die rarquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:41 schreef Idanue het volgende:
Ik heb wel eens een reportage gezien van ijsmeis volgens mij, ging ook niet helemaal volgens de planning.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:43 schreef BrandX het volgende:
Kunnen we het gewoon on topic houden hier ajb?
Nergens voor nodig om oude lijken (:')) uit de kast te halen.
nou zo letterlijk bedoelde ik dat niet als wat ik net op DM kreegquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:44 schreef Queller het volgende:
[..]
Maar verder: ja, laten we dat doen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:43 schreef BrandX het volgende:
Kunnen we het gewoon on topic houden hier ajb?
Nergens voor nodig om oude lijken () uit de kast te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht eigenlijk dat geld geven - ook al werd er niet om gevraagd- niet mocht hier?Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
Poes..poespoes.poes!quote:
Bestel er bij wijnvoordeel even een 2 doosjes wijn bij dan. Vind je vriendin vast ook lekker. Elke dag een flesje en op Zondag patatdag met een milkshake.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:52 schreef JoyOfLife het volgende:
[..]
Niet zo sarcastisch! Weet je hoe dat voelt als je met honger van huis gegaan bent bij wijze van spreken! Daar eet ik bijna 2 weken van man.
Donequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:44 schreef mag ik ook het rekeningnummer voor wat extra eten voor TS?
[/quote]
[quote][b]Op vrijdag 1 augustus 2014 19:26 schreef hottentot het volgende:
Mag ik daarvoor de gegevens?
Homoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
Niet naar die Scorpie hoor, dat schijnt een heel raar mannetje van 50+ te zijn, met vetkwabben en een voorliefde voor in WGR-postende saaie huisvrouwtjes
Ey show me! haahahquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Homoik ben een 30 jarige jonge god
Kennen jullie die robot nog van doctor snuggles?quote:
Natuurlijk, en Braddie werkt bij de Chippendalesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Homoik ben een 30 jarige jonge god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |