Het hoeft niet perse schoonmaak te zijn, wil ook andere dingen doen. Zoals ik al zei alle klusjes zijn welkom.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:10 schreef IBAZ het volgende:
Wat bedoel je met : "iets anders mag ook"?
Ik heb een bankrekening maar ervoor werken is nog altijd beter toch? Geen tuintje dat gewied moet worden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:23 schreef IBAZ het volgende:
Open een bankrekenig.
Ik doneer 5 euro. Misschien de rest van Fok! ook.
Zuid-west brabant is daarvoor zeker te ver weg?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:24 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Ik heb een bankrekening maar ervoor werken is nog altijd beter toch? Geen tuintje dat gewied moet worden?
Ja, aan de andere kant van Brabantquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:24 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Ik heb een bankrekening maar ervoor werken is nog altijd beter toch? Geen tuintje dat gewied moet worden?
Laat die hondenlul de tering genietenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:26 schreef JoyOfLife het volgende:
Sjonge!! Als jullie eens allemaal deze kant op verhuizen haha. Ik heb laatst thuis ook de tuin helemaal opgeknapt. Daar zit die hondenlul nu vast van te genieten.
Ik woon >100 km bij je vandaan en ben nog steeds bereid om 5 euro te doneren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:24 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Das inderdaad een eind fietsen..quote:
Hij heeft zichzelf het allerhardste, hij vind nooit meer zo'n gek als ik die alles voor hem bleef doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Laat die hondenlul de tering genieten
Jij verdient het om eens aardig behandeld te worden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:58 schreef JoyOfLife het volgende:
Ik vind het heel lief van jullie, maar wel onder voorwaarde dat het zsm teruggestort wordt. Ik wil van niemand profiteren!
Nog steeds alle klussen welkom dus een upje.
Oh nu maak je me verlegen. Ik heb net gesmst naar Queller, en kreeg een smsje van een ander nummer dus ik weet niet wie het nmmr nu allemaal heeft, maar ik heb in ieder geval toestemming gegeven het door te geven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:03 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Jij verdient het om eens aardig behandeld te worden.
Ik hoef echt die 5 euro niet terug, geniet ervan.
Zeg me hoe ik het kan overmaken.
Ow sorry; ik heb twee simkaarten in mijn telefoon...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:06 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Oh nu maak je me verlegen. Ik heb net gesmst naar Queller, en kreeg een smsje van een ander nummer dus ik weet niet wie het nmmr nu allemaal heeft, maar ik heb in ieder geval toestemming gegeven het door te geven.
tientje overgemaakt, geniet ervan. Ik leef met je mee en mijn vrouw ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:06 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Oh nu maak je me verlegen. Ik heb net gesmst naar Queller, en kreeg een smsje van een ander nummer dus ik weet niet wie het nmmr nu allemaal heeft, maar ik heb in ieder geval toestemming gegeven het door te geven.
Hahaha ja klopt dacht ik inderdaad al! Zo lief...!! Ik kijk er zo naar uit een eigen leven te gaan beginnen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:08 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow sorry; ik heb twee simkaarten in mijn telefoon...
De ene eindigt op 32 en de andere op 00; It is I
Je eerste ¤ 25 is binnen; kan je in elk geval eten vanavond! Kies voor jezelf en laat je niet gek maken. Niemand heeft het recht je te slaan, maar omdat niet iedereen die mening deelt, is het aan jou om te zorgen dat het niet meer gebeurt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:09 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Hahaha ja klopt dacht ik inderdaad al! Zo lief...!! Ik kijk er zo naar uit een eigen leven te gaan beginnen!
Ow ja, en dan ga ik ook doen of ze hier in huis heeft gedweild. Hoef ik het mooi vanmiddag zelf niet te doen, want dubbel dweilen is ook niet nodigquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:13 schreef Nizno het volgende:
Ook 10 euro over gemaakt. staat op je rekening (komt ook van abn dus realtime), ik wil het niet terug. doe maar alsof jij hebt gedweild ofzo hier in huis.
Dat gaat zeker nooit meer gebeuren. Ik blijf voorlopig alleen en zodra ik alles op poten heb koop ik wel een konijn ofzo.. Die zijn lief en betrouwbaar. Voor mij geen man meer de eersstkomend tijd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Je eerste ¤ 25 is binnen; kan je in elk geval eten vanavond! Kies voor jezelf en laat je niet gek maken. Niemand heeft het recht je te slaan, maar omdat niet iedereen die mening deelt, is het aan jou om te zorgen dat het niet meer gebeurt.
Heel veel sterkte!
Zodra ik in de buurt ben sms ik je, heb nu je nummer toch.. Kom ik het alsnog doen haha!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:14 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow ja, en dan ga ik ook doen of ze hier in huis heeft gedweild. Hoef ik het mooi vanmiddag zelf niet te doen, want dubbel dweilen is ook niet nodig
advies, neem een vrouw, bevalt mij ook erg goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:14 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Dat gaat zeker nooit meer gebeuren. Ik blijf voorlopig alleen en zodra ik alles op poten heb koop ik wel een konijn ofzo.. Die zijn lief en betrouwbaar. Voor mij geen man meer de eersstkomend tijd.
ja daar zat ik ook al over te denken. het is me toch te warm om te dweilenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:14 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow ja, en dan ga ik ook doen of ze hier in huis heeft gedweild. Hoef ik het mooi vanmiddag zelf niet te doen, want dubbel dweilen is ook niet nodig
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:15 schreef JoyOfLife het volgende:
Zodra ik in de buurt ben sms ik je, heb nu je nummer toch.. Kom ik het alsnog doen haha!
Donequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:15 schreef smizy het volgende:
Stuur even het bankrekeningnummer dan maak ik ook wel even wat over.
2 xquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:15 schreef Nizno het volgende:
advies, neem een vrouw, bevalt mij ook erg goed
Ik neem aan dat queller de dms blijft verzorgen dus dat de rest geen IBANs door gaat geven.
ja daar zat ik ook al over te denken. het is me toch te warm om te dweilen
Oh dat is idd balen dat het zo ver is! Ben gek op honden en heb dat voor familie ook vaker gedaan! Dank je voor je mooie compliment!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:16 schreef thats_meh het volgende:
Jammer dat je zo ver weg woont (ik woon in Drenthe), want we zoeken half september een oppas voor onze hond....
Ik vind je echt top! Succes met alles
Ik heb altijd gezegd als ik nog eens weg zou gaan ik alleen nog maar voor vrouwen zou gaan dus wie weet. Knappe vrouw die mij gaat slaan.. Bij een man is dat toch anders..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:15 schreef Nizno het volgende:
advies, neem een vrouw, bevalt mij ook erg goed
ow vergis je niet, vrouwen kunnen ook slaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:18 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd als ik nog eens weg zou gaan ik alleen nog maar voor vrouwen zou gaan dus wie weet. Knappe vrouw die mij gaat slaan.. Bij een man is dat toch anders..
+1 zou er bij komen als ik een kind van hem had was het nog erger!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow vergis je niet, vrouwen kunnen ook slaan
Maar groot voordeel, je kunt niet per ongeluk op gezinsuitbreiding stuiten dus ook geen ongelukkige onverwachte grote uitgaven voor de kinderen enzo
Ga maar zorgen dat je weer op poten komt en kom dat dan nog ff melden. Dat is voor mij meer dan genoeg!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:20 schreef JoyOfLife het volgende:
Laat het me weten als ik iets terug kan doen!!!!!
Done!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:20 schreef kawa4 het volgende:
als iemand mij even het rekeningnummer kan door PB-en
Ik snap je pijn, maar mannen kunnen ook aardig en lief zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:14 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Dat gaat zeker nooit meer gebeuren. Ik blijf voorlopig alleen en zodra ik alles op poten heb koop ik wel een konijn ofzo.. Die zijn lief en betrouwbaar. Voor mij geen man meer de eersstkomend tijd.
Je hebt helemaal gelijk! En aan de andere kant: vrouwen kunnen ook afschuwelijke krengen zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:23 schreef IBAZ het volgende:
Ik snap je pijn, maar mannen kunnen ook aardig en lief zijn.
En zo is het! Je hebt een DMquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:24 schreef Kreator het volgende:
Ik had ook al aangeboden te doneren. Iemand een rekeningnummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |