abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142930817
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Kan je zien aan de datum van aanmelding
Mwah. Als je kijkt naar wanneer JIDF is opgericht, hoeft dat helemaal niet. Zie ook de tweet over Reddit. Zo obvious is het allemaal niet.
pi_142930947
quote:
Onwerkelijk.

quote:
Today, in Operation Protective Edge, the air force boasts of having released more than 100 one-tonne bombs on Gaza. What was once the exception is now the policy.
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:55:54 #78
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_142931221
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:04 schreef Ceberut het volgende:
Ik volg de discussie ook een beetje op Reddit.com. Grappig om te zien dat daar men zeer bewust is van de JIDF en het feit dat er bewust studenten worden ingehuurd door Israël om maar discussies op internet te bevolken. Desbetreffende personen worden aangeduid als JIDF shills. Ben benieuwd hoeveel er hier posten.
Jij bent er zelf ook één. Hoeveel extra maagden krijg je straks hiervoor?
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_142931308
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:47 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Onwerkelijk.

[..]

De mening wat 'toelaatbaar is' verschuift gigantisch
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:59:36 #80
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_142931351
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De mening wat 'toelaatbaar is' verschuift gigantisch
Vooral voor bepaalde groepen in bepaalde steden.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_142931409
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:59 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Vooral voor bepaalde groepen in bepaalde steden.
Nja bij iedereen.
pi_142931545
quote:
interessant wel, maar dit is natuurlijk vooral gekomen door de escalatie van het conflict. Sinds 2002 heeft Israel te maken gehad met zelfmoordaanslagen, raketregens en zijn de meer gematigde politici eigenlijk buitenspel gezet door de hardliners of opgeschoven richting de hardliners. Ondertussen hebben beide kanten steeds zwaardere wapens ingezet. Op een gegeven moment 'knapt' er iets, stapt men een grens over en is er geen weg meer terug...
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 20:08:04 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142931674
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:47 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Onwerkelijk.

[..]

mjah onwerkelijk

De Serviers kregen van ons gemiddeld 180 bommen en 30 raketten om de oren in 1999

daar zaten ook Tomahawks en heel veel 2000 kg bommen tussrn

nu is servie wat groter qua oppervlakte maar het plaats de cijfers wel wat in perspectief lijkt me
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_142931700
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:04 schreef Nintex het volgende:

[..]

interessant wel, maar dit is natuurlijk vooral gekomen door de escalatie van het conflict. Sinds 2002 heeft Israel te maken gehad met zelfmoordaanslagen, raketregens en zijn de meer gematigde politici eigenlijk buitenspel gezet door de hardliners of opgeschoven richting de hardliners. Ondertussen hebben beide kanten steeds zwaardere wapens ingezet. Op een gegeven moment 'knapt' er iets, stapt men een grens over en is er geen weg meer terug...
Met als gevolg 1,422 slachtoffers aan Palestijnse kant. Waarom stopt niemand deze waanzin? Waarom zegt Obama dat hij zich zorgen maakt om het geweld, maar bevoorraadden ze wel de Israeli's als die gister aangeven dat hun tering zooi opraakt. Ik snap het echt niet hoe we met zijn allen toekijken en niemand wat doet.
pi_142931925
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Met als gevolg 1,422 slachtoffers aan Palestijnse kant. Waarom stopt niemand deze waanzin? Waarom zegt Obama dat hij zich zorgen maakt om het geweld, maar bevoorraadden ze wel de Israeli's als die gister aangeven dat hun tering zooi opraakt. Ik snap het echt niet hoe we met zijn allen toekijken en niemand wat doet.
Dat eerste, Obama en Netanyahu liggen elkaar niet, maar Obama doet verder niks, want die kan verder niks. Amerika is uitgespeeld met hun hands-off buitenlandbeleid. Obama heeft geen gezag, zoals Clinton of Bush dat had.

Wat betreft het leveren aan wapens... die liggen daar al. De Amerikanen hebben daar altijd een miljard ton aan wapentuig liggen voor als het ergens mis gaat. Nu de verloopdatum van de granaten nadert hebben de Israeli's wat afgeroomd. Overigens gaan er nu stemmen op in het Amerikaanse congres om van die 1 miljard ton maar eens 1.8 miljard ton aan reserves te maken.

Het grootste probleem is dat niemand deze dingen 'los' van elkaar kan en wil zien. Netanyahu vergelijkt Hamas met de slachters van ISIS, Hezbollah en Al Qaida en praat zo zijn aanval goed. Aan de andere kant mobiliseren steeds meer Jihadi's, omdat ze het geweld van Amerika, Assad, Putin, Netanyahu tegen 'hen' op een hoop gooien. Eigenlijk is het Israel / Palestina conflict de zoveelste proxy oorlog die gaande is, in dit geval Israel vs. Iran.
pi_142931957
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

mjah onwerkelijk

De Serviers kregen van ons gemiddeld 180 bommen en 30 raketten om de oren in 1999

daar zaten ook Tomahawks en heel veel 2000 kg bommen tussrn

nu is servie wat groter qua oppervlakte maar het plaats de cijfers wel wat in perspectief lijkt me
Het is voornamelijk onwerkelijk dat in 2002 een enkele 1-tonner tot zoveel kritiek leidde en nu meer dan tien jaar na die 1-tonners de norm zijn geworden. Ondertussen is het niet onveiliger geworden in Israël. Door de muur en de controles zijn zelfmoordacties gepareerd, de iron-dome voorkomt raketinslagen en toch vindt men dit proportioneel.

Ja, die drie bezetters in Hebron, dat die willens en wetens het gevaar opzoeken, daar kunnen Palestijnse kinderen niets aan doen.
pi_142932001
Het doet mij oprecht pijn... Serieus. Dit zou niet nodig moeten zijn.
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 20:17:59 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142932051
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:15 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Het is voornamelijk onwerkelijk dat in 2002 een enkele 1-tonner tot zoveel kritiek leidde en nu meer dan tien jaar na die 1-tonners de norm zijn geworden. Ondertussen is het niet onveiliger geworden in Israël. Door de muur en de controles zijn zelfmoordacties gepareerd, de iron-dome voorkomt raketinslagen en toch vindt men dit proportioneel.

Ja, die drie bezetters in Hebron, dat die willens en wetens het gevaar opzoeken, daar kunnen Palestijnse kinderen niets aan doen.
nou proportioneel is het niet, volgens mij is dat ook niet echt de bedoeling

maar het is nu ook weer niet de apocalypse
  Moderator donderdag 31 juli 2014 @ 20:19:20 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_142932096
komt bij dat israel met al die bommen nauwelijks iemand lijkt te kunnen raken tenzij ze op het verkeerde gebouw schieten
pi_142932343
Nederland kijkt buiten de staatsmedia om nog met een nuchtere kijk op het gehele conflict. Maar in andere landen zoals Belgie is het "pro-palestijns" wat de klok slaat, geen enkele anti-racismeorganisatie die klacht indient als een Luikse Turk een bordje aan zijn Theehuis hangt dat Joden en zionisten, en enkel honden niet welkom zijn. Men kijkt al lang niet vreemd meer op als Joden hun keppeltjes worden afgerukt of als Chassidim door vnl. jaja jongeren met een islamitische achtergrond worden bespuwd en beschimpt in het Brusselse. De gehele vnl ""europese elite'' blijft maar doorgaan om de Joden als onmenselijke mensen neer te zetten en de palestijnen als ''grote slachtoffer'' goed genoeg wetende dat Israel al enkele jaren geen enkel probleem meer heeft met de door Fatah geleide Westelijke Jordaanoever. Het sleutelwoord bij deze collaboratie is '.........(u raad het al)......''OLIE''. De europese landen zijn als de dood als de fundamentalistische golfstaten als Qatar, Dubai, Bahrein, Koeweit of de Saoedi,s de oliekraan dicht draaien zoals ze reeds in de jaren 70 deden omdat volgens hen het westen te pro-Israel was. Olie voor immigratie daar ging het om en dat is de voornaamste reden dat fundamentalistische islamgroepen en rellenschoppende marokkanen geen strobreed in de weg wordt gelegd. Een oud Vlaams spreekwoord spreekt boekdelen: ''Omwille van de smeer likt de kat de kandeleer(kandelaar)"", de Joden zijn nu de vijanden van de olie-zuchtige Europese elite....
pi_142932446
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:17 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou proportioneel is het niet, volgens mij is dat ook niet echt de bedoeling

maar het is nu ook weer niet de apocalypse
Ik denk dat het in sommige wijken niet veel scheelt met een Apocalyps.

pi_142933693
quote:
Voor de mensen daar wel ja :(
pi_142934267
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Het doet mij oprecht pijn... Serieus. Dit zou niet nodig moeten zijn.
In het begin doet het pijn ja, op en duur begint het gewoon te wennen.
In Irak maken ze elkaar af, in Syrië maken ze elkaar af, in Libië maken ze elkaar af, in Soedan zullen ze elkaar ook nog wel afmaken, in Mali maken ze elkaar af en ik vergeet vast nog welk een tiental conflicten waar aan de lopende band handen en hoofden eraf worden gehakt.
Israël is gewoon één van de vele, vele oorlogen die al jaren aan een stuk op tv voorbij komen.
pi_142934387
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:15 schreef karton2 het volgende:

[..]
Israël is gewoon één van de vele, vele oorlogen die al jaren aan een stuk op tv voorbij komen.
Dat denk ik niet. Het is niet één van de vele. Zie ook recente acties van Zuid-Amerikaanse landen, waaronder Bolivia: "Israël is een terreurstaat". De publieke opinie keert zich tegen Israël op het moment.
pi_142934481
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:15 schreef karton2 het volgende:

[..]

In het begin doet het pijn ja, op en duur begint het gewoon te wennen.
In Irak maken ze elkaar af, in Syrië maken ze elkaar af, in Libië maken ze elkaar af, in Soedan zullen ze elkaar ook nog wel afmaken, in Mali maken ze elkaar af en ik vergeet vast nog welk een tiental conflicten waar aan de lopende band handen en hoofden eraf worden gehakt.
Dat is het nare aan de mensheid , dat het gaat wennen. Dat als het weer op tv voorbij komt we weg zappen omdat we het nu wel kennen. Het gaat mij niet wennen! Nooit zal ik er aan wennen dat mensen dit elkaar aan doen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 21:20:57 #96
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142934515
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:17 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Het is niet één van de vele. Zie ook recente acties van Zuid-Amerikaanse landen, waaronder Bolivia: "Israël is een terreurstaat". De publieke opinie keert zich tegen Israël op het moment.
Doet de Hamas propaganda toch zijn werk goed.
Bolivia dude, boeie :')
Ik ben nieuw hier! play it fair!
pi_142934607
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:20 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Doet de Hamas propaganda toch zijn werk goed.
Bolivia dude, boeie :')
Brazilië, Venezuela en meer zuid-Amerikaanse landen. "Propaganda" werkt goed, en dat zonder bijbaantjes voor Hamas tieners om online een keyboard warrior te zijn i.t.t de andere kant.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  donderdag 31 juli 2014 @ 21:26:25 #98
431691 JayDeeNow
JayDee here!
pi_142934770
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:22 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Brazilië, Venezuela en meer zuid-Amerikaanse landen. "Propaganda" werkt goed, en dat zonder bijbaantjes voor Hamas tieners om online een keyboard warrior te zijn i.t.t de andere kant.
Boeie, Israel gaat door met het vernietigen van Hamas, en dat kan niet snel genoeg gebeuren zodat de Palestijnen zijn verlost van deze achterlijke terroristen.
Schijt aan die zuid amerikaanse landen, alsof het daar allemaal zo geweldig is.
Het verschil met '' de andere kant '' is dat de Pro hamas keyboard warrior's het uit zichzelf propageren, ingegeven door de plaatselijke Imam.
Die worden niet betaald dat klopt, die doen het geheel uit zichzelf, en ik weet niet wat ik erger vindt..
Ik ben nieuw hier! play it fair!
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2014 @ 21:27:26 #99
137949 Disana
pi_142934818
quote:
Our shelters are overflowing. There are 2,000 to 3,000 people per shelter on average, and the number of displaced continues to rise. We'll soon be in a situation where there are tens of thousands of people on the streets of Gaza, no food, no water, no electricity, nowhere to run. We have reached a breaking point.
http://www.huffingtonpost(...)cbklnkushpmg00000014
pi_142934881
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:22 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Deze landen kiezen zo vaak mogelijk de anti-VS, pro-wat-Rusland-zegt, kant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')