Meid, het hoeft echt niets te betekenen. Ik heb behoorlijk wat bloed verloren bij mijn tweeling en ook bij de zwangerschap van L verloor ik bloed voor ik positief testte. Zeker doorgaan met de utro bolletjes inderdaad, je kunt er pas echt wat over zeggen als het (bijna) je nod is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:38 schreef Frummeltje86 het volgende:
Net ook rood bloedverlies... niet heel veel, maar wel echt helder. Buik begint tevens zeer te doen. Ziekenhuis heb ik maar even gebeld qua advies voor de Utrogestan. Moet er nog even mee doorgaan. Het kon meer dingen betekenen op wachtdag acht...
Jemig ik zit echt even in de rats
1 x IVF en 1 x ICSIquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:58 schreef Frummeltje86 het volgende:
Leonieke, bedoel je dat er heel weinig bevruchtingen tot stand kwamen? Hebben ze ivf gedaan of icsi?
Edit: slecht gelezen... Beide dus.![]()
Via ICSI hebben ze geprobeerd het aantal bevruchtingen te optimaliseren en dat heeft (deels) gewerkt. Maar men vermoedt dat er iets mis is met de samenstelling van de eicellen of de zaadcellen. Men zou nog kunnen proberen om stoffen toe te voegen aan het hele proces, maar dat zien we zelf niet zitten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:20 schreef Frummeltje86 het volgende:
Jemig leonieke, dat heeft dan wel echt tegen gezeten voor jullie...wat bijzonder dat het dan zoveel jaar geleden zoveel beter was. Jullie hebben uit die poging toch een kindje? Kunnen ze zoiets verder onderzoeken eigenlijk? Of laten ze het bij 'we weten het niet'? Kan me voorstellen dat je graag met wat meer vertrouwen een eventuele nieuwe poging zou ondernemen...
Bij mij is het bloedverlies inmiddels afgenomen tot af en toe wat bruine rotzooi. Waar ik gisteren echt elke twee uur een nieuw inlegkruisje in moest doen, red ik het vandaag prima met eentje. Beduidend minder dus en ook geen helder bloed meer gehad. Stelt ons op die manier wat meer gerust.is vrij komende week dus ik heb flink wat afleiding
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:20 schreef Frummeltje86 het volgende:
Dobbey nog lekker aan het stuiteren van het goede nieuws?
Jen en leyla zijn allebei icsi.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:01 schreef Frummeltje86 het volgende:
Liever witte prut dan rode prut
Ticootje, wow! Dat kan dus ook nog... Zijn al jouw kindjes ivf-kindjes trouwens? Of alleen Leyla?
Thxquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:20 schreef droomvrouwtje het volgende:
LeoniekeIk snap heel goed dat je als je niet weet wat de oorzaak is van de slechte delingen je niet verder gaat met ivf. Pff heftig hoor, zeker nu het ik zo uitgebreid lees.
Dikke knuf voor jou, lijkt me niet makkelijk zeker omdat je eigenlijk nog best een onvervulde wens hebt voor een 2e
Morgen mag ik testen van het ziekenhuis... Alhoewel, mogen is meer moeten. De gyn belt namelijk in de middag om te informeren naar de uitslag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:16 schreef droomvrouwtje het volgende:
Frummel
Wanneer mag je van het ziekenhuis testen? Hier was het ook 15dgn na de terugplaatsing. Een echte nod heb je niet, de utrogestan houd ook een menstruatie tegen.
Dikke knuf. Die wachtweken zijn gewoon niet leuk
Ik werd ook gewoon ongesteld zo'n 8 tot 10 dagen na de terugplaasting. Mijn lijf gooide gewoon zijn eigen cyclus er tussen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik werd standaard 8 tot 10 dagen na de terugplaatsing ongesteld... Ik heb het nooit gered tot 14 dagen als ik weer eens niet zwanger bleek.
Ik had ook kutbolletjes.
Ik heb ook weer gehoord dat die kutbollen ook een soort fake bloeding kunnen geven... Dus alles kan..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:43 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Ik werd ook gewoon ongesteld zo'n 8 tot 10 dagen na de terugplaasting. Mijn lijf gooide gewoon zijn eigen cyclus er tussen.
Maar ik hoor ook wel vaak dat die kutbollen zorgen dat een menstruatie juist niet op gang komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |