Dit. Ik heb er zelf geen behoefte aan om intieme zwangerschapsdingen met m'n moeder en schoonmoeder te bespreken en volgens mij zijn zij het daar helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:30 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Dat kan, en natuurlijk is er een verschil, maar voor mij is het in deze niet zo heel groot. Beide moeders hebben weinig behoeft om het te hebben over lekkende tetten en genante dingen zoals datmaar leven allebei enorm mee.
Mijn zusje ook niet! Alleen tijdens het begin van de bevalling geloof ik even na het strippen. Maar verder herkende ze t ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:36 schreef Fee-nix het volgende:
Ik heb dus nog nooit een harde buik gehad. In de vorige zwangerschappen ook niet. Ben echt een uitzondering, volgens mij.
Ik heb het ook niet over het bespreken van lekkende tieten of aambeien of zo. Maar aan mijn moeder vraag ik hoe haar bevalling verliep, of ze ook zoveel last had van harde buiken, of zij net als mijn zus een hoge bloeddruk had aan het einde van haar zwangerschappen, weet ik veel. Dingen die ik aan mijn schoonmoeder niet zou vragen. Met die informatie kan ik namelijk niets, voor mijn situatie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:33 schreef Amsel het volgende:
[..]
Dit. Ik heb er zelf geen behoefte aan om intieme zwangerschapsdingen met m'n moeder en schoonmoeder te bespreken en volgens mij zijn zij het daar helemaal mee eens
ja ach, maakt mij niet zo veel uit, maar is ook het generatieverschil. Ze zijn best heel goed in praten en emoties enzo, maar dat is weer een stap te ver hahaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:33 schreef Amsel het volgende:
[..]
Dit. Ik heb er zelf geen behoefte aan om intieme zwangerschapsdingen met m'n moeder en schoonmoeder te bespreken en volgens mij zijn zij het daar helemaal mee eens
Whaaaa go girl!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Sorry dat ik inbreek maar ik ben ondanks twee uur slaap vannacht helemaal hieper de pieper![]()
![]()
Net gebeld door het Radboud. Ze weten daar dat ik het helemaal zat was en vroegen of ik om 12 uur zin/tijd had. JA WAT DENKEN JULLIE ZELF?!?!![]()
![]()
Dus wij zijn onderweg
Ik zag de kop van dit artikeltje en heb het bewust overgeslagen om een snif en snotterpartij te voorkomenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
En over mijn zwak voor zielige beesten: ik las vanmorgen een nieuwsbericht over een giraffe die per ongeluk werd onthoofd omdat ze tijdens een transport onder een laag viaduct reden en ben daardoor al de hele ochtend in mineur
Heeft jouw kind een schepje?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:18 schreef krijgerrtje het volgende:
Maar ik voel ook nooit waar de baby ongeveer ligtalleen aan de schepjes krijg ik een indicatie, maar verder geen idee hoe of wat! Dus weet ook niet of een harde buik anders voelt
misschien gewoon nog nooit gehad, maar ach.
Zet hem op twinkle!![]()
Neeee! Hoe kunnen ze daar nou niet aan denken?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
En over mijn zwak voor zielige beesten: ik las vanmorgen een nieuwsbericht over een giraffe die per ongeluk werd onthoofd omdat ze tijdens een transport onder een laag viaduct reden en ben daardoor al de hele ochtend in mineur
ja, volgens mij ook, en was t litertje een beetje de aangedikte versiequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Loj moest toch gewoon bloedprikken vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |