Dat zou lachen zijn! Hebben we in elk geval een gezellig kluppie bij elkaar van gedupeerden. Kunnen we samen bier gaan drinken!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:29 schreef Kreator het volgende:
En nu maar hopen dat TS niet binnenkort als oplichter bij Alberto Stegeman in de uitzending zit..
Initiatief tonen heet dat. Ik vind het leuk dat zo is doorgekomen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:29 schreef kawa4 het volgende:
mijn bijdrage heb je nou ook binnen als het goed is.
suc6 verder
nogmaals top actie dit
hahaha nou volgens mij kwam TS niet schooien voor donaties, maar zoeken naar klusjes.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:29 schreef Kreator het volgende:
En nu maar hopen dat TS niet binnenkort als oplichter bij Alberto Stegeman in de uitzending zit..
Ga je nu met de eer strijken ja, vieze gore onbaatzuchtige filantroop.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:31 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Initiatief tonen heet dat. Ik vind het leuk dat zo is doorgekomen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als dit topic echt is en daar ga ik maar even vanuit..dan zou ik me niet te druk maken om een paar tientjes. Als de keuze is om daar weg te blijven en vervolgens geen geld voor eten te hebben, dan DM/PM je rekeningnummer maar, dan maak ik die 56 euro wel over.
Eerst aangifte doen, dan nadenken over een woning (woningbouw bellen, instanties bellen) en daarna je spullen terughalen met wat sterke kerels bij je.
Hoi,quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:25 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, aan de andere kant van Brabant
Ik doneer ook wel 5 euro
Je hebt een DMquote:
En echt, mijn vloer ziet er stukken beter uit dan een half uur geleden. Gek hoe dat werkt...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha nou volgens mij kwam TS niet schooien voor donaties, maar zoeken naar klusjes.
Gaat het wel goed in je hoofd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga je nu met de eer strijken ja, vieze gore onbaatzuchtige filantroop.![]()
.
[..]
gooi bamboezaadjes in z'n tuin.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:26 schreef JoyOfLife het volgende:
Sjonge!! Als jullie eens allemaal deze kant op verhuizen haha. Ik heb laatst thuis ook de tuin helemaal opgeknapt. Daar zit die hondenlul nu vast van te genieten.
zuid oost brabant hé?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:26 schreef JoyOfLife het volgende:
Als jullie eens allemaal deze kant op verhuizen haha. Ik heb laatst thuis ook de tuin helemaal opgeknapt.
Queller is een zij en Queller zou dat nooit doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:42 schreef psvtje10 het volgende:
Achteraf blijkt Queller zijn eigen rekeningnummer door heeft gegeven, haha
Wat een verdomd goed ideequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:42 schreef psvtje10 het volgende:
Achteraf blijkt Queller zijn eigen rekeningnummer door heeft gegeven, haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |