Ik heb net stof gezogen dus TS heeft 5 euro verdiend imoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:40 schreef Rewimo het volgende:
DM gestuurd naar Queller
TS, goed bezig, ik zit te ver voor klusjes maar je krijgt van mij ook een zetje in de rug en ik doe wel of mijn vloer er weer glimmend bij ligt
TS is een harde werker, dat blijkt maar weerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:55 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb net stof gezogen dus TS heeft 5 euro verdiend imo
En zo snel ook. Net was ze nog hier en nu is ze ook al bij jou geweest... TS is een mirakel!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
TS is een harde werker, dat blijkt maar weer
Zolang ik maar naaktfoto's krijg vind ik alles best.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:59 schreef yvonne het volgende:
Hoe weten jullie dat het echt is?
Straks tuinen jullie in ene zielig verhaal en ben je mooi je centjes kwijt. Zal zeker niet de eerste keer zijn.
Een account met 46 posts zegt me niet zoveel eigenlijk.
Dat weet niemand. Maar wat geeft het. Weet jij of zielige kindjes in Afrika ooit een bakje pap krijgen als je geld stort?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:59 schreef yvonne het volgende:
Straks tuinen jullie in ene zielig verhaal en ben je mooi je centjes kwijt. Zal zeker niet de eerste keer zijn.
dat heb ik er in dit geval voor over om op mn bek te gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:59 schreef yvonne het volgende:
Ik heb de mijne afgebeld voor deze week; niet meer nodig! En mooi ¤ 20 bespaardquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:01 schreef Nizno het volgende:
dat heb ik er in dit geval voor over om op mn bek te gaan.
had nog een tientje over van de vorige schoonmaakster
die van mij krijgt al weken geen geld.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:02 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb de mijne afgebeld voor deze week; niet meer nodig! En mooi ¤ 20 bespaard
Je hebt wel gelijk hoor, maar in elk geval heeft TS er een geloofwaardig verhaal van gemaakt dan. Het zal niet de eerste keer zijn dat we (?) er intuinen. Maar het zal ook niet de eerste keer zijn dat FHF iemand het kontje geeft dat nodig was om weer op poten te komen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:59 schreef yvonne het volgende:
Dat is dan jammer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:59 schreef yvonne het volgende:
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:07 schreef Queller het volgende:
En we hebben een leuke vrijdagmiddag! En als we collectief belazerd worden, dan hebben we hier een lotgenotencontactgroepje en kunnen we makkelijk een afspraak maken om te gaan bieren.
Misschien iemand van slachtofferhulp inschakelen dan of lukt het zonder ook wel om eroverheen te komen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:07 schreef Queller het volgende:
En we hebben een leuke vrijdagmiddag! En als we collectief belazerd worden, dan hebben we hier een lotgenotencontactgroepje en kunnen we makkelijk een afspraak maken om te gaan bieren.
Zo is datquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:07 schreef Queller het volgende:
Misschien wel een idee... Zal vast even Google aanslingeren!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:09 schreef smizy het volgende:
[..]
Misschien iemand van slachtofferhulp inschakelen dan of lukt het zonder ook wel om eroverheen te komen?
Ik doe het puur voor de naaktfoto's, sorry.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:07 schreef Queller het volgende:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:53 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat een verdomd goed idee
Nee, Queller is een braafneus. Áls ik dat had gewild, had ik het met een van de eerdere FOK!-acties moeten doen. Dat had nog eens lekker aangetikt!
jij mag dat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik doe het puur voor de naaktfoto's, sorry.
Ik krijg wel degelijk een resultaat, misschien alleen niet het gewenste?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zocht op nizno naaktfoto's fok maar geen resultaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |