Ametstwitter:PelotonWatch twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 12:24:17#Klasikoa Lots of attacks but nothing being given much room. Txurruka currently solo. reageer retweet
twitter:Lotto_Belisol twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 12:51:20Amets Txurruka is the lonely leader at #clasicasansebastian. He is 6'15" ahead of the bunch. reageer retweet
Is Mart ook weer af mogen reizen zodat hij vanavond lekker kan dineren in een authentiek Baskisch restaurant?quote:
Het zal wel te zien zijn via nos.nl, of dit met Mart is is vooralsnog onbekend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is Mart ook weer af mogen reizen zodat hij vanavond lekker kan dineren in een authentiek Baskisch restaurant?
twitter:katushacycling twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 13:23:18We have a solo break of Amets Txurruka, after 60 km he has around of 10 minutes of advantage. #klasikoa #clasicasansebastian reageer retweet
Moet ergens wel frustrerend zijn, nu loopt die voorsprong hard op en over 100 km vliegt het er weer af.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:40 schreef Momo... het volgende:
twitter:katushacycling twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 13:23:18We have a solo break of Amets Txurruka, after 60 km he has around of 10 minutes of advantage. #klasikoa #clasicasansebastian reageer retweet
jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:42 schreef Maver24 het volgende:
Vanaf half 4 toch op Eurosport te zien?
Sinds dat hij bij BMC zit, net zoals al die andere renners daar...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die is ook geen schim meer van 3 jaar geleden.
Na 3 weken Tour kan ik me dat voorstellen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:25 schreef Momo... het volgende:
[..]
Nee gewoon schijnbaar ,Demarchi ook abandon, sommige renners hebben geen zin meer na de tour.
Na 3 uur kun je niet meer van een lunch spreken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:49 schreef Mansjester het volgende:
Zo, thuis.Timing
Eerst even mais als lunch maken
Tweede maaltijd van de dag danquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na 3 uur kun je niet meer van een lunch spreken.
4 uur cup a soup tijd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Tweede maaltijd van de dag dan
Hoe zou jij het noemen?
Lijkt me ook gewoon vintage Tinkov allemaalquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Geloven we echt dat het Twitter account van Tinkov gehackt is?
Tinkov, misschien met wat wodka, die aan het trollen is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt me ook gewoon vintage Tinkov allemaal
Twitter is for fun - Tinkovquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Geloven we echt dat het Twitter account van Tinkov gehackt is?
Great job bij @BaukeMollema! #ridethefuture #totallyconnectedquote:
Waarschijnlijk zitten anderen er kort achter.quote:
Het zal niet de eerste keer zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:15 schreef Szura het volgende:
Balen, maar denk niet dat hij in de sprint van Valverde had gewonnen
Waar zijn de haters die zeiden dat Mollema niks anders kan dan 10e worden in een Tour?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mollema weer keurig 2e, niets mis mee.
Daar was ie, na 3 minutenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:16 schreef Pedroso het volgende:
Volgens de Belgen is iedere coureur met een rood shirtje Tim Wellens
Dit jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:16 schreef Pedroso het volgende:
Ze dachten net ook dat hij over de finish kwam, maar dat was De Greef.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:16 schreef Pedroso het volgende:
Amets de morele winnaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:18 schreef Momo... het volgende:
Amets heeft wel 3 prijzen gepakt vandaag
De jonge Valverde was wel een baasquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:21 schreef Slobeend het volgende:
Ik ga JUICHEN als Valverde stopt met fietsen, moet m'n hele wielertelevisie-leven al naar die pakhaas kijken.
Valverde in de Vuelta van 2004quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De jonge Valverde was wel een baasDie ging de Tour winnen
twitter:TeamBelkin twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 17:16:31#SanSebastian - Great performance of @BaukeMollema. Second in a World Tour Classic. Chapeau! reageer retweet
BaukeBuddyGodquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Belkin is ook blij.twitter:TeamBelkin twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 17:16:31#SanSebastian - Great performance of @BaukeMollema. Second in a World Tour Classic. Chapeau! reageer retweet
Alle Spaanse fans moeten tegen dat gehark van Molléma aankijken, dat is ook geen pretje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:21 schreef Slobeend het volgende:
Ik ga JUICHEN als Valverde stopt met fietsen, moet m'n hele wielertelevisie-leven al naar die pakhaas kijken.
In Spanje kunnen ze de Escartin-stijl wel waarderen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle Spaanse fans moeten tegen dat gehark van Molléma aankijken, dat is ook geen pretje.
Omdat ze bijna allemaal uitvielen of omdat ze te dik waren en zaten te chillen in Colombiaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond de Colombiaantjes een beetje onzichtbaar in de Tour.
De Vuelta zal weer vol Colombiaantjes zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel een punt. Vauke Mollema schijnt daar bij de top10 populairste sporters te horen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In Spanje kunnen ze de Escartin-stijl wel waarderen.
En Manceboquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In Spanje kunnen ze de Escartin-stijl wel waarderen.
In de Vuelta en l'Avenir komen we terug. Quintana (x2), Chaves, Betancur, Henao (x2), Parra en Uran in Spanje, Miguel Angel Lopez en Rodrigo Contreras in Frankrijk. Monstertalenten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Betancur had AG2R het ploegenklassement op drie uur voorsprong gewonnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Omdat ze bijna allemaal uitvielen of omdat ze te dik waren en zaten te chillen in Colombia
Ik wens je succes bij Tourcoach.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In de Vuelta en l'Avenir komen we terug. Quintana (x2), Chaves, Betancur, Henao (x2), Parra en Uran in Spanje, Miguel Angel Lopez en Rodrigo Contreras in Frankrijk. Monstertalenten.
De Colombianen gaan de wereld veroverenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In de Vuelta en l'Avenir komen we terug. Quintana (x2), Chaves, Betancur, Henao (x2), Parra en Uran in Spanje, Miguel Angel Lopez en Rodrigo Contreras in Frankrijk. Monstertalenten.
Bedankt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wens je succes bij Tourcoach.
Bernardo Suaza in alle stilte nog even Valle d'Oasta gewonnen. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:30 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
De Colombianen gaan de wereld veroveren
Doet hij ook mee?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt.
Komende woensdag begint de Vuelta a Colombia, Rujano doet mee. Kijk je ook?
Helaas niet. Oscar Sevilla dan weer wel. En Jaramillo gaat de Tour of Utah winnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet hij ook mee?
[ afbeelding ]
Betancur staat een kilo of vijftien te zwaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:33 schreef Momo... het volgende:
Betancur gaat waarschijnlijk niet mee naar de Vuelta omdat hij nog steeds niet in vorm is
Kelderman.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Helaas niet. Oscar Sevilla dan weer wel. En Jaramillo gaat de Tour of Utah winnen.
Carlos gaat gewoon bazen in de Vueltaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:33 schreef Momo... het volgende:
Betancur gaat waarschijnlijk niet mee naar de Vuelta omdat hij nog steeds niet in vorm is
Is die koers niet een beetje erg laat toevallig?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Helaas niet. Oscar Sevilla dan weer wel. En Jaramillo gaat de Tour of Utah winnen.
Ze heten daar wel allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:38 schreef Cavaliers het volgende:
Miguel Angel Lopez is nog getalenteerder dan Quintana, die lacht om concurrentie als Mathieu van der Poel.
Niks mis met avondkoers toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is die koers niet een beetje erg laat toevallig?
Die heeft ooit kortstondig in Riga gewoond, wist je dat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die man van die opera's?
Toevallig ben ik daar vorige week achtergekomen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die heeft ooit kortstondig in Riga gewoond, wist je dat?
Horner.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wie wint de ronde van de toekomst?
De eerder genoemde Angel Lopez. De ploeg is gewoon nog sterker dan dat zooitje wat 472 elk jaar stuurde.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wie wint de ronde van de toekomst?
Waarom heb je geen UI?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De eerder genoemde Angel Lopez. De ploeg is gewoon nog sterker dan dat zooitje wat 472 elk jaar stuurde.
Mogen we iets van Heiner Parra verwachten in de ronde van Portugal? Vond hem dit seizoen een beetje tegenvallen tot dusverre.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De eerder genoemde Angel Lopez. De ploeg is gewoon nog sterker dan dat zooitje wat 472 elk jaar stuurde.
Kan mij dat nou verrotstralen onwijze sinaasappelneuker, mensen zonder UI zijn gewoon nat dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dat niet weet ben je geen maatje.
je bent zelf natquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan mij dat nou verrotstralen onwijze sinaasappelneuker, mensen zonder UI zijn gewoon nat dan.
Nou voor de draad ermee ouwe pik.quote:
Dan moet je naar profiel en dan usericon manager, daar kan je UI's uploaden en beheren. Geen dank.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
ik heb geen UI omdat ik geen UI kan instellen, Frits.
en als je gedwongen op mobiel zit, zonder op pc te kunnen. Wat dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moet je naar profiel en dan usericon manager, daar kan je UI's uploaden en beheren. Geen dank.
Devolder 40ste, ook netjes.quote:
Niet eens binnen zien komen.quote:7 91 ZUBELDIA, Haimar TFR 05h 31′ 37″ + 00′ 26″
was duidelijk in beeld met de twee lottosquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Devolder 40ste, ook netjes.
[..]
Niet eens binnen zien komen.
Giant staat daar op 11quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:06 schreef Marcoss het volgende:
http://www.uci.html.infos(...)ache%3D2.html?234310
Valverde de nieuwe leider op de WT-ranking, Mollema nu net buiten de top-10. Bij de ploegen Belkin gestegen van 8 naar 5, Giant blijft 5de. Nederland voorbij Colombia en nu op plek 4, achter Spanje, Frankrijk en Italië.
twitter:AdamYates7 twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 18:43:22Damn! Can't remember a thing! Sound like I was on a good one! Bit shit but for sure I'll be back in no time! reageer retweet
De concurrentie siddert en beeft al mocht Volderke in de Vuelta opstappen.quote:
Nu linea recta op hoogtestage naar de Sierra Nevada. Daarna 3 weken op zijn Volderkes patattekes uitdelen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De concurrentie siddert en beeft al mocht Volderke in de Vuelta opstappen.
Wuyts dacht in 2007 echt dat Volderke de Vuelta zou winnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De concurrentie siddert en beeft al mocht Volderke in de Vuelta opstappen.
Gaat eerst de Eneco Tour winnenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:55 schreef Abrikozentaart het volgende:
Mollema gaat vlammen in Canada
Parra komt, zoals ongeveer elke fietsende Colombiaan, uit de stal van Luis Saldarriaga, een van de betere trainers in de wielerwereld, die er alles uit weet te persen, zelfs als er niet veel in zit. Nu zit hij bij Caja Rural, waar hij totaal geen begeleiding krijgt. Ik hoop dat zijn talent, ondanks dit, toch boven komt drijven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Mogen we iets van Heiner Parra verwachten in de ronde van Portugal? Vond hem dit seizoen een beetje tegenvallen tot dusverre.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |