Mooie websitequote:Op donderdag 31 juli 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh ja, nog even de website:
http://tourdepologne.pl/en/
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:14 schreef Dven het volgende:
Wist niet dat Polen in het Pools Pologne is
lol, Gesink is de waldo van nederlandquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:10 schreef
KnutdeIJsbeer het volgende:
[...]
Gesink
Deze ronde van Polen gaat de rentree van Gesink worden. Maak je dus klaar voor een stormvloed aan WAAR IS GESINK POSTS JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Met dat sluit ik deze op af. Veel plezier met dit hoogtepunt op twee wielen.
De nieuwe Gesink is Chris Froome 2.0quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:16 schreef Deetch het volgende:
[..]
lol, Gesink is de waldo van nederland
Inso, misschien is het leuk als je als een soort razende reporter ter plaatse voor iedere etappe even een interessant aspect uit het dagelijkse leven in Polen uitlicht?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Prachtige OP.
Prachtig land.
Prachtige etappes.
Prachtige steden
Ik merk dat ik er hartkloppingen van krijg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De nieuwe Gesink is Chris Froome 2.0
Etappe 1 : Wodkaquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inso, misschien is het leuk als je als een soort razende reporter ter plaatse voor iedere etappe even een interessant aspect uit het dagelijkse leven in Polen uitlicht?
Te weinig vodka en je vergeet aardbeienplukken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Etappe 1 : Wodka
Etappe 2 : Asperges
Etappe 3 : Bouw
Etappe 4 : Huishoudelijke apparatuur
Etappe 5 : Wodka
Etappe 6 : Zlotywerpen
Dank, aangepast.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Te weinig vodka en je vergeet aardbeienplukken.
Je vergeet de tijdrit muur witten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Etappe 6 : aardbeienplukken en wodkazuipen combinatie
Je vergeet de champignonsquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Etappe 6 : aardbeienplukken en wodkazuipen combinatie
Lobato voor een ereplaatsquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag dus beginnen met een massasprintje:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel iets voor Mezgec.
Davide Rebellin onderschattenquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:24 schreef DNP-Old het volgende:
Sebastian Henao of Arredondo gaat winnen.
Volgens mij alleen morgen niet. Voor de rest iedere dag finish om 7 uur.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij alleen morgen niet. Voor de rest iedere dag finish om 7 uur.
Ideaal voor de loonslaven onder ons.
Cornelissen is wel oké, maar die ander doet me denken aan een polygoonverslaggever.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:02 schreef Mani89 het volgende:
Die commentator doet het wel leuk, nu al beter dan José Been.
Die rijdt hier niet hoor.quote:
Is andere jaren toch met een peleton dat verkeerde weg in wordt gestuurd?quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt wel een aflevering van Jackass
En een keer aan de verkeerde kant van zo'n verkeersplein waar de trams en auto's nog stonden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer zo te lezen heb ik spektakel gemist.
[..]
Is andere jaren toch met een peleton dat verkeerde weg in wordt gestuurd?
Jepquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ronde van Polen is op zich wel leuk de laatste jaren.
Hopelijk krijgen we straks die ballonnen te zien. Die horen ook bij deze koers.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ronde van Polen is op zich wel leuk de laatste jaren.
Nog een pic speciaal voor jou.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer zo te lezen heb ik spektakel gemist.
Die kerel is alleen geblesseerd vanwege valpartijen volgens mijquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:27 schreef Mani89 het volgende:
Brakkefiets weer eens op zijn smoel gegaan blijkbaar.
Na die Dauphiné-overwinning is het er toch niet uit gekomen. Jammer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:27 schreef Mani89 het volgende:
Brakkefiets weer eens op zijn smoel gegaan blijkbaar.
Toen reed hij nog voor Bruyneel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Na die Dauphiné-overwinning is het er toch niet uit gekomen. Jammer.
Komt vooral omdat ze wat met de Y-as hebben gekloot.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:37 schreef Pedroso het volgende:
Die 6e etappe valt in de praktijk altijd wat tegen, hadden ze de voorgaande 2 jaren ook.
[ afbeelding ]
Ik heb Eurosport getwitterd, maar ik heb ik nog geen antwoord.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:36 schreef baggerbaas het volgende:
Ik schakel net in. Wie is die vreselijke commentator?
De broer van Christiaan "correctie" Scheen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:36 schreef baggerbaas het volgende:
Ik schakel net in. Wie is die vreselijke commentator?
Die tijdwaarneming slaat inderdaad echt nergens op.quote:
quote:
Er was toch geen beeld van de koers.quote:
Dat is waar, goed beeld ookquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er was toch geen beeld van de koers.
Waarom zijn ze er dan met drie man tegenaan gereden?quote:
Hier (niet in Nederland) was het beeld bevroren en kwam men niet verder dan helikopterbeelden van het landschapquote:
twitter:KolarstwoS24 twitterde op zondag 03-08-2014 om 19:07:47#tdp2014 kolejna kraksa 5 km do mety / another crash 5 km to go #tdp reageer retweet
Olie in de bocht.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom zijn ze er dan met drie man tegenaan gereden?
Ze gleden uit in de bocht er voor en gleden door.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gleden weg, met vier zelfs.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Haha, hoe willekeurigquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:11 schreef marcodej het volgende:
Gert Meinardi heet die nobuddie.
http://www.eurosportlights.nl/gert_meinardi/pi6__32.php
Hij doet normaal het freestyleskieën
twitter:TeamBelkin twitterde op zondag 03-08-2014 om 19:12:24#TdP - Team Belkin train moves up to the front of the pack with @theo_bos. reageer retweet
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat het gat iets kleiner is.
Zat rechtop te kijken op plek 20 ipv te sprinten. #greatjobquote:
En die AG2R-renner heeft gewonnen.quote:
Wat betreft commentatoren zitten wij niet op één lijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:15 schreef Mani89 het volgende:
Die commentator heeft wel echt een bazenstem, hopelijk neemt hij het stokje over van die Belg + José.
twitter:TeamBelkin twitterde op zondag 03-08-2014 om 19:19:38#TdP - @theo_bos best Team Belkin rider of the day. He places 14th. reageer retweet
Chapeau!quote:
impressive performance!quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:20 schreef marcodej het volgende:
twitter:TeamBelkin twitterde op zondag 03-08-2014 om 19:19:38#TdP - @theo_bos best Team Belkin rider of the day. He places 14th. reageer retweet
#goeploegskequote:
Volgens mij was het die gozer die normaal gesproken (freestyle-) skiën doet bij ES.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat betreft commentatoren zitten wij niet op één lijn.
Jepquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgens mij was het die gozer die normaal gesproken (freestyle-) skiën doet bij ES.
Gert Meinardi.
Die Belg vind ik eigenlijk best goed.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Morgen die Belg weer. Is ook niet zoveel soeps, maar iig beter dan deze gozer.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:24 schreef DNP-Old het volgende:
Die gaat denk ik niet winnen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:48 schreef DNP-Old het volgende:
130 ARREDONDO MORENO Julian David + 06' 13''
Vind het wel jammer dat hij de parkeermetergrappen van Traksel niet kan waarderen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die Belg vind ik eigenlijk best goed.
http://cqranking.com/men/(...)country=Ned&bestof=1quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:14 schreef Mani89 het volgende:
Theo ga lekker met pensioen jongen, dit is echt lachwekkend aan het worden.
twitter:WoutPoels twitterde op zondag 03-08-2014 om 20:04:26Gevallen in laatste 5km, hopelijk schade beperkt kunnen houden. Zelf gelukkig niets ergs aan over gehouden. reageer retweet
Hij is in elke flutkoers de hoofdsprinter, dan is dat wel beschamend ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://cqranking.com/men/(...)country=Ned&bestof=1
Bos is nog steeds nummer de 8 van Nederland...daar hoef je je niet echt voor te schamen.
Joh, Kenny van Hummel was wel eens nummer 4 of 5. Die had er ook al vijf jaar geleden mee moeten stoppen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://cqranking.com/men/(...)country=Ned&bestof=1
Bos is nog steeds de nummer 8 van Nederland...daar hoef je je niet echt voor te schamen.
twitter:RGUpdate twitterde op zondag 03-08-2014 om 19:57:47Na deze rit in de Ronde van Polen zie ik het nut v.d. samenwerking tussen een wielerploeg en schaatsploeg pas in! #Regen #Glibberen #Glijden reageer retweet
148 ARU Fabio + 10' 25''quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:48 schreef DNP-Old het volgende:
Zonde, Twan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:18 schreef Mani89 het volgende:
twitter:WoutPoels twitterde op zondag 03-08-2014 om 20:04:26Gevallen in laatste 5km, hopelijk schade beperkt kunnen houden. Zelf gelukkig niets ergs aan over gehouden. reageer retweet
Zo heel erg is het allemaal ook weer niet, alleen hij moet niet bij een ploeg als Belkin zitten, want dat is wel best zielig.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:14 schreef Mani89 het volgende:
Theo ga lekker met pensioen jongen, dit is echt lachwekkend aan het worden.
Wat ben jij voor een nobuddie, Arredondo op minuten achterstand.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:24 schreef DNP-Old het volgende:
Had toch geen kans gemaakt op het eindklassement met die vlakke tijdrit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een nobuddie, Arredondo op minuten achterstand.
Bravo, Theo! Great job.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:38 schreef Mani89 het volgende:
Theo heeft weer niet mee kunnen sprinten, helaas. Volgende keer beter.
twitter:mrconde twitterde op maandag 04-08-2014 om 16:38:54Gotta be something wrong with the radios... Make no sense why the peloton would be riding like this if they knew Vakoč was up front. #TDP reageer retweet
Neuh, niet echt....ze begonnen te laat met achtervolgen. Wrs dachten ze dat toen ze 2 van de 3 koplopers hadden gepakt, dat er niemand meer voorop reed.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:42 schreef Mani89 het volgende:
Schakel pas helemaal op het laatst in, reden ze inderdaad zo vreemd?
Theo 'faalhaas' Bos.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:38 schreef Mani89 het volgende:
tis hem toch wel eens eerder gebeurd?quote:
Dus deze opmerkingquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef DNP-Old het volgende:
[..]
Had toch geen kans gemaakt op het eindklassement met die vlakke tijdrit.
sloeg nergens op.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:24 schreef DNP-Old het volgende:
Theo houdt zich in voor wanneer het er echt om gaat.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:38 schreef Mani89 het volgende:
Je Theo Bos-fixatie bij alle wedstrijden begint een beetje zielig te worden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:38 schreef Mani89 het volgende:
Nederlanders die op Nederlandse renners letten....je verwacht het niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je Theo Bos-fixatie bij alle wedstrijden begint een beetje zielig te worden.
Zeg het hem, Johannes.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus deze opmerking
[..]
sloeg nergens op.
Daar gaat al je streetcred, wie je ook bent.
Gewoon een regelrechte belediging aan het adres van Inso dat die gast zulke onzin durft te spuwen in dit topic.quote:
Was maar een grapje hoor, morgen wint hij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je Theo Bos-fixatie bij alle wedstrijden begint een beetje zielig te worden.
quote:Theo Bos mengde zich niet in de sprint om de tweede plaats van het peloton. De Nederlander werd 50e.
“De koplopers reden eigenlijk altijd binnen schootsafstand, maar op een gegeven moment was het gat plotsklaps gegroeid van vier tot zeven minuten”, aldus Elijzen. “Toen werd het heel lastig. Diverse ploegen probeerden Vakoc nog bij te halen, maar tevergeefs. Wij vonden niet dat het initiatief van ons moest komen. Theo is op dit moment niet goed genoeg dat wij als ploeg de koers moeten gaan dragen.”
Dat zullen de mannen van Elijzen dinsdag in de derde etappe dan ook niet doen. “De sprintersploegen zullen balen van de gemiste kans van vandaag en ik verwacht dat er diverse blokken zullen gaan rijden voor een sprint. Bij ons ligt de focus echter op het klassement met Robert, daar valt voor ons gevoel meer te halen dan in de sprints.”
quote:“De koplopers reden eigenlijk altijd binnen schootsafstand, maar op een gegeven moment was het gat plotsklaps gegroeid van vier tot zeven minuten”, aldus Elijzen.
Waarom zie ik dan nu met 2 ronden te gaan (herhaling op Eurosport) Belkin op kop van het peleton rijden?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:05 schreef Marcoss het volgende:
Wij vonden niet dat het initiatief van ons moest komen. Theo is op dit moment niet goed genoeg dat wij als ploeg de koers moeten gaan dragen.
Voor Gesink.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan nu met 2 ronden te gaan (herhaling op Eurosport) Belkin op kop van het peleton rijden?
Je snapt toch wel wat ik bedoel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die is de afgelopen maanden omgebouwd tot sprinter?
Elijzen was vast schijtlol aan het Tweeten toen dat 'opeens' gebeurde.quote:
Volgens mij heeft hij al een tijdje geen twitter meer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Elijzen was vast schijtlol aan het Tweeten toen dat 'opeens' gebeurde.
Je eigen klassementsman voorin houden is toch niet zo'n onbekend recept?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vakoc is een klassementsrenner?
Dan zal ik het wel verkeerd zien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je eigen klassementsman voorin houden is toch niet zo'n onbekend recept?
Is ook overdreven. Helemaal apart dat Ag2R geen moment op kop heeft gereden om de koplopers terug te halen, terwijl ze met Hutarovich de leider in de koers hadden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:40 schreef Marcoss het volgende:
Saxo reed gisteren zo'n 60 km op kop om Majka voorin te houden, terwijl die renners voorop 0 bedreiging vormden voor het klassement..
Maar ik vind het ook wat overdreven ja.
Jammer dat de Colombiaantjes het niet laten zien in deze koers.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:48 schreef DNP-Old het volgende:
Henao staat er nog prima voor.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat de Colombiaantjes het niet laten zien in deze koers.
quote:
Aru heeft het brommertje ook thuis gelaten helaas.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat de Colombiaantjes het niet laten zien in deze koers.
Prima winnaar die Matthews. Echt niks mis mee. Prachtige zege.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Aru heeft het brommertje ook thuis gelaten helaas.
Matthews juichte, dus ik denk dat die gewonnen heeft.quote:
Ja hij redt het weer! Hoe ist mogelijk.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hij redt het weer! Hoe ist mogelijk.
Inb4 'Lefevre'quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hij redt het weer! Hoe ist mogelijk.
MEESTE OVERWINNINGEN DIT JAARquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
WIJ ZIJN NEDERLANDSE WIELRENNERS WIJ ZIJN DE BESTE
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is echt een wonder inderdaad, en ook nog zonder ploegmaats.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:20 schreef TheArt het volgende:
Bos die zich eens een keer niet laat insluiten.
Gewoon een feitelijk juiste post van KnutdeIJsbeer.quote:
gewoon terechte opmerking inderdaadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon een feitelijk juiste post van KnutdeIJsbeer.
dan heb je van poppel en Sinkeldam bijv nogquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:18 schreef Mr.West het volgende:
Gister Hofland en nu Bos. Nederlanders kunnen wel sprinten!!
Nu nog rode trui ophalen in Spanje door Keldergod en "de nederlandse wielrenner" sportman van het jaar op dat geweldige galaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
MEESTE OVERWINNINGEN DIT JAAR
ETAPPES IN DE GIRO EN DE TOUR
DWARS DOOR VLAANDEREN
RONDE VAN QATAR
PARIJS-ROUBAIX
Nederlands sporter van het jaar was op 1 januari al bekendquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu nog rode trui ophalen in Spanje door Keldergod en "de nederlandse wielrenner" sportman van het jaar op dat geweldige gala
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nederlands sporter van het jaar was op 1 januari al bekendDarten is geen sportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- GGMM
T feit dat hij in de Ronde van polen wat wint zegt helemaal niets over de, mijns inziens, volledig terechte kritiek die er de afgelopen tijd op Bos was. Ploeggenoten offerden zich meermaals voor m op, maar telkens wist ie t te verprutsen. Bos is dan ook zo'n renner die niet voor de ereplaatsen gaat sprinten als de overwinning er niet in zit, terwijl dat juist de enige reden is dat hij nog een contract heeft: de punten die hij met ereplaatsen in de sprints kan vergaren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:21 schreef Chiappucci het volgende:
Knap gedaan van Bos!![]()
En leuk voor de haters
Als je de top10 ziet dan lijk hij alsnog te kunnen sprintenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T feit dat hij in de Ronde van polen wat wint zegt helemaal niets over de, mijns inziens, volledig terechte kritiek die er de afgelopen tijd op Bos was. Ploeggenoten offerden zich meermaals voor m op, maar telkens wist ie t te verprutsen. Bos is dan ook zo'n renner die niet voor de ereplaatsen gaat sprinten als de overwinning er niet in zit, terwijl dat juist de enige reden is dat hij nog een contract heeft: de punten die hij met ereplaatsen in de sprints kan vergaren.
De overwinning vandaag is niet meer dan een toevalstreffer.
Hushovd en Farrar zijn al jaren op hun retour. De rest is wel aardig ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je de top10 ziet dan lijk hij alsnog te kunnen sprintenGewoon Hushovd, Farrar, Mezgec, Modolo, Ferrari, Hutarovich en Matthews gepakt
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mollema kan ook wel een goede proloog rijden, geloof niet dat die daar veel zal verliezen. En Boom was, buiten de kasseienrit, dit jaar ook puur knecht, voor hem zal er niet zoveel veranderen, lijkt me.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:10 schreef forzaudinese het volgende:
Theo !Belkin
![]()
Het lijkt een opluchting voor de ploeg dat er een nieuwe sponsor is en dat Boom en Mollema weg gaan . Volgend jaar supporter ik voor Kelderman en Hofland in de tour !![]()
Mollema staat na de tijdrit in Utrecht al op flinke afstand van Kelderman durf ik nu al te zeggen.En Boom mag als knecht voor Nibali de TDF gaan rijden, nou veel plezier jongen.
Oh, nu is het opeens een toevalstrefferquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T feit dat hij in de Ronde van polen wat wint zegt helemaal niets over de, mijns inziens, volledig terechte kritiek die er de afgelopen tijd op Bos was. Ploeggenoten offerden zich meermaals voor m op, maar telkens wist ie t te verprutsen. Bos is dan ook zo'n renner die niet voor de ereplaatsen gaat sprinten als de overwinning er niet in zit, terwijl dat juist de enige reden is dat hij nog een contract heeft: de punten die hij met ereplaatsen in de sprints kan vergaren.
Altijd mooi, die 'Het is niet goed of het deugt niet' mentaliteit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mods snel zet deze post terug!!!!quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor, morgen wint hij.
Ben je jaloers ofzo? Vieze NSB'er ben je ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mods snel zet deze post terug!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |