Je hebt 12 uurquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:16 schreef Twinkle20 het volgende:
Sorry dat ik inbreek maar ik ben ondanks twee uur slaap vannacht helemaal hieper de pieper![]()
![]()
Net gebeld door het Radboud. Ze weten daar dat ik het helemaal zat was en vroegen of ik om 12 uur zin/tijd had. JA WAT DENKEN JULLIE ZELF?!?!![]()
![]()
Dus wij zijn onderweg
Ik kan alleen maar vitamine c bedenken?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, ik ga het toch maar vragen, zijn er nog meer dingen die ik momenteel kan doen tegen verkoudheid naast slapen en drinken? Ik begin er een beetje simpel van te worden en het wordt tot nu toe alleen maar erger ipv minder(nee, ik ga er niet voor naar de dokter, ik wil graag weten of jullie nog ervaringstips hebben
)
dokter heeft ook weinig zin hoor, dat zou ik ook niet doen. Die zegt namelijk drinken en slapen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, ik ga het toch maar vragen, zijn er nog meer dingen die ik momenteel kan doen tegen verkoudheid naast slapen en drinken? Ik begin er een beetje simpel van te worden en het wordt tot nu toe alleen maar erger ipv minder(nee, ik ga er niet voor naar de dokter, ik wil graag weten of jullie nog ervaringstips hebben
)
Uit het farmacotherapeutisch kompasquote:Langdurig gebruik van hoge doseringen kan mogelijk leiden tot vermindering van de doorbloeding van de placenta. Advies: Kan, voor zover bekend zonder gevaar voor de vrucht, overeenkomstig het voorschrift en niet langer dan een week worden gebruikt tijdens zwangerschap. Herhaalde behandeling tijdens zwangerschap vermijden.
In bad met Eucalyptus badschuim. Ook te krijgen van Zwitsalquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
)
Idd, gewoon de 30 weken bloedpriksessiequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, volgens mij ook, en was t litertje een beetje de aangedikte versie
Je bent niet de enige als ik het Zwanger en Beroemd topic zo leesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:04 schreef rebel-angel het volgende:
Hmm nicolette van dam is ook bevallen van kiki-kate
Niet echt mijn ding geloof ik
Helemaal in combinatie met Lola-Lily...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:04 schreef rebel-angel het volgende:
Niet echt mijn ding geloof ik
Wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:04 schreef rebel-angel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |