Mooie websitequote:Op donderdag 31 juli 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh ja, nog even de website:
http://tourdepologne.pl/en/
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:14 schreef Dven het volgende:
Wist niet dat Polen in het Pools Pologne is
lol, Gesink is de waldo van nederlandquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:10 schreef
KnutdeIJsbeer het volgende:
[...]
Gesink
Deze ronde van Polen gaat de rentree van Gesink worden. Maak je dus klaar voor een stormvloed aan WAAR IS GESINK POSTS JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Met dat sluit ik deze op af. Veel plezier met dit hoogtepunt op twee wielen.
De nieuwe Gesink is Chris Froome 2.0quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:16 schreef Deetch het volgende:
[..]
lol, Gesink is de waldo van nederland
Inso, misschien is het leuk als je als een soort razende reporter ter plaatse voor iedere etappe even een interessant aspect uit het dagelijkse leven in Polen uitlicht?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Prachtige OP.
Prachtig land.
Prachtige etappes.
Prachtige steden
Ik merk dat ik er hartkloppingen van krijg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De nieuwe Gesink is Chris Froome 2.0
Etappe 1 : Wodkaquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inso, misschien is het leuk als je als een soort razende reporter ter plaatse voor iedere etappe even een interessant aspect uit het dagelijkse leven in Polen uitlicht?
Te weinig vodka en je vergeet aardbeienplukken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Etappe 1 : Wodka
Etappe 2 : Asperges
Etappe 3 : Bouw
Etappe 4 : Huishoudelijke apparatuur
Etappe 5 : Wodka
Etappe 6 : Zlotywerpen
Dank, aangepast.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Te weinig vodka en je vergeet aardbeienplukken.
Je vergeet de tijdrit muur witten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Etappe 6 : aardbeienplukken en wodkazuipen combinatie
Je vergeet de champignonsquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Etappe 6 : aardbeienplukken en wodkazuipen combinatie
Lobato voor een ereplaatsquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag dus beginnen met een massasprintje:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel iets voor Mezgec.
Davide Rebellin onderschattenquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:24 schreef DNP-Old het volgende:
Sebastian Henao of Arredondo gaat winnen.
Volgens mij alleen morgen niet. Voor de rest iedere dag finish om 7 uur.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij alleen morgen niet. Voor de rest iedere dag finish om 7 uur.
Ideaal voor de loonslaven onder ons.
Cornelissen is wel oké, maar die ander doet me denken aan een polygoonverslaggever.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:02 schreef Mani89 het volgende:
Die commentator doet het wel leuk, nu al beter dan José Been.
Die rijdt hier niet hoor.quote:
Is andere jaren toch met een peleton dat verkeerde weg in wordt gestuurd?quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt wel een aflevering van Jackass
En een keer aan de verkeerde kant van zo'n verkeersplein waar de trams en auto's nog stonden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer zo te lezen heb ik spektakel gemist.
[..]
Is andere jaren toch met een peleton dat verkeerde weg in wordt gestuurd?
Jepquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ronde van Polen is op zich wel leuk de laatste jaren.
Hopelijk krijgen we straks die ballonnen te zien. Die horen ook bij deze koers.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ronde van Polen is op zich wel leuk de laatste jaren.
Nog een pic speciaal voor jou.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer zo te lezen heb ik spektakel gemist.
Die kerel is alleen geblesseerd vanwege valpartijen volgens mijquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:27 schreef Mani89 het volgende:
Brakkefiets weer eens op zijn smoel gegaan blijkbaar.
Na die Dauphiné-overwinning is het er toch niet uit gekomen. Jammer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:27 schreef Mani89 het volgende:
Brakkefiets weer eens op zijn smoel gegaan blijkbaar.
Toen reed hij nog voor Bruyneel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Na die Dauphiné-overwinning is het er toch niet uit gekomen. Jammer.
Komt vooral omdat ze wat met de Y-as hebben gekloot.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:37 schreef Pedroso het volgende:
Die 6e etappe valt in de praktijk altijd wat tegen, hadden ze de voorgaande 2 jaren ook.
[ afbeelding ]
Ik heb Eurosport getwitterd, maar ik heb ik nog geen antwoord.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:36 schreef baggerbaas het volgende:
Ik schakel net in. Wie is die vreselijke commentator?
De broer van Christiaan "correctie" Scheen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:36 schreef baggerbaas het volgende:
Ik schakel net in. Wie is die vreselijke commentator?
Die tijdwaarneming slaat inderdaad echt nergens op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |