abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142951244
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Sorry dat ik inbreek maar ik ben ondanks twee uur slaap vannacht helemaal hieper de pieper :D :D

Net gebeld door het Radboud. Ze weten daar dat ik het helemaal zat was en vroegen of ik om 12 uur zin/tijd had. JA WAT DENKEN JULLIE ZELF?!?! :D :D

Dus wij zijn onderweg :9
Je hebt 12 uur ;) zei toch 1 augustus *O*

Omg ik sta zo direct derde... Zijn er nog liefhebbers van voordringen?

Ah die giraf SQ :X vreselijk, ik krijg dan zo'n (zelfverzonnen) beeld ook niet uit mijn hoofd :'(
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:12:40 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_142951309
Okee, ik ga het toch maar vragen, zijn er nog meer dingen die ik momenteel kan doen tegen verkoudheid naast slapen en drinken? Ik begin er een beetje simpel van te worden en het wordt tot nu toe alleen maar erger ipv minder :( (nee, ik ga er niet voor naar de dokter, ik wil graag weten of jullie nog ervaringstips hebben :P)
disclaimer
pi_142951483
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, ik ga het toch maar vragen, zijn er nog meer dingen die ik momenteel kan doen tegen verkoudheid naast slapen en drinken? Ik begin er een beetje simpel van te worden en het wordt tot nu toe alleen maar erger ipv minder :( (nee, ik ga er niet voor naar de dokter, ik wil graag weten of jullie nog ervaringstips hebben :P)
Ik kan alleen maar vitamine c bedenken?
pi_142951506
quote:
dokter heeft ook weinig zin hoor, dat zou ik ook niet doen. Die zegt namelijk drinken en slapen.

Verkoudheid is mijn grootste vijand ivm werk, en ik heb dan ook een heel arsenaal aan over the counter medicatie (uit UK) ervoor liggen hier.. maar helaas mag dat zwanger allemaal niet :( als je je heel beroerd voelt kun je een pcm nemen, als je keelpijn hebt thee maken van verse gember (gaaatver) of een pcm nemen.. en ik denk dat dingen zoals hot-colrex wel mogen zwanger. Is gewoon vitamine C met paracetamol.. maar ik vind het altijd wel lekker als ik ziek ben.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:21:04 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_142951619
Ja, ik ga zo maar een bak fruit eten.
Zelfs strepsils worden afgeraden namelijk :')
disclaimer
pi_142951632
Je mag neusspray :Y Helpt bij mij het beste.

quote:
Langdurig gebruik van hoge doseringen kan mogelijk leiden tot vermindering van de doorbloeding van de placenta. Advies: Kan, voor zover bekend zonder gevaar voor de vrucht, overeenkomstig het voorschrift en niet langer dan een week worden gebruikt tijdens zwangerschap. Herhaalde behandeling tijdens zwangerschap vermijden.
Uit het farmacotherapeutisch kompas

Strepsils is fijne commercie, zuigen en slikken is goed bij keelpijn maar je kunt ook op andere dingen zuigen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_142951723
quote:
In bad met Eucalyptus badschuim. Ook te krijgen van Zwitsal ;) En zoutoplossing mag altijd, gorgelen bij keelpijn en neusspray voor snotteren. En sabbelzuurtjes zijn ook fijn. Ik had die van Ricola.

Ik ben zelf 3x genadeloos verkouden geweest tijdens m'n zwangerschap en het zuigt echt hard :*
pi_142951741
Een gesneden ui naast/onder je bed, stomen, gorgelen met water en zout, water en zout in je neus druppelen, thee met gember, honing en citroen?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_142951840
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, volgens mij ook, en was t litertje een beetje de aangedikte versie :)
Idd, gewoon de 30 weken bloedpriksessie :D
De liter was idd flink overdreven (zoals ik zei: ik hou van overdrijven), al vind ik de 3 buisjes voor het checken van ijzer ook wel overdreven :)

SQ, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook wel eens een strepsil neem hoor en de babyneusspray ook... Dat is gewoon zoutoplossing dus
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:32:32 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_142952044
Nou, ik heb in elk geval een heel arsenaal aan tips om uit te proberen, tnx! (Ik ben nooit langer dan twee dagen ziek eigenlijk :'))
disclaimer
pi_142952561
O SQ ik was even vergeten dat je, omdat je zwanger bent, nu inderdaad niks mag.

Sucks big time :(

Bij de vorige zw.schap in het prille begin ook goed ziek geweest. Ik dacht even thijmsiroop te gaan halen. Maar niks hoor... mag niet als je zwanger bent :(
Al denk ikdat het met sommige dingen soms ook overdreven wordt.

Ik lig nu aan de ctg. Kindje doet het prima. Er is nog niks gedaan verder maar wel flink harde buiken en menstruatieachtige krampen. Dus het kon wel eens heel snel gaan straks.

Net gesprek gehad omtrent mijn paniekstoornis en ruggeprik. Ze zijn heel realistisch hier en stimuleren juist om het eerst zonder te proberen. Vind ik echt heel goed van ze. Maar er zit dat stemmetje in mijn hoofd wat zegt dat ik het echt niet red zonder, ook al zou het dus heel vlot gaan. En dat ik, als ik te lang wacht met keuxe wel/niet, er naar kan fluiten en dat dan de pleuris uitbreekt.

Ik snap hun punt wel want als het binnen 3 jur gepiept is heb ik waarschijnlijk meer last van die prik dan van de bevallingspijn, bij wijze van.

Ik ga eerst proberen een grote meid te zijn. Maar trek ik het niet.. dan gaan we hem alsnog zetten.

Tot zover de update ^O^
pi_142952691
let wel op met neusspray dat je, wanneer je stopt met gebruiken, weer 2 dagen helemaal dichtzit. Ook als het snot dus weg is... is een beetje uitstel van executie. Ik gebruik het zelf alleen in noodgevallen.. zoutoplossing kan ook al helpen! daarmee heb je dat niet ^O^

klinkt goed Twinkle, ze blijven wel in gesprek met je. :Y
pi_142952963
Zet hem op Twinkle!

Gisteren eerste zwangerschapsyoga. Leuk groepje en sluit wel aan op wat ik wil, dus dat is fijn. Vandaag steeds harde buiken (of buikpijn, kan het niet echt onderscheiden dus dan is het misschien geen echte harde buik) en rugpijn, dat is minder, kon er ook niet van slapen. Voel me zo gehandicapt ineens.. Weet ook niet goed wat helpt behalve liggen, en ik kan niet liggend werken :P /einde klaag.
pi_142953231
Succes Twinkle!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:04:10 #240
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_142953253
Hmm nicolette van dam is ook bevallen van kiki-kate
Niet echt mijn ding geloof ik
W
Z
E
pi_142953307
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:04 schreef rebel-angel het volgende:
Je bent niet de enige als ik het Zwanger en Beroemd topic zo lees :D
pi_142953643
Spannend Twinkle!

Ben net weer goedgekeurd door de vk. Was dezelfde als degene die ik aan de lijn had toen ik minder beweging voelde eerder deze week. Ze drukte me nog eens op het hart dat ik echt mag bellen als ik me zorgen maak, zelfs al is het midden in de nacht. Wist ik wel, maar toch fijn om nog eens te horen. En inmiddels beweegt het kind 3x zoveel als ze ooit heeft gedaan, dus ik ben weer blij :) Al begint de verveling wel toe te slaan trouwens.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:19:47 #243
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_142953819
quote:
Helemaal in combinatie met Lola-Lily...

Sun, staat op meer plekken op internet hoor ;)
pi_142954039
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:25 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Heeft jouw kind een schepje?
:+
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:26:46 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_142954081
Hup twink!! :%

Balen van de rugpijn helio! Gelukkig bijna weekend :*

Amsel weer een sticker *O*

Rode grapefruit wekt baby-spasmes op *noteert* :')
disclaimer
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:27:48 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_142954118
Tevens: Kiki-Kate :')
Kint #3 wordt vast Didi-Dora ;(
disclaimer
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:29:12 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_142954160
mijn buik groeit momenteel ook hard trouwens!

Mijn man vanmorgen: je hebt nu echt een mooie buik ineens! Die gekke deuk is er uit!

Ik: :'(

(zo goed bedoeld, zo ongelukkig gebracht... mannen :'))
disclaimer
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:35:35 #248
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142954392
quote:
Wie nog meer dan? :+
KuikenGuppy
pi_142954438
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:35 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wie nog meer dan? :+
Scherp :+
pi_142955663
Er was toch een site met voorbeeld bevalplannen enzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')