quote:PSV IN UITVERKOCHT STADION TEGEN ST. PÖLTEN
PSV speelt donderdag het eerste duel in de derde voorronde van de Europa League tegen het Oostenrijkse Sankt Pölten in een uitverkocht stadion. Toch zal waarschijnlijk niet elke stoel bezet zijn, want seizoenkaarthouders hebben gratis toegang en zullen niet allemaal van hun kaart gebruikmaken. PSV roept seizoenkaarthouders dan ook op hun kaart over te dragen aan iemand anders indien ze zelf niet aanwezig kunnen zijn. De overige kaarten (ongeveer 10.000) zijn allemaal verkocht.
PSV trapt donderdag om 19:00 uur af tegen de nummer 4 van Oostenrijk, een week later is de return. Om het hoofdtoernooi te halen moet PSV daarna ook de vierde voorronde overleven. Die wordt gespeeld op 21 en 28 augustus. De loting is 8 augustus.
WK-gangers Memphis Depay en Georginio Wijnaldum zijn weer terug van vakantie, maar trainden nog niet met de groep mee.
hahaha treinkaperquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou zo familie van mij kunnen zijn.
Locadia heeft inderdaad veel meer aandeel gehad in het enige doeluntquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Locadia speelt beter dan Narsingh.
Jij verstaat ook alles verkeerd?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou zo familie van mij kunnen zijn.
psv is ook geweldigquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:29 schreef Tchock het volgende:
kt peulten" is trouwens ook echt een van de lelijkst
Zo, Rik is er snel bij.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-07-2014 om 20:29:28Brands meldt dat #PSV nu rond is met #Atletico over #Bakkali. Ik begreep vandaag vanuit zijn kamp dat hij er niet naar toegaat. reageer retweet
rik heeft een stijve ....quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo, Rik is er snel bij.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 31-07-2014 om 20:29:28Brands meldt dat #PSV nu rond is met #Atletico over #Bakkali. Ik begreep vandaag vanuit zijn kamp dat hij er niet naar toegaat. reageer retweet
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik houd me in, is te makkelijk om te zeggen dat WC Eend ook stom zou zijn. Of Dreft. Of Ajax. O wacht...quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:29 schreef Tchock het volgende:
"Sainkt peulten" is trouwens ook echt een van de lelijkste namen voor een voetbalclub die je kunt verzinnen.
Dit was echt totaal niet grappig. Ik ga je geeneens becijferen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik houd me in, is te makkelijk om te zeggen dat WC Eend ook stom zou zijn. Of Dreft. Of Ajax. O wacht...
Matig grapje. Die van mij zijn dan wel beterquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit was echt totaal niet grappig. Ik ga je geeneens becijferen.
Krijg ik nou wel eeuwige roem omdat niemand ooit lager kan? Zoals de Rode Lantaarn in de Tour de France?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit was echt totaal niet grappig. Ik ga je geeneens becijferen.
Haalbare spelers als Masa van Mexico en Salcido zouden ook versterkingne kunnen zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:32 schreef Caland het volgende:
Ik zag gisteren Hutchinson spelen. Dat lijkt me nou wel wat om het middenveld van PSV te versterken.
Hij speelde back toch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:32 schreef Caland het volgende:
Ik zag gisteren Hutchinson spelen. Dat lijkt me nou wel wat om het middenveld van PSV te versterken.
Fred Rutten dacht van te voren dat Besiktas met 5 verdedigers zou spelen. Hutchinson was toch echt een rechtsback in zijn optiek.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:32 schreef Caland het volgende:
Engelaar lijkt me ook wel watquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:32 schreef Caland het volgende:
Nee, daarvoor moet je een cijfer hebben. Je bent meer die ene renner die als tiende uitstapt en niemand weet zijn naam nog.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Krijg ik nou wel eeuwige roem omdat niemand ooit lager kan? Zoals de Rode Lantaarn in de Tour de France?
mooie pot héquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat zeefuik bij hun in de spits?
Kan PSV nooit betalen, dat is een niveautje te hoog.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:32 schreef Caland het volgende:
xDquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fred Rutten dacht van te voren dat Besiktas met 5 verdedigers zou spelen. Hutchinson was toch echt een rechtsback in zijn optiek.
Jullie maken het ook wel moeilijk hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je een cijfer hebben. Je bent meer die ene renner die als tiende uitstapt en niemand weet zijn naam nog.
Geheel toevallig verloor PSV nooit met Hutchinson als vervanger van Mark van Bommel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
xD
Speelde wel sterk overigens. Maar dat deed hij altijd wel als hij een keer op het middenveld mocht.
PSV ook niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb echt totaal geen zin in dit seizoen
Ik ook niet met dit voetbalquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
hou je mont jij bent zeker voor MVVquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
Klopt. Succes met Rutten dit jaarquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
xD
Speelde wel sterk overigens. Maar dat deed hij altijd wel als hij een keer op het middenveld mocht.
Ik wel. Worden weer feestuitslagen en een kampioen met tientallen verliespuntenquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
wat slechtquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:35 schreef Max23 het volgende:
Vloet erin, die speelt alleen 's avonds. 's Middags niet, want dan is het eb.
Wat dale zegt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:35 schreef Max23 het volgende:
ja alles kids , met gij ?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
heej tijger jij ook hier hoe is het
Sukkel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:35 schreef Max23 het volgende:
Kolkend stadion ookquote:
FC Dordrecht kampioen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wel. Worden weer feestuitslagen en een kampioen met tientallen verliespunten
Aha, een concurrent voor de meest matige grapquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:35 schreef Max23 het volgende:
Ik kan gewoon niet kiezen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aha, een concurrent voor de meest matige grap
Dordt heb ik nou niet een erg hoge pet van op maar het zou wel leuk zijn als Ajax, PSV en Feyenoord alle drie geen kampioen worden. Doe maar een outsiderquote:
Om vervolgens weer te falen in Europaquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dordt heb ik nou niet een erg hoge pet van op maar het zou wel leuk zijn als Ajax, PSV en Feyenoord alle drie geen kampioen worden. Doe maar een outsider
Fucking grappig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:37 schreef Fokker101 het volgende:
wat vinden jullie van deze grap
hop hop hop 2 ....... in een envelop
Feyenoord is anders al jarenlang een outsider.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dordt heb ik nou niet een erg hoge pet van op maar het zou wel leuk zijn als Ajax, PSV en Feyenoord alle drie geen kampioen worden. Doe maar een outsider
thanks man.quote:
Ik kom zo met een nog slechtere grapquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aha, een concurrent voor de meest matige grap
Ik dacht dat ze hem gehuurd hadden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Bruma zette daar bijna een slalom in Granqvist stijl. Jammer dat hij naar de zijkant rende in plaats van het doel
Grappigquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:37 schreef Fokker101 het volgende:
wat vinden jullie van deze grap
hop hop hop 2 ....... in een envelop
FC Groningen wordt tweede heb ik gehoord.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar doe jij je sos en pep in danquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Grappig
Alsof iemand nog een envelop gebruikt tegenwoordig
Ja ik wel hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Grappig
Alsof iemand nog een envelop gebruikt tegenwoordig
Dit is Nep PSV idd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:39 schreef Tchock het volgende:
Ooohh dit is niet het echte PSVZeg dat dan.
mweh.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:39 schreef Fokker101 het volgende:
wat vinden jullie van mijn nieuwe onderschrift
De enige pep die ik ken is van Peppie en Kokkiequote:
http://www.psvamateurs.nl/quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:39 schreef Tchock het volgende:
Ooohh dit is niet het echte PSVZeg dat dan.
Ja kloptquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
FC Groningen wordt tweede heb ik gehoord.
Heerlijke speler dat hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
thanks man.
Wel jammer overigens dat Granqvist niet meer bij Groningen speelt maar bij zon kut club uit Rusland. He rabbit
Was wel een goede inderdaad. In de huidige Eredivisie zelfs een supersterquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
thanks man.
Wel jammer overigens dat Granqvist niet meer bij Groningen speelt maar bij zon kut club uit Rusland. He rabbit
Aissati?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:42 schreef Smoofie het volgende:
Afgedankt bij Ajax dus PSV neemt er genoegen mee.
Ja beetje sneu. Apart hé, ik vond hem toch zo leuk beste grap van mij everquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:42 schreef Tchock het volgende:
Hahaha de leukepot-kutgrap wordt gewoon weggemod
Daarna komen de frambozen, tegelijk is dat niet zo lekker.quote:
Ik denk dat je meer succes hebt met een knappe lesbienne.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:43 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja beetje sneu. Apart hé, ik vond hem toch zo leuk beste grap van mij ever
Dat zegt eigenlijk wel genoeg over je andere grappen, niet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:43 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik vond het een bijzonder saaie toiletpot. Zelfs de wc-bril was wit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:43 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou hij valt anders wel in de smaak hier hoor. Guus.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk wel genoeg over je andere grappen, niet?
Bloempottenquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:44 schreef Fokker101 het volgende:
[ afbeelding ]
jozefgod kan geen potten breken
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee dat zijn bloempotten zoek maar op google: pot.
Waarom koop je geen ander toetsenbord? Dit doet raar.quote:
Tuurlijk. Nou weet hij dat hij direct de beste speler wordt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Defour meekijken naar deze wedstrijd? Zou hij nu nog naar PSV willen?
Bedankt voor het onderstrepen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:46 schreef Max23 het volgende:
Als Zoet een tegendoelpunt incasseert, zal hij naast een zure kop ook een bittere nasmaak aan deze wedstrijd overhouden. Dat zou bij PSV nog wat zout in de wonden strooien, na de toch al matige wedstrijd van vandaag.
Dat onderstrepen doet het hem, geeft het net dat beetje extra.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:46 schreef Max23 het volgende:
Als Zoet een tegendoelpunt incasseert, zal hij naast een zure kop ook een bittere nasmaak aan deze wedstrijd overhouden. Dat zou bij PSV nog wat zout in de wonden strooien, na de toch al matige wedstrijd van vandaag.
Nou geweldig. Echt. Bravo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:46 schreef Max23 het volgende:
Echt fantastisch deze.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:46 schreef Max23 het volgende:
is hij slechter dan die vorige grap?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat onderstrepen doet het hem, geeft het net dat beetje extra.
Spelers denken in eerste instantie aan geld dus het hangt ervan af wat PSV hem te bieden heeft denk ik.. iedere speler weet dat je sportief gezien weinig in Nederland hebt te zoekenquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Defour meekijken naar deze wedstrijd? Zou hij nu nog naar PSV willen?
Deze is echt goed hoor, hier kan ik nog net aan tippen maar hetquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:46 schreef Max23 het volgende:
Die eerste was ook een enorme swalbe. En daarmee heeft hij het verneukt voor zichzelf.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:48 schreef Smoofie het volgende:
Dit moet de eerste keer ooit zijn, 2x geel voor zogenaamde schwalbes
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Huh er is publiek in eindhoven xd
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Huh er is publiek in eindhoven xd
Alsof PSV die volgende ronde nog kan ontgaanquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pingel en zekerheid voor de volgende ronde ontnomen
Aftuigen die handel. Klopjacht op de scheidsrechter en de UEFA.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zelfs Higler is een betere scheidsrechterquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je dit niveau ziet, begin je bijna te vrezen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alsof PSV die volgende ronde nog kan ontgaan
Bal is rond, 11 tegen 11, dat allemaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alsof PSV die volgende ronde nog kan ontgaan
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
met rood voor een schwalbe weggestuurd worden tegen een Oostenrijkse 2e-klasser
Schwalbe ja? Bril vergeten?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
met rood voor een schwalbe weggestuurd worden tegen een Oostenrijkse 2e-klasser
Mijn demente oma is nog een betere scheidsrechterquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs Higler is een betere scheidsrechter
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:50 schreef Pleun2011 het volgende:
PSV verdient weer punten voor de UEFA ranglijst..
Mwah.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zal m'n bril ook wel vergeten zijn, maar ik zag heel weinig contact.
Daar ben ik het wel mee eens. Het is een overtreding in de zestien dus strafschop, of het is géén overtreding en dus valt de aanvaller onterecht en dus schwalbe. Keihard afstraffen die onzin.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:52 schreef Zorro het volgende:
Ze zijn ook compleet doorgeslagen de laatste tijd.
Het is OF een strafschop OF een schwalbe. Gewoon niks aan de hand bestaat niet meer
maria godquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:52 schreef Max23 het volgende:
Zou Jozefzoon een zus hebben die Mariadochter heet?
penalty was ook wat overdreven jaquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zal m'n bril ook wel vergeten zijn, maar ik zag heel weinig contact.
Die heet Pearlquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:52 schreef Max23 het volgende:
Zou Jozefzoon een zus hebben die Mariadochter heet?
Je hebt ook nog zaken als struikelen, uit evenwicht raken, tackle op de bal waardoor je valt. Kortom, gewoon niks aan de hand. Het hoeft niet het een of het ander te zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Het is een overtreding in de zestien dus strafschop, of het is géén overtreding en dus valt de aanvaller onterecht en dus schwalbe. Keihard afstraffen die onzin.
Maar dan moet de scheids het wel goed zien natuurlijk
Tuurlijk wel. Feyenoord heeft een veel grotere aanhang.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
PSV is niet meer of minder subtopper dan Feyenoord
Wel 7 kampioenschappen minder.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Feyenoord heeft een veel grotere aanhang.
Ook een veel grotere groep mensen in de buurt. Ik weet niet of er ooit onderzoek naar is gedaan, maar mensen zijn volgens mij redelijk geneigd een ploeg uit de buurt te supporten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, dat bewijst het. Ondanks minder succes een veel grotere aanhang.
Precies, Feyenoord heeft ook een veel gunstigere ligging.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook een veel grotere groep mensen in de buurt. Ik weet niet of er ooit onderzoek naar is gedaan, maar mensen zijn volgens mij redelijk geneigd een ploeg uit de buurt te supporten.
Boeit ook verder niets, of mensen PSV nu als topclub willen bestempelen of niet, ik vind het allemaal prima.
Mwa, gedeeltelijk. HSV heeft nauwelijks inbreng in het nationale elftal terwijl Feyenoord de laatste jaren itt PSV ook nog eens behoorlijk opleidt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord is vergelijkbaar met een club als HSV.. grote club maar sportief gezien niet heel erg top.
Ik vind Feyenoord alleen top qua gemiddeld aantal toeschouwers bij thuiswedstrijden.. 18e van Europa ofzo. Verder vind ik ons sportief gezien geen top. PSV ook niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, gedeeltelijk. HSV heeft nauwelijks inbreng in het nationale elftal terwijl Feyenoord de laatste jaren itt PSV ook nog eens behoorlijk opleidt.
Heeft PSV natuurlijk ook nooit echt gedaan. In ieder geval niet in mijn levenstijdquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, gedeeltelijk. HSV heeft nauwelijks inbreng in het nationale elftal terwijl Feyenoord de laatste jaren itt PSV ook nog eens behoorlijk opleidt.
mwa, dit jaar wordt heel erg lastig maar van de afgelopen 4 jaar hadden jullie er sowieso 2 waarin er een zeer aannemelijke kans was dat jullie kampioen zouden worden. Vind dat sportief wel heel aardig eigenlijk. Dat kunnen maar 2 clubs zeggen in Nederland.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord alleen top qua gemiddeld aantal toeschouwers bij thuiswedstrijden.. 18e van Europa ofzo. Verder vind ik ons sportief gezien geen top. PSV ook niet.
Als je het relatief bekijkt is Feyenoord in Nederland wel top.. maar aan de andere kant zijn we de afgelopen jaren niet 1x echt dicht bij de titel geweest. Het doet mij pijn om te zeggen maar in Nederland is er maar 1 echte topclub..quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
mwa, dit jaar wordt heel erg lastig maar van de afgelopen 4 jaar hadden jullie er sowieso 2 waarin er een zeer aannemelijke kans was dat jullie kampioen zouden worden. Vind dat sportief wel heel aardig eigenlijk. Dat kunnen maar 2 clubs zeggen in Nederland.
Rijnmond heeft meer inwoners dan SRE, dat scheelt he.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, dat bewijst het. Ondanks minder succes een veel grotere aanhang.
Niet alleen de omgeving is belangrijk, ook de uitstraling en daadwerkelijk omgeving aan je binden. Kijk naar Cambuur/Heerenveen. Cambuur was de betere en rijkere club, maar besloot zich te distantiëren van de rest van Friesland. Dan doe je iets verkeerd. Dan heb je als Heerenveen vrijspel als je je aan de rest van de boeren bindt en ook eigenlijk vrijwel heel Noord-Nederland achter je staat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook een veel grotere groep mensen in de buurt. Ik weet niet of er ooit onderzoek naar is gedaan, maar mensen zijn volgens mij redelijk geneigd een ploeg uit de buurt te supporten.
Boeit ook verder niets, of mensen PSV nu als topclub willen bestempelen of niet, ik vind het allemaal prima.
Wat zegt dat over kwaliteit?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Feyenoord heeft een veel grotere aanhang.
Mensen die conclusies trekken op basis van deze wedstrijdquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die PSV op 1 zetten in hun eindstand
Inderdaad.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat zegt dat over kwaliteit?
Precies: niets.
Je eerlijkheid siert jequote:Op donderdag 31 juli 2014 21:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Het doet mij pijn om te zeggen maar in Nederland is er maar 1 echte topclub..
Aangezien voetbal een fysieke sport is is dit natuurlijk bullshit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Het is een overtreding in de zestien dus strafschop, of het is géén overtreding en dus valt de aanvaller onterecht en dus schwalbe. Keihard afstraffen die onzin.
Maar dan moet de scheids het wel goed zien natuurlijk
Nou. Ik vraag mij ook af waarop dat gebaseerd is. Ook de uitspraken die je nu leest dat PSV het tijd vind voor een landstitel.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die PSV op 1 zetten in hun eindstand
Leuk he, dat we deze fantastische club weer mogen aanschouwen. Brenet, Tamata, Locadia, ze spelen ook weer. Zin in!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Geweldige wedstrijd, heb er zin in.
Het is dat dit topic nog in mijn actieve topics staat anders had ik niet eens aan de wedstrijd gedachtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
kick.
Over een half uur weer een voetbalshow van PSV.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is dat dit topic nog in mijn actieve topics staat anders had ik niet eens aan de wedstrijd gedacht
Locadia op linksbuiten is een geniale zet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk he, dat we deze fantastische club weer mogen aanschouwen. Brenet, Tamata, Locadia, ze spelen ook weer. Zin in!
Cocu zei in het interview na de wedstrijd dat het de bedoeling is dat Locadia ook klaar staat om af te werken voorzetten van Narsingh, dus hij is meer een extra spits wat dat betreft.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Locadia op linksbuiten is een geniale zet.
EL?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
Is deze onzin vanavond?
Zeker alleen op EL?
Het is FOX Sports Eredivisiequote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
Is deze onzin vanavond?
Zeker alleen op EL?
Haha sukkol xDquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh leuk.. het heet nu fox, what a noob dat hij dat niet weet XD
Ah, vandaar davy z'n quasi-bijdehandte opmerking.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is FOX Sports Eredivisie
Nee, speciaal voor deze kraker gemaakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat wit is toch niet ons vaste uitshirt mag ik hopen?
Je meent het niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:01 schreef TLC het volgende:
Alle ploegen die vanavond in actie komen gaan allemaal niet de EL winnen
Ok.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, speciaal voor deze kraker gemaakt.
Het is Potten, die kunnen veel beter klapperen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:07 schreef Tassendief het volgende:
Stop met die klappers het is AZ niet
?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat davy het hier mee eens is.
Het is ook meer sfeervoller dan AZquote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is Potten, die kunnen veel beter klapperen.
Dat begint zondag pas voor PSV.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt tijd dat Maher eens wat gaat laten zien dit seizoen
Sinds hij bij AZ weg is kan hij eigenlijk niets meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maher kan echt niet verdedigen he
Bij AZ stelde het ook niet zo veel voor, maar tussen 10 spelers van AZ lijkt het al snel wat.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds hij bij AZ weg is kan hij eigenlijk niets meer.
?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens Davy gaat hij shinen, top spelertje zegt ie
Dat zei hij ook over Locadia en Bakkali.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens Davy gaat hij shinen, top spelertje zegt ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |