abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142989590
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Oja hier mag alleen maar strikt over 17 gepost worden zodra je iets anders post wat in jullie beleving daar niets mee te maken heeft (waar ik het niet mee eens ben) dan moet het naar ebola of een nieuw topicje open. Verplaats mijn opmerking maar of flikker um weg whatever makes you happy. :)
Het is toch niet meer dan logisch dat het op het MH17-topic over MH17 gaat?

Je probeert krampachtig verbanden te leggen tussen Obama/ebola/MH17 met een suggestieve tekst erbij: 'vast een goede voorzorgsmaatregel'.
Dat is een insinuerende discussietechniek.
Maar wat ik al eerder zei; je kunt een topic openen of op de topics posten die over de verschillende onderwerpen gaan.
pi_142989610
quote:
tijden van de tweets kloppen niet echt, het is daar maar 1 uur later. en om 10.27 tweette hij al dat het om mas17 betrof.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 14:54:32 #153
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_142989663
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
Typisch weer. Vragen negeren die niet beantwoord kunnen worden binnen het straatje.
Ik heb de vraag toch al beantwoord zie ergens bovenstaand. Maar ik weet het inmiddels het mag hier alleen maar strikt vast en strak over de 17 gaan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 14:57:29 #154
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_142989761
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb de vraag toch al beantwoord zie ergens bovenstaand. Maar ik weet het inmiddels het mag hier alleen maar strikt vast en strak over de 17 gaan.
Als iemand het niet begrijpt, mag hij/zij toch om uitleg vragen. Schiet niet gelijk in de verdediging joh, je maakt er weer een tweekampen strijd van wat nergens voor nodig is en het leidt alleen maar af van het originele topic.
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_142989779
Zie nergens een antwoord op mijn vraag?
Ja doei.
pi_142989794
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:57 schreef Joeri. het volgende:

[..]

Als iemand het niet begrijpt, mag hij/zij toch om uitleg vragen. Schiet niet gelijk in de verdediging joh, je maakt er weer een tweekampen strijd van wat nergens voor nodig is en het leidt alleen maar af van het originele topic.
Ik begin te denken dat dat precies de bedoeling is.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 15:00:39 #157
269938 Joeri.
pi_142989850
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
Zie nergens een antwoord op mijn vraag?
Dit linkt zij aan MH17 onder de noemer 'toeval bestaat niet'. Er is dus een - van te voren doordachtte - verklaring/masterplan dat beide op hetzelfde moment gebeuren.
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 15:01:26 #158
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_142989870
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik begin te denken dat dat precies de bedoeling is.
Niet door mij hoor. Die tweedeling, haat zaaien en onbegrip creeëren onder de bevolking is al langer bezig en is nu op zijn top.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 15:02:36 #159
269938 Joeri.
pi_142989903
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 15:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Niet door mij hoor. Die tweedeling, haat zaaien en onbegrip creeëren onder de bevolking is al langer bezig en is nu op zijn top.
Wel, lees je eigen eerste reactie terug op je post
pi_142989906
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 15:00 schreef Joeri. het volgende:

[..]

Dit linkt zij aan MH17 onder de noemer 'toeval bestaat niet'. Er is dus een - van te voren doordachtte - verklaring/masterplan dat beide op hetzelfde moment gebeuren.
ik doel op het acteursgedeelte.
Ja doei.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 15:03:39 #161
269938 Joeri.
pi_142989933
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 15:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik doel op het acteursgedeelte.
Ah geen idee :)
pi_142989955
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:52 schreef gijsman het volgende:

[..]

tijden van de tweets kloppen niet echt, het is daar maar 1 uur later. en om 10.27 tweette hij al dat het om mas17 betrof.
Het gaat me niet om de tijd van de tweets maar om wat in de comments geschreven word over Carlos :)
Ik kan weinig over hem vinden verder helaas.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 15:06:26 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142990008
Het regende hier net, en nu schijnt de zon. Mij maak je niet wijs dat er geen verband is met MH17.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_142990056
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 15:04 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Het gaat me niet om de tijd van de tweets maar om wat in de comments geschreven word over Carlos :)
Ik kan weinig over hem vinden verder helaas.
Carlos the Hat? :o

Ok, dan begin ik wel te twijfelen... :P
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142990083
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 13:32 schreef Joeri. het volgende:

[..]

Oké, (minimaal) één expert denkt te kunnen concluderen dat er met kogels geschoten is. De vraag is dan of er bewijs is dat dit in de lucht gebeurd is, want dat er rond de rampplek geschoten wordt is bekend. Ook is het voor de separatisten gunstig als er kogelgaten gevonden worden, maakt het onderzoek moeilijker dus zij hebben hier baat bij en waarom zouden zij niet kunnen sjoemelen met het bewijsmateriaal. Het volgende punt is wat de overige experts zeggen, hebben zij ook al (tegenstrijdige(?)) conclusies getrokken?

Voorlopig doet dit mij denken aan BNW / Post hier BNW-strips en plaatjes blz8 post3
Het is een OVSE waarnemer, die mensen zijn geen experts wat betreft kogelgaten. Die lopen daar rond om over de mensenrechtensituatie te rapporteren, of om toe te zien op een staakt-het-vuren, dat soort zaken.
pi_142990128
quote:
18s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 15:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Carlos the Hat? :o

Ok, dan begin ik wel te twijfelen... :P
Die schoot mij ook meteen te binnen :D
pi_142990528
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 15:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die schoot mij ook meteen te binnen :D
En ik vroeg me af of Carlos the Hat een andere naam was voor Carlos the Jackal. :')

edit: en weer fout blijkbaar, na google dacht ik dat men het over een figuur in WoW had... 2x :')

[ Bericht 12% gewijzigd door meth1745 op 02-08-2014 15:58:52 ]
pi_142990683
Ctrl-alt-del en Lambiekje zitten constant te hameren op "ja, er zijn al zoveel complotten geweest, dus grote kans dat dit ook gestaged is".

Itt anderen hier hoef je mij niet te overtuigen van de BNW-kant van andere incidenten met raakvlakken hiermee, met name Sandy Hook, Boston en 9/11.

Precies met die in het achterhoofd probeerde ik in iets langer dan onelinerposts juist de VERSCHILLEN met MH17 aan te duiden.

Daarop wordt niet ingegaan of de discussie verlaten met een walgelijk "peace" (na eerst mensen voor leugenaar en acteur uitgemaakt te hebben).

Sorry, maar dat vind ik best heel erg ziek en laf.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142990766
Doe niet zo naïef en dwaas EM en laat gaan
pi_142990809
Deze wereldvreemde ouwe bok mist weer iets geloof ik :P

Carlos the Hat?
Carlos the Jackal?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142990869
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 15:37 schreef bedachtzaam het volgende:

Carlos the Hat?
Carlos the Jackal?
Carlos de heldhaftige man die de gewonden van de Boston marathon aanslag heeft geholpen.
pi_142990877
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 15:37 schreef bedachtzaam het volgende:

Carlos the Hat?
Carlos the Jackal?
Carlos the Hat is de man die zich bij de Boston-bombings als held heeft gedragen.

Zo, nu maar weer on topic.
MH17.
pi_142991041
En antwoord op Cc.'s en mijn vraag!
Ja doei.
pi_142991521
Volgens luitenant-kolonel Andrej Lysenko van de Oekraïense veiligheidsraad hebben rebellen gisteren een drone van het regeringsleger uit de lucht geschoten. De separatisten zouden een Buk-luchtdoelraket hebben gebruikt, vergelijkbaar met het type raket dat twee weken geleden een einde maakte aan vlucht MH17. Ook zei Lysenko dat het leger twee voorsteden van Donetsk heeft heroverd.
http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)nderzoek-klaar.dhtml

Mijn theorie is dat Oekraine probeert om het Westen zover te krijgen dat het militair gaat ingrijpen. Onderzoekers worden nu toegelaten. De veiligheid is echter schijn, vandaag zijn er weer granaten terechtgekomen in het rampgebied. Rebellen en Oekraine beschuldigen elkaar. Tevens zegt Oekraine dat de rebellen met een Bukluchtdoelraket hebben geschoten. Ik denk dat dit de voorbode is op een luchtdoelraket op het rampgebied, waarbij Oekraine de rebellen de schuld zal geven. Gevolg: doden onder de buitenlandse onderzoekers, rampgebied voor een groot deel niet meer te onderzoeken en een woedend Nederland, Australie en Maleisie.
pi_142992035
http://www.thedailybeast.(...)-source-odyssey.html

quote:
MH17 Missile Can't Hide From These Internet Sleuths

The man who tracked Assad's chemical weapons with the help of the public sleuths out the missile launcher that probably downed MH17.

Over the last two weeks I’ve documented the various open source information that has revealed key pieces of information about the Buk Missile Launcher linked to the downing of flight MH17. Now, using that information, I believe it’s possible to construct a timeline of events on the ground in Ukraine on July 17th that can be evidenced using a variety of open source information.
To begin with, lets review the photographs and videos of the Buk Missile Launcher which appear to have been taken on the day of the attack, in chronological order. All times are approximate.

- See more at: http://www.thedailybeast.com/articles/2014/08/01/the-buk-that-could-an-open-source-odyssey.html#sthash.mVw6IZAQ.dpuf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')