Ik zei stoppen!! Het is meer als genoeg zo!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:47 schreef Queller het volgende:
[..]
Gek he... Ik sta op het punt om nog 5 euro te doneren, want er staat nog een stevige afwas...
Helaas voor TS, heb ik de machine al gevuld. Maar meer dan vijf dozen wijn zou niet goed zijn gezien de omstandigheden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:47 schreef Queller het volgende:
[..]
Gek he... Ik sta op het punt om nog 5 euro te doneren, want er staat nog een stevige afwas...
Even serieus: is de ergste nood nu weg? Heb je een plan en kan je vooruit?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:48 schreef JoyOfLife het volgende:
Ik zei stoppen!! Het is meer als genoeg zo!!Ik vind jullie heel lief maar ik hoef geen 3 maanden vooruit te kunnen hoor hihi
uhm? 5 dozen? Dan zijn jullie bij deze allemaal uitgenodigd want die krijg ik in 5 jaar nog niet op, tenzij iemand mij naar bed draagtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Helaas voor TS, heb ik de machine al gevuld. Maar meer dan vijf dozen wijn zou niet goed zijn gezien de omstandigheden.
Adres?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:50 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
uhm? 5 dozen? Dan zijn jullie bij deze allemaal uitgenodigd want die krijg ik in 5 jaar nog niet op, tenzij iemand mij naar bed draagt
Vanaf nu:quote:
Lieve schat er staat al 65 euro op en dat is zo ver ik hoor nog niet eens alles! Ik kan een maand eten als ik wil straks!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:49 schreef Queller het volgende:
[..]
Even serieus: is de ergste nood nu weg? Heb je een plan en kan je vooruit?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:50 schreef JoyOfLife het volgende:
uhm? 5 dozen? Dan zijn jullie bij deze allemaal uitgenodigd want die krijg ik in 5 jaar nog niet op, tenzij iemand mij naar bed draagt
Jaaaa een benefietdinerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:52 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Lieve schat er staat al 65 euro op en dat is zo ver ik hoor nog niet eens alles! Ik kan een maand eten als ik wil straks!
Maar even serieus.. Ik heb wel een voorstel..
Ik zou het wel heel leuk vinden als ik een huisje rond heb en de fokkers gezellig een wijntje komen drinken O:)
Dan heb je tenminste nog iets bloot Scorp, want ik loop op blote voeten
Dank je voor de lieve DM hottentot!! <3quote:
En dan nemen we allemaal cadeautjes mee voor je nieuwe huisje om een BBQ binnen te slepen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:52 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Lieve schat er staat al 65 euro op en dat is zo ver ik hoor nog niet eens alles! Ik kan een maand eten als ik wil straks!
Maar even serieus.. Ik heb wel een voorstel..
Ik zou het wel heel leuk vinden als ik een huisje rond heb en de fokkers gezellig een wijntje komen drinken O:)
Nee geen cadeaus ik heb meer als genoeg gekregenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
En dan nemen we allemaal cadeautjes mee voor je nieuwe huisje om een BBQ binnen te slepen.
Weet ik.quote:
Oh dat word helemaal leuk! Pyjama party bij mij!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Weet ik.
Als er ooit een feestje komt dan houd ik mij altijd aanbevolen ik zit wel bij Groningen maar kan eventueel anderen oppikken onderweg, als er nog iemand uit Groningen komt mag die de bob zijn in desnoods mijn auto. En anders graag een plek om te ronken.
Maar eerst maar even je situatie op de rit brengen, wat daarna komt zien we dan wel weer.
ik heb geen pyjamaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:01 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Oh dat word helemaal leuk! Pyjama party bij mij!!!
dan mag jij je spijkerbroek aanhoudenquote:
Jongen je hebt mijn pics gezien, je fapt er elke avond op, don`t be hatin here.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk, en Braddie werkt bij de Chippendales
Ik dacht meer aan een jofele korte broek met daarover heen een nog niet helemaal zongekleurd buikjequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan mag jij je spijkerbroek aanhouden
Mag ik daar dan foto`s van maken?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:52 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij is het blijmaak dag op fok!!!! Weer een heerlijke jonge adonis van 30 blijgemaakt met naakt!! :pquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik doe het puur voor de naaktfoto's, sorry.
Jij wel ja!! Dan wil ik jou fapfotos ook.quote:
Let me know, ik heb straks zoveel geld over (500 minder vaste lasten ivm SCHULDENVRIJ 20 AUGUSTUS 2014!! ) Dat er ook nog wel een Dom Perignonnetje vanaf kan hoor ;-)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |