abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142948217
Go go Twinkle!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:30:56 #202
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142948232
DaD fijn dat het gevoel over het algemeen heel positief is nu! Als hij er straks is zal dat gevoel alleen maar sterker worden.

En niet druk maken om alleen maar zoons! Het zou me niet verbazen als je na deze nog een zoon juist superleuk zou vinden (hoor ik om me heen maar had dat gevoel zelf ook wel nu ondanks mijn vroegere voorkeur) en wie weet krijg je wel nog gewoon een dochter ;). Voor nu verspilde energie! En die is al wat schaarser wanneer drachtig :+

Twinkle spannend, zet m op! :%
pi_142948238
Go Twinkle, en wat tof van het zkh!!

Harde buiken herken je inderdaad wel lijkt mij, voelt echt anders dan beebje dat in een hoekje opgekruld ligt of laag op je blaas oid ;) Ik zou ze niet missen als ik ze niet had (doorgaans inderdaad bij plat liggen of volle blaas), hoewel ik het minder stressvol vind nu ik de baby tussendoor wel vrolijk voel bewegen. Volgens mij heeft-ie het prima daarbinnen (en heeft-ie er lol in om kitten Aaf van mijn buik te schoppen, hihi!)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_142948273
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:30 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Dat kan, en natuurlijk is er een verschil, maar voor mij is het in deze niet zo heel groot. Beide moeders hebben weinig behoeft om het te hebben over lekkende tetten en genante dingen zoals dat ;) maar leven allebei enorm mee. *;
Dit. Ik heb er zelf geen behoefte aan om intieme zwangerschapsdingen met m'n moeder en schoonmoeder te bespreken en volgens mij zijn zij het daar helemaal mee eens ;)
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:34:43 #205
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142948302
Ik vind het zo bizar dat een harde buik gewoon echt zo hard als een plank is als je er op klopt :o kan misschien ook aan mijn gebrek aan buikvet liggen. Stond daar echt van te kijken bij zw 1.0!

En het gevoel is (vind ik) veel verkrampter dan een verschuiving naar een hoekje. Alsof alles ineens niet meer past en tóch nog even extra aangesnoerd wordt.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:36:28 #206
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_142948341
Ik heb dus nog nooit een harde buik gehad. In de vorige zwangerschappen ook niet. Ben echt een uitzondering, volgens mij.
pi_142948347
Hup Twinkle!!! Nu echt *O* *O* :% :%
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:38:52 #208
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_142948396
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:36 schreef Fee-nix het volgende:
Ik heb dus nog nooit een harde buik gehad. In de vorige zwangerschappen ook niet. Ben echt een uitzondering, volgens mij.
Mijn zusje ook niet! Alleen tijdens het begin van de bevalling geloof ik even na het strippen. Maar verder herkende ze t ook helemaal niet.
pi_142948400
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:33 schreef Amsel het volgende:

[..]

Dit. Ik heb er zelf geen behoefte aan om intieme zwangerschapsdingen met m'n moeder en schoonmoeder te bespreken en volgens mij zijn zij het daar helemaal mee eens ;)
Ik heb het ook niet over het bespreken van lekkende tieten of aambeien of zo. Maar aan mijn moeder vraag ik hoe haar bevalling verliep, of ze ook zoveel last had van harde buiken, of zij net als mijn zus een hoge bloeddruk had aan het einde van haar zwangerschappen, weet ik veel. Dingen die ik aan mijn schoonmoeder niet zou vragen. Met die informatie kan ik namelijk niets, voor mijn situatie.

Sowieso leven mijn eigen ouders meer mee dan mijn schoonouders, trouwens. Dat is verder ook helemaal niet erg, hoor. :).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_142948419
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:33 schreef Amsel het volgende:

[..]

ja ach, maakt mij niet zo veel uit, maar is ook het generatieverschil. Ze zijn best heel goed in praten en emoties enzo, maar dat is weer een stap te ver haha :'). Maar daar heb ik jullie ook voor, lektetten melden. :P

en als ik het zo hoor weet ik wel zeker dat ik nog nooit een harde buik heb gehad.
pi_142948490
Ohja ik bespreek dat soort dingen wel met mijn schoonmoeder hoor :) hoe haar zwangerschap was en bevalling, met name van (8> . gezien de afmeting van zijn hoofd en schouders vind ik dat toch wel soort van relevant :D. Maar ach, het is voor iedereen anders.

ik kijk nu al uit naar wanneer mijn vriendinnen om mij heen zwanger worden, en ze mij om raad bellen immers ik ben ervaringsdeskundige 8-) en dan zeg ik.... wacht maarrr >:)
pi_142948531
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Sorry dat ik inbreek maar ik ben ondanks twee uur slaap vannacht helemaal hieper de pieper :D :D

Net gebeld door het Radboud. Ze weten daar dat ik het helemaal zat was en vroegen of ik om 12 uur zin/tijd had. JA WAT DENKEN JULLIE ZELF?!?! :D :D

Dus wij zijn onderweg :9
Whaaaa go girl! *O*
pi_142948563
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
En over mijn zwak voor zielige beesten: ik las vanmorgen een nieuwsbericht over een giraffe die per ongeluk werd onthoofd omdat ze tijdens een transport onder een laag viaduct reden en ben daardoor al de hele ochtend in mineur ;(
Ik zag de kop van dit artikeltje en heb het bewust overgeslagen om een snif en snotterpartij te voorkomen
pi_142948593
Gm gefeliciteerd *O*

Twinkle waaah zet hem op :% *O*

Harde buiken heb ik ook nauwelijks, vorige keer ook niet.

Nu wel bandenpijn heul erg. Veel meer dan ik ooit bij de vorige had. Heb er zelfs een pcm voor gepakt.
pi_142948659
Ik ontving vanochtend de proefdrukken van twee geboortekaartjes en ben nog bezig met het laten opmaken van de derde. Dit wordt moeiiiiilijk! :o.
pi_142948674
Vorige zw.schap ook nooit last gehad van harde buiken :N . Deze zw.schap echt ontelbaar vaak.

En idd het voelt net zoals Spees beschrijft.
pi_142949550
Maar ik voel ook nooit waar de baby ongeveer ligt :P alleen aan de schepjes krijg ik een indicatie, maar verder geen idee hoe of wat! Dus weet ook niet of een harde buik anders voelt :+ misschien gewoon nog nooit gehad, maar ach.

Zet hem op twinkle! :D *O*
pi_142949752
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:18 schreef krijgerrtje het volgende:
Maar ik voel ook nooit waar de baby ongeveer ligt :P alleen aan de schepjes krijg ik een indicatie, maar verder geen idee hoe of wat! Dus weet ook niet of een harde buik anders voelt :+ misschien gewoon nog nooit gehad, maar ach.

Zet hem op twinkle! :D *O*
Heeft jouw kind een schepje?
pi_142949895
Go Twinkle, veel plezier! (En een beetje succes natuurlijk ;) )

Tof! Een kind met een schepje, deze heeft een harkje waarmee hij mij kietelt :P

Harde buiken, bij Ow niets gehad... Nu weet ik t niet zo goed, heb wel veel meer last, maar of dat harde buiken zijn :@

Zo en ik ben weer een liter bloed kwijt! (Oké ik hou van overdrijven)... De laatste keer in deze zwangerschap hopelijk :)
pi_142949985
Loj toch niks ernstigs hoop ik??
pi_142950509
Spees
Vooral man/familie vind het raar om zo'n hele harde buik te voelen.
Gyn is er blij mee(weinig buikvet), krijg je mooi echo-beeld van zegt ie :9.
(hij maakt sowieso heel uitgebreide echo's en lijkt t zelf ook heel mooi/interessant te vinden. Niet zo zakelijk zegmaar)

over t algemeen is m'n buik stevig maar wel een beetje soepel. Nooit zacht.
Hijs goed gevuld denk ik.

Succes twinkle *O*

DaD
Leuk! Maar kiezen is soms idd lastig.

We hebben nog geen idee voor een kaartje..
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:04:04 #222
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_142950961
Whoooo Twinkle zet hem op en veel plezier *O*
W
Z
E
pi_142950986
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
En over mijn zwak voor zielige beesten: ik las vanmorgen een nieuwsbericht over een giraffe die per ongeluk werd onthoofd omdat ze tijdens een transport onder een laag viaduct reden en ben daardoor al de hele ochtend in mineur ;(
Neeee! Hoe kunnen ze daar nou niet aan denken? :'(

Succes Twinkle!!

Las iets over vriend met groot hoofd, dat heeft die van mij dus ook. En graag iets op z'n hoofd, dus in de winter vaak mutsen, meesten scheuren dan na een tijdje letterlijk uit.. Hoop dat ons kind mijn hoofdomvang krijgt!!

Oeh Loj, wat is er gebeurd dan?
pi_142951113
Loj moest toch gewoon bloedprikken vandaag?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:09:45 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_142951187
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Loj moest toch gewoon bloedprikken vandaag?
ja, volgens mij ook, en was t litertje een beetje de aangedikte versie :)
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')