Ik vraag me altijd af of hij nou elke dag zijn neus poedert, of dat hij zelf gewoon gigantische wallen heeft. Hallo Coke Facequote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de boeken van Glenn Helder en Ronald Koeman nu ook op epub. Als er hier bij iemand interesse in is, let me know!
Hij glimt zo debiel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of hij nou elke dag zijn neus poedert, of dat hij zelf gewoon gigantische wallen heeft. Hallo Coke Face
Ja nou dat, gewoon Mylena was ook nog prima geweest. Mae vind ik echtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind Milena een hele leuke naam, maar ik snap dan weer niet waarom dat met y en dubbel l moet...
Ik ben toch erg blij met mijn misschien wel saaie maar normale naamquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind Milena een hele leuke naam, maar ik snap dan weer niet waarom dat met y en dubbel l moet...
Dat zijn dat toch niet hele jonge mensen meer op jouw FB want ik hoor hem eigenlijk nooit meer bij kinderen en jouw naam is idd heel mooiquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt heeeeeeeel blij met mijn naam.
Indaha, jij hebt een van de twee meest voorkomende namen op mijn FBGreys heeft de nr 1!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat zijn dat toch niet hele jonge mensen meer op jouw FB want ik hoor hem eigenlijk nooit meer bij kinderen en jouw naam is idd heel mooi
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:06 schreef indaha het volgende:
Ik keek net hoeveel keer mijn naam gegeven was in 2010 en dat waren er meer dan 30000 en toen zag ik dat het in Amsterdam stikt van mijn naam, zou dat door HENK komen
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/verspreiding/naam/Ingrid
Ja dat zijn ook namen uit mijn schoolklasquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]Haha! Meer dan die van Greys denk ik toch he? Ik vind jouw naam tijdlozer.
Namen als Claudia en Caroline en Suzanne hoor je nu amper nog, daar zat ik er altijd met veel van in de klas. En Roel en Mark en zo
Huh, mijn naam? Nee, da's een veelvoorkomende meisjesnaam daar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Maar jouw naam is toch ook alles behalve Servisch?
Ik had voor een zoon ( hahaha ) wel altijd een echte Molukse naam in gedachten.
Aïs of Daud of zo
Daoed ja, zo heet het zoontje van Alicia Keys geloof ik ook, het is de Islamitische versie van David.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh, mijn naam? Nee, da's een veelvoorkomende meisjesnaam daar.
Daud als in da-ud?
Nu wel ja, toen ik klein was hier in Nederland echt niet. Mensen vonden het maar raar en maakten er Mia, Mira, Mina of zoiets van. Pas sinds 2001 wordt de naam meer dan 100x per jaar gegeven. In mijn geboortejaar zijn maar 7 meisjes met dezelfde naam geboren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daoed ja, zo heet het zoontje van Alicia Keys geloof ik ook, het is de Islamitische versie van David.
David vind ik ook echt heel erg mooi.
Jouw naam vind ik niet echt landgebonden zeg maar, dat hoor je toch echt wel overal.
Zwwwwwwwwwwwwwwwabbaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:
quote:
Goeiemiddag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Tante Niger, hoe komt ze erop![]()
Heya Zwab
Vakantie, had het nodig, hoop onzin achter de rug de afgelopen maanden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Owwwwww, maar je mag wel door?
Ik vind dat de zorg van je vader mss wat zwaar is voor een jong studerend iemand hoor!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik snap nog steeds niet hoe je het doet allemaal hoor.
Maar ik hoop wel dat je door kan met school en volhoudt, gewoon, omdat je ongelooflijk veel talent hebt en het echt doodzonde zou zijn als je dat niet optimaal zou benutten!!!!
En dat meen ik echt
Ja maar goed, teveel is teveel he. Als je nu niet gewoon lekker alleen aan jezelf kan werken, dan heb je daar de rest van je leven heel erg veel spijt van!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
De leraren en een klasgenote op school zijn tot nu toe heel ondersteunend en begrijpend, gaat wel goedkomen. Ze zijn me goedgezind.
Ja hier hetzelfdequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Trust me, ik denk nu ineens heel soms wel es "had ik toch maar een vak geleerd"![]()
En ik had geen enkele nare omstandigheid of smoes, ik ben gewoon niet goed in scholendingen
Mijn vader heeft wat huishoudelijke hulp, en inmiddels ook één keer per dag thuiszorg. Dat scheelt ook een hoop, de eerste paar weken na zijn eerste ziekenhuisbezoek was dat niet het geval en daar ging ik een beetje kapot aan samen met de berg schoolwerk die ik nog moest doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:48 schreef indaha het volgende:
Wat Oh-Oh zegt Zwabber, ben jij de enige die voor je vader kan zorgen ?
Fijn dat je even rust krijgt van de zorg over je vader maar als je dadelijk weer naar school gaat en hij terugkomt zou hij ook professionele hulp moeten krijgen
Ik heb geeneens een middelbareschooldiplomaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niks he!
VWO en 3 jaar Uni![]()
Ik had beter een beroepsgerichte MBO opleiding kunnen doen of zo![]()
Ik zou nu nog niet weten wat ik zou kunnen of willen.
Ik heb echt geen enkel talent![]()
![]()
Daarom is het zo onwijs jammer als Zwab met al zijn skills niet alle kansen kan grijpen.
Ik heb talentlozere knakkers architect zien worden
Ik hoop echt dat je niet zal schromen om heel erg snel aan de bel te trekken en je mag ook echt jezelf voor je vader stellen nu, dat moet zelfs, echt zo belangrijk, deze fase van je leven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een middelbareschooldiploma
Ik doe m'n best, en er is meer hulp ingeschakeld nu het toch voor de langere termijn zo lijkt te blijven.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Je bent onze speciale ruwe diamant dude!!!
Ik heb net een koffiedinges gewonnen via een share actie van Simon Lévelt![]()
Een koffiedinges, yayquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Je bent onze speciale ruwe diamant dude!!!
Ik heb net een koffiedinges gewonnen via een share actie van Simon Lévelt![]()
Wat fijn Zwab! Goed om te horen dat je nog door kunt gaan, wat de rest al zegt; je bent zo getalenteerd!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]![]()
De leraren en een klasgenote op school zijn tot nu toe heel ondersteunend en begrijpend, gaat wel goedkomen. Ze zijn me goedgezind.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Ook niet echt n temperatuur om te verhuizenmaar ik ben nu over
We hebben hier nog geen regen gezien, het is nu benauwd en vreselijk Qua luchtvochtigheidquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een lekker vest voor Tashi! Al hoop ik dat het bij jullie nu ook afgekoeld is.
Ik zat vanmiddag met gordijnen te prutsen, niet echt de temperatuur om gordijnen te maken
Nu is het heerlijk koel, goed weer om vanavond verder te gaan
Hopelijk fijn gehad Miniem? En nu nog wat vakantie thuis?quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Ook niet echt n temperatuur om te verhuizenmaar ik ben nu over
Ja, probeer inderdaad iedere week of zo iets leuks te doen!quote:
quote:
Ik zit van 14 tot 18 augustus in Keulen op de Gamescom. Vier dagen lang rondstruinen en gamen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Goeie!
Mogge Zwabje, heb jij nog iets van plannen deze vakantie?
Nog steeds dezelfde dinges ja.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Klinkt vet!
Met dinges nog altijd alles dinges???
quote:
Daar ging mijn koffie bijnaquote:
Ik denk er eigenlijk iedere dag nog aan, stom eigenlijk, zo heel vaak heb ik hem niet gezienquote:Op maandag 4 augustus 2014 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh gisteren met al die regen en dat onweer moest ik toch telkens zo onwijs aan Baaf denken.
Ik heb nu wel heel leuk contact met zijn zus trouwens!
Yes!quote:
Whehehequote:Op maandag 4 augustus 2014 10:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]Als je maar weet dat ik op die bruiloft kom, en ik haaaaaaaat bruiloften
Ik moet eerlijk bekennen, ik mis hem nu meer dan dat ik contact met hem had hoor. Ik vind gewoon hoe het allemaal gelopen is zo kut, en ik heb me daar ook schuldig om gevoeld. Maar door er veel met zijn zus over te praten is dat wel over, zij zat met hetzelfde natuurlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk er eigenlijk iedere dag nog aan, stom eigenlijk, zo heel vaak heb ik hem niet gezien![]()
Leuk dat je contact hebt met d'r wel.
Ik doe m'n best. De truc in dit geval is ook om het ontwerp zo te maken dat ik zoveel mogelijk zelf kan doen. De metaalwerkplaats rekent iets van ¤80,- per uur, dus die handelingen tot een minimum beperken. De rest zelf doen, en dus in het ontwerp rekening houden met de gereedschappen die ik heb.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
Wat tof van die balk! Volgens mij kun jij alles van scratch maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |