Kan dat kneusje Bakkali niet gewoon worden teruggezet naar de jeugd? Of wellicht gewoon heel het seizoen op de tribune bij Jong PSV. Lijkt me ook een mooie optie.
Op vrijdag 1 augustus 2014 02:28 schreef HL_Dog43 het volgende: Kan dat kneusje Bakkali niet gewoon worden teruggezet naar de jeugd? Of wellicht gewoon heel het seizoen op de tribune bij Jong PSV. Lijkt me ook een mooie optie.
Bakkali Ondertussen is er nog steeds onduidelijkheid over de toekomst van Zakaria Bakkali. Het jonge talent van PSV wil zijn contract, dat medio 2015 afloopt, niet verlengen en is daarom naar de beloften gezet. "We hebben een akkoord bereikt met Atlético, maar dat heeft pas inhoud als Bakkali zelf ook tot een akkoord komt. Dat is nog niet gebeurd." Voor WK-gangers Memphis Depay en Georgino Wijnaldum, die woensdag weer op de training waren, is er ondanks alle geruchten nog geen concrete interesse. "De enige speler die nog weg mag is Timothy Derijck", aldus Brands.
"De enige speler die nog weg mag is Timothy Derijck", aldus Brands.
Gisteren voor de eerste keer dit seizoen PSV aan het werk gezien. Ik had vooraf echt de verwachting dat er iets veranderd zou zijn t.o.v. vorig seizoen. Helaas wist ik na een kwartier al beter, het was nog exact hetzelfde gekut als voorgaande jaren.
We hebben twee back-up backs die er echt geen klote van kunnen. Brenet en Tazzy Tamata ( )..... serieus niveau Helmond Sport. Is toch niet normaal dat dit de stand-ins zijn bij een club als PSV ?!?!?! Bijna elke bal die ze krijgen gaat terug en wanneer ze dan een actie willen maken mislukt het hopeloos. En dan hebben we normaal gesproken Willems op de plaats van Tamata staan... ook niet echt een geweldenaar (op Ajax thuis in 2013 na).
Dan het centrum met Bruma en Hendrix. Beide opbouwend zwak. Waar ik Hendrix vorig jaar nog het voordeel van de twijfel gaf moet ik nu al bekennen dat dit niet DE man achterin voor PSV gaat worden. Erg onzeker, opbouwend ook niet goed, wellicht iets voor clubs als Utrecht of Heerenveen over een aantal jaren. Daarnaast heeft hij de pech dat hij naast Bruma moet spelen. Die kerel komt uit de jeugd van Chelsea, maar hoe onzeker moet je zijn. Enige pluspunt wat hij heeft zijn de kopduels.
Hiljemark aanvoerder ? Welke idioot bedenkt zoiets. Die kerel kan echt geen splijtende passes geven en ziet er uit als een 14-jarige. Maher. Ik zag enige verbetering. Een van de weinige pluspuntjes. Wat me wel opviel was dat hij en Ritzmaier steeds bij elke corner en vrije trap moesten staan. Leek wel alsof ze het niet eens waren met elkaar. Ritzmaier moet nog wennen aan het tempo wat PSV hoort te spelen. Wat een vertraging kwam er vanaf zijn voet zeg.... pfoe. Echt teleurstellend gisteren.
Narsingh kan alleen zijn man voorbij met z'n rechterpoot. Zelfs spelers van een Oostenrijkse tweede divisionist hadden dat door. De keer dat hij er doorheen kwam was het meteen een goal, ook meteen z'n eerste en laatste fatsoenlijke voorzet. Locadia was ineens linker vleugelaanvaller. Totaal de verkeerde postitie. Kwam nog geen pion voorbij. Luc de Jong werkte gisteren hard, kreeg alleen echt geen fatsoenlijke ballen. Alles op lulhoogte. Vervolgens gaat hij na de wedstrijd ook nog de twee vleugelspitsen complimenteren.... WTF. Vond hem wel balvast, maar had twee man op z'n nek elke keer. Was lastig ballen maar prikte er gelukkig nog ene in.
Al met al een teleurstellende avond. Als topclub in Nederland zijnde heb je een brede selectie nodig die kwalitatief goed is. Maar dat heeft PSV echt absoluut niet. Ik zie het opnieuw somber in.
Op vrijdag 1 augustus 2014 12:55 schreef de_boswachter het volgende: Gisteren voor de eerste keer dit seizoen PSV aan het werk gezien. Ik had vooraf echt de verwachting dat er iets veranderd zou zijn t.o.v. vorig seizoen. Helaas wist ik na een kwartier al beter, het was nog exact hetzelfde gekut als voorgaande jaren.
We hebben twee back-up backs die er echt geen klote van kunnen. Brenet en Tazzy Tamata ( )..... serieus niveau Helmond Sport. Is toch niet normaal dat dit de stand-ins zijn bij een club als PSV ?!?!?! Bijna elke bal die ze krijgen gaat terug en wanneer ze dan een actie willen maken mislukt het hopeloos. En dan hebben we normaal gesproken Willems op de plaats van Tamata staan... ook niet echt een geweldenaar (op Ajax thuis in 2013 na).
Dan het centrum met Bruma en Hendrix. Beide opbouwend zwak. Waar ik Hendrix vorig jaar nog het voordeel van de twijfel gaf moet ik nu al bekennen dat dit niet DE man achterin voor PSV gaat worden. Erg onzeker, opbouwend ook niet goed, wellicht iets voor clubs als Utrecht of Heerenveen over een aantal jaren. Daarnaast heeft hij de pech dat hij naast Bruma moet spelen. Die kerel komt uit de jeugd van Chelsea, maar hoe onzeker moet je zijn. Enige pluspunt wat hij heeft zijn de kopduels.
Hiljemark aanvoerder ? Welke idioot bedenkt zoiets. Die kerel kan echt geen splijtende passes geven en ziet er uit als een 14-jarige. Maher. Ik zag enige verbetering. Een van de weinige pluspuntjes. Wat me wel opviel was dat hij en Ritzmaier steeds bij elke corner en vrije trap moesten staan. Leek wel alsof ze het niet eens waren met elkaar. Ritzmaier moet nog wennen aan het tempo wat PSV hoort te spelen. Wat een vertraging kwam er vanaf zijn voet zeg.... pfoe. Echt teleurstellend gisteren.
Narsingh kan alleen zijn man voorbij met z'n rechterpoot. Zelfs spelers van een Oostenrijkse tweede divisionist hadden dat door. De keer dat hij er doorheen kwam was het meteen een goal, ook meteen z'n eerste en laatste fatsoenlijke voorzet. Locadia was ineens linker vleugelaanvaller. Totaal de verkeerde postitie. Kwam nog geen pion voorbij. Luc de Jong werkte gisteren hard, kreeg alleen echt geen fatsoenlijke ballen. Alles op lulhoogte. Vervolgens gaat hij na de wedstrijd ook nog de twee vleugelspitsen complimenteren.... WTF. Vond hem wel balvast, maar had twee man op z'n nek elke keer. Was lastig ballen maar prikte er gelukkig nog ene in.
Al met al een teleurstellende avond. Als topclub in Nederland zijnde heb je een brede selectie nodig die kwalitatief goed is. Maar dat heeft PSV echt absoluut niet. Ik zie het opnieuw somber in.
Grotendeels met je betoog eens, alleen heb ik Hendix sowieso nooit de man achterin gevonden. Op het middenveld vond ik hem, de paar keer dat hij inviel, wel goed. Als hij zich daar op zou kunnen focussen....
Dat vind ik dus altijd apart, als je 19-jarige spelers haalt moet dat wmb vrijwel altijd voor het eerste zijn. Kan er iemand een naam noemen van een 'talent' dat PSV op die leeftijd heeft aangetrokken, bij de jeugd/tweede elftal heeft gestald die in de jaren daarna nog van serieuze waarde (hoeft geen absolute sterspeler te zijn maar toch wel geschopt tot semi-basisspeler) werd voor het eerste elftal? Ik kan er niet één bedenken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Dat vind ik dus altijd apart, als je 19-jarige spelers haalt moet dat wmb vrijwel altijd voor het eerste zijn. Kan er iemand een naam noemen van een 'talent' dat PSV op die leeftijd heeft aangetrokken, bij de jeugd/tweede elftal heeft gestald die in de jaren daarna nog van serieuze waarde (hoeft geen absolute sterspeler te zijn maar toch wel geschopt tot semi-basisspeler) werd voor het eerste elftal? Ik kan er niet één bedenken.
druk eraf halen? Wenperiode gunnen?
Vaak heb je bij spelers dat ze eerst een half jaar moeten wennen aan hoger niveau/ andere competitie. Tegenwoordig hebben we dan de luxe dat dat via Jong PSV kan.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op vrijdag 1 augustus 2014 12:55 schreef de_boswachter het volgende: Hiljemark aanvoerder ? Welke idioot bedenkt zoiets. Die kerel kan echt geen splijtende passes geven en ziet er uit als een 14-jarige.
Want het zijn van een geschikte aanvoerder hangt af van je passes en uiterlijk en niet van je leiderscapaciteiten?
Vaak heb je bij spelers dat ze eerst een half jaar moeten wennen aan hoger niveau/ andere competitie. Tegenwoordig hebben we dan de luxe dat dat via Jong PSV kan.
En hoe vaak heeft dat geleid tot een speler die van waarde was bij het eerste die op een vergelijkbare leeftijd gehaald werd? Dat vraag ik dus.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op vrijdag 1 augustus 2014 12:55 schreef de_boswachter het volgende: Gisteren voor de eerste keer dit seizoen PSV aan het werk gezien. Ik had vooraf echt de verwachting dat er iets veranderd zou zijn t.o.v. vorig seizoen. Helaas wist ik na een kwartier al beter, het was nog exact hetzelfde gekut als voorgaande jaren.
Maher goed? Heb de wedstrijd niet gezien check zijn cijfers:
32 - Adam Maher lost possession 32 times in PSV - SKN St. Pölten, at least 13 times more than any other player on the pitch. Wasteful.
Feit is dat Willems in eerste instantie nog zou moeten "rijpen" bij jong PSV, maar door de blessures al na 2 maanden min of meer noodgedwongen zijn debuut moest maken in het eerste. Hetzelfde kan met Lukovic gebeuren, als er wat middenvelders geblesseerd raken.
Nee, was zelfs een optie dat hij bij de A zou starten. Maar dat werd jong PSV en daarna was hij nodig bij het eerste
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
En hoe vaak heeft dat geleid tot een speler die van waarde was bij het eerste die op een vergelijkbare leeftijd gehaald werd? Dat vraag ik dus.
we hebben pas één jaar die optie dus is lastig voorbeelden aanhalen
Nee, was zelfs een optie dat hij bij de A zou starten. Maar dat werd jong PSV en daarna was hij nodig bij het eerste
Was sowieso niet mogelijk omdat hij bij Sparta al 16 wedstrijden in het betaalde voetbal had gespeeld en dan kan je niet meer terug gezet worden naar de junioren.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Was sowieso niet mogelijk omdat hij bij Sparta al 16 wedstrijden in het betaalde voetbal had gespeeld en dan kan je niet meer terug gezet worden naar de junioren.
dan was het iig jong PSV
Hendrix en hiljemark zijn iets beter dan je beweert, verder eens
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
zo gek is dat niet toch? Dikke kans dat er vrienden van hem spelen
Op zaterdag 2 augustus 2014 18:10 schreef j0rdiiii het volgende: Vreemde berichten. Volgens het Twente en PSV topic op FOK! heeft Doyen geen enkele macht en 0,0 invloed op het transferbeleid.
Op het beleid niet nee, en op het moment dat PSV een speler uit eigen vermogen koopt heeft Doyen ook geen macht nee. PSV bepaalt altijd zelf nog wie ze aan- en verkopen. Tenzij ze diegene niet kunnen betalen.
Op het beleid niet nee, en op het moment dat PSV een speler uit eigen vermogen koopt heeft Doyen ook geen macht nee. PSV bepaalt altijd zelf nog wie ze aan- en verkopen. Tenzij ze diegene niet kunnen betalen.
Aha. Waarom zegt Rik dan dat de investeerders de transfer blokkeren, dat bepaalt Porto toch?
Vandaag kwam er veel lawaai uit het Philipsstadion, ik weet niet wat precies en waarvoor maar iets met een harde beat, weinig melodie, een volksmenner en zeikmuziek. Iets wat mij gillend doet wegrennen als ik er zou zitten.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL. #NoDAPL
Op zaterdag 2 augustus 2014 18:34 schreef Bram_van_Loon het volgende: Vandaag kwam er veel lawaai uit het Philipsstadion, ik weet niet wat precies en waarvoor maar iets met een harde beat, weinig melodie, een volksmenner en zeikmuziek.
Iets van een open dag of iets dergelijks. Ook geen flauw idee wat precies.
Dat en eindelijk eens een keer financiële fairplay invoeren maar dat zal vrees ik pas gebeuren wanneer voldoende kijkers afhaken en die kijkers slikken dermate veel crap dat ik het niet zie gebeuren. Begin eens met caps in te voeren en met CL-geld en UEFA-geld samsam te verdelen. Niet zoals PSV wat twee keer tegen arsenal speelde, won en vervolgens 1/3de van het bedrag krijgt wat Arsenal krijgt. De verschillen zijn al enorm groot (groot land en wereldstad vs. klein land en groot dorp), dat moet je dan niet nog erger maken.
Op zaterdag 2 augustus 2014 18:10 schreef j0rdiiii het volgende: Vreemde berichten. Volgens het Twente en PSV topic op FOK! heeft Doyen geen enkele macht en 0,0 invloed op het transferbeleid.
Aha. Waarom zegt Rik dan dat de investeerders de transfer blokkeren, dat bepaalt Porto toch?
Je weet niet hoe de afspraken zitten tussen Porto en de investeerders van Porto. Als er een minimale transfersom is opgenomen in het contract, dan hebben die investeerders recht van spreken. Oftewel de investeerders van Porto houden deze transfer vooralsnog tegen.
Dat en eindelijk eens een keer financiële fairplay invoeren maar dat zal vrees ik pas gebeuren wanneer voldoende kijkers afhaken en die kijkers slikken dermate veel crap dat ik het niet zie gebeuren. Begin eens met caps in te voeren en met CL-geld en UEFA-geld samsam te verdelen. Niet zoals PSV wat twee keer tegen arsenal speelde, won en vervolgens 1/3de van het bedrag krijgt wat Arsenal krijgt. De verschillen zijn al enorm groot (groot land en wereldstad vs. klein land en groot dorp), dat moet je dan niet nog erger maken.
Helaas. Zelf ben ik wel allang afgehaakt met te kijken naar wedstrijden van Nederlandse clubs tegen clubs die 5-10 keer zoveel te besteden hebben tenzij die Nederlandse club een zeer goed functionerend elftal heeft (2002-2004 met Ajax en PSV en later nog een keer AZ) maar de meeste mensen blijven wel kijken en dus komt de UEFA hiermee weg. Het verpest het voetbal voor zowel de kleinere landen als de grotere landen, de kleinere landen hebben geen schijn van kans meer hoe goed ze het ook doen waardoor jaarlijks dezelfde pak hem beet 10 clubs uitmaken wie dit jaar de CL wint waardoor het prestige van de prijs daalt en het voetbal voor de meeste kijkers minder interessant en minder aantrekkelijk (wat moet je anders dan met 8 man verdedigen als het budgetverschil zo groot is?) wordt.
Het gaat hier om twee verschillende constructies. Bij de Porto-constructie hebben Doyen en Robi een deel van de transferrechten voor Defour gekocht waardoor ze ook zeggenschap hebben over de transfers. Bij de PSV en Twente-constructie daarentegen investeert Doyen in transfers en krijgt in ruil hiervoor een percentage bij de verkoop, maar bezit het de rechten niet waardoor het officieel gezien geen invloed heeft op het beleid. Al blijft het natuurlijk altijd lastig hoe dit achter de schermen verloopt.
EDIT: overigens is PSV volgens mij uiteindelijk niet eens meer in zee gegaan met Doyen, maar ik kan me daarin vergissen.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2014 22:42:38 ]
Misschien omdat ze willen dat het complete aandeel wordt overgenomen. Of juist niet. Al met al een redelijk louche en onduidelijk verhaal, waar je niet mee in zee wil gaan.
In ander nieuws; Dat talentje wat nu bij PSV mee-traint, wat is dat voor iemand?
Het gaat hier om twee verschillende constructies. Bij de Porto-constructie hebben Doyen en Robi een deel van de transferrechten voor Defour gekocht waardoor ze ook zeggenschap hebben over de transfers. Bij de PSV en Twente-constructie daarentegen investeert Doyen in transfers en krijgt in ruil hiervoor een percentage bij de verkoop, maar bezit het de rechten niet waardoor het officieel gezien geen invloed heeft op het beleid. Al blijft het natuurlijk altijd lastig hoe dit achter de schermen verloopt.
EDIT: overigens is PSV volgens mij uiteindelijk niet eens meer in zee gegaan met Doyen, maar ik kan me daarin vergissen.
Zit niet zoveel verschil in. Bij Porto mogen ze Defour niet verkopen omdat het niet voldoende is voor Doyen. Bij PSV kan je ook gewoon ruzie krijgen met Doyen als PSV spelers wilt verkopen voor (in Doyens ogen) te weinig geld
Zit niet zoveel verschil in. Bij Porto mogen ze Defour niet verkopen omdat het niet voldoende is voor Doyen. Bij PSV kan je ook gewoon ruzie krijgen met Doyen als PSV spelers wilt verkopen voor (in Doyens ogen) te weinig geld
Dat laatste klopt, maar Doyen kan nog altijd geen transfer tegenhouden of wat dan ook. Wat wel zo is, is dat Doyen kan dreigen niet meer te investeren in aankopen van PSV waardoor ze een aardig dwangmiddel hebben, maar ze hebben nog altijd minder invloed dan bij bijvoorbeeld Porto.
In ander nieuws; Dat talentje wat nu bij PSV mee-traint, wat is dat voor iemand?
Het enige dat ik daarvan weet, is dat Barça hem tijdelijk bij ons stalt. Hij heeft een speelverbod (te jong gekocht). Zodra dat opgeheven wordt, zou hij weer terug moeten gaan.
Als Defour niet haalbaar is moeten we echt Mokotjo halen. Was vorig seizoen al fan van hem. Enorm loopvermogen, denkt bijna constant vooruit, wint veel duels en heeft ook nog een uitstekende pass. Lijkt me ook een stuk goedkoper dan Defour overigens. Geweldige speler.
Op zondag 3 augustus 2014 19:21 schreef tompsv18 het volgende: Als Defour niet haalbaar is moeten we echt Mokotjo halen. Was vorig seizoen al fan van hem. Enorm loopvermogen, denkt bijna constant vooruit, wint veel duels en heeft ook nog een uitstekende pass. Lijkt me ook een stuk goedkoper dan Defour overigens. Geweldige speler.
Heeft in die twee jaar Zwolle veel geleerd. Was bij Feyenoord ook altijd een groot talent, maar werd regelmatig verkracht op rechtsback. Daarnaast leek die ook wat kuipvrees te hebben.
Al zou Brands er voor willen gaan, Mokotjo heeft al aangegeven naar Ajax te willen.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Omdat Van Gangelen het steeds alleen maar over Ajax had. Misschien wil hij ook wel gewoon naar PSV.
Dan denk ik dat er eerst duidelijkheid moet komen over de komst van Defour. Was na het weekend toch, dat er meer bekend zou worden?
Zou wel een mooie impuls zijn, denk ik. Maar goed, ik kan er verder geen oordeel over maken. Heb hem niet veel zien spelen.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Jij ziet Defour vaak genoeg spelen om dat te kunnen beoordelen? En jij weet de prijs van Mokotjo?
Mokotjo zal vast niet veel meer moeten kosten dan 2/3 miljoen lijkt me. En Defour zie ik niet vaak spelen, maar is een stuk duurder en zit vast aan allemaal schimmige investeringsbedrijven
Mokotjo zal vast niet veel meer moeten kosten dan 2/3 miljoen lijkt me. En Defour zie ik niet vaak spelen, maar is een stuk duurder en zit vast aan allemaal schimmige investeringsbedrijven
Tijd voor plan B. Die investeringsmaatschappijen doen geen water bij de wijn, want dan raken ze hun miljoenen kwijt. Jammer, maar gewoon niet haalbaar. Nu is het tijd om door te schakelen, want de start van de competitie komt akelig dichtbij.
Tijd voor plan B. Die investeringsmaatschappijen doen geen water bij de wijn, want dan raken ze hun miljoenen kwijt. Jammer, maar gewoon niet haalbaar. Nu is het tijd om door te schakelen, want de start van de competitie komt akelig dichtbij.
Eens. Wat een gedoe. Welke andere middenvelder zien jullie dan graag komen? Ik zie wel wat in Klich, maar van mij hoeft er niemand bij. Ritzmaier mag de kans krijgen. Maar goed, wie spreekt jullie aan voor die plek?
Ik zie liever twee centrale verdedigers, een serieuze backup voor rechtsachter en een stevige concurrent voor linksachter komen. Heeft wat mij betreft hogere prioriteit dan een extra centrale middenvelder.
Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Lemming22 het volgende: Ik zie liever twee centrale verdedigers, een serieuze backup voor rechtsachter en een stevige concurrent voor linksachter komen. Heeft wat mij betreft hogere prioriteit dan een extra centrale middenvelder.
Ja, we kunnen pas sinds één jaar 'talenten' van 19 halen en ze stallen bij de Jong PSV/Tweede elftal, da's goed eend
Er is natuurlijk een groot verschil of je talenten in de Eerste divisie laat ballen of in een maandagavondcompetitie met een paar andere jong teams
Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Lemming22 het volgende: Ik zie liever twee centrale verdedigers, een serieuze backup voor rechtsachter en een stevige concurrent voor linksachter komen. Heeft wat mij betreft hogere prioriteit dan een extra centrale middenvelder.
die ook nog eens het hele transferbudget opslokt
Volgensmij is dat onzin zodat Porto niet meer kan vragen
dan nog zal het een forse hap uit het budget zijn. De Jong is ook al gekocht
Je kan onmogelijk alleen Defour kopen en daar blijft het dan bij, dat zou Cocu, de supporters en de buitenwereld niet accepteren.
Maar hoeveel geld is er nog over als je straks 10 miljoen hebt uitgegeven voor een aanvaller en een middenvelder? En dan moet je nog gaan duimen dat Rekik een jaartje gehuurd mag worden. Waarna je volgend jaar met hetzelfde probleem zit.
Rekik zie je niet meer terug, en alleen als bv Wijnaldum zou vertrekken zou een Defour een optie zijn. De nadruk ligt zoals Lemming al zei op de verdediging. Als je daar een muur hebt die ook opbouwend zijn mannetje kan staan, dan kan er een goed team komen. Anders niet.
Ik heb overigens ook wel vertrouwen in iemand als De Jong die het werkt afmaakt. Althans, in Nederlandse wedstrijden.
Begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Donderdag naar oostenrijk (mag geen probleem zijn), zondag naar willem 2 waar we het bijna altijd lastig hebben.
Defour heeft voor mij geen prioriteit, we hebben al zoveel middenvelders! laat maher maar eens tot de winter staan. achterin is het wel dunnetjes.. jammer dat van buyten geen trek had in PSV. zo iets missen we dan wel weer
Brands zei in de rust van de wedstrijd van afgelopen donderdag, dat er na het weekend een hoop duidelijk zou zijn. Kan iemand hem aub een keer confronteren met zijn uitspraken? Schiet gvd eens op, straks vis je overal achter het net.
joh. Snap ook echt niet dat ze achter die Defour aan gaan. Rekik was vorig jaar de sterkste verdediger in een al enorm zwakke verdediging en die lijkt ook niet terug te komen, ondanks dat davy zegt van wel. Snap niet dat je dan niet op zoek gaat naar een vervanger..
Ik snap ook niet zo wat PSV met weer een middenvelder moet. Schaars is wel uit de running, maar wat als hij straks terug is? Of gaan ze dan 4-4-2 spelen?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Het getouwtrek aan Zakaria Bakkali duurt al weken. PSV en Atletico Madrid waren er al uit, maar nu moeten de aanvaller en zijn management nog een krabbeltje zetten. Bakkali zou niet gelijk in Madrid aan de bak kunnen, maar eerst een jaar in Rijsel moeten spelen bij OSC Lille. (Le Soir)
Op maandag 4 augustus 2014 18:58 schreef Ciscus het volgende: Nou, laat het nieuws over nieuw aangetrokken verdedigers maar binnen stromen. Kan niet lang meer duren, kwestie van minuten.
Wat een gekutklooi weer. Nog geen duidelijkheid over die Belg, die van mij echt niet hoeft te komen. En nog geen duidelijkheid over Rekik, die echt wel wenselijk is. En na dit afgelopen weekend zou een hoop duidelijk zijn. Ja tis duidelijk dat er nog niks duidelijk is.
Op maandag 4 augustus 2014 18:58 schreef Ciscus het volgende: Nou, laat het nieuws over nieuw aangetrokken verdedigers maar binnen stromen. Kan niet lang meer duren, kwestie van minuten.
Zoekend PSV ziet in Mokotjo alternatief voor Defour
Ajax heeft Kamohelo Mokotjo op het lijstje staan als mogelijke vervanger van Daley Blind, mocht die nog weggekocht worden, maar mogelijk vertrekt de middenvelder van PEC Zwolle wel naar Eindhoven. PSV ziet in Mokotjo een alternatief voor Steven Defour, meldt het Algemeen Dagblad.
PSV is nu al wekenlang bezig met de komst van Defour, maar mede door de wensen van twee investeerdersgroepen verlopen de onderhandelingen bijzonder moeizaam. Marcel Brands zal daarom ook aan alternatieven moeten denken en gaf eerder al toe dat de naam van AZ'er Nemanja Gudelj was gevallen. Hij blijkt echter te duur te zijn voor PSV.
Het is niet bekend wat de 23-jarige Mokotjo moet kosten, maar hij zal ongetwijfeld goedkoper zijn dan Gudelj en Defour. De Zuid-Afrikaan heeft er een sterk jaar bij PEC op zitten en stond daarvoor jarenlang onder contract bij Feyenoord, waar hij echter niet definitief doorbrak. Mogelijk gunt PSV hem een nieuwe kans in de Nederlandse top.
Op dinsdag 5 augustus 2014 08:16 schreef Bonkers. het volgende: Dat is toch geen verbetering t.o.v een Ritzmaier, en van een tekort aan middenvelders is er ook geen sprake.
Typisch Brands.
Voor de breedte wel goed, mits niet te duur. Vind ik.
Ik ben benieuwd wie plan B is als Rekik niet komt. Sowieso zullen veel clubs dan alleen nog voor de hoofdprijs willen verkopen.
Voor de breedte wel goed, mits niet te duur. Vind ik.
Ik ben benieuwd wie plan B is als Rekik niet komt. Sowieso zullen veel clubs dan alleen nog voor de hoofdprijs willen verkopen.
Voor de breedte hebben we dan nu(mits voorlopige basis: Maher en Wijnaldum), Schaars, Hiljemark, Ritzmaier en eventueel Hendrix. Mokotjo is echt niet heel veel beter dan die 4. Alleen een absolute versterking kan wenselijk voor het middenveld, maar totaal onnodig. Deze 4 zijn goed genoeg voor de eredivisie.
Voor de breedte hebben we dan nu(mits voorlopige basis: Maher en Wijnaldum), Schaars, Hiljemark, Ritzmaier en eventueel Hendrix. Mokotjo is echt niet heel veel beter dan die 4. Alleen een absolute versterking kan wenselijk voor het middenveld, maar totaal onnodig. Deze 4 zijn goed genoeg voor de eredivisie.
Van mij hoeft er sowieso niemand bij, maar als Maher weer tegenvalt en Hendrix en Ritzmaier het niveau niet aan blijken te kunnen (een seizoen lang), dan is het toch een goede aankoop.
Van mij hoeft er sowieso niemand bij, maar als Maher weer tegenvalt en Hendrix en Ritzmaier het niveau niet aan blijken te kunnen (een seizoen lang), dan is het toch een goede aankoop.
Met Hiljemark en Schaars heb je er twee die al weinig door de ondergrens (horen te) zakken. Op het middenveld hebben we potentie, kwaliteit en vastigheid. Daar is echt niemand nodig. LCV, LV en een backup voor RV. Misschien nog een RCV als backup voor Bruma. Alle andere aankopen die gedaan worden moeten, mits iedereen nu blijft natuurlijk, van dermate hoog niveau zijn dat PSV ze toch niet kan betalen.
We hebben een cv nodig, meer niet. Misschien nog een back-up voor bruma
Probleem ligt toch vooral op het middenveld, al is daar nu wel ritzmaier
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Probleem ligt toch vooral op het middenveld, al is daar nu wel ritzmaier
De verdediging is in de breedte veruit de allerzwakste linie van PSV. We hebben nu één degelijke centrale verdediger (Bruma) en twee reserves uit de jeugd (Koch en Hendrix) die naar mijn idee niet sterk genoeg zijn en waarvan ik Hendrix veel liever op het middenveld zie. We hebben één fatsoenlijke rechtsback en één redelijke linksback die concurrentie mist. Verder lopen er nog Brenet en Tamata rond, die al vele keren hebben aangetoond het niveau bij lange na niet aan te kunnen. Met alleen één centrale verdediger gaan we het dit seizoen niet redden op verdedigend vlak.
De verdediging is in de breedte veruit de allerzwakste linie van PSV. We hebben nu één degelijke centrale verdediger (Bruma) en twee reserves uit de jeugd (Koch en Hendrix) die naar mijn idee niet sterk genoeg zijn en waarvan ik Hendrix veel liever op het middenveld zie. We hebben één fatsoenlijke rechtsback en één redelijke linksback die concurrentie mist. Verder lopen er nog Brenet en Tamata rond, die al vele keren hebben aangetoond het niveau bij lange na niet aan te kunnen. Met alleen één centrale verdediger gaan we het dit seizoen niet redden op verdedigend vlak.
Dit.
Enige dat je misschien buiten de verdediging nog zou willen aanvullen is een linksbuiten. Depay alleen lijkt me onverstandig. Josefzoon is het ook niet helemaal, maar als vervanger voor in de Eredivisie is het nog geen ramp. Dat zijn ook posities waar je volgend jaar naar kunt kijken.
Het middenveld is prima bezet. Iedere middenvelder die komt staat talent(Ritzmaier, Maher, Vloet en Hendrix) in de weg.
Enige dat je misschien buiten de verdediging nog zou willen aanvullen is een linksbuiten. Depay alleen lijkt me onverstandig. Josefzoon is het ook niet helemaal, maar als vervanger voor in de Eredivisie is het nog geen ramp. Dat zijn ook posities waar je volgend jaar naar kunt kijken.
Het middenveld is prima bezet. Iedere middenvelder die komt staat talent(Ritzmaier, Maher, Vloet en Hendrix) in de weg.
Ik ben het met je eens, maar het is natuurlijk wel een vraagteken of - Maher gaat presteren - Schaars goed hersteld - Ritzmaier en Hendrix een vol seizoen een goed niveau kunnen halen - Vloet überhaupt het niveau aan kan
Het klinkt altijd leuk om jeugd in te passen, maar kijk even hoe snel Brenet wordt afgeschreven door ons allemaal. We zijn niet geduldig met talenten en willen goed voetbal en kampioen worden.
Als het zonder Defour niks wordt dit seizoen dan wordt er niet gesproken over deze 'leuke talenten die de kans moeten krijgen' gesproken. We zijn allemaal ook heerlijk opportunistisch.
Blijft staan dat ik hoop op een middenveld met Wijnaldum, Maher en Ritzmaier. En dat er wordt geïnvesteerd in de verdediging.
Ik ben het met je eens, maar het is natuurlijk wel een vraagteken of - Maher gaat presteren - Schaars goed hersteld - Ritzmaier en Hendrix een vol seizoen een goed niveau kunnen halen - Vloet überhaupt het niveau aan kan
Het klinkt altijd leuk om jeugd in te passen, maar kijk even hoe snel Brenet wordt afgeschreven door ons allemaal. We zijn niet geduldig met talenten en willen goed voetbal en kampioen worden.
Als het zonder Defour niks wordt dit seizoen dan wordt er niet gesproken over deze 'leuke talenten die de kans moeten krijgen'. We zijn allemaal ook heerlijk opportunistisch.
Blijft staan dat ik hoop op een middenveld met Wijnaldum, Maher en Ritzmaier. En dat er wordt geïnvesteerd in de verdediging.
Brenet kan hard rennen, maar tegen Zulte Waregem was al duidelijk dat hij niet de balbehandeling en daardoor niet het niveau heeft waar PSV naar streeft. Hendrix heeft het inzicht en lef, daardoor vond ik hem echt een verademing als CVM. Vloet is inderdaad nog afwachten, maar die speelde vorig jaar nog in Jong. Hij is niet voor niets je zevende middenvelder.
Maher vond ik afgelopen donderdag al beter dan vorig seizoen en zijn uitspraken vanaf maart/april(?) lieten zien dat hij een stuk kritischer op zichzelf is geworden. Ik denk dat hij er wel komt.
Ritzmaier gaat het denk ik niet redden, uiteindelijk. Ik vind zijn handelingssnelheid net te laag voor de top van de Eredivisie, in ieder geval op dit moment. Hiljemark is op dit moment nog beter, alleen Hendrix vind ik nog verder in zijn ontwikkeling. Die zal nog wel zijn dip krijgen, maar daar hebben we dan 2 vervangers voor, die mogelijk ook op de plek van Maher kunnen invallen. We hebben zo'n 6 middenvelders die in principe goed genoeg zijn om in willekeurige combinatie van 3 minimaal voor een top 5 plek moeten gaan. Als iedereen fit is en (fit) blijft, kunnen we met dit middenveld strijden voor plek 1 / 2 / 3. Defour is beter dan dat we hebben, dat is duidelijk, maar we hebben zo weinig geld.
En dat geld is hard nodig voor de verdediging. Bruma kan mee in de eredivisie, maar kan geen leiding geven. Arias is goed, nu Janmaat weg is behoort hij zeker tot de beste 3 rechtbacks van de Eredivisie. Willems kan mee in de eredivisie, maar is vaak geblesseerd en is niet constant genoeg. Hendrix zie ik veel liever op het middenveld en daarachter hebben we niemand. De verdediging kan, mits iedereen fit blijft, zich optrekken aan de rest van het elftal, waardoor je voor plek 3 / 4 / 5 kunt strijden. Mochten Ajax, Twente, Vitesse en Feyenoord allemaal veel te veel punten verspelen(net als afgelopen jaren), kun je met veel geluk een gooi doen naar het kampioenschap. Deze linie mist echter kwaliteit, in de basis en de breedte. Het middenveld mist zekerheid, maar dat kan opgelost worden door kwaliteit achterin.
Wat echt nodig is, is back-up voor de flanken. Locadia op links (indien depay er niet is?) kom op zeg!! je hebt nu narsingh, jozefgof, depay en rayhi (?) dat kan toch niet!
Op dinsdag 5 augustus 2014 13:33 schreef JaafkeEHV het volgende: Wat echt nodig is, is back-up voor de flanken. Locadia op links (indien depay er niet is?) kom op zeg!! je hebt nu narsingh, jozefgof, depay en rayhi (?) dat kan toch niet!
Als het zonder Defour niks wordt dit seizoen dan wordt er niet gesproken over deze 'leuke talenten die de kans moeten krijgen' gesproken. We zijn allemaal ook heerlijk opportunistisch.
Ik vind het woord talenten nogal snel in de mond genomen. Tegenwoordig is elke speler uit de jeugd een "talent".
Op dinsdag 5 augustus 2014 13:33 schreef JaafkeEHV het volgende: Wat echt nodig is, is back-up voor de flanken. Locadia op links (indien depay er niet is?) kom op zeg!! je hebt nu narsingh, jozefgof, depay en rayhi (?) dat kan toch niet!
Dat is voor volgend jaar. De basisklanten zijn prima. In de verdediging zijn de basisspelers niet eens allemaal van het gewenste niveau.
PSV moet zich mogelijk schrap zetten voor een enorm bod op Memphis Depay. Tottenham Hotspur zou volgens Goal een bedrag van liefst negentien miljoen euro willen bieden op de vleugelaanvaller. Men zou het bod in voorbereiding hebben en daarmee als eerste serieus een poging willen doen om Depay los te weken bij PSV.
Zou Brands een schaduwlijstje hebben als Rekik niet gehuurd kan worden?
Viergever
Gewoon die 20 miljoen van Depay bij die miljoentjes van De Stroot en Mertens zetten. We doen of kunnen er toch geen fuck mee. Ja een verdediger huren. Of nou ja, dat lukt al niet.
als ze al op 19 miljoen inzetten dan i de stap naar een transfer van boven de 20 miljoen prima te doen.
Dan kan Brands pas echt los op de transfermarkt 3 middenvelders en 3 aanvallers erbij
Want het zijn van een geschikte aanvoerder hangt af van je passes en uiterlijk en niet van je leiderscapaciteiten?
Een leider hoort er ook uit te zien als een leider en niet als een baby. Plus je moet een beetje kunnen ballen lijkt me. Alsof iemand wil luisteren naar H I L J E M A R K Dat hij lekker frietjes gaat bakken in de Actifry.
Dat zou echt topnieuws zijn, hier kunnen we zeker 2 goede aanvallers van terug kopen.
Andere clubs gaan dan ook aan ons de hoofdprijs vragen. Kampioen word je niet met geld op de bank. Ik gun het hem wel. Maar is de Spurs nou zijn droomclub? Ik denk het niet (nergens op gebaseerd, ik vind het zelf vooral een karakterloze koopclub)
De 15-jarige Bobby Adekanye blijft waarschijnlijk een jaar bij PSV in afwachting van een FIFA-zaak.
Bobby Adekanye kreeg het aanbod om een jaar bij PSV te voetballen, bij ‘Barca’ mag hij niet spelen.
EINDHOVEN - Bobby Adekanye is vijftien jaar en houdt van voetbal. Het is een knaap met een bijzonder verhaal, hij draagt een heel verleden met zich mee. Op het oog heeft hij het wel aardig voor elkaar. De linksbuiten met de Nederlandse en Nigereaanse nationaliteit staat ingeschreven bij de jeugdopleiding van de club waar bijna iedere jongen van droomt: FC Barcelona. Bobby is een van de 250 uitverkorenen, waarvan ongeveer een procent uiteindelijk doorstroomt naar het eerste elftal. Er is niettemin een groot probleem. De Catalanen zouden zich onder meer bij zijn transfer in 2011 niet aan de regels hebben gehouden. Bobby verhuisde destijds als 12-jarig jongetje vanuit de Ajax-opleiding naar Spanje. De FIFA onderzoekt deze transactie en legde FC Barcelona mede hierom in het voorjaar een transferverbod op. Het was wereldnieuws, een van de grootste clubs ter wereld werd keihard aangepakt. Barcelona mocht in twee transferperiodes geen spelers aantrekken. Die sanctie is opgeschort, Bobby moet ondertussen noodgedwongen de benen stil houden. Hij mag in wedstrijden niet in actie komen zolang de beroepsprocedure van FC Barcelona bij de FIFA loopt. Momenteel verblijft de in Alphen aan den Rijn geboren aanvaller op De Herdgang in Eindhoven. PSV heeft zich zijn zaak aangetrokken en is bereid hem in ieder geval dit jaar onderdak geven en duels te laten spelen. De club verwacht dat de FIFA toestemming voor deze transactie geeft. Na dat jaar is Bobby zestien en mag hij alsnog in Barcelona zijn droom waarmaken.
De zaak van Adekanye bevindt zich ergens tussen de extremen kinderhandel en het recht op volledig vrij verkeer van personen, goederen en diensten. De FIFA hanteert voor talentvolle voetbalkinderen een aantal criteria. Binnen de Europese Unie zijn transfers van 12-,13-,14- en 15-jarige spelers in principe verboden, tenzij aan bepaalde uitzonderingen is voldaan. De ouders kunnen bijvoorbeeld om niet-voetbalgerelateerde redenen verhuizen. In de praktijk is dat niet altijd eenvoudig te checken. Spelers van buiten de Europese Unie mogen in principe niet voor hun 18e levensjaar aangetrokken worden.
Dat topclubs proberen de uitzonderingen te benutten en de grenzen opzoeken in de strijd om de beste talenten, is geen geheim. En de ouders? Zeg maar eens nee tegen een financieel en sportief fraai aanbod van een Europese topclub voor een kind. Wie in eigen land weinig te verliezen heeft, gaat gretig in op een goudgerand, maar juridisch twijfelachtig aanbod.
Bobby verhuisde in het najaar van 2011 naar FC Barcelona, na vier jaar Ajax. Op zijn achtste plukten de Amsterdammers hem weg bij Alphia F1. Afgelopen zaterdag speelde het talent mee tijdens een oefenwedstrijd van de B-junioren van de club. Hoofd jeugdscouting Rini de Groot legde met toestemming van hoofd jeugdopleidingen Art Langeler het contact met de familie en FC Barcelona. De club heeft goede hoop dat Adekanye dit seizoen in Eindhoven kan spelen. De gedachte is dat andere spelers van PSV profiteren van zijn talent. Hij kan het niveau bij de B-junioren tijdelijk opkrikken. Adekanye geldt volgens De Groot als een leergierige, fatsoenlijke en goed benaderbare jongen. Mede daarom sprong PSV in het gat. De club huurt hem van de Spanjaarden, totdat er duidelijkheid is rond het beroep over het transferverbod. Als alles rondkomt, kan Bobby in ieder geval weer voetballen en hoeft hij zich even niks aan te trekken van zijn zaak. Stilstand is ook op zijn leeftijd achteruitgang.
Op dinsdag 5 augustus 2014 20:00 schreef HL_Dog43 het volgende: Belachelijk dat we dat jochie de kans geven, terwijl die weer terug moet naar Barca. Staat alleen maar eigen jeugd in de weg.
Op dinsdag 5 augustus 2014 20:00 schreef HL_Dog43 het volgende: Belachelijk dat we dat jochie de kans geven, terwijl die weer terug moet naar Barca. Staat alleen maar eigen jeugd in de weg.
En maar janken als er weer een jeugdspeler uit eigen opleiding wordt weggekaapt, maar ondertussen die clubs hier wel bij helpen.. tsja...
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
dit
Maar goed ook, anders was ie al onhaalbaar geweest.
Mijn punt is; Je kunt niet veel zeggen over iemand die je een wedstrijd hebt gezien. Ajacieden hebben daar ook een handje van. Zo is die Milik al de hemel in geprezen voordat hij überhaupt een officiële wedstrijd had gespeeld.
Mijn punt is; Je kunt niet veel zeggen over iemand die je een wedstrijd hebt gezien. Ajacieden hebben daar ook een handje van. Zo is die Milik al de hemel in geprezen voordat hij überhaupt een officiële wedstrijd had gespeeld.
Ik snap je punt, maar vind t toch wel wat zeggen als je je kan onderscheiden (nee, hij was de beste van het veld) in eindstrijd van een Jeugd WK (dus onder druk!) die ik met mijn eigen ogen heb gezien. Volgens mij was hij zelfs aanvoerder.
Ik snap je punt, maar vind t toch wel wat zeggen als je je kan onderscheiden (nee, hij was de beste van het veld) in eindstrijd van een Jeugd WK (dus onder druk!) die ik met mijn eigen ogen heb gezien. Volgens mij was hij zelfs aanvoerder.
Je "Dit is duidelijk PSV 1 materiaal" doet refereren dat je hem erg goed kent.
De transfer van Steven Defour naar PSV lijkt definitief van de baan. Marcel Brands was lange tijd druk bezig met de komst van de middenvelder, die zelf had aangegeven wel wat te voelen voor een overstap naar Eindhoven. PSV wil echter niet meer dan vijf miljoen euro betalen, terwijl FC Porto acht miljoen wil hebben. "Defour is te duur voor ons", zegt Marcel Brands nu in Voetbal International. / De transferrechten van de 26-jarige Defour liggen voor 55 procent in handen van Porto en voor 45 procent bij investeerdersgroepen Doyen Sports Group en Robi. Afgelopen weekend berichtte het Eindhovens Dagblad al dat de investeerders de marktwaarde van Defour op acht miljoen euro schatten en dat een transfer daardoor ver weg was. Brands lijkt nu definitief voor een alternatief te moeten gaan. Dinsdag werd de naam van Kamohelo Mokotjo (PEC Zwolle) genoemd en eerder had Brands zelf al aangegeven dat Nemanja Gudelj van AZ in beeld was geweest. Gudelj is echter nog duurder dan Defour, hij moet liefst tien miljoen euro kosten, en dus is zijn komst sowieso niet langer bespreekbaar.
Ik snap niet waarom je Bruma 'degelijk' noemt. Toonde vorig seizoen toch duidelijk aan de mindere van Rekik te zijn en was vaak een punt van onrust achterin. Enige pluspunt is zijn kopvermogen en zijn fysiek.
Hmm. Meende dat ergens gelezen te hebben. Doet echter niets af aan mijn stelling dat je niet aan de hand van een enkele wedstrijd kunt zeggen of dit een goede aanwinst is.
Op woensdag 6 augustus 2014 10:22 schreef tompsv18 het volgende: Mokotjo kost 1,5 mil volgens VI. Vind ik echt niet veel eerlijk gezegd. Ik zou hem dan direct halen, voor zo'n bedrag is het de gok wel waard.
1,5 miljoen? Kan toch niet. Dus 13 Mokotjo's is 1 Depay
Dat Brands zich maar eens richt op een drietal verdedigers, of weet hij misschien niet dat deze linie bestaat?
Hmm. Meende dat ergens gelezen te hebben. Doet echter niets af aan mijn stelling dat je niet aan de hand van een enkele wedstrijd kunt zeggen of dit een goede aanwinst is.
Gelukkig zijn er scouts. Zullen dat ventje niet op basis van YT gehaald hebben
Op woensdag 6 augustus 2014 10:22 schreef tompsv18 het volgende: Mokotjo kost 1,5 mil volgens VI. Vind ik echt niet veel eerlijk gezegd. Ik zou hem dan direct halen, voor zo'n bedrag is het de gok wel waard.
Ik snap niet waarom je Bruma 'degelijk' noemt. Toonde vorig seizoen toch duidelijk aan de mindere van Rekik te zijn en was vaak een punt van onrust achterin. Enige pluspunt is zijn kopvermogen en zijn fysiek.
Klopt, Bruma heeft een sterke verdediger naast zich nodig om zich aan op te trekken. Maar hij is het beste wat er nu achterin staat. Kun je nagaan wat de urgentie is van het versterken van die linie, in plaats van 5 miljoen op tafel klappen voor de zoveelste middenvelder.
Twente heeft zich inmiddels bij zijn zaakwaarnemer gemeld, lees ik. Dus we zullen zien hoe doortastend Brands is in zijn plan B.
Klopt, Bruma heeft een sterke verdediger naast zich nodig om zich aan op te trekken. Maar hij is het beste wat er nu achterin staat. Kun je nagaan wat de urgentie is van het versterken van die linie, in plaats van 5 miljoen op tafel klappen voor de zoveelste middenvelder.
Ik snap niet dat er nog niemand binnen PSV Brands in zijn nek heeft geklapt vanwege zijn aankoopbeleid. De supporters zullen toch niet de enige zijn die inzien dat je met deze verdediging onmogelijk landskampioen wordt...... Met een of twee blessures achterin heb je al een gigantisch probleem en heb je als back-ups spelers die niet zouden misstaan bij Helmond Sport of Top Oss (Brenet en Tazzy T.).
Op woensdag 6 augustus 2014 12:44 schreef Ciscus het volgende: Als promes 10miljoen waard is na dat ene seizoen, dan ben ik het er toch wel mee eens dat Depay meer dan 19 waard is.
Op woensdag 6 augustus 2014 16:58 schreef Iwanius het volgende: Hee Brabo's. Gaan jullie in navolging van Feyenoord ook inbinden op kwaliteit? (Depay weg...) Wordt het geheid weer geen landstitel dit seizoen.
Wij kunnen allemaal stemmen over de aankopen gelukkig.
Op woensdag 6 augustus 2014 16:58 schreef Iwanius het volgende: Hee Brabo's. Gaan jullie in navolging van Feyenoord ook inbinden op kwaliteit? (Depay weg...) Wordt het geheid weer geen landstitel dit seizoen.
Moet er dan niet eerst kwaliteit aanwezig zijn?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Het is immers ook in het belang van Porto dat Defour nu nog wat opbrengt, dus verkocht moet worden.
Na komend jaar heeft hij nog maar 1 jaar contract, en als hij transfervrij is zal Porto het aandeel van 45% van 6 miljoen (de aanvankelijke transfersom) weer terug moeten lappen aan die investeringsmaatschappijen en zelf er niks op verdienen.
Keus is nu 5 miljoen accepteren, waarvan 2,25 miljoen naar de investeerders gaat, of afwachten dat er iemand meer voor een bankzitter gaat betalen.
Porto kan met de investeerders afspreken dat ze het verschil tussen de 45% van 6 miljoen=2,7 miljoen en 2,25 zelf bijleggen. Voor Porto is het risico groter dat ze er meer op gaan verliezen als ze hem niet deze transferperiode verkopen. Bovendien wil de speler zelf heel graag weg, en graag naar PSV.
Brands weet dit, en heeft de weglooptruc gedaan (een onderhandelingstactiek).
Daily Mirror claimt akkoord: 'Depay naar Spurs, Chadli naar PSV'
Volgens het Eindhovens Dagblad heeft PSV nog helemaal niets gehoord van Tottenham Hotspur, maar de Daily Mirror heeft andere informatie. De Engelse tabloid claimt dat de clubs akkoord zijn over een transfersom voor Memphis Depay, die voor 12,6 miljoen euro de overstap zou maken. Dat bedrag is niet al te hoog, omdat Nacer Chadli in de deal zou worden betrokken.
De 25-jarige Chadli heeft er pas een jaar bij Tottenham op zitten, maar wist in dit seizoen niet te overtuigen en komt niet in de plannen van Mauricio Pochettino voor. De nieuwe coach van Tottenham ziet veel liever de twintigjarige Depay in zijn elftal spelen en zou Chadli als ruilmiddel naar Eindhoven willen sturen, om de transfersom wat omlaag te halen. Chadli speelde eerder in Nederland voor FC Twente en AGOVV.
De Daily Mirror claimt dat PSV en Tottenham er al uit zijn, maar het is maar de vraag hoe serieus dit bericht genomen kan worden: Depay heeft nog een contract voor drie seizoenen en PSV zal de tienvoudig international waarschijnlijk alleen voor de hoofdprijs laten gaan. Woensdagmiddag werd er gesproken over een bedrag van minstens twintig miljoen euro.
Dat blijkt wel weer ja... mokotjo inderdaad naar twente.
Ik las het ja, omdat Brands zijn focus te lang bleef houden op Defour, loop je deze veel goedkopere optie nu dus mis. Aan de andere kant, hou je wel geld in je zakken voor defensieve versterkingen. Maar dat ziet Brands waarschijnlijk weer niet zitten.
Ik las het ja, omdat Brands zijn focus te lang bleef houden op Defour, loop je deze veel goedkopere optie nu dus mis. Aan de andere kant, hou je wel geld in je zakken voor defensieve versterkingen. Maar dat ziet Brands waarschijnlijk weer niet zitten.
Brands en defensieve versterkingen .!!!!!!!!!!!
Twee jaar geleden scoorde PSV 110 keer ofzo en werden we nog geen kampioen door die prutsers achterin. Twee jaar later is het bij Brands nog steeds niet doorgedrongen dat je het niet haalt met alleen een goede aanval. Wat een mongol. Hij zet gewoon al z'n pijlen op Rekik, notabene een huurspeler.
Twee jaar geleden scoorde PSV 110 keer ofzo en werden we nog geen kampioen door die prutsers achterin. Twee jaar later is het bij Brands nog steeds niet doorgedrongen dat je het niet haalt met alleen een goede aanval. Wat een mongol. Hij zet gewoon al z'n pijlen op Rekik, notabene een huurspeler.
En vervolgens zegt Man City straks 'nah, we verhuren hem liever aan een laagvlieger in de PL, want we willen dat hij hier PL ervaring op doet'
Milan Basumatary en Bidyananda Singh krijgen de komende dagen de kans om zich te laten zien aan de technische leiding van PSV. De twee spelers gelden als de grootste talenten van India en lopen in het kader van het samenwerkingsverband tussen PSV en de Indiase voetbalbond stage in Eindhoven.
Kushal Das van de Indiase voetbalbond laat in gesprek met AIFF weten dat hij hoopt dat de twee zestienjarige talenten indruk kunnen maken bij PSV. "We zijn erg blij dat ze de kans krijgen om hun talent te laten zien. We hopen dat ze een club in Nederland kunnen overtuigen om ze een kans te geven."
Rob Baan, technisch directeur van de voetbalbond van India, beseft dat het niveauverschil enorm zal zijn. "Ze zullen onder topomstandigheden werken met topcoaches en met de beste spelers van hun leeftijdscategorie. De snelheid op de training zal erg hoog liggen. Ze zullen wel even nodig hebben om zich daaraan aan te passen."
"Het zal ze vervolgens een stap verder brengen en het vertrouwen dat ze een niveau hoger aankunnen. We zullen de trainingssessies filmen en laten zien aan de andere spelers in de opleiding, zodat zij kunnen zien wat er nodig is om op het hoogste niveau mee te kunnen doen", besluit Baan.
Ho ho, wat lees ik nu? PSV zou geinteresseerd zijn in de Kroaat Corluka. Speelt bij Lok. Moskou en moet 5 miljoen kosten. Villareal en Valencia zien hem ook wel zitten. Onhaalbare kaart mijn inziens.
Op donderdag 7 augustus 2014 13:03 schreef tja77 het volgende: Ho ho, wat lees ik nu? PSV zou geinteresseerd zijn in de Kroaat Corluka. Speelt bij Lok. Moskou en moet 5 miljoen kosten. Villareal en Valencia zien hem ook wel zitten. Onhaalbare kaart mijn inziens.
En toch bleef de meerderheid van de PSV fans beweren dat Marcelo een goede verdediger was
Goed is zal ie nooit worden, maar had ie niet regelmatig van die halve acties dan was hij in deze competitie geen complete debiel. Derijck is wat dat betreft een beter voorbeeld.
Goed is zal ie nooit worden, maar had ie niet regelmatig van die halve acties dan was hij in deze competitie geen complete debiel. Derijck is wat dat betreft een beter voorbeeld.
In een vijfmansverdediging waar hij alleen de makkelijke ballen hoeft weg te koppen zal het vast heel wat lijken, één op één is het een van de slechtste verdedigers die ik ooit bij PSV een vaste basisplek heb zien hebben.
In een vijfmansverdediging waar hij alleen de makkelijke ballen hoeft weg te koppen zal het vast heel wat lijken, één op één is het een van de slechtste verdedigers die ik ooit bij PSV een vaste basisplek heb zien hebben.
Daarbij Marcelo kwam als versterking, Derijck voor de breedte
Zo'n feest was het niet. 100 goals en geen kampioen vanwege de beperkingen achterin, dan kun je hem moeilijk goed noemen. Hij deed maar wat, en soms zag het er ook nog aardig uit. Weekend daarna werd ie helemaal scheel getikt door een semi-prof van RKC. Er was gewoon geen pijl op te trekken.
Supporters gaan hier dus echt niet naar luisteren en groot gelijk, ik zou ook gewoon blijven staan
waar bemoeit de UEFA zich mee
misschien is het een idee om de mensen die last hebben van de "staanders" een plekje elders in het stadion aan te bieden. Plek zat nu er minder seizoenkaarten verkocht zijn
misschien is het een idee om de mensen die last hebben van de "staanders" een plekje elders in het stadion aan te bieden. Plek zat nu er minder seizoenkaarten verkocht zijn
gewoon t hele stadion opnieuw indelen sfeervak oost tegen het uitvak aan zou wel lachen zijn.. dat is ook t mooie van de kuip
De koop/verkoop en shit voor de seizoenskaarten is helaas allemaal al afgelopen. De UEFA mafia bemoeit zich overal mee als het even kan
Supporters gaan hier dus echt niet naar luisteren en groot gelijk, ik zou ook gewoon blijven staan
Wa'n klets man! Hebben die zuid-europese teams en die turken dan wel een "UEFA" vergunning om te staan in het volledige stadion? Gewoon een paar oude mannetjes die al 324 jaar op die vakken zitten en zeuren dat er een nieuwe, staande, buurman naast is komen zitten in het vak.
Wa'n klets man! Hebben die zuid-europese teams en die turken dan wel een "UEFA" vergunning om te staan in het volledige stadion? Gewoon een paar oude mannetjes die al 324 jaar op die vakken zitten en zeuren dat er een nieuwe, staande, buurman naast is komen zitten in het vak.
Sowieso gaat die vergrijzing in ons stadion al te lang door. Zeg aub jullie seizoenskaarten op en maak ruimte voor jonger volk, of ga lekker op west of andere vakken zitten op noord en zuid.
Het gaat er, als ik het goed begrijp, om hoe het voor de wedstrijd wordt aangeduid. Als de Turkse clubs dus zeggen dat staan op al die tribunes is toegestaan, is er geen probleem. Als die clubs daarentegen zouden zeggen dat het zittribunes waren was het wel een probleem geweest. Overigens snap ik best dat er mensen zijn die het kut vinden als er iemand in hun vak gaat staan en snap ik niet wat het ertoe doet hoe lang zij al op het vak zitten en al helemaal niet waarom jij hen dat lijkt te verwijten.
Sowieso gaat die vergrijzing in ons stadion al te lang door. Zeg aub jullie seizoenskaarten op en maak ruimte voor jonger volk, of ga lekker op west of andere vakken zitten op noord en zuid.
doordat de kaarten jarenlang uitverkocht waren is er volgens 0 doorstroming geweest. Daar zou best eens wat werk van gemaakt mogen worden dit seizoen. Gewoon in overleg met elkaar. Nu kan het.
De koop/verkoop en shit voor de seizoenskaarten is helaas allemaal al afgelopen. De UEFA mafia bemoeit zich overal mee als het even kan
Als ik het goed heb begrepen zijn er zelfs mensen naar T en U gegaan omdat daar zoveel mensen staan en ze het daarom een goed alternatief vonden voor Oost
Ach ik had het op vak J op west nog erger. Ooit stonden mijn maten en ik wel eens op om heel ff de club te steunen of een keer de scheids te schelden en dan gelijk allemaal boze mensen ZITTUHH!!@3!@#
Echt flikker een eind op, we stonden een halve minuut op
Als ik het goed heb begrepen zijn er zelfs mensen naar T en U gegaan omdat daar zoveel mensen staan en ze het daarom een goed alternatief vonden voor Oost
Lijkt het nu ook steeds meer en meer te worden. Ik heb afgelopen seizoen vaak meer sfeer uit T en U gehoord dan op Oost. Kun je nagaan
doordat de kaarten jarenlang uitverkocht waren is er volgens 0 doorstroming geweest. Daar zou best eens wat werk van gemaakt mogen worden dit seizoen. Gewoon in overleg met elkaar. Nu kan het.
Gaat toch niet gebeuren. Het lijkt alsof er alles aan gedaan wordt om juist zo weinig mogelijk sfeer te krijgen. Snappen doe ik het niet.
Als ik PSV Netwerk mag geloven is Oost ook aardig aan het vergrijzen, dus het zou best kunnen.
Daar tijdens een gemiddelde wedstrijd de laatste tijd ook niet veel meer vanaf, enkel het kliekje in het midden van het vak wat nog een keer wat herrie maakt. De rest komt inderdaad van T en U.
Alsof de UEFA PSV een reprimande geeft omdat er 10 man staan op een zitplaats Wat een lulverhaal. Bij PSV is een uitbreiding van het stadion meer dan hoognodig. Al die oude zeikerds verpesten het voor de jongeren, wat de sfeer niet ten goede komt. En de sfeer is de reden dat ik 6 seizoenen geleden mij SK heb opgegeven en alleen nog maar de uitwedstrijden bezoek. Niet dat het daar zo leuk is, want we verliezen alles buiten EHV
Probleem is dat een uitbreiding veel te duur is. Pas in 2020 wordt er een besluit genomen over een nieuw stadion, dus tot die tijd wordt er hoogstwaarschijnlijk al helemaal niet uitgebreid.
Probleem is dat een uitbreiding veel te duur is. Pas in 2020 wordt er een besluit genomen over een nieuw stadion, dus tot die tijd wordt er hoogstwaarschijnlijk al helemaal niet uitgebreid.