carlos the Hat?
Ok, dan begin ik wel te twijfelen...
En ik vroeg me af of Carlos the Hat een andere naam was voor Carlos the Jackal.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die schoot mij ook meteen te binnen
Carlos de heldhaftige man die de gewonden van de Boston marathon aanslag heeft geholpen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:37 schreef bedachtzaam het volgende:
Deze wereldvreemde ouwe bok mist weer iets geloof ik![]()
Carlos the Hat?
Carlos the Jackal?
Carlos the Hat is de man die zich bij de Boston-bombings als held heeft gedragen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:37 schreef bedachtzaam het volgende:
Deze wereldvreemde ouwe bok mist weer iets geloof ik![]()
Carlos the Hat?
Carlos the Jackal?
quote:MH17 Missile Can't Hide From These Internet Sleuths
The man who tracked Assad's chemical weapons with the help of the public sleuths out the missile launcher that probably downed MH17.
Over the last two weeks I’ve documented the various open source information that has revealed key pieces of information about the Buk Missile Launcher linked to the downing of flight MH17. Now, using that information, I believe it’s possible to construct a timeline of events on the ground in Ukraine on July 17th that can be evidenced using a variety of open source information.
To begin with, lets review the photographs and videos of the Buk Missile Launcher which appear to have been taken on the day of the attack, in chronological order. All times are approximate.
- See more at: http://www.thedailybeast.com/articles/2014/08/01/the-buk-that-could-an-open-source-odyssey.html#sthash.mVw6IZAQ.dpuf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |