abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143091510
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Weissman is Fozzie, El_Thijs de Swedish Chef, ik ben Animal en Faxie zou een goede Beaker zijn.
:')
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 20:00:56 #248
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_143098572
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Yup. Zelfs mannen die het geil vinden als je hun bankrekening plundert..

Misschien toch eens in die business verdiepen :D
Ik zie toch geniale advertenties staan bij 'betaling in natura'.

quote:
Hallo

Ik zoek een meisje met hoofddoek waar ik haar voeten zou mogen ruiken en likken (geen sex en geen naaktheid). Beloning is een Iphone 5S 16 GB , Je moet wel echt een meisje zijn die dagelijks hoofddoek draagt
Of wat te denken van Evert.

quote:
Goedendag.

Ik ben Evert uit amsterdam en ben 28 jaar.

Wie heeft voor mij voor vandaag 1 pak shag Pall Mall XL red en 2 x mascotte vloei en 2 flessen zoete witte wijn ( geen canei ) mag ook 2 pakken zoete wijn zijn.

In ruil daarvoor ga ik voor jou een leuke dame zoeken die je dan einde van deze maand lekker mag verwennen !!!!
Maar er zijn natuurlijk ook vrouwen die economisch zeer slagvaardig willen zijn:

quote:
Ben een 38 jarige lekkere stevige geile meid, met lang donkerrood haar. En prachtige mooie volle borsten (95C).
Ben gek op heerlijke orale seks, waarbij ik zelfs soms spuitend klaar kan kan komen.

Hou van de normale sex (beffen, standjes, pijpen, zoenen).
Geen extremen en anaal.

Ben geen pro of fake, en ga er vanuit dat jij ook geen faker bent.

Discretie en hygiëne staan bij mij boven aan het lijstje, bij jou ook !!!
Kan niet ontvangen, maar kan me goed verplaatsen.

Hierbij eventjes een lijstje wat ik zoek:

* Concourswagen voor een C-pony.
* Tablet
* Iphone 4 of 5 of samsung Galaxy g3.
* Een "geld-boom", waar de biljetten aan groeien.
(pfff, bestond die maar, hihi)
* Een electrische fiets.
Een geld-boom hihi! :D

En hier nog een opwindende advertentie van een filateliste:

quote:
Hey mannen,

Ik ben erg opzoek naar postzegels: one penny postzegel, 10 gulden postzegel en getaxeerde postzegels.
Hiervoor in ruil wil ik je een lekkere hete sekspartij teruggeven.
Andere postzegels zijn overbodig

Ik hor graag van je

Xxx
Gourmetten of steengrillen?
pi_143099360
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 20:00 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik zie toch geniale advertenties staan bij 'betaling in natura'.

[..]

Of wat te denken van Evert.

[..]

Maar er zijn natuurlijk ook vrouwen die economisch zeer slagvaardig willen zijn:

[..]

Een geld-boom hihi! :D

En hier nog een opwindende advertentie van een filateliste:

[..]

Zo ver hoeft het geeneens te gaan.

Een date kan zelf al cash opleveren _O-

Artikel: http://www.hln.be/hln/nl/(...)hoogste-bieder.dhtml

Site: http://www.date4cash.nl/

Uiteraard verdienen alleen vrouwen eraan, of extreem knappe mannen..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_143136607
:o

Wat kan een goede foto veel uitmaken op Paiq zeg! :D (wellicht geld dit ook voor andere datingsites?)
Nieuwe foto scoort 9,5 en meteen een rij "fotobewonderaars" en vrouwen die mij oneliners sturen _O-
pi_143136705
quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:15 schreef Godshand het volgende:
:o

(wellicht geld dit ook voor andere datingsites?)

Nee bij de rest draait het over het algemeen om het innerlijk.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_143137125
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:16 schreef habitue het volgende:

[..]

Nee bij de rest draait het over het algemeen om het innerlijk.
Ok ok domme opmerking.

Grmbl, jullie hakken ook zo met de botte bijl :(!
pi_143138018
Oh goeie genade. Ik heb twee dagen geleden in een vlaag van verveling 's nachts na een kort gesprekje op okcupid een gozer m'n nummer gegeven. Op de app bleek het al snel 3 keer niets, dus zelfde nacht nog afgesloten. Sindsdien kreeg ik al "waarom praten we niet meer?" en "ben je boos?"-appjes, maar nu is hij overgestapt op bellen :').

En ja, ik ben duidelijk geweest over dat ik het niet zag zitten :').

Ik ga vermoord worden ;(.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2014 20:45:07 ]
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:47:44 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143138309
*block*
pi_143138597
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:47 schreef Cue_ het volgende:
*block*
Ja, had het op de app al gedaan, ff kijken of hij doorgaat met bellen.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:54:12 #256
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143138625
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, had het op de app al gedaan, ff kijken of hij doorgaat met bellen.
Ga hijgen als ie belt O+
pi_143138674
Of laat je broer opnemen.

Of een willekeurige andere man, maar als je turks bent is een neef of broer het best :+
Why do dishes when you can do daiquiris?
  Moderator / Redactie FP woensdag 6 augustus 2014 @ 21:01:53 #258
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_143139087
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:55 schreef MissGump het volgende:

Of een willekeurige andere man, maar als je turks bent is een neef of broer het best :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_143140811
Wat een vooroordelen over Turken :r

Allemaal racisten hier :{w
pi_143141211
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef Weissman het volgende:

Turken. :')
pi_143141789
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:55 schreef MissGump het volgende:

Dan kom ik in één of andere volksoorlog tussen turkse clans terecht, moet je niet willen.
pi_143141915
quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dan kom ik in één of andere volksoorlog tussen turkse clans terecht, moet je niet willen.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:26 schreef Weissman het volgende:

Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_143142011
Alle vooroordelen zijn waar.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:50:26 #264
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143142013
In elk vooroordeel zit een grote mate van waarheid :{w
pi_143229488
Ook weer thuis. Gisteren de romantische film Antichrist gekeken bij bikerdochter, nu weer voor aankomende donderdag afgesproken. Is er verder niet meer gedate hier?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_143231068
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ook weer thuis. Gisteren de romantische film Antichrist gekeken bij bikerdochter, nu weer voor aankomende donderdag afgesproken. Is er verder niet meer gedate hier?
Jawel. Maar heb niet het idee dat ik wat bereik met het hier posten behalve mijzelf belachelijk maken. En om nou alleen te posten: "Leuke date gehad."...
pi_143231520
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:26 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Jawel. Maar heb niet het idee dat ik wat bereik met het hier posten behalve mijzelf belachelijk maken. En om nou alleen te posten: "Leuke date gehad."...
Ja, ach. Als je on topic bent en zegt dat je via dit of dat veel dates of matches hebt is het een ''kijk-mij-populair-zijn'' post, heb je dat weer te weinig ben je socially awkward en lelijk en zo is er altijd weer wat. Was dat een date met dezelfde als vorige keer? Die een beetje in uitersten verviel?
pi_143233198
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 14:48 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, ach. Als je on topic bent en zegt dat je via dit of dat veel dates of matches hebt is het een ''kijk-mij-populair-zijn'' post, heb je dat weer te weinig ben je socially awkward en lelijk en zo is er altijd weer wat. Was dat een date met dezelfde als vorige keer? Die een beetje in uitersten verviel?
Jep. En zo was het afgelopen week ook. En deze date ook. Al was deze date alleen maar goede uitersten.
pi_143258280
Zijn echt alle mooie mensen met duidelijke foto's naar Tinder vertrokken? Mien gott, als ik al eens een foto zie op Paiq waar iemand duidelijk op staat, issie te lelijk/slechtgekleed/onverzorgd om acceptabel te zijn op een datingsite...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_143258902
Oh ik had juist het gevoel dat tinder een beetje 'op' was
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_143259010
Misschien zijn eindelijk al de goede mannen getrouwd en de knappe mannen nu echt allemaal gay -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_143259359
Nee Rotterdam en omstreken is op, mantechnisch. Ik ga literair onderzoek doen denk ik.

pi_143259511
CC krijg jij trouwens personeelskorting en mogen je fokhomies daar gebruik van maken?
pi_143259864
Ga je de meisjes omhoog hijsen?
pi_143260177
quote:
5s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ga je de meisjes omhoog hijsen?
Ligt er aan wat jij voor me kunt betekenen :D

Ok om even mijn punt te illustreren, niet helemaal sjiek, ik haal het zo wel weer weg, maar hier, 4 foto's dus, waarvan er 1 van acceptabele kwaliteit is, niet bewogen, niet anderszins vaag, niet veraf. Ik heb ze geanonimiseerd (kindasorta), maar foto 1 donker en onscherp, foto 2 donker en bewogen, foto 3 is genomen in de mistbergen tussen Andor en Arad Doman... Met foto 4 is niets mis, behalve de wanstaltige inrichting, dus die heb ik helemaal weggehaald. Jammer dat juist door de gezichten weg te halen mijn punt een beetje verloren gaat, maar soit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door DancingPhoebe op 10-08-2014 14:50:31 ]
pi_143260288
Pas op, straks gaat HJ bijten B-).
  zondag 10 augustus 2014 @ 14:18:38 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143260340
Je bent wel heel streng :')
Maargoed ik vind dat fotos vooral een idee moeten geven van hoe iemand is/eruit ziet. Het hoeft dan ook zeker geen fotografische hoogstandjes te zijn.
pi_143260348
:9~
pi_143260363
quote:
12s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Pas op, straks gaat HJ bijten B-).
Niet herkenbaar toch? Dus waarom?
pi_143260476
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Je bent wel heel streng :')
Maargoed ik vind dat fotos vooral een idee moeten geven van hoe iemand is/eruit ziet. Het hoeft dan ook zeker geen fotografische hoogstandjes te zijn.
Vind je echt dat ik te veel verwacht, wanneer ik vind dat foto's een beetje ok horen te zijn? Ik weet wel dat ik echt een zeikwijf ben hoor, maar kom op, je etaleert jezelf toch een beetje, dan doe je toch een beetje je best? Ik snap best dat wanneer je 5/6 foto's hebt, er ook wel eentje bij zit die je zelf hilarisch vindt omdat *insert* of die zoveel jolijt in je leven uitstraalt dat het feit dat het een mindere foto is, minder relevant is, maar dat is bij deze foto's ook al niet het geval.

Plus ik zie zoveel van dit soort waardeloze kwaliteit foto's dat het meer regel dan uitzondering lijkt te zijn.

Trek er dan even een uurtje voor uit met een vriend om 150 foto's te klikken, waar allicht 2 hele leuke bijzitten...
pi_143260497
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:19 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Niet herkenbaar toch? Dus waarom?
Graaahaaapje.
pi_143260538
CC hoe bevalt Pepper je?
  zondag 10 augustus 2014 @ 14:25:23 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143260668
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Vind je echt dat ik te veel verwacht, wanneer ik vind dat foto's een beetje ok horen te zijn? Ik weet wel dat ik echt een zeikwijf ben hoor, maar kom op, je etaleert jezelf toch een beetje, dan doe je toch een beetje je best? Ik snap best dat wanneer je 5/6 foto's hebt, er ook wel eentje bij zit die je zelf hilarisch vindt omdat *insert* of die zoveel jolijt in je leven uitstraalt dat het feit dat het een mindere foto is, minder relevant is, maar dat is bij deze foto's ook al niet het geval.

Plus ik zie zoveel van dit soort waardeloze kwaliteit foto's dat het meer regel dan uitzondering lijkt te zijn.

Trek er dan even een uurtje voor uit met een vriend om 150 foto's te klikken, waar allicht 2 hele leuke bijzitten...
ik heb geen zin om een sort of fotoshoot te doen voor een datingsite. en snap dat anderen dat ook hebben. daarbij vind ik dat soort fotos juist niet mooi.
En zogenaamd spontane fotos klikken met een vriend werkt natuurlijk ook niet.

Dus doe mij dan maar echte fotos die wat onduidelijk zijn.
Ieder zo zijn voorkeuren :)
pi_143260697
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ligt er aan wat jij voor me kunt betekenen :D

Ok om even mijn punt te illustreren, niet helemaal sjiek, ik haal het zo wel weer weg, maar hier, 4 foto's dus, waarvan er 1 van acceptabele kwaliteit is, niet bewogen, niet anderszins vaag, niet veraf. Ik heb ze geanonimiseerd (kindasorta), maar foto 1 donker en onscherp, foto 2 donker en bewogen, foto 3 is genomen in de mistbergen tussen Andor en Arad Doman... Met foto 4 is niets mis, behalve de wanstaltige inrichting, dus die heb ik helemaal weggehaald. Jammer dat juist door de gezichten weg te halen mijn punt een beetje verloren gaat, maar soit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die derde is wel dramatisch onscherp, ja, die moet daar ook gewoon gestraft voor worden. Twee lijkt op het eerste gezicht juist wel leuk (de foto dan, he). Geen rare, flatterende belichting, naturel, geen selfie, dus je kunt z'n postuur wat beter inschatten.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_143260782
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

Die derde is wel dramatisch onscherp, ja, die moet daar ook gewoon gestraft voor worden. Twee lijkt op het eerste gezicht juist wel leuk (de foto dan, he). Geen rare, flatterende belichting, naturel, geen selfie, dus je kunt z'n postuur wat beter inschatten.
Dat zie je nu niet, maar de ogen vallen compleet weg de schaduw, dat vind ik juist essentieel, dat je iemands oogopslag/blik goed kunt zien.
  zondag 10 augustus 2014 @ 14:29:52 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143260862
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat zie je nu niet, maar de ogen vallen compleet weg de schaduw, dat vind ik juist essentieel, dat je iemands oogopslag/blik goed kunt zien.
als t zn enige foto is.. is t wat anders.
Maar de meesten hebben meerdere fotos, waardoor t bij elkaar wel een goed beeld geeft.
pi_143260909
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

als t zn enige foto is.. is t wat anders.
Maar de meesten hebben meerdere fotos, waardoor t bij elkaar wel een goed beeld geeft.
Ja dat is hier idd jammer aan, je ziet maar 1 van het setje, voor hetzelfde geld valt het reuze mee, maar dit soort onduidelijke foto's overheersen gewoon in het aanbod wat ik voorgeschoteld krijg :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')