Ik teken voor een colaatje lightquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef JoyOfLife het volgende:
Let me know, ik heb straks zoveel geld over (500 minder vaste lasten ivm SCHULDENVRIJ 20 AUGUSTUS 2014!! ) Dat er ook nog wel een Dom Perignonnetje vanaf kan hoor ;-)
Ik heb hier een collectie waar een alcoholist jaloers op zou zijn.quote:
Neuh, dank je. Ik drink geen alcohol dus bespaar je de moeitequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:11 schreef hottentot het volgende:
Ik heb hier een collectie waar een alcoholist jaloers op zou zijn.
Moet ik dan een flesje berenburg, whisky, wodka, kersensap, honingdrank, amaretto, tequila, apfelkorn, rose, bier, sterk bier, rum of iets anders meenemen? Bij de meesten kun je nog kiezen welke je wilt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:07 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is het blijmaak dag op fok!!!! Weer een heerlijke jonge adonis van 30 blijgemaakt met naakt!! :p
Ho even, de housewarming bekostig ik!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik heb hier een collectie waar een alcoholist jaloers op zou zijn.
Moet ik dan een flesje berenburg, whisky, wodka, kersensap, honingdrank, amaretto, tequila, apfelkorn, rose, bier, sterk bier, rum of iets anders meenemen? Bij de meesten kun je nog kiezen welke je wilt.
Nou vooruitquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Jij wel ja!! Dan wil ik jou fapfotos ook.
Haha, en straks kom je daar en hang je levensgroot in de slaapkamer omdat ze gordijnen heeft laten bedrukkenquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Haha, en straks kom je daar en hang je levensgroot in de slaapkamer omdat ze gordijnen heeft laten bedrukken
Nou ja ik was al aan het spieken in zijn fotoalbum naar een kinky foto voor boven mijn bed, maar helaas!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Haha, en straks kom je daar en hang je levensgroot in de slaapkamer omdat ze gordijnen heeft laten bedrukken
Denk aan The Hoff, maar dan nog meer sexy.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:19 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Nou ja ik was al aan het spieken in zijn fotoalbum naar een kinky foto voor boven mijn bed, maar helaas!
Klein stijfjequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb ze net via DM aan TS gegeven.
mmmmmquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb ze net via DM aan TS gegeven.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:33 schreef Idanue het volgende:
[..]
Komt nog ¤10 jouw kant op voor extra eten enz, komt van de rabo dus zal er maandag wel zijn.
Geen SHE'tje doen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
Wil je weten hoe je ons ooit kan bedanken?
Kom maar op!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
Wil je weten hoe je ons ooit kan bedanken?
Extra motivatie om niet terug te gaan naar je ex-vriendje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:36 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu is het echt genoeg hoor![]()
vind jullie heel erg lief maar ik vind het onderhand wel welletjes geweest!
Geen debielen daten en schuldenvrij blijven...dat lijkt me wel een beloning waar ik achter kan staan.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Geen debielen daten en schuldenvrij blijven...dat lijkt me wel een beloning waar ik achter kan staan.
Ja, eh, dat ja. We maakten natuurlijk maar een grapje over je tieten enzo. Hehe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:38 schreef Idanue het volgende:
[..]
Extra motivatie om niet terug te gaan naar je ex-vriendje.
Dat is inderdaad abject...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk aan The Hoff, maar dan nog meer sexy.
Oh...wacht...en tieten voor die anderen...natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Ja, eh, dat ja. We maakten natuurlijk maar een grapje over je tieten enzo. Hehe.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh...wacht...en tieten voor die anderen...natuurlijk.
Trek je er niet te veel van aan wat de meeste fokkers zeggen, geniet er van en enjoy the moment.quote:
Mij houd je niet voor de gek, jij peperkoeken hartjequote:
Eigenlijk zou je ons allemaal op een rij moeten zetten, en dan proberen te raden wie er achter welke account schuil gaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mij houd je niet voor de gek, jij peperkoeken hartje![]()
Net als die andere stoere usual FHF suspects.
Wil je ook 5 euro verdienen door je tieten te posten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mij houd je niet voor de gek, jij peperkoeken hartje![]()
Net als die andere stoere usual FHF suspects.
Geen tiet veur.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wil je ook 5 euro verdienen door je tieten te posten?
Zal ik jou vijf euro overmaken voor jouw tieten?quote:
Zijn relevant in de discussie, dus mogen gepost worden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik jou vijf euro overmaken voor jouw tieten?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:59 schreef yvonne het volgende:
Hoe weten jullie dat het echt is?
Straks tuinen jullie in ene zielig verhaal en ben je mooi je centjes kwijt. Zal zeker niet de eerste keer zijn.
Een account met 46 posts zegt me niet zoveel eigenlijk.
Ik hoop dan op een welgemeende "HaHa" van de TS.quote:
Ze hebben vertrouwen in de medemens. En weten dat ze anders met alle bedrogen lotgenoten gaan bieren. Winwin dus.quote:
Mja, hier is het nog allemaal leuk en aardig, maar op social media kunnen zulke dingen nogal een hype worden waardoor sommige mensen opeens wel een héél flink zakgeldje hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik hoop dan op een welgemeende "HaHa" van de TS.
Ik had ook geld in de kroeg kunnen uitgeven, nu ga ik gewoon lekker op tijd naar bed en heb een fokker geholpen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze hebben vertrouwen in de medemens. En weten dat ze anders met alle bedrogen lotgenoten gaan bieren. Winwin dus.
bleekmiddel, chloor?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:42 schreef JoyOfLife het volgende:
Nou aangezien ik in al jullie huizen al klaar was met poetsen ben ik hier ff aan de mega berg afwas begonnen, zullen ze vast waarderen als ze thuiskomen. Echter komt er een intens smerige geur achter de koelkast vandaan. Heb hem er uit getrokken, die blijkt op bijna pikzwart geworden beton te staan. Hoe krijg ik die stank in godesnaam weg? Iemand enig idee? Niet zon fris bericht na al die tieten trouwens..
Ik heb van ellende de harpic max uit de wc gepakt en er doorheen gegooid, maar dat maakt de lucht enkel erger. is niet 100% bleek. Meer wc eend spul bahquote:
Nou...mooi toch, het is hier allemaal nog leuk en aardig. Geen probleem dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:41 schreef Zolder het volgende:
[..]
Mja, hier is het nog allemaal leuk en aardig, maar op social media kunnen zulke dingen nogal een hype worden waardoor sommige mensen opeens wel een héél flink zakgeldje hebben
LOL,quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:46 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Ik heb van ellende de harpic max uit de wc gepakt en er doorheen gegooid, maar dat maakt de lucht enkel erger. is niet 100% bleek. Meer wc eend spul bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |