Carlos gaat gewoon bazen in de Vueltaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:33 schreef Momo... het volgende:
Betancur gaat waarschijnlijk niet mee naar de Vuelta omdat hij nog steeds niet in vorm is
Is die koers niet een beetje erg laat toevallig?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Helaas niet. Oscar Sevilla dan weer wel. En Jaramillo gaat de Tour of Utah winnen.
Ze heten daar wel allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:38 schreef Cavaliers het volgende:
Miguel Angel Lopez is nog getalenteerder dan Quintana, die lacht om concurrentie als Mathieu van der Poel.
Niks mis met avondkoers toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is die koers niet een beetje erg laat toevallig?
Die heeft ooit kortstondig in Riga gewoond, wist je dat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die man van die opera's?
Toevallig ben ik daar vorige week achtergekomen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die heeft ooit kortstondig in Riga gewoond, wist je dat?
Horner.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wie wint de ronde van de toekomst?
De eerder genoemde Angel Lopez. De ploeg is gewoon nog sterker dan dat zooitje wat 472 elk jaar stuurde.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wie wint de ronde van de toekomst?
Waarom heb je geen UI?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De eerder genoemde Angel Lopez. De ploeg is gewoon nog sterker dan dat zooitje wat 472 elk jaar stuurde.
Mogen we iets van Heiner Parra verwachten in de ronde van Portugal? Vond hem dit seizoen een beetje tegenvallen tot dusverre.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De eerder genoemde Angel Lopez. De ploeg is gewoon nog sterker dan dat zooitje wat 472 elk jaar stuurde.
Kan mij dat nou verrotstralen onwijze sinaasappelneuker, mensen zonder UI zijn gewoon nat dan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dat niet weet ben je geen maatje.
je bent zelf natquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan mij dat nou verrotstralen onwijze sinaasappelneuker, mensen zonder UI zijn gewoon nat dan.
Nou voor de draad ermee ouwe pik.quote:
Dan moet je naar profiel en dan usericon manager, daar kan je UI's uploaden en beheren. Geen dank.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
ik heb geen UI omdat ik geen UI kan instellen, Frits.
en als je gedwongen op mobiel zit, zonder op pc te kunnen. Wat dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moet je naar profiel en dan usericon manager, daar kan je UI's uploaden en beheren. Geen dank.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |