Great job bij @BaukeMollema! #ridethefuture #totallyconnectedquote:
Waarschijnlijk zitten anderen er kort achter.quote:
Het zal niet de eerste keer zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:15 schreef Szura het volgende:
Balen, maar denk niet dat hij in de sprint van Valverde had gewonnen
Waar zijn de haters die zeiden dat Mollema niks anders kan dan 10e worden in een Tour?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mollema weer keurig 2e, niets mis mee.
Daar was ie, na 3 minutenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:16 schreef Pedroso het volgende:
Volgens de Belgen is iedere coureur met een rood shirtje Tim Wellens
Dit jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:16 schreef Pedroso het volgende:
Ze dachten net ook dat hij over de finish kwam, maar dat was De Greef.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:16 schreef Pedroso het volgende:
Amets de morele winnaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:18 schreef Momo... het volgende:
Amets heeft wel 3 prijzen gepakt vandaag
De jonge Valverde was wel een baasquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:21 schreef Slobeend het volgende:
Ik ga JUICHEN als Valverde stopt met fietsen, moet m'n hele wielertelevisie-leven al naar die pakhaas kijken.
Valverde in de Vuelta van 2004quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De jonge Valverde was wel een baasDie ging de Tour winnen
twitter:TeamBelkin twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 17:16:31#SanSebastian - Great performance of @BaukeMollema. Second in a World Tour Classic. Chapeau! reageer retweet
BaukeBuddyGodquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Belkin is ook blij.twitter:TeamBelkin twitterde op zaterdag 02-08-2014 om 17:16:31#SanSebastian - Great performance of @BaukeMollema. Second in a World Tour Classic. Chapeau! reageer retweet
Alle Spaanse fans moeten tegen dat gehark van Molléma aankijken, dat is ook geen pretje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:21 schreef Slobeend het volgende:
Ik ga JUICHEN als Valverde stopt met fietsen, moet m'n hele wielertelevisie-leven al naar die pakhaas kijken.
In Spanje kunnen ze de Escartin-stijl wel waarderen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle Spaanse fans moeten tegen dat gehark van Molléma aankijken, dat is ook geen pretje.
Omdat ze bijna allemaal uitvielen of omdat ze te dik waren en zaten te chillen in Colombiaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond de Colombiaantjes een beetje onzichtbaar in de Tour.
De Vuelta zal weer vol Colombiaantjes zijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel een punt. Vauke Mollema schijnt daar bij de top10 populairste sporters te horen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In Spanje kunnen ze de Escartin-stijl wel waarderen.
En Manceboquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In Spanje kunnen ze de Escartin-stijl wel waarderen.
In de Vuelta en l'Avenir komen we terug. Quintana (x2), Chaves, Betancur, Henao (x2), Parra en Uran in Spanje, Miguel Angel Lopez en Rodrigo Contreras in Frankrijk. Monstertalenten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Betancur had AG2R het ploegenklassement op drie uur voorsprong gewonnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Omdat ze bijna allemaal uitvielen of omdat ze te dik waren en zaten te chillen in Colombia
Ik wens je succes bij Tourcoach.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In de Vuelta en l'Avenir komen we terug. Quintana (x2), Chaves, Betancur, Henao (x2), Parra en Uran in Spanje, Miguel Angel Lopez en Rodrigo Contreras in Frankrijk. Monstertalenten.
De Colombianen gaan de wereld veroverenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In de Vuelta en l'Avenir komen we terug. Quintana (x2), Chaves, Betancur, Henao (x2), Parra en Uran in Spanje, Miguel Angel Lopez en Rodrigo Contreras in Frankrijk. Monstertalenten.
Bedankt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wens je succes bij Tourcoach.
Bernardo Suaza in alle stilte nog even Valle d'Oasta gewonnen. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:30 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
De Colombianen gaan de wereld veroveren
Doet hij ook mee?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt.
Komende woensdag begint de Vuelta a Colombia, Rujano doet mee. Kijk je ook?
Helaas niet. Oscar Sevilla dan weer wel. En Jaramillo gaat de Tour of Utah winnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet hij ook mee?
[ afbeelding ]
Betancur staat een kilo of vijftien te zwaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:33 schreef Momo... het volgende:
Betancur gaat waarschijnlijk niet mee naar de Vuelta omdat hij nog steeds niet in vorm is
Kelderman.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Helaas niet. Oscar Sevilla dan weer wel. En Jaramillo gaat de Tour of Utah winnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |