Voor mij heeft Israel die status ook bereikt , vandaar beschaafd tussen aanhalingstekens. En ik hoop idd dat er met beide partijen gesproken kan worden over een oplossingquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klopt. Met hamas valt niet te praten (sowieso waarom zou je vrede willen met een terroristische organisatie, dan weet je gewoon dat ze je in je rug steken). Met israël valt wel te praten, hoop ik.
Dus in een gebied dat zo volstaat met huizen dat Hamas haar wapentuig wel in scholen en ziekenhuizen móet leggen is nog genoeg ruimte om als Israëliër een boerenbedrijf te stichten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het punt is dat Israël dit heel slim, maar smerig speelt.
Israël heeft al verschillende keren opgeroepen om de wapens neer te leggen , alleen hamas gaf hieraan geen gehoor.
Maar waarom gaf Hamas hier geen gehoor aan? omdat israel wel gewoon doorgaat met de nederzettingen.
met nederzettingen is niets mis op zich. Wel als daardoor palestijnen in het gedrang komen. De wereld is groot genoeg voor ons allen om op te leven. Waarom kunnen palestijnen en israëliërs niet gewoon samen gelukkig worden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het punt is dat Israël dit heel slim, maar smerig speelt.
Israël heeft al verschillende keren opgeroepen om de wapens neer te leggen , alleen hamas gaf hieraan geen gehoor.
Maar waarom gaf Hamas hier geen gehoor aan? omdat israel wel gewoon doorgaat met de nederzettingen.
Blijf jij maar lekker emotioneel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ok blijf jij maar geloven dat een 'westers' land genocide kan plegen zonder consequenties
En dan je laatste zin....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
met nederzettingen is niets mis op zich. Wel als daardoor palestijnen in het gedrang komen. De wereld is groot genoeg voor ons allen om op te leven. Waarom kunnen palestijnen en israëliërs niet gewoon samen gelukkig worden?
Er is maar 1 partij waarmee te praten valt, en dat is Israël. Hamas zijn terroristen en die hebben niet het beste voor het met volk van het land waar ze aan de macht zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor mij heeft Israel die status ook bereikt , vandaar beschaafd tussen aanhalingstekens. En ik hoop idd dat er met beide partijen gesproken kan worden over een oplossing
emotioneelquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker emotioneel.
Je begrijpt er echt geen zak van.
En een ad hominem.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
emotioneel
ik probeer iets door te laten dringen in dat grote waterhoofd van je, maar het lukt helaas niet
zet een palestijns en israëlisch kind samen in de zandbak en ze spelen gewoon leuk samen. Waarom onthouden wij het verleden zo goed en worden die kinderen door ouderen uit elkaar gehaald omdat het niet hoort?quote:
Ben ik niet met je eens. Israel laat nu al zien dat ze schijt hebben aan de veroordelingen die gedaan worden door verschillende organisaties.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er is maar 1 partij waarmee te praten valt, en dat is Israël. Hamas zijn terroristen en die hebben niet het beste voor het met volk van het land waar ze aan de macht zijn.
Weet je uberhaupt wat 'ad hominem' betekent? Want dan zou je misschien snappen dat jij dat net ook gedaan hebtquote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zet een palestijns en israëlisch kind samen in de zandbak en ze spelen gewoon leuk samen. Waarom onthouden wij het verleden zo goed en worden die kinderen door ouderen uit elkaar gehaald omdat het niet hoort?
Dat deed je wel degelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wat 'ad hominem' betekent? Want dan zou je misschien snappen dat jij dat net ook gedaan hebt
Maar het geeft niet hoor.
mja jij bent turks of marokkaans of niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Israel laat nu al zien dat ze schijt hebben aan de veroordelingen die gedaan worden door verschillende organisaties.
Nogmaals ik hoop dat met BEIDE partijen gesproken worden.
Nee , waarom vraag je dat ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mja jij bent turks of marokkaans of niet?
Jij kunt echt niet lezen he?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat deed je wel degelijk.
Maar goed, maakt niet uit. De argumenten zijn op zie ik.
Ja, je vraagt je af wat iemand beweegt om zijn eigen vijand te creëren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:57 schreef michaelmoore het volgende:
Hamas , het heeft veel geld en veel doden gekost, loosers
Ga nu maar een echte baan zoeken
[ afbeelding ]
omdat je naam yasmin isquote:
omdat het verleden misschien het heden heeft gecreëerd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zet een palestijns en israëlisch kind samen in de zandbak en ze spelen gewoon leuk samen. Waarom onthouden wij het verleden zo goed en worden die kinderen door ouderen uit elkaar gehaald omdat het niet hoort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |