abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 01:11:16 #1
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_142943437




GEZOCHT: onder het algemeen genoemde vieze man (Nee, niet deze) die vroeger bekendstond als bekend TV-persoonlijkheid was en nu als berucht TV-persoonlijkheid.


En tegenwoordig vooral bekend als gillend speenvarken:
(2:49, mocht de timecode niet werken)

"Soms gaat het niet, soms kan het niet..."
Nadat Peter Jan in de periode rondom 2006 al zijn vrouw inruilde voor een Thais avontuur en zijn ex met hoge schulden achterliet deden de wildste geruchten haar ronde. Een oplichter, een dromer, een aftroggelaar... Toch blijft Peter Jan terugkeren met steeds een ander project. Dan wil hij een publieke omroep starten, dan weer een eigen online zender genaamd Rens1, wil hij een nieuwe film van Meneer Kaktus opnemen, start hij met Johan Vlemmix een politieke partij...

Ook zijn opvoedkunsten (of vooral gebrek daaraan) zal in de media geen goed gevoel opwekken. Peter-Jan heeft namelijk al een dochter uit een eerdere relatie, de 33-jarige Lutein. Sommige mensen zullen haar misschien kennen van de bekende belspelspelletjes op RTL 4, waar ze als presentatrice voor werkte. Peter-Jan heeft met de moeder van Lutein afgesproken dat hij verder geen omkijken zou hebben naar zijn dochter. Lutein groeide dus op zonder vader.

Dit alles is een peulenschil vergeleken bij zijn meest recente actie: een vriendin van 20 jaar die op haar 14e al moeder werd. Dronken gevoerd, zo schept hij er zelf graag voor de TV-camera's over op. Ontmoet 'de liefde van z'n leven', Virginia.


"U was aan de beurt maar het is over..."
Virginia heeft een zoon, Jay die 6 jaar oud is. Omdat Virginia pas 14 was toen Jay werd geboren heeft haar moeder de voogdij. Sinds het contact met haar moeder is verbroken, ziet Virginia haar zoontje ook niet meer.

"En spelende vrouw, wat heb je nu geleerd?"
In oktober werd bekend Peter Jan Rens en zijn 42 jaar jongere vriendin Virginia hun eerste kindje verwachtten. Virginia was ruim over de helft van haar zwangerschap en had een behoorlijke babybuik toen ze deze showde tijdens de perspresentatie van Sterren Springen 2014. Dit na een mislukte poging en miskraam, begin vorig jaar.

Op 11 juni 2014 kwam hun dochter, Djelisa Annieta Rens, ter wereld.



"Krijg een prik van de kaktus!"
En toen vond Virginia het tijd voor een kort koppie:

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef Poesopstokje het volgende:


Nu is het écht een 40 jarige huismoeke.
Het laatste nieuws:
Peter-Jan Rens has left the whale! Of, nou ja... Dat lijkt toch wel zo. Of toch?

Doen ze het of doen ze het niet?
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:56 schreef djkoelkast het volgende:
PetrusJanRens twitterde op zondag 20-07-2014 om 13:47:40 Virginia en ik zijn helaas uit elkaar. reageer retweet
:')
En nog wat smullerij van meneer Santegoeds:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 01:12:14 #2
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_142943455
En fuck, ik verneuk de TT meteen ook. :') Het is Gateniet! _O-

EDIT: Een MOD rond dit uur die het heeft aangepast, respect _O_

[ Bericht 26% gewijzigd door ArnieAlberts op 01-08-2014 01:33:32 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 1 augustus 2014 @ 03:21:51 #3
22592 crew  Ole
pi_142944982
:D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_142945990
Wie heeft er nog een klusje dit weekend?
quote:
Peter Jan Rens

12 hours ago

Aankomend weekend heb ik nog plaats en tijd om te presenteren! Wil jij dat ik kom stuur een privé bericht of mail naar:

Rens1media@gmail.com

En misschien tot ziens!

Liefs,

Peter Jan Rens

pi_142946286
Liefs??? Lekker zakelijk ook.
Don't you love her madly?
  Moderator vrijdag 1 augustus 2014 @ 08:41:53 #6
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142946364
Even PJR in de TT gezet, want anders snapt niemand er meer een jota van :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2014 @ 08:48:42 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_142946428
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:35 schreef Lovechild het volgende:
Liefs??? Lekker zakelijk ook.
En misschien tot ziens!...

Dus misschien komt-ie ook nog niet eens als je 'm geboekt hebt. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:10:47 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142946708
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:35 schreef Lovechild het volgende:
Liefs??? Lekker zakelijk ook.
Dan weet je gelijk wat voor klusje hij wil hebben...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:18:28 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142946865
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 07:57 schreef piglet het volgende:
Wie heeft er nog een klusje dit weekend?
Het is echt van een ultieme treurigheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_142947033
"misschien tot ziens", maar waarschijnlijk niet.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 09:52:35 #11
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_142947472
quote:
Op vrijdag 7 februari 2014 organiseerde de sectie Economie (M&O, Businessklas) van CSG Willem de Zwijger, gastlessen Faillissement.

Peter Jan Rens, ervaringsdeskundige op het gebied van faillissementen, presenteerde deze gastlessen in diverse groepen. Aan de hand van zijn eigen faillissement, zowel zakelijk als persoonlijk, liet hij de leerlingen meereizen door de fasen die je tegenkomt tijdens een faillissement. Wat voor gevolgen kan een faillissement hebben, hoe kom je hier doorheen, hoe pak je de draad na een faillissement weer op en, heel belangrijk, hoe kun je na een faillissement weer succes gaan boeken?

Ook geinteresseerd in een gastles Financionomics,
bel met 06 - 86466703 of mail naar rens1media@gmail.com
:')
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:03:15 #12
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_142947681
Dat mailadres _O-
pi_142948569
Wat kost dat nou, zo'n gastles Financionomics?
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_142948685
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

:')
HAHAHAHAHA :') Dat scholen zich daarvoor lenen ook :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_142948711


[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2014 10:53:02 ]
pi_142948740
quote:
Frrrens: The Social Crowd Competition

Actie: Stort een euro en help mee het gestelde doel te bereiken!
Competitie: Elke speler organiseert 20 vrienden die zo snel mogelijk ook een euro storten.
Beloning: De spelers die zijn vrienden het snels organiseert wordt beloond met een grote prijs

Juist in tijden van crisis verzamel je je vrienden en speel je Frrrens!

Frrrens is een middel om met z'n allen zaken en diensten te financieren die we nodig hebben en hiermee weer dingen mogelijk te maken, zodat we weer meer kunnen genieten van het leven.
Ik las: de opbrengst gaat deels naar de huur van de recreatiewoning en de nep-adidas spullen die ze verkopen op marktplaats :')
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_142948760
quote:
Op die foto lijkt het net alsof die bult in z'n nek/op z'n schouder nog groter is geworden :')
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_142948776
"Frrrens - een onafhankelijke beweging om financiering te regelen"


_O- _O- _O-
pi_142948843
Welke FOK!ker is dit;

quote:
Domeinnaam financionomics.nl
Status actief
Houder M J Kristel, Finso
Administratieve contactpersoon mkristel@finso.nl
  Moderator vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:57:18 #22
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142948862
quote:
Frrrens is een economisch systeem om onafhankelijk van politiek en banken nieuwe initiatieven mogelijk te maken. Met Frrrenskunnen er mooie dingen georganiseerd worden, waar de gemeenschap achter staat en wat we doen met elkaar vanuit een sociaal draagvlak met je vrienden.
Ehh
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_142948877
Oh god, het is een soort PJR 2.0; http://finso.nl/MKristel.html

quote:
Mark is visionair, creatief, daadkrachtig, proactief, enthousiast, zelfstandig, pragmatisch en verliest nooit het resultaat uit het oog. Hij is in staat snel inzicht in complexe zaken te verwerven en weet deze terug te brengen tot inzichtelijke elementen die voor anderen sneller toegankelijk en herkenbaar zijn. Tevens heeft hij een sterk probleemoplossend vermogen en weet resultaten te bereiken daar waar anderen achter blijven.
De laatste tijd is hij een koploper geweest in het uitwerken van waarde proposities binnen de vernieuwende ontwikkelingen van de financiële wereld. Zijn bijdrage heeft er bijvoorbeeld voor gezorgd dat de benodigde oplossingen in de context van het "Nieuwe Bankieren" inzichtelijk werden en dat hiervoor concrete definities / specificaties voor konden worden vastgesteld.
pi_142948948
deze is ook zo mooi:

quote:
Wie wordt hier rijk van?

U, jullie....want met Frrrens worden uw idealen, aspiraties, projecten, initiatieven, zaken en goede doelen gefinancierd door vrienden en betrokkenen. Als dat gerealiseerd wordt definieer ik dat als rijk.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:04:26 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142949059
quote:
De links op deze pagina zijn allebei al niet meer beschikbaar (en te koop, dus als iemand Rens een oor aan wil naaien.....).

Overigens is PJR niet de eigenaar van die site, hij is geregistreerd door deze meneer, die eigenlijk ook niets met zijn eigen site doet.

Edit: ah, dat laatste stond er al....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')