abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142927988
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:05 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ja. Laten we zijn allen als een malle online petities tekenen en boze commentaren schrijven onder online nieuwsberichten. Dat zal ze leren.
Ik snap je bericht, maar even serieus, wat zal ze werkelijk leren? Kunnen zulke barbaren überhaubt nog wel wat leren?
  donderdag 31 juli 2014 @ 18:10:27 #127
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_142928027
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Een vlag uithangen kan ook om andere redenen zijn dan alleen maar de verheerlijking van menselijke slachtoffers btw.
Als iemand het tonen van een Israelische vlag gelijk al ziet zoals jij dat ziet (en daarmee andere redenen bij voorbaat al uitsluit), dan is er echt een steekje bij je los.

Ik weet trouwens niet wat ISIS is, maar naar mijn weten worden mensen die een Palestijnse vlag uithangen, ook niet barbaars in elkaar geslagen. Zegt denk ik wel veel over de achtergrond van de daders van deze laffe aanval en de kortzichtigheid waarmee die daders te kampen hebben.
Serieus?

http://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_State_of_Iraq_and_the_Levant
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_142928044
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:39 schreef lDDQD het volgende:
Hoewel ik anti-Israel ben zou het logisch moeten zijn dat niemand in Nederland aangevallen moet worden om een vlag, zelfs een Nazi vlag niet.
Ben ik met je eens, maar ik vind het verhaal wel heel erg éénzijdig weer. "Joodse vrouw mishandeld om Israelische vlag." Dat is snel, nog geen uitslag van een politie-onderzoek of een rechterlijke uitspraak.
Joodse vrouwen kunnen net zoals iedereen ook bitches zijn hoor. Kan een al veel langer verhaal aan voorafgegaan zijn, met wellicht ook beledigingen en kwetsende opmerkingen van haar kant.
Die mishandeling is fout, maar er zijn in dit land vandaag al weer heel veel mensen mishandeld. Er hoeft geen voorkeursbehandeling op los gelaten te worden en al helemaal geen veroordeling van de daders voordat het netjes is uitgezocht.
  donderdag 31 juli 2014 @ 18:12:18 #129
104871 remlof
Europees federalist
pi_142928069
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:56 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Als het in combinatie is met doodsverwensingen en haat jegens een bepaald 'ras' zijnde Joden dan is het geen politiek statement.

Maar weet je wat; praat het maar allemaal goed :W Het waren arme jongens die gewoon wilden uitdrukken hoe geschokt ze waren over de situatie in de Gaza-strook. Dat het eveneens antisemitische ISIS-aanhangertjes zijn doet blijkbaar niet terzake voor meneer _O-
Jawel, ik vind dat de Isis is een terroristische organisatie is die bestreden moet worden.

Maar aangaande die swasika's constateer ik alleen maar dat er in Nederland nog nooit iemand voor is gearresteerd die het gebruikte in een politiek statement.

Dat je wordt gearresteerd voor het scanderen van "dood aan de joden" vind ik niet meer dan terecht.
pi_142928089
Joh, dit had ook echt niemand aan zien komen.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_142928093
Triest. :{
Dat dit kan in Nederland. :{
Politici die hier niks tegen doen. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142928120
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:56 schreef Deadre het volgende:
Het verheerlijken van duizenden dode Palestijnen o.a. gezinnen met kinderen.. Dan vraag je er gewoon om zionist. Zodra men met ISIS vlaggen lopen te wapperen dan is het wel ineens strafbaar.
Trolololololol
pi_142928142
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:13 schreef superniger het volgende:
Triest. :{
Dat dit kan in Nederland. :{
Politici die hier niks tegen doen. :{
Die zijn zgn. met vakantie.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  donderdag 31 juli 2014 @ 18:15:03 #134
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_142928145
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Jawel, ik vind dat de Isis is een terroristische organisatie is die bestreden moet worden.

Maar aangaande die swasika's constateer ik alleen maar dat er in Nederland nog nooit iemand voor is gearresteerd die het gebruikte in een politiek statement.

Dat je wordt gearresteerd voor het scanderen van "dood aan de joden" vind ik niet meer dan terecht.
De combinatie van beide zaken doet voor mij het 'politiek statement' gewoon teniet. Naar mijn mening was het geen politiek statement.

De zaken die geroepen zijn in combinatie met de hakenkruisen doet eerder vermoeden dat het uit anti-semitische overwegingen was om het hakenkruis te verbinden aan een Israelische vlag.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_142928203
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben je nou serieus ?
Een klein beetje wel.. je moet met je handen van iemand afblijven, maar die vrouw heeft nu meer aandacht dan ze ooit had durven dromen met haar vlaggetje.
pi_142928211
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Trolololololol
Neehoor, hij is echt zo doorgedraaid dat hij dat oprecht meent.
pi_142928263
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:11 schreef vinagrait het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar ik vind het verhaal wel heel erg éénzijdig weer. "Joodse vrouw mishandeld om Israelische vlag." Dat is snel, nog geen uitslag van een politie-onderzoek of een rechterlijke uitspraak.
Joodse vrouwen kunnen net zoals iedereen ook bitches zijn hoor. Kan een al veel langer verhaal aan voorafgegaan zijn, met wellicht ook beledigingen en kwetsende opmerkingen van haar kant.
Die mishandeling is fout, maar er zijn in dit land vandaag al weer heel veel mensen mishandeld. Er hoeft geen voorkeursbehandeling op los gelaten te worden en al helemaal geen veroordeling van de daders voordat het netjes is uitgezocht.
Allemaal mogelijk, maar wat denk je nou echt. Waarom hoor ik nou nooit over het omgekeerde, dat een Jood spontaan een moslim in mekaar slaat bijv.

Dan nog zou ik juist als Marokkaan of Turk of whatever in die richting me een keer rustig houden als er spanningen oplopen. Ze hebben de geschiedenis nou niet bepaald mee alsof het zulke lievertjes zijn.
pi_142928335
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:20 schreef kawotski het volgende:

[..]

Allemaal mogelijk, maar wat denk je nou echt. Waarom hoor ik nou nooit over het omgekeerde, dat een Jood spontaan een moslim in mekaar slaat bijv.

Dan nog zou ik juist als Marokkaan of Turk of whatever in die richting me een keer rustig houden als er spanningen oplopen. Ze hebben de geschiedenis nou niet bepaald mee alsof het zulke lievertjes zijn.
Zij zien zichzelf als onderdeel van de globale Jihad. Dat is ook het gevaarlijke van het kalifaat de invloed heeft in principe geen 'grenzen'. Nu kun je mij niet vertellen dat de opgefokte in Nederland geboren straatrelschoppertjes zichzelf dit allemaal hebben wijs gemaakt. Dus de Imams, clubjes, scholen, bekeerlingen etc. moeten maar eens nageplozen worden om uit te vinden waar de extremisten zich in ons land schuil houden.
pi_142928342
quote:
5s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:36 schreef regiliopeace het volgende:
Heeft de Marokkaanse gemeenschap al collectief afstand genomen?
Nee, dat doen ze nooit.
#superniger2020
pi_142928392
quote:
4s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:01 schreef PizzaMizza het volgende:
De politie en justitie zullen hard moeten optreden.
Alleen durven ze dat nooit. :')
#superniger2020
  donderdag 31 juli 2014 @ 18:26:37 #141
16715 Mylene
*schatje*
pi_142928397
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Een vlag uithangen kan ook om andere redenen zijn dan alleen maar de verheerlijking van menselijke slachtoffers btw.
Als iemand het tonen van een Israelische vlag gelijk al ziet zoals jij dat ziet (en daarmee andere redenen bij voorbaat al uitsluit), dan is er echt een steekje bij je los.

Ik weet trouwens niet wat ISIS is, maar naar mijn weten worden mensen die een Palestijnse vlag uithangen, ook niet barbaars in elkaar geslagen. Zegt denk ik wel veel over de achtergrond van de daders van deze laffe aanval en de kortzichtigheid waarmee die daders te kampen hebben.
Moet je even naar LiveLeak gaan. Die lui voeren regelmatig massa-executies uit. Je weet niet wat je ziet.
pi_142928405
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:20 schreef kawotski het volgende:

[..]

Nou, dat weet ik niet. Maar dat is toch het punt ook niet? Het lijkt tegenwoordig al standaard in Nederland dat wanneer je als Marokkaan of welke allochtoon dan ook, ergens bij betrokken bent geraakt, je gewoon per definitie al schuldig bent.
Is in mijn ogen exact dezelfde discriminatie als waar zij van worden beschuldigd nu tegen de Joden.
En verder ga ik me verre houden van discussies over de walgelijke situatie in Gaza. 1300 Doden inmiddels, veel kinderen. Maar dan mag je natuurlijk ineens NIET zeggen dat Israel het doet. Zij zijn toch degenen die die wapens op die mensen afvuren? Dan weet je toch dat je mensen dood?
Het zijn oorlogsmisdaden, punt.
pi_142928409
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:23 schreef superniger het volgende:

[..]

Nee, dat doen ze nooit.
En terecht!
pi_142928421
quote:
Lijkt wel de verhaallijn uit een uitbreidingsset voor Red Alert ofzo...
pi_142928469
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:26 schreef Mylene het volgende:

[..]

Moet je even naar LiveLeak gaan. Die lui voeren regelmatig massa-executies uit. Je weet niet wat je ziet.
Je moet echt gek in je hoofd zijn om zoiets te gaan zitten steunen.

Echt waar zitten die mensen met hun hoofd? :N

Barbaren :r
  donderdag 31 juli 2014 @ 18:30:25 #146
155616 Proximo
For god, king & country
pi_142928493
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_142928520
Als ik al die verschillende pro-Palestina demonstraties zie krijg ik steeds meer sympathie voor Israel. Terwijl ik normaal altijd een hekel aan Israel had.
pi_142928574
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:31 schreef Gewas het volgende:
Als ik al die verschillende pro-Palestina demonstraties zie krijg ik steeds meer sympathie voor Israel. Terwijl ik normaal altijd een hekel aan Israel had.
Ik was zondag toevallig in zo'n demonstratie beland toen ik in Rotterdam moest zijn.. het probleem van Arabieren is dat ze iets teveel gevoel voor drama hebben, hypocriet zijn en de meesten ook niet al te snugger.. dan krijg je dat
pi_142928584
quote:
Islamitische Staat in Schilderswijk :r :r :r

Zulke mensen hebben NIKS in Den Haag te zoeken. Den Haag is altijd een mooie stad geweest, tenminste met de echte Hagenezen en niet met deze islamitische parasieten.
pi_142928624
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:34 schreef Gewas het volgende:

[..]

Islamitische Staat in Schilderswijk :r :r :r

Zulke mensen hebben NIKS in Den Haag te zoeken. Den Haag is altijd een mooie stad geweest, tenminste met de echte Hagenezen en niet met deze islamitische parasieten.
Doe aangifte zou ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')