Ik teken voor een colaatje lightquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef JoyOfLife het volgende:
Let me know, ik heb straks zoveel geld over (500 minder vaste lasten ivm SCHULDENVRIJ 20 AUGUSTUS 2014!! ) Dat er ook nog wel een Dom Perignonnetje vanaf kan hoor ;-)
Ik heb hier een collectie waar een alcoholist jaloers op zou zijn.quote:
Neuh, dank je. Ik drink geen alcohol dus bespaar je de moeitequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:11 schreef hottentot het volgende:
Ik heb hier een collectie waar een alcoholist jaloers op zou zijn.
Moet ik dan een flesje berenburg, whisky, wodka, kersensap, honingdrank, amaretto, tequila, apfelkorn, rose, bier, sterk bier, rum of iets anders meenemen? Bij de meesten kun je nog kiezen welke je wilt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:07 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is het blijmaak dag op fok!!!! Weer een heerlijke jonge adonis van 30 blijgemaakt met naakt!! :p
Ho even, de housewarming bekostig ik!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik heb hier een collectie waar een alcoholist jaloers op zou zijn.
Moet ik dan een flesje berenburg, whisky, wodka, kersensap, honingdrank, amaretto, tequila, apfelkorn, rose, bier, sterk bier, rum of iets anders meenemen? Bij de meesten kun je nog kiezen welke je wilt.
Nou vooruitquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Jij wel ja!! Dan wil ik jou fapfotos ook.
Haha, en straks kom je daar en hang je levensgroot in de slaapkamer omdat ze gordijnen heeft laten bedrukkenquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Haha, en straks kom je daar en hang je levensgroot in de slaapkamer omdat ze gordijnen heeft laten bedrukken
Nou ja ik was al aan het spieken in zijn fotoalbum naar een kinky foto voor boven mijn bed, maar helaas!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Haha, en straks kom je daar en hang je levensgroot in de slaapkamer omdat ze gordijnen heeft laten bedrukken
Denk aan The Hoff, maar dan nog meer sexy.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:19 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Nou ja ik was al aan het spieken in zijn fotoalbum naar een kinky foto voor boven mijn bed, maar helaas!
Klein stijfjequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb ze net via DM aan TS gegeven.
mmmmmquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb ze net via DM aan TS gegeven.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:33 schreef Idanue het volgende:
[..]
Komt nog ¤10 jouw kant op voor extra eten enz, komt van de rabo dus zal er maandag wel zijn.
Geen SHE'tje doen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
Wil je weten hoe je ons ooit kan bedanken?
Kom maar op!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
Wil je weten hoe je ons ooit kan bedanken?
Extra motivatie om niet terug te gaan naar je ex-vriendje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:36 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu is het echt genoeg hoor![]()
vind jullie heel erg lief maar ik vind het onderhand wel welletjes geweest!
Geen debielen daten en schuldenvrij blijven...dat lijkt me wel een beloning waar ik achter kan staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |