abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142951505
Al Arabiya - Al Jazeera Arabic - Al Jazeera English - Al Mayadeen - Al-Monitor - BBC Arabic - CBS News - CNN - Frankfurter Allgemeine Zeitung - Haaretz - Israel National News - Jerusalem Post - Le Monde - Ma'an News - New York Times - RT - Washington Post - Ynet - Zeit

• Bij het citeren van nieuwsberichten graag bronvermelding, liefst door een directe link naar de bron.
• Nog even de herinnering om van deze topics geen plakboek te maken vol met foto's en videofragmenten die niks toevoegen. Bloederige en schokkende afbeeldingen ook niet direct hier plaatsen, maar via een link, voorzien van een waarschuwing. Dank voor de medewerking.
• Emoties kunnen soms hoog oplopen, maar laat jezelf niet verleiden om anderen te kwetsen of te beledigen. Meld misstanden in NWS-feedback of via een topic-report; ga het niet hier lopen uitvechten. Dank voor de medewerking.

Belangrijk
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:

Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal

Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 Niet schelden
3 Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.

Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
Operation Protective Edge
Op dinsdag 8 juli is het Israëlische leger begonnen met 'Operation Protective Edge', een militaire operatie in Gaza volgens Israël 'gericht tegen Hamas in reactie op aanhoudende raketbeschietingen'.

Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost - IDF blog

Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedair

[ Bericht 0% gewijzigd door jamesdeen op 01-08-2014 12:44:16 ]
pi_142951528
Wie verbetert die spelfout in de TT?
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_142951533
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:15 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Staakt-het-vuren zorgt alleen maar verlenging van bijna precies dezelfde situatie!
Vind zelf ook dat Israel door moet gaan.. en aan het eind van de rit is Hamas hopelijk weg en kunnen de grenzen weer open naar Egypte. Dat is beter voor de Palestijnse bevolking. De overleden Palestijnen zijn martelaren
pi_142951547
Beetje vermoeiend om het te gaan hebben over mijn afkomst niet ?
pi_142951548
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:18 schreef sp3c het volgende:

[..]

bommen, granaten, heleboel doden

oorlog is niet beter

nooit

wtf :')
Erg naïef gedacht, die burgers zijn niet het doelwit in Gaza, het doelwit is Hamas te verzwakken.
pi_142951572
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:19 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Erg naïef gedacht, die burgers zijn niet het doelwit in Gaza, het doelwit is Hamas te verzwakken.
Nou twijfel daar toch echt aan.
pi_142951581
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Het gaat er meer om dat je waarschijnlijk niet Palestijns bent, en in je Post History staat dat je nergens anders je zogenaamde menselijkheid toont, maar in dit conflict dan weer net wel dat is hypocriet te noemen.
pi_142951589
quote:

[..]

Vertel maar.
pi_142951594
quote:
Houd er dan over op. Als je er op blijft reageren wordt de vicueuze circel niet gebroken. ;)
pi_142951625
quote:
Helemaal mee eens, kinderachtig geneuzel.

Maar ontopic: jij komt hier constant het lieve meisje uithangen, dat zegt dat een schuldige aanwijzen geen zin heeft en niets gaat oplossen.

Alleen dat neemt niet weg dat je je ogen moet sluiten voor de feiten en dat is dat Israel aan nederzettingen doet. En daar maar niet mee stopt.
pi_142951635
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:20 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Het gaat er meer om dat je waarschijnlijk niet Palestijns bent, en in je Post History staat dat je nergens anders je zogenaamde menselijkheid toont, maar in dit conflict dan weer net wel dat is hypocriet te noemen.
Ben je nou serieus ?
pi_142951643
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:16 schreef sp3c het volgende:
eigenlijk wel
Dus niet
pi_142951644
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:17 schreef Taxandria het volgende:

[..]

Als ze Palestijns was geweest had ik het begrepen, welke andere islam-variant (niet zeggende dat alle Palestijnen alleen maar moslim zijn), had ik het selectieve verontwaardiging gevonden. Nationaliteit en achtergrond doen er wel degelijk toe in deze discussie.
Dus omdat er voldoende andere ellende plaatsvindt in de wereld, is het selectieve verontwaardiging als je als buitenstander je je in deze discussie mengt en je afkeuring uitspreekt tegen Israel? Tenzij je natuurlijk in alle topics even heel hard foei roept.

Het lijkt mij dat iemand prima zijn of haar mening mag geven over dit conflict, ongeacht de achtergrond.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_142951652
quote:

[..]

Het is deels Hamas verzwakken en deels vergelding.. er zijn relatief veel IDF-soldaten gesneuveld.. die worden gewroken door Israël. Maar ja, bewijzen is lastig.
pi_142951667
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben je nou serieus ?
Reageer er nou gewoon niet op.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:22:19 #16
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142951669
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben je nou serieus ?
Tuurlijk is ie serieus. Je moet bij iedere gebeurtenis in de wereld laten weten wat je ervan vindt, want anders mag jij hier geen mening hebben.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_142951677
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, kinderachtig geneuzel.

Maar ontopic: jij komt hier constant het lieve meisje uithangen, dat zegt dat een schuldige aanwijzen geen zin heeft en niets gaat oplossen.

Alleen dat neemt niet weg dat je je ogen moet sluiten voor de feiten en dat is dat Israel aan nederzettingen doet. En daar maar niet mee stopt.
Ja ik zal mijn toon idd gaan verharden en roepen dat de bezetter op moet tyfen (en dan druk ik mij nog zacht uit) Vervolgens word ik dan uitgemaakt voor Jodende hatende isis aanhanger ...
pi_142951686
Misschien moet Hamas zich wat meer richten op de bevolking die hen heeft gekozen, en niet op het al schietend schuilen achter eerdergenoemde bevolking.

Zo maar een gek idee.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:22:54 #19
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142951688
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:21 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Dus niet
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_142951707
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Reageer er nou gewoon niet op.
Je hebt gelijk. Zal het niet meer doen :)
pi_142951708
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
Dus omdat er voldoende andere ellende plaatsvindt in de wereld, is het selectieve verontwaardiging als je als buitenstander je je in deze discussie mengt en je afkeuring uitspreekt tegen Israel?
Wel als je je afkeuring niet uitspreekt over minstens een paar andere plekken waar ook ellende is.
pi_142951710
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ik zal mijn toon idd gaan verharden en roepen dat de bezetter op moet tyfen (en dan druk ik mij nog zacht uit) Vervolgens word ik dan uitgemaakt voor Jodende hatende isis aanhanger ...
Uh?

Je mag de feiten gewoon vertellen hoor.
  Moderator vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:24:08 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142951726
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:19 schreef Taxandria het volgende:

[..]

ja dat onderscheid zal een burger die bomen op zijn kop krijgt ook echt maken idd

oorlog is nooit beter ... het is de definitie van falende politici
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_142951744
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:23 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Wel als je je afkeuring niet uitspreekt over minstens een paar andere plekken waar ook ellende is.
Punt is vooral dat in de meeste andere topics nauwelijks discussie is. Niemand zal de misdaden van Boko Haram goed gaan praten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_142951756
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uh?

Je mag de feiten gewoon vertellen hoor.
Zei je al eerder dat dat hier helemaal geen nut heeft aangezien beide kanten gelijk denken te hebben en mogelijke oplossingen gelijk met de grond gelijk worden gemaakt omdat iemand weer wat doet....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')